Zwijgplicht.....

donderdag 28 oktober 2010




Sssssst! Het is EEn beetje donker hier, zodat niet iedereen zomaar rechts ziet Wat IK GA zeggen .....* kijktlinksenrechts *...
Kunnen jullie EEn Geheim Bewaren??

Sssssshhhtt! Het is een beetje donker hier, dat komt omdat dan niet iedereen zomaar kan zien wat ik over te zeggen lookingleftandright ....* *....
Kan je een geheim??



(Allemachtig werk'lijkheid prutbelichting)
(O jee, wat een slecht daglicht die ik heb gebruikt)



IK OOK!!
Dus kan ik!!

Tweede Week van november zullen jullie Het Laptop WeTeN ....* pompompom *!
Tweede week van november zul je ook weten ...* fluit *!


Heb een leuke avond!


Fijne avond allemaal!

Lynda
Posted by Picasa
ps: ik ben nietin verwachting!!!!
I'm not pregnant!!!

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Hahahahaha....leuk hè....maar het interesseert mij helemaal niets hoor (zeg ik met Pinokkio neus)....

Groetjes, Ingrid

Heidi zei

So, jij durft met je giegel met een prutbelichting volop in the spot!
Maaruh, isse zwanger? hahaha

Helemaaaal niet nieuwsgierig....

G-STYLE zei

Wat een flauwe streek Lynda, je bent zeker nog helemaal high van de aftershave dat je ons dit aan doet ..........
nou ja wij vrouwen zijn gelukkig gezegend met ontzettend veel geduld, ik wel in elk geval ......ahummmm
fijne avond , groetjessss
Gea

Zara zei

Toe maar, toe maar... eerst lekker maken en dan ons in spanning laten zitten. Tsss... Jij durft zeg.
;-}

Stina zei

Wat sta jij leuk op de foto, ben benieuwd wat je ons te vertellen heb,

Groet Stina

Diana zei

Wat...WAT...WAT???...WAT!!! Ik ben NIET gezegend met veuls geduld. En ik ben heuls nieuwsgierig! Een HINT Lynda! Geef ons minstens een HINT!!!!

Corine(THUIS) zei

O en hoelang moeten we dat geheim dan bewaren?
Gaat best lukken hoor of vertrouw je ons niet??
Groeten, Corine(THUIS)

. zei

Leuk joh....gefeliciteerd!!!

katja-Mariska zei

woehahahaha
Liefs Katja

Tuur zei

oooh ga je het echt doen! gaaf man!

Merel zei

Ik vind het superrrr leuk voor je! Echt...fantastisch nieuws.

by kuzz zei

???? Nou kom op??

Alle mooie dingen zei

nog 2 weken wachten !!!!!!!!!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

It's me zei

Zuchttttttttttt..er is iets raars met je Lynnnnndaaaaa......ik vertelde je het vanmiddag ook al !! toen ie zij dat ik veranderd was weet je nog????.....ik ben echt niet nieuwsgierig of zo ........wacht geduldig twee weken af.........zuchhhhttttttt...................pompidompidommmmmmmmm....

Roelien zei

Ja en nu?????????????

Claudia Leertouwer zei

My lips are sealed!

Ambiente-nostalgia zei

Wat leuk geef je een feestje, waar wanneer en hoe laat moeten we er zijn.

We wachten geduldig af..............

Groetjes Dorine

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, ich freue mich immer so, über Deine Kommentare, vorallem liebe ich Dein deutsch!!!!! Richtig perfekt!!!!
Nein, bei mir klappt auch nicht alles, das stempeln ist Übungssache, das sah am Anfang bei mir auch immer grausam aus!!!!!!!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Tanja zei

Zo dat is dus een echte verrassing.........tjonge, jonge je vraagt ook wel heel veel van ons..........

ik ben ook zeer benieuwd wat je in petto hebt voor ons............

Groetjes
Tanja

Nicole Claudia zei

Whahaha..... we wachten (on)geduldig af!!

Ook een hele fijne avond, oeps het is al bijna nacht... truste!!

Groetjes, Collie

Tierlantijn zei

Nou lekker is dat Lynda...2 hele weken zeg!! ;)

Groetjes!!

Ger zei

..........Oh.....het schiet al op....we zijn al weer 5 uur dichter bij de onthulling.......tussen jou geheim bericht plaatsen en mijn reactie.....;-)

Lieve groetjes!
Ger

Floor zei

tssss niet eerlijk stuur maar even een dm enne waarom twitter jij zo weinig eignelijk?

Miranda | Taxx Life Blog zei

Mmmmh, wat is dit nog weer? Ons dames een beetje gek maken? *zucht*

Anoniem zei

Wil et nu weten!!!!!!

Desiree

Unknown zei

Je kan het mij wel vertellen meid,ik ben heel goed in het bewaren van geheimen!
Dus stttttt vertel het maar heel zachtjes hoort niemand het........

Carla zei

Gelukkig heb ik héél veel geduld...en ben ik helemaal niet nieuwsgierig....proest!!!!

Lekker dan weer...weet je dat half november nog twee hele weken is!!!!!!!

André en Inka. zei

Vertel,.....................we zijn niet nieuwsgierig maar,willen graag alles weten, ha,ha,jeetje twee weken wachten is wel erg lang.

Fijn weekend,Lynda,xxx.

Pierelantijntjes zei

Nou, das mooi dan.....twee hele lange weken wachten dus....kan je niet een klein tipje van de sluier voor ons oplichten lieve Lynda?????
FIjn weekend,
Liefs Ester

Claudia B. zei

Dit is toch zo niet eerlijk!! Ik heb niet zo heel veel geduld... kun je niet elke dag een hint geven, mogen wij lekker verder raden :-)

Fijn weekend... enne.... die Ariadnes.... liggen die nog bij jou :-)

Liefs van mij, Claudia.

Karin zei

*fluistert* ben IK er blij mee?????
Lyndah, master of suspence!

lia zei

Hé, begin jij nu ook al met geheimen. Ik kan daar dus niet tegen hé.

Nou ja, een fijn weekend