Vrijdagse Fratsen.......

vrijdag 12 november 2010

Ik geloof dat ik heel wat dames in totale verwarring de nacht in heb gestuurd!!:)
Ik had niet gedacht dat het zo onduidelijk zou overkomen, de dames die mij gemaild hebben voor het adres van *PIEP*, weten misschien wat ik bedoelde??? Zo niet, dáár heeft het in elk geval mee te maken *grinnikt*.
Het was soort van cryptisch omschreven zeg maar, en het deed me deugd dat er toch wel dames waren die me begrijpend "aankeken"!(dames daarvoor mijn dank)
Anyway, het ging dus over Claudia en omdat ik denk dat ze misschien weleens voor het weekend naar huis(stapel stenen??) zou kunnen komen wilde ik snel een nieuw berichtje plaatsen zodat dat andere naar beneden zou zakken en zij het niet meer zou zien....anders is de surprise er een beetje af he;). De teller tikt door....(teller=het aantal dames dat me al heeft gemaild voor het adres.....ik zeg het er even bij :P).

A part of yesterdays post was a message....cryptical...but a message.....*sigh*...I don't know HOW many of my readers went to bed confused!!!:)
And the only thing they have to do is think(DUHHH)...about the post before yesterdays( o..oo.....it's not geting any clearer is it?)
Anyway, it was ME telling you, about the fact that maybe Claudia would come home before the weekend and that I had to get rid of that post about her, or else the surprise would be gone! capice?;)

I did more yesterdayafternoon! Maybe you recognize it...you start with one thing and before you know you are really busy keeping up with everything ELSE you started with:D!
So....I cleared out two cabinets.....again...and it's really embarrassing to see what comes out of those little cabinets!!!! I baked a cake..."kruidkoek"....it looks a bit like gingerbread but it's not:D...I'm not able to explain this to you so just look at my pictures;).



Ik deed(zoals misschien wél duidelijk was;)) meer gisteren.
Je kent het misschien wel, je begint met het ene, en voordat je het weet heb je drie of vier "ballen"in de lucht(ben je met meer dingen bezig...ooooo nee he, ik hoef nu toch niet alles uit te leggen???;)))))...ik mestte twee kasten uit(zoals vermeldt) en bakte een kruidkoek(hoe kneuterig wil je het hebben).
Over die kruidkoek maak ik me geen zorgen, die komt wel op(er ligt nog een cm of 3?), maar over al die spullen die uit mn kasten komen des te meer!
Het is niet het seizoen voor rommelmarkten maar ik geloof dat ik zo een kraam in mn uppie kon vullen! Genant gewoon! Maar goed....vandaag maak ik er foto's van en zet ik het allemaal op mn "zolder"....wie weet!

Mijn keukenkast heeft een nieuwe look, geheel in mijn nieuw na te streven "thema".....Less is more..*kuch*(MIJN interpretatie daarvan;))


It's not the cake I worry about, there is not much left as we speak. It's the stuff in the box, the stuff that came out of those cabinets....I bet I could fill a stand on my own....it's a shame we don't have a garage, or else I could do a garagesale:)
So.....clearing out, I left a few items in the cabinets....all because of my new "theme"...Less is more...or at least....my interpretation;)!





In onze keuken ben je nooit alleen...(om uiteenlopende redenen;))

In our kitchen you are never alone(for many different reasons;))


Vrijdagse fratsen op donderdag dus, wat doe ik nou vandaag?
Ik mag vanochtend naar de tandarts(ben op weg naar een beugel dus eerst moet alles gerestaureerd worden :D), en "we"(me and my guy) gaan EIN DE LIJK wat lijstjes ophangen.....en als we dan tóch bezig zijn....verzin ik vást nog wel wat;)!!!

So, a lot of what I normally do on Friday, I did yesterday, what am I doing today?
I have to go to the dentist in about an hour(renovation is on for today...I'm "on my way"to a dental bracket), and then "we"(my guy and me) are gonna put up those pictureframes...FINALLY....and while we are at it....maybe I think of something else to do;))

Have a cozy Friday!

Gezellige vrijdag!

Liefs,
Lynda










Leave a Comment

Nicole Claudia zei

Wat een prachtige foto's heb je geschoten van je keuken!!! Ziet er heel mooi en sfeervol uit. Less is inderdaad more!! Mijn keuken ontploft bijna (niet te zien gelukkig, zit in de kastjes) en moet ik hoognodig legen en veel wegkieperen en dan opnieuw inrichten... maar ja... tijd!! tijd!! Dat is bij mij altijd op de bon lijkt het wel...

Mjammie kruidkoek, ik heb gisteren speculaaskoek gekocht... (ik ben geen keukenprinses, mijn kids bakken meer in de oven dan ik, schaam, schaam!!) en die smaakte héél lekker, maar vers uit de oven... is véél lekkerder. Misschien vanmiddag de kids lief aankijken (kan ik goed hoor!!).

Alvast een heel fijn weekend! Groetjes, Collie

katja-Mariska zei

Haha was er zoveel verwarring.
Wat een gezelligheid in de keuken.
Fijn weekend!
Liefs Katja

Home and Lifestyle zei

Ha ha, nou, dat had ik er echt niet uitgehaald hoor..!!! Ben errug blij met je vertaling!

De kruidkoek zal inmiddels wel op zijn (3cm is niet zoveel :-)...), ziet er lekker uit hoor! En je keuken staat er ook weer strak bij!!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Kat Ibáñez zei

Hi Lynda!! Yeees less is more but...I repeat these words every time I´m trying to get rid of some stuff...and it´s so difficult!! Hey, and by the way, your cabinets are so nice!!!! And your little furry cutie is as adorable as always!!

Have a wonderful weekend!!!

Alle mooie dingen zei

ik merk dat ik heel veel moeite heb met hak op de tak verhalen zoals jij nu en gister hield en ik snap het dus niet echt (ligt aan mij hoor eerst maar eens herstellen) ik hoop dat ik niet iets mis maar daar bij voorbaat mijn excuus voor.
Ik heb het nu 3x door gelezen maar ik kom er niet uit hopelijk heb je bij de anderen meer succes.
groetjes en een prettige vrijdag
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

It's me zei

Wat gezellig Lynnnn je kast zo !! leuk hoor en erg gezellig maar dat zei ik al....ben trots op je...die kruidkoek had ik gemist......was ook zo rommelig gisteren....maar ook die ziet er goed uit....tuurlijk bakken gelijk nog even !!!!!.....meid waar haal je het allemaal vandaan...ik voel me echt een slome bij jouw......hahahahah!!!...maar Ria gaat nu los hoor !! en hoop te doen vandaag dusse....komt goed !!.......fijne dag !! toedeloeeeeeiiiii....

Pink Princess zei

*piep* gaat vandaag op de post ;)

Bij Guusje Thuis zei

Wat gaaf zo je kast, heerlijk sfeertje ... en tuurlijk had ik je crypto gelijk door (na 20x lezen ja want dat kwartje van mij, die blijft liever hoog en droog dan dat hij eens wil vallen ... blond ding toch hè).

Geniet van je vrijdag (alhoewel ... beugelboer?)

Groetjes,
Colinda

Elisabeth zei

Gelukkig had ik het Piep gebeuren wel door ,goh wat voel ik me bijdehand nu hahaha .Tja less is more ,ik doe ook af en toe een poging maar dat duurt meestal niet lang .Gelukkig kan er nog wel een doos of wat bij op zolder!!Leuke foto's en ook vooral leuk gezelschap!
Liefs Elisabeth

Margot zei

Kun je mij even komen helpen met uitmesten, ik hou de dozen wel open...Dat wordt dus mijn Vrijdagse frats, en zaterdagse, en zondagse...3 cm. is genoeg hoor, lekker...Nee, ik heb het niet over halflang en hoogte, grapjas.
Gegroet, Margot
Kaart is onderweg, of gearriveerd als de post niet staakt...

Mayflower zei

Mmmmmmmm......kruidkoek, is er nog een stukkie over hihi. Wat ben je heerlijk bezig geweest en wat een heerlijke sfeer in je keuken.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Tanja zei

Zo dat ziet er hartstikke gaaf uit Lynda, je kast opgeruimd en je hoofd ook een beetje?
Ennuh ik heb wel een paar blonde lokken maar ik wist wel dat het schmink was hoor..het was gewoon plagen, maar ik vond jullie wel heel gaaf geschminkt.

O ja, en je fluffie op het krukkie vind ik echt een dotje.

En je voor sommigen warrige posts vind ik geweldig, het is een soort van geheugentraining tegen Alzheimer ;-)

Liefs
Tanja

lia zei

Ha, fijn dat ik het begreep.....
Foto's maken en op MP die handel, anders staat het er volgens jaar nog.
En die linkse kan op de laatste foto is zo mooi.

Zo nu ga ik voor de 2e keer mijn nieuwe bril ophalen.

alvast een fijn weekend, lia

Stacey zei

Hey Lynda, Ooohhhh love your bottles and wire baskets : ) oh so pretty. I agree, less is more...my problem is I put sentiment into everything and have a hard time purging. Usually I'll have a "fed up" moment and throw everything out...I should really do it more often..it feels soo good, and look out your finished cabinet...gorgeous!

t brocante sfeertje zei

He,wat zie ik op je laatste foto?''Mijn"" kannetje uit de kringloop!Het lijkt er in ieder geval veel op.Fijn he nooit alleen in de keuken altijd wel hulp van n beestje dat hoopt iets te kunnen scoren.Lekker weekeinde,Ingrid

by kuzz zei

Hehe..k ben blij dat ik het dan toch redelijk begreep maar ja..je weet maar nooit bij jou haha!
Hee zullen we samen een kraam huren...ik ben ook bezig er staat al een hele stapel op zolder..en die staat gruwelijk in de weg en eigenlijk moet hij gelijk weg ook anders ga je er over een tijdje weer in kijken en dan denk je weer he..waarom doe ik dit weg of dit is eigenlijk ook best leuk...
Mmm..kruidkoek...nee ik heb het nog niet gebakken maar misschien toch eens doen alleen al voor die heerlijke geur!
Fijn weekend!
groetjes Erna

Bonjade zei

Kijk dit is het.....less is more....Knap werk meid ik blijf hier ook oefenen maar wat is het moeilijk.....want tja nu heb je weer wat ruimte over in je keuken....dus........tja......zucht.
Fijn weekend
Liefs

Karin zei

Je had bij het ter perse gaan van dit bericht dus nog goede hoop dat "WE" de lijstjes op gingen hangen ;) Sterkte met je kiespijn!

Jeanette zei

Dank voor de uitleg, het is iets duidelijker geworden.

Groet,
Jeanette

sterrie zei

Wat heb je héérlijke muziek op je site!! Meestal staat 't volume hier uit, omdat het heel irritant is om allerlei muziekjes door elkaar te horen, maar vandaag stond hij toevallig nog aan. Gelukkig maar! Heb 'm ondertussen al bijna een uurtje opstaan, hahahaha!

Rozmeen zei

Hoi,

Wat ziet he keuken er gezellie uit..
Ik wens je een heerlijk weekend, ik zeg kaarsjes aan en lekkere chocolademelk..en een stapel magazines :-))

Liefs,
Rozmeen

alma zei

Ha die Lynda,

Ik heb een stukje gemist maar heb er ook niet van wakker gelegen! (natuurlijk wel weer bang dat ik iets heel belangrijks heb gemist!!)
Ik vind je foto's heel fraai! Je bent lekker bezig!! Ik moet hier ook nodig aan de slag!

Groetjes en een heeeeeel fijn weekend!
Alma

Tierlantijn zei

Dat eerste heb ik even gemist (lag ik vast al heerlijk te slapen toen dat aan de orde was...) maar wat ik je kast super!! Mooooi!

Groetjes!! Ilona

Tierlantijn zei

ik = is! ;)

Michaja zei

De mijne is in ieder geval onderweg. Of hij er al is????
Wat heb jij nette keukenkastjes zeg!!
Fijn weekend
xxx
Michaja

Almalu's Place zei

love your kitchen cabinets and all the stuff in them!!<3
are you sure you don't wanna enter the earrings giveaway?!?;))
xoxo
Ale