Vakantiehuisje...ja graag!

woensdag 6 juli 2011



 Tijdens het uitoefenen van mijn "zomerdans" waagde ik me aan een moeilijke passencombinatie.....gewapend met de Libelle als visuele ondersteuning(belangrijk waar het mijn man betreft...wil altijd eerst zien...*kuch*) en mn meest enthousiaste toontje(.....) probeerde ik manlief enthousiast te krijgen voor het upgraden van ons "chalet"...noem het al geen schuurtje meer, dan is de beleving meteen anders;).
Kijk nou toch hoe leuk, allemaal in en om je tuinhuisje!!! Dus je eigen vakantiehuisje in je achtertuin!
Twee slaapplaatsen....en telt u even mee....1....2...puubster....IK zie alleen voordelen....hij niet......hij ziet een bult fietsen en overige rommel.....*zucht*......zó niet leuk!;)

While doing my "summerdance", I dared to try a very difficult combination of dancing steps.....armed with a magazine with pictures to make my idea a bit more real(my hubby always wants to see things first;)....) and my most enthusiastic emotions (......) I tryed to get hubby to upgrade our "chalet"....stopped calling it shed, makes the feeling different righ away;)).
Look how cute!! All build in and around a wooden shed(LIKE OURS), your own little vacationhouse in your backyard!!! Two beds...and if you count with me...1...2... daughters...I see the benefit.........he doesn't...he sees lots of bikes and a stack of rubbish...*sigh*.....SO not nice!;)



Misschien kun je een zeecontainer bemachtigen??? Dan zou bovenstaand huisje natuurlijk ook helemaal geweldig zijn!!! Maar ja..die hebben we niet....wél een houten schuurtje!!!*fluit*

Maybe you can get a container??? Then the house above would also be great!!! O well...don't have a container.....I DO have a wooden shed!!!!! *whistle*

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Corine(THUIS) zei

Die Libelle wil ik ook...is ie van deze week? O er borrelt allerlei inspiratie omhoog...
Groeten, Corine(THUIS)

Floor zei

en waar moeten die fietsen en de rest van de rommel dan naartoe? in die container die je gaat aanschaffen?

Home and Lifestyle zei

Hier moet manlief ook altijd over de streep getrokken worden...soms lukt het, meestal niet ;-)! Maar voor deze plaatjes zou ik smelten als ik je man was :-)!!!

Succes...soms heeft het tijd nodig om te groeien!!!!

hokje zei

Gewoon vast beginnen met een ander plekje zoeken voor de fietsen...

Succes en niet te snel opgeven!

@nne zei

veel succes! liefs, @nne

Nicole Claudia zei

Ooo, dat is een dróóm in de achtertuin! Maar ik geloof dat Rem alleen maar een berg fietsen en verfpotten ziet staan... buiten het schuurtje of eigenlijk kot, want groot is het niet, hahaha!

Groetjes, Collie

Room Seventeen zei

Super idee. Weg met die fietsen, lekker chillen en loungen in je tuinhuis. En ook zo handig, bij een echtelijke ruzie kan er altijd eentje in het afkicken op de stretcher in het tuinhuis ;-))

Elisabeth zei

Tja een mens kan nu eenmaal niet alles hebben toch?? ik wens je succes ,nog eens heeeel lief kijken?
Liefs Elisabeth

Bianca zei

Bouw je er toch en klein hokkie naast voor de fietsen...hihihi......mannen denken alleen maar praktisch...enne.....wij...euh.*niet* !!??
Succes .)Groetjes Bianca xx

Yvonne - Frl. Klein zei

Die Zeitung sieht sehr interessant aus :-)!
Ganz viele liebe Grüße,
Yvonne

What's in a day zei

O, maar ik zou alvast de bedden voor de deur zetten hoor en die fietsen...gewoon bij de voordeur...
Ik hoop voor je dat het lukt, maar ik denk, ach weet je, hij vindt het vast geweldig:)))

Lieve groetjes,
Eefie

Karin zei

Je kunt in ieder geval blijven dromen toch, ondanks de beren die manlief op de weg blijft gooien! Ze zijn allemaal hetzelfde, veeeel te praktisch ingesteld ;)

Mayflower zei

Wow....prachtig, hier krijg je inspiratie van.
Ik zie het al helemaal voor me enne die fietsen.....kunnen die niet bij de buren haha.
Succes.
Lieve groet, Mea

Het Hoogerhuys zei

Weet niet meer of ik nou gisteren gereageerd heb op je post maar heb hem wel gelezen en mijn idee was eigenlijk, wat een leuke tuin heb jij. Maar zo'n chalet, ja wensen moeten er blijven, mijn wensenlijst is zo lang.
Ik wens je nog een fijne avond, groetjes Sandra

Agnes zei

Ik snap echt niet waar die man van jou nou zo moeilijk over doet hoor.:) Is toch gewoon topidee van jou!
Lieve groet,
Agnes

Muisje zei

Heerlijk he even dromen.

Groeten Herma

Claudia Leertouwer zei

De mijn wil ook niet die streep over, samen trekken?

Samira zei

Als mijn moeder ooit zo'n idee zou hebben gehad, Whoehoe zou ik echt een vreugdedans hebben gemaakt. En er waarschijnlijk nu nog gezellig wonen..

Wat ben je toch een toffe moeder (ook al worden niet al je ideetjes met evenveel enthousiasme ontvangen :P

Xx

Tanja zei

Ach die mannen en hun praktische kant.....maar ja misschien maar goed ook want anders zouden wij constant aan het verbouwen zijn.....zucht

Het ziet er wel heel erg mooi uit.

Liefs
Tanja

Huys 50 zei

Aaacccchhh ik lees het al,je wilt je puubsters in de tuin gooien.....
Gewoon bedje in het schuurtje en Hup....lekker rustig thuis,haaaaahaaa...
Gelijk hebt je meid het is een pracht van een chalet,gelijk doen en wil manlief niet dan huur je gewoon een andere manlief,moet lukken met die blauwe ogen van je !!!

Groetjes
Dicky Marie.

It's me zei

Tsssssssssss...ik zeg nikzzzzzz.......pompidompidommmmmmm.....xxx..

Ger zei

Jullie ''vechten'' het maar lekker samen uit! ;-)

Maar leuk is je idee zekers!

Mijn zus en zwager die hebben 2 schuurtjes naast elkaar en mijn zwager is helemaal gek van Griekenland en heeft in dat ene schuurtje een typisch Grieks kamertje gemaakt, zo grappig!!
Tja.....hoe zou dat nou komen......als die mannen wat willen komt het er meestal gewoon....
en als wij vrouwen wat willen.....moeten we alle vrouwelijke trucjes uit de kast halen......;-)

Het is nu eenmaal zo. Mannen en vrouwen redeneren anders, denken anders en luisteren zelfs anders.
Ja, je leest het goed: ze luisteren anders. Onderzoeken hebben uitgewezen dat hij over het algemeen, oneerbiedig gezegd, 'van luisteren niet veel bakt'. Het schijnt zelfs zo te zijn dat hij op een vrouwelijke stem anders reageert dan op een mannelijke stem....

lees ik net....

We gaan het nog wel eens mee maken hier of je schuurtje DE metamorfose ondergaan heeft.

Liefs,Ger.......
die nog maar eens stilletjes zucht.....en haar lijstje met wensen allang tot een propje verfrommeld heeft;-))

Jansepans zei

Dat is leuheuk! Zie die vent van je over te halen. Suc6!

Bij Guusje Thuis zei

Hier ook zo'n man ... ik zie echt zoveel mogelijkheden met die carport; loungebanken, buitenkeuken, sfeerhoekjes enzo ... maar hij denkt praktisch en parkeert er het autootje onder ... sjucht ik droom ook maar even door, niet voor rede vatbaar af en toe!

Connys Cottage zei

wat leuk bedankt voor de insieratie.

groetjes Conny