Uitzending gemist???

zondag 17 oktober 2010


Terwijl ik aan het koken ben(stooflappen met spruitjes, kan het hollandser;)) ruim ik meteen mijn fotomap op m'n pc even op, en kom toch weer heel wat leuke/mooi/spannende foto's tegen. Vele van deze heb ik al eens met jullie gedeeld maar omdat ik vandaag geen tijd heb om zelf foto's te maken(moet strijken en vouwen en inpakken he want we gaan morgen richting zee voor een paar dagen) heb ik een paar collage's gemaakt om ze nog eens aan jullie te laten zien.
Soort van uitzending gemist dus :)
Het zijn "van-de-dak-op-de-tak-foto's"...dat je het weet!:)

*******************************

While I'm cooking(Beefstew and Brussels-sprouts, can it be any more Dutch ;)) I'm going throught my folder with pictures on my computer. Deleting some and saving a lot!
As today I don't have the time to make some pictures myself, I want to share some of them(some???) with you again. Lots of them I've shared before but hey, you can never look at nice pictures too often!;)
I'm gonna iron and fold my laundry, and pack our bags(tomorrow we leave for the shore for a few days) and leave you with some eyecandy.
I show you something of everything:)....as always!

































Fijne zondag allemaal!!!

Liefs,
Lynda

Posted by Picasa

Leave a Comment

wonen bij de dijk... zei

hoezo een paar daagjes naar zee...
hebben jullie al herstvakantie?
Wij over een week..
geniet er maar lekker van, hopelijk werkt het weer ook een beetje mee..
De foto's zijn trouwens prachtig..
fijne zondag, gekke, lieve Lynda
Cobi

Claudia Leertouwer zei

Beetje het ouwe doos gevoel...

Karin zei

Ik kan niet ontgkennen dat je smaak hebt ;) Geniet van de zon zee en het strand. Heerlijk een paar dagen uitwaaien en bijtanken!

Alle mooie dingen zei

veel plezier... ik hoop dat het een beetje mooi, ruig weer wordt.. aan zee is dat het beste weer wat je kunt treffen.. en dan lekker aan de bar.. warme gluhwein...mmmmm lekkere hapjes... ja vakantie
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Irma zei

mooie plaatjes en heel veel strand plezier groetjes irma

lia zei

Je moet me toch eens een keer vertellen hoe je zulke foto's vind, mij lukt dat nou nooit.
Maar ja, hier kan ik dus wel genieten.

Fijne dagen aan het strand.
Liefs Lia

Tanja zei

Hey Lynda, hele fijne vakantie aan zee, ik duim voor mooi weer voor je, dan heb ik het ook ;-) je zit tenslotte in de buurt.
Verder vind ik je foto's weer helemaal genieten!

Groetjes
Tanja

Home and Lifestyle zei

Mooie foto's van droomlokaties...!

Veel plezier aan het strand...geniet er van! Lieve groet, Ingrid

Bij Guusje Thuis zei

Heb weer ff genoten van je foto-collages.
Veel plezier aan zee de komende dagen, lekker uitwaaien en genieten, heerlijk!!

Groetjes,
Colinda

Abacaxi & Hortelã zei

Het mogen dan 'van het dak op de tak' foto's zijn, het is wel genieten van zoveel moois. Heerlijke plaatjes zijn het!
Veel plezier de komende dagen enne... GENIET (en laat je ons ook een beetje meegenieten?)!
Bisous vanuit Versailles, Chantal
P.S. Hier staat de lamscouscous te gaar te worden...

Petra zei

Een lust voor het oog, die collages van jou!

Fijne vakantie,
groetjes Petra

It's me zei

Geweldigggg Lynnnnnnn...wat zal het weeer stil zijn in blogland deze week......geniet meis.....je kan het.......liefs liefs van mij....en hem.....

Tuur zei

prachtige foto's en hele fijne dagen!!
genieten!

Annelies zei

Lynnnnn wat zijn ze schitterend deze collages!
ik geniet volop!
En jullie volgende week aan zee ook volop genieten hè en weer met mooie foto's terugkomen hoor;)kunnen we weer verder genieten!
Fijne dagen!

Margot zei

"PRETTIGE VAKANTIE...", gil ik nog even achter je aan.
Hoor je me nog???
Groetjes, Margot

G-STYLE zei

Lieve Lynda,
wat maak jij toch prachtige collages ! Schitterende interieurs ook......
Wat heerlijk dat je er even een paar dagen tussen uit gaat joh , ik wens je het weer van vandaag toe want dat was toch wel erg lekker.

Hoe gaat het trouwens met je dochter op de middelbare school , is ze al helemaal gewend ? en moeders ook ???

Oja er staat nu wel tekst bij m'n post van vandaag, ik wilde mezelf nog even een paar dagen geven maar zag dat ie toch vandaag al was geplaatst........

Nou meid , heerlijke dagen gewenst ! lieve groet Gea

Servies en Brocante zei

Veel plezier, ik heb ook een weekje vakantie, oppaskids gaan voor het eerst een weekje naar school..mm heerlijk naar zee lekker uitwaaien..
Leuke foto's!!

Michaja zei

Geniet, geniet, genieten!! Prachtige plaatjes weer!
Geniet ook van jullie vakantie. Hopelijk hebben jullie lekker weer. Enne heb je weer voor elke dag een logje gepland staan?
Bisous
Michaja

Sandra zei

Lekker uitwaaien aan zee!! Komen jullie naar Zeeland?

Veel plezier,

Nieneke zei

O heeeeerlijk! Ja, die foto's dan hè...daagjes op het strand betekent namelijk ergens anders slapen....houknievan...en jij durft weer????

Brabbels en Kiekjes zei

Dak-op-tak-foto's kunnen zeer mooi zijn, en dat zijn ze ook!
Uitwaaien op het strand is heerlijk, wij doen het wekelijks, en voor jullie een mini vakantie.
Genieten met een hoofdletter G & misschien tot ziens op het strand van de week?!

Liefs,

Susan zei

Hoi Lynda,

Als je als "nieuwkomer" op jou blog komt zijn het natuurlijk allemaal nieuwe foto's...en ik vind ze GEWELDIG MOOI!!

Gr. Susan.

El zei

Beautiful!