Niet alleen het "plaatje"telt....

zondag 24 oktober 2010

NEWSFLASH.....gebruik de vertaler en kies voor engels..zo lijkt het tenminste nog wat;))

AAAAAAAARGH.......alweer heb ik een bericht getiept met de vertaler aan!!!!
Excuses daarvoor, maar ik doe het niet over.....zo wordt het ook nog een puzzeltje..kunnen jullie wel ;)

again I posted with my translator on!!! So now it's a mess....but you guys can puzzle it out??? because I don't want to do it again.......*GRUMBLE*


Voldaan EEn Hoofd vol Informatie en inspiratie te krijgen IK hier Nog na gloeien van Mijn 2e praktijkdag van gisteren te. de Boodschap bij de praktijkopdracht in de middag was: niet alleen Het plaatje is belangrijk ..... Functioneel Moet Het zijn .......( we moesten EEn meubelplan en moodboard Maken VOOR EEn "blijf van Mijn Lijf" huis)
Voldaan sterven Gedachte Nog stevig in Mijn Hoofd geprent, jullie neem IK zelfs mee to Onze herfstvakantie ....

Met een hoofd vol met informatie en inspiratie, ik zit hier in een afterglow van mijn 2e schooldag gevuld met de praktijk en informatie. Het bericht nog steeds door mijn hoofd zoemen is: het is niet alleen het beeld dat telt, het moet functioneel (we hadden een furnitureplan en een moodboard voor een zogenaamde "moeder en kind" aan huis ..... voor mishandelde vrouwen en hun kinderen).
Met dit bericht nog steeds in mijn hoofd neem ik je terug naar onze autumnbreak ...

wisselvallige luchten .....
de lucht gehouden changing de hele tijd ...


IK hou Het Meeste van de Zee bij Ruig Weer;)
Ik hou van de zee het meest als het slecht weer;)

we zijn ondergedoken in de Wereld der onderwaterwonderen ...
we onszelf ondergedompeld in de wereld van de underwaterwonders ...


Elke Keer Als Ik Weer in Scheveningen ben RAAK IK in de "ban" Van het Kurhaus(Klik ER Eens op en lees over de geschiedenis Wat, ALS IK me niet Vergis begint sterven in 1886 ).... Wat Zou IK daar graag Eens Goed binnenkijken;)

iedere keer als ik in Scheveningen, krijg ik "in de ban van" de Kurhaus(Net een kijkje nemen in haar geschiedenis ... het is vanaf het jaar 1886 als ik juist ben) ... Ik zou echt willen dat het eens goed rond te kijken binnen ....



We zijn op de Haagse Markt geweest, en Hebben oa (ca. 540 kramen!) de MEEST Exotische Waren gezien!

gingen we naar het Haagse Markt, En we zagen bij tal van andere dingen, de meest exotische groenten en fruit!


We maakten EEn wandeling deur Het nabijgelegen Natuurgebied "de puinduinen".
De Naam heeft Het Gebied te danken AAN Het voelde DAT na de Oorlog ZE al. Het puin in zegt Gebied Bijeen Hebben gebracht, eh "Duinen" Van gevormd Hebben nl ER zand overheen gestort Hebben ...

gingen we voor een wandeling door een nabijgelegen stukje natuur, genaamd "de puinduinen "...( puin = detritus). Het kreeg deze naam omdat na de oorlog, verzamelden ze alle resten van de gebombardeerde huizen ed en maakte duinen van te maken en bedekte hem met zand ....

de "puinbal", Ligt hier ALS "monument "....

als een "monument" maakten ze ook een enorme bal ...


.............................................


Wiens vensterbank Zien we hier? Van wie was This regenpijp? Bij wie stapte JE over This Drempel? ER Schoot me meteen EEn liedje Hoofd deur Het ...

waarvan de vensterbank zien we hier? Waarvan de afvoerpijp? Waarvan de deur?
Terstond een lied kwam in mijn hoofd ...



op EEn bankje in Het parkje daar in de Buurt Keken we over het Water ...
op een bankje in het parkje in de buurt keken we over het water ....

nl JA, we Hebben Laptop De Zon Nog gezien ..... en wind gevoeld ......

En ja, we zagen de zon, en voelde de wind ......

loved it!


Zo Hoop IK DAT Mijn post van Vandaag EEn niet alleen "Leuk plaatje" was, mare DAT Het Laptop "functioneel" was ....;)

Nu hoop ik mijn post was niet alleen een "mooi plaatje", maar werd ook functioneel ...;)

Groetjes ....

Lynda

Leave a Comment

Anoniem zei

Sjee ben je zo dichtbij en kom je niets eens ff koffie leuten,je was in Scheveningen op 20 minuten afstand van mij,volgende keer dan,ik wens je nog een fijne zondag,lieve groet Joke en ow ja nog bedankt dat je Ria tikte en die mij weer tikte om te koken,grrrrrrrr......

omaria zei

wat een chaostekst en jouw fotoos zijn beter dan de mijne.

Michaja zei

Mooie foto's van een geslaagde vakantie zo te zien.
Maar eh die tekst!!!!!!! LOL
Bisous
Michaja

Miranda | Taxx Life Blog zei

Wauw, de foto's zijn geweldig, maar de tekst!? Om gek van te worden! Maar ik heb wel genoten van je logje hoor!

Inge zei

Ferrie naais!!

KvZ

Corine(THUIS) zei

Prachtige foto's en ik DENK dat ik de tekst wel gesnapt heb :) Behalve dan elke keer die laptop...
Groeten, Corine(THUIS)

lia zei

Mooie foto's en volgens mij een leuk vakantie. En die tekst........Heb het begrepen.

fijne dag
lieve groet Lia

Diana zei

Ok...Lynda is weer terug... Heb geen bal begrepen van wat je schrijft, maar de plaatjes zijn prachtig!
Enne....ik ben blij dat je er weer bent heurs meissie!!!!

Judith zei

Het valt niet mee, die tekst hahaha... maar ik heb er toch nog enigzins een knoop aan vast weten te knopen:-) En ach, die foto's opzich zijn al dik de moeite om op je blog langs te komen!!! Gr. Judith

katja-Mariska zei

Ik ga even bijkomen van je tekst maar de foto's maken het weer goed ;D
Groetjes Katja

Bij Guusje Thuis zei

Tsja die trans-la-tor die moet hoognodig op een cursusje Nederlands, maar je foto's zijn geweldig zeg, rook nog net niet die woeste zeegolven!

Fijn dat je er weer bent en vooral dat je genoten hebt van je weekje zee.

Groetjes,
Colinda

Servies en Brocante zei

mmm wat een fijn vakantie gevoel

It's me zei

Wat leuk !! jullie hebben genoten duzzzzz...........maar vertel hoe doe je dat een weekje zonder ons.....???? ik hoor nikzzzzz over ik heb je gemist ofzo.......ik jouw wel nl...ik durf dat te zeggen hoor........enne je weet wel hij is helemaal blij met je vandaag !!! topwijf ben je !!! echt.......liefs van ons saampies......mag dat ???

Nicole Claudia zei

Wat een prachtige foto's, de kleuren.... de tekst is volledige chaos... leest lastig... hahaha.

Fijn dat je genoten heb van je vrije weekje!!

Groetjes, Collie

butiksofie zei

Ohhh I love Holland so much! And I love your beach images! hughs Anja

Mayflower zei

Ik heb de leesbril er maar even bij gepakt, want ik dacht alles wel heel raar te zien hihi....wat een translation.
Wat ben je heerlijk uitgewaaid, heerlijk een paar daagjes er tussen uit, ik hou wel van die uitwaai-wandelingen, voor mij ook geen overvolle-30-graden-stranden.
Ben ook blij de uitzending niet gemist te hebben, want het zijn ware genietmomenten die prachtige wooncollages.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Door Jolanda zei

Mooie plaatjes zeker...en mijn fantasie zou ook helemaal op hol slaan bij het zien van al die resten...

De tekst is echt zo lollig...:-DDD

Elisabeth zei

Ja tis wat met die vertalen ,echt lachen zo'n rommeltje die van je tekst kan maken .Mooie foto's van een geslaagde vakantie
Groetjes Elisabeth

Tuur zei

Wauw je foto's zijn prachtig...en echt lachen je tekst...
fijn dat jullie het fijn hadden....(weet nu gelijk waar je heen was)
lol

Home and Lifestyle zei

Huh...zelfs met leesbril is het soms ET-taal, maar goed...ik begrijp in ieder geval dat je het lekker hebt gehad en daar ben ik uiteraard héél blij om :-)

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

Jolanda zei

Volgens mij was je in Kijkduin, m'n geboortgrond? Heerlijk aan de zee, dat van die puinbal wist ik trouwens niet.
Ik dacht dat ik een glaasje teveel ophad toen ik je post las maar gelukkig ligt het niet aan mij:)
Lieve groetjes

Jeanette zei

het plaatje is belangrijk, je hebt mooie plaatjes in je item gezet, heel belangrijk...voor ons.

Groet,
Jeanette