To get there....

dinsdag 26 juli 2011



Mijn moeite met keuzes maken is inmiddels bekend....:)...dus we nemen ze gewoon allemáál maar mee......*kuch*

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Resume Writing zei

I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts.Any way I will be subscribing to your feed and I hope you post again soon.

Ger zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Huys 50 zei

Hier het tegenovergestelde van Ger, hierboven.....
Meid, nee hoor,Ik weg ??? samen met mijn hubbie,twee weken ??? WEEKENDTASJE !!! en geen groot formaat,neee gewoon een middelmaatje en daar kunne we smamen mee hé !!!! jaa echt hoor.
Twee weken wezen zeilen langs de Griekse eilanden,gewoon samen in >>>>1<<<< weekendtas.
Kan dus ook hé.
Succes met je hele kofferset, whaaahaha...

Groetjesssss
Dicky Marie.

Ger zei

Tsja.....ook al ga je naar de zon en denk je niet veel meer aan te hoeven dan wat topjes,jurkjes,slippertjes, bikini.....etc.
Toch is het altijd passen en meten geblazen om alles in de koffer te krijgen.
Bij mij is dat altijd het geval, en als de rits dan eindelijk dicht zit komt probleem nummer 2....
wegen.....ja als ik het niet dacht....altijd met die rottige weegschaal......overgewicht!!!!

Weet niet hoe dat bij jou zal gaan maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ook jij die set aan koffers hard nodig hebt.....;-)

Jaren geleden gingen we 'n rondreis van 4 weken doen langs verschillende Indonesische eilanden en nog 5 daagjes Thailand daar achteraan.
We hadden geboekt bij De Boer en Wendel en daar begint je vakantie echt al op de luchthaven, geen gesjouw met koffers meer, alles wordt voor je geregeld, ook in al die weken vakantie hoef je niet meer met je koffer te zeulen van hotel in en uit, vliegtuigje in het uit, bus in en uit....nee op de dag dat je verder reist hoef je enkel in de vroege ochtend je koffer op de gang te rollen en als je in de avond in je volgende hotel aankomt staat keurig netjes je koffer op de kamer.
Dus ik dacht ik koop lekker een grote koffer voor mezelf waar ALLES inkan, geen los flodder spul in tasje zus of zo....
Ik ff naar het centrum...manlief wachten op parkeerterrein op mij, ik was na 15 minuten al weer terug want als je veel reist met vliegtuig weet je uit ervaring wel welk merk koffer aan je eisen voldoet en tegen 'n stootje...of ''twee'' kan.

De eerste reactie die ik hoorden toen ik met die koffer aan kwam gelopen; hé....wat is die groot...wat ben jij van plan??
Mijn blik is dan op oneindig gericht en zeg lekker niks;-)dan enkel......dat heb ik snel gedaan hé, we kunnen weer naar huis.

Op de luchthaven even bij de koffer en je gastheer blijven tot de koffer ingecheckt is,hoor ik de juffrouw aan de band roepen.....maar mevrouw wat hebt U een GROTE koffer!!!!
Ik kijk enkel mijn man aan en zeg.......met een ''venijnige'' blik in de ogen.....kennen jullie elkaar???

Maar ik zal je wel vertellen dat zo'n klerenkast maar wat makkelijk is als je wekenlang uit je koffer moet leven, alles is overzichtelijk en ik kon het zó pakken.
Bij hotels waar we meerdere nachten verbleven 's morgens de vuile was in laundry zak en 's avond alles keurig gewassen en gestreken schoon op bed en het kan weer de kleerkastkoffer in:-)

Veel succes met je vakantie voorbereidingen!!!
Lieve groeten,Ger

(denk dat blogger ook aan vakantie toe is,bericht stond een beetje door elkaar..
of zou ik het zelf zijn.....?)

Nieneke zei

haha!!! Nou veel plezier dan maar!
Ik ben trouwens ook nog erg onder de indruk van je blogje 3 stuks terug,mooi omschreven!

Thuis bij Tjits zei

het is daar toch schitterend weer, dan heb je echt aan 1 koffer genoeg, de hele dag in bikini en voor 's avonds een leuk luchtig jurkje:))
en vergeet op het laatste moment je tickets niet he;))

succes met inpakken!!
liefs, Tjits

Tanja zei

Joh zoveel heb jij niet nodig, mooi weer en een geweldig figuur om mee te pronken, een paar bikini's en een paar kleurtjes slippers, O ja een een heel luchtig jurkje meer toch niet?
Ik heb altijd alleen maar een reistas en daar gaat alles in! Lief roept altijd alles kun je kopen ook op vakantie.

Veel plezier met inpakken, heerlijk vooruitzicht heb je vooral met het weer hier ;-(

Liefs
Tanja

Samira zei

hi,

lees nu pas je post over de tickets! Gelukkig zijn ze binnengekomen en kun jeaan de gang met de voorpret. Gaan jullie het wel redden met 80 kilo :p

Liefs Samira

hokje zei

Koffers pakken met op de achtergrond een heerlijk muziekje... geniet van de voorpret en verlies je tickets niet uit het oog ;)

Fijne dag,
Miranda

It's me zei

TJA........EH.....je kan het !!!.....xxx....

It's me zei

De jurk van Bonnie......proestttt!! kan mee hoor....past !!! echt iets voor jouw !!!! ....pompidompidommmm.....xxx...

Plien zei

Fijne vakantie (samen met al je koffers!) :)

Mandy zei

Joh...je ging toch naar de zon! Bikini, tandenborstel, zonnecreme en een credit card :)))

Nee, ik snap dat wel, heel je garderobe moet mee, want je weet maar nooit en je wilt ook wat te kiezen hebben elke dag. Maar eigenlijk weet je ook dat je meer dan de helft niet gaat dragen.

Anyway....heel fijne vakantie alvast, lekker uitrusten en bijtanken!

Liefs, Mandy

Anita zei

Altijd een dilemma die koffers !!!
Beter (iets) te veel dan te weinig ;-)
Ik ken dat probleem hihi SUCCES
Groetjezz lfs mij

Nicole Claudia zei

Ooooh, ja. Kirsten en Bridget hebben het maar moeilijke wat wel en niet mee mag. Maar ja, 1 koffer en 3 klapkratjes... daar moeten we het mee doen.

Ooo, ik heb zo'n zin!!!

Groetjes, Collie

In den Uylenbal zei

H die Lynda, fijne vakantie (ben je al weg ???) ennuh...koffers ? Neem altijd alleen schoudertas mee, kleren in zak gepropt. Strijken ?? Was dat ?? Nope, ik wil zo min mogelijk mee, en soms laat ik mijn kleding achter op de vakantiebestemming. Kan ik thuis weer shoppen !!! Liefs & greetz & happy summerholiday from Lejo uut drenthe !

Anoniem zei

Denk je dat je daar genoeg aan hebt?
Ik neem nooit veel mee, een sporttasje is meestal al genoeg voor ons tweetjes. Koop op de bestemming wel wat ik nodig heb.

Inpakgroetjes Pieternel