"ouwe doos"...

vrijdag 15 oktober 2010

ik heb even teruggebladerd naar begin 2007....*kuch*....1 troost....ik heb veel geleerd ;))
I went through my pictures, back to the beginning of 2007...*SIGH*....1 consolation...I have learned;))


jullie begrijpen nu mijn opruimwoede???;)) hier is niks "less" aan!!
you now understand why I just HAD to clean out my house??? TOO MUCH!!



Kijk wat ik m'n schouw al allemaal aan heb gedaan!!!! Hij is zelfs zwart geweest...
Look at how I abused my fireplace(without fire)!!!
At one point it was black.....o my o my


én(bonneke kijk!!!) ik had ook roze hoezen op de bank! Was in een roze fase!
Maar met (destijds) twee grote honden was daar geen redden meer aan!
ánd, I used to have pink covers for my sofa, but at that time we had to large dogs....those covers are history ;))


Vindt het wel grappig(en soort van "genant";)) om te zien hoe je smaak kan veranderen(HALLELUJA;)), althans....ik gooi het er altijd op dat ik "zoekende"was.....*kuch*.
 Funny (and little bit "embarrassing") to see how your taste can change(HALLELUJA;))..but I like to say, I was seeking..*cough*...

WEEKEND!!!

Groetjes
Lynda

Leave a Comment

Michaja zei

Ik vind het heel normaal hoor dat je huis in de jaren veranderd. Zo gaat het ook met de mode en de tendance. En dus ook met je smaak.
Leuk om te zien hoe je huis er in 2007 uitzag!
xxx

Bij Guusje Thuis zei

Nou ik ging er eens voor zitten toen ik de titel "ouwe doos" las, ik denk daar komt me toch een openbaring over Lynda herself die naar mijn idee nog piepjong is dus begreep er al niks van ... maar nee tis vrijdagmiddag en ik zit heul ver mis ... het gaat over je huis toen en nu.

Leuk om te zien (gelukkig hebben we de foto's nog) en waarschijnlijk was je destijds ook heel tevreden. Ik begon ooit met strak zwart met oud roze (slik, ja ik beken), heb dat na 3 jaar al op straat gezet als de domste keuze ooit, terwijl toen ik het kocht, helemaal vlieft was ... het kan verkeren :-)

Ik ben en blijf een eeuwige zoeker vrees ik, dat soort mensen wat nooit eens rust-in-de-kont heeft ...

Groetjes,
Colinda

Kom Achterom zei

Ik vind het allemaal heerlijk!! hihi wat een cosy gebeuren in de afgelopen jaren bij jou!
ik hou ervan!!
fijn weekend
Yolanda

Elisabeth zei

Als ik je foto's zie vind ik dat ''veel'' heel erg gezellig ,ik hou van veel .Ook ik probeer te minderen met mijn spullen ,ik werd er soms wat onrustig van .Ik ben errug veranderlijk ,vandaar zeker nooit heel dure meubels en kleine spullen zijn makkelijk te veranderen .Word weleens iebel van mezelf [en ik niet alleen]Haha
Fijn weekend.Elisabeth

Corine(THUIS) zei

Zoekende?? Ha en heb je HET nu gevonden?? Die kruk hiernaast....daarnaar ben ik zoekende... dus.....moet die ook uit je huis om op LESS te komen, dan mag je me mailen :-)
Fijn weekend!

Roelien zei

Roze zwart, ik ken die periode ook!
Je schouw is nu wel mooier vind ik en als ik om me heen kijk, nee, niks zwarts meer hier en ook geen roze (gelukkig...)
Fijn weekend!

Rozmeen zei

tijden veranderen ..smaak verandert..het wordt langzaam steeds meer jou. Sommige dingen haal je weg andere blijven altijd een vast item in huis. Moet zeggen dat het niks is om je voor te schamen hoor...zijn mooie fotos mag je toch trots op zijn!! En leuk gestyled!

liefs en fijn weekend,
Rozmeen

Tanja zei

Bedankt voor je reactie op mijn 'fluffies' ;- Ze hebben inderdaad een smile op hun smoeltjes.

Is het een vrouwending dat veranderen van kleuren en dingen, ach joh zo zien we nogeens verschillende foto's of metamorfoses.
Leuk om te zien hoe het bij jou veranderd is.

Fijn weekend
Groetjes
Tanja

Nicole Claudia zei

Hahaha, als je het van jezelf terugziet heeft het hetzelfde effect als dat je een kapsel van een paar jaar terug ziet, brengt altijd een schok te weeg!!!

Ach mijn muren in de woonkamer hebben inmiddels ook alle kleuren van de regenboog gehad, en opeens was ik het zat, kwasten maar!!!! Als ik toen had geweten wat ik nu weet, had het een hoop werk en centjes gescheeld... hahaha!! Maar ik was toch wel elke keer tevreden... alleen na een tijdje niet meer, dat is het vervelende..... hahaha.

Ach al die stuiptrekkingen zijn overgegaan en ik wordt steeds tevredener over mijn woonkamer, hij wordt inderdaad wel steeds leger... zou het aan mijn leeftijd liggen... help ik wordt oud!!!

Fijn weekend!!

Groetjes, Collie

lia zei

Ik denk dat het overal wel veranderd is in de loop der jaren.... Je zou mijn foto's eens moeten zien, maar wel langer geleden dan 2007 dan. Maar die zitten in een album.
En ben je er nu wel uit.....

fijn weekend
lieve groet Lia

Karin zei

Trends veranderen, stijlen veranderen, jij veranderd en zo houden we de economie draaiende. Ik kom over 3 jaar nog eens kijken bij je ;)

Tuur zei

oooh roze, prachtig!!
toch best een heerlijk sfeertje

It's me zei

Heet dan wel geen Bonneke.....of toch wel ?? voel me toch aangesproken...klopt !!! maar Bonnie begrijpt me tenminste........kan ik van jouw af en toe niet zeggen hoor......pffffff...leuk dat roze !!! erg leuk zelfs....zonde dat het weg isssssssssss..............fijne dag meis...ik ga naar de winkelllllll werkennnnnn...toedeloe.....

Home and Lifestyle zei

Vergeleken met 15 jaar terug is er hier ook wel het één en ander veranderd hoor...geen rose gehad hi hi, maar wel een strakkere inrichting! Zal iedereen toch wel hebben, dat de smaak in de loop der jaren verandert!

Een heel FIJN weekend!!!! Lieve groet, Ingrid

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, Dein Post ist eine klasse Idee!
Ein schöner Rückblick!!!!
Ein schönes Wochenende
und ganz viele liebe Grüße, Yvonne

katja-Mariska zei

Leuk hoor....maar volgens mij hebben we dat allemaal bij mij ook.
Ik kom niet meer bij als ik oude foto's zie ook met kleding en kapsels.
Maar op al jou foto's ziet het er gezellig uit.
Groetjes Katja

Pink Princess zei

Maar weet je....mooi rose is NIET lelijk hoor hihi.

Fijn weekend

Zara zei

Gelukkig maar dat smaken en stijlen veranderen: het houd me alert en ik ben gek op af en toe eens iets anders. (haar, kleding en kleuren in huis)

Inge zei

Thanks voor je reactie, ouwe doos...ow nee dat ging over je woonkamer, dat roze bij jou IEUWWWWWWWWWWWWWWW hahahahaha, ma eerlijk is eerlijk ook IK had roze, jep ZELFS ik...
Gelukkig is die vlaag van verstandsverbijstering snel over gewaaid.

Maja als je MIJN banken ziet dan denk je hoogstwaarschijnijk PRECIES t zelfde...
Ma goed binnenkort, héél binnekort komt dan eindelijk verandering en ik plaats niet eerder voor foto's dan wanneer de NA foto's gemaakt zijn haha.

Thanks voor je advies en ik zal eens nadenken, we zitten met die balken hè, dus t zal er misschien vreemd uit zien. Ma ik neem t mee tijdens t brainstormen...

Skyler had me vandaag alvast geholpen met herinrichten...
Mijn blog volgt zo... ;))

Helena, The Swenglish Home zei

Ah, but isn't that the beauty of interior decor - we can change it, explore new paths, perhaps giggle at what we thought was so pretty a few years ago (just like we look back at hair styles and clothes from ten or twenty years ago and wonder if we were insane - or is that just me...? ;-). Anyway, I think many of the things in your pictures are lovely and exude a cosy feeling!

Oh, and I will try not to use the "C-word" again for a while... ;-D

Wishing you a lovely weekend!
Helena, The Swenglish Home

Servies en Brocante zei

Hihi echt leuk :) ik had turquoise levensgrote bloemen op de grootste muur van ons huis, bij de eerste baan dacht ik al OHOH..
Fijn weekend :)

Room Seventeen zei

Ja, haha, smaken veranderen, wat ik allemaal al niet in huis heb gehad qua kleur ...pfffffftt.....van pimpelpaars tot aqua.

Nieneke zei

Over een paar jaar zeg je dat weer van de foto's die je nu schiet...kun je je nu nog niet voorstellen, hè? maar 't werkt hetzelfde als met kleding en haardracht...Ik weet zeker dat dat ook even slikken is, als je die foto's terugziet...
Fijn weekend!

Claudia Leertouwer zei

Hebbie nog zo'n ouwe doos voor ons?

Bonjade zei

Ouwe doos......??? Huh....wie....?????;0)
Enne nu ben je niet meer zoekende dan.....je hebt de ware zelf ontdekt.....????
Nu bewijs graag....beelden, kiekjes, plaatjes etc. alles wat maar uit je nieuwe doos komt, geniet er van......
Rose....??? Heerlijk!!!!!
Liefs
Bonneke

vosgesparis zei

ohh haha ik ken het gevoel.. ik denk dat ik in dat jaar ook een beetje zoekende was naar iets nieuws.. ben nu gelukkig weer bij mijzelf ;)

Jeanette zei

Ik ben begonnen met blank eiken, toen koloniaal en nu zit ik in wit landelijk, hoe veranderlijk kan een mens zijn. Ik heb geen roze gehad.....

Groet,
Jeanette