Room with a view...

donderdag 18 november 2010

"Verbondenheid met fysieke of online omgevingen + aandacht voor het kleine gaan ons komend jaar tekenen. 2011 lijkt het jaar te worden van een nieuwerwets humanisme."
(aldus een groep Trendwatchers die een voorspelling doen over aankomend jaar)



wij....geachte blogsters en bloggers.....wisten dat natuurlijk al!! Sterker nog....wij
wachten daarmee niet tot 2011, wij doen dit al een tijdje! Ha! Trendwatchers, de volgende keer.....vraag ons! ;)

Ik kwam dit bericht tegen in een van de nieuwbrieven die dagelijk mijn mailbox vullen en jullie weten inmiddels wel, ik deel álles(BIJNA alles) met jullie.....zin of onzin;)!

"Connection with physical or online environments focus on the little + next year are going to sign. The year 2011 seems to be one of modern humanism."
(according to an group of Trendwatchers)

we....dear bloggers and blogster knew this already!!! Next time Mr. and Mrs. Trendwatcher, ask us! Bloggers all around the world already act like this for a longggggggg time now;).

I found this article in my mailbox, it was in one of the - I don;t know how many- newsletters that fill my mailbox every day....and you know me, I share everything(ALMOST everything;))...sense or nonsense;)



Ik -Lynda- beloof bij deze plechtig dat dit de laatste (zeur)post wordt over mijn uhm..."lichamelijk staat"....:) . En VOORDAT jullie wegklikken;)....bedank ik jullie NATUURLIJK allemaal voor jullie zorgen en beterschapswensen....en ik BELOOF....uit te kijken met trapjes :P.

I -Lynda- hereby pledge that this will be the last (naging) post about my..uhm.."physical state"...:). And BEFORE you all "zapp"away..I want to thank you all for your worries and best wishes and I will PROMISE to be carefull around stairs!!:P


Ik deel met julie....mijn woensdagmiddag.....en mijn uitzicht.(belichting is slecht want ik had natuurlijk alleen mn mobiel bij de hand....)
I share with you my wednesdayafternoon...and my view.(bad pictures because they ware taken with my mobilephone)



recht vooruit..
straight ahead..


naar links..(prikbord)
on my left..("bulletin"board)

en jawel...Broeder Sjors
and yes...Nurse Sjors

en "bewaker"Bruce( hoezo extra werk...bed verschonen)
and "guard"Bruce( what do you mean extra work...changing the bed)

meisje nummer 1, loyaal als altijd ;)
girl number 1, loyal as always;)

en een beetje sfeer moet je maken toch?
you have to create some atmosphere don't you think so?


een hele middag duurt lang voor zo'n kleine rakker als Sjors....dus met dekentje en al...
a whole afternoon is a long time for a little rascal like Sjors...so with blanket and all..



besloot hij positie te nemen in ons midden en er eens lekker op los te snurken.
he decided to take position right in the middle of this all, and took a longgggggggggg nap.


Aan het aantal door mij geproduceerde posten de afgelopen dagen is wel te zien dat ik me soort van verveel he.;)
Je mag ze gewoon overslaan, maar ik moet toch IETS doen he, mijn schouder wil niet helemaal wat IK wil(kracht en flexibiliteit laten te wensen over), en als cherry on top, heeft een fikse verkoudheid(type zeehond) zich genesteld in mijn lijf!
Dus bed met laptop en magazines is alles wat mij rest;).
Ik zoek nog even een lekker muziekje erbij en ga kijken of er nog ergens iets te "beleven"valt!
Morgen is het vrijdag meiskes, de laatste dag van de week!!!
Wat zijn de plannen???


The number of items produced by me in recent days is to see that I was sort of bored huh;).

You can just skip them, but I have to do SOMETHING, hey, my shoulder will not do quite what I want (strength and flexibility are poor), and as a cherry on top,  a heavy cold (seal type) has attached itself to my body!

So bed with laptop and magazines is all that remains to me;).
I'm gonna digg up a nice piece of music and then I will go and see if there's something for me to see outthere!
Tomorrow is Friday girls, the last day of the week!
What are your plans??


Heb een heerlijke dag!

Liefs,
Lynda




Leave a Comment

Alle mooie dingen zei

ohh ik herken die verveling wel hoor.... hier is het niet anders.
Hoesten en nog pijn aan je schouder is geen goede combinatie volgens mij?
ga maar lekker door met posten hoor...zeur of niet ik lees het wel!
heb toch niets anders te doen ;)
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Alle mooie dingen zei

ohh ik heb nog een vraagje jij hebt waarschijnlijk alle tijd om deze te beantwoorden ;)
klopt het dat je maar 300sites mag volgen?
want ik druk regelmatig op volgen maar er komt niets meer bij?
hoe moet dat nu?
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Inge zei

Zussie zussie wat een uitzicht..kan me voorstellen dat wanneer je er té lang naar kijkt niet blij van wordt niet omdat t nie mooi zou zijn ma iets té lang is nooit grappig!!

Heb medelijden met je...balen van je schouder en dan nog snotverkouden ook!!
Helaas kan ik je geen bakkie leut komen brengen of iets anders lekkers...
Ook kan ik niet sms-en vanmiddag met je dus moet je t toch écht zonder mij doen!!

Dikke beterschapsknuf van je Sis!!

katja-Mariska zei

Ik moet zeggen je zit er wel gezellig bij hoor.
Maar ik voel met je mee hoor met je schouder en je mag tegen mij ook zeuren zoooveeel je wil.
Als je me even accepteert dan kan dat weer.
Liefs Katja

Tuur zei

Een hele hele dikke knuffel!
helaas kan ik je nu niet meer geven..
alleen maar heel veel sterkte wensen...

Anoniem zei

In ieder geval gezellig zo bij jou thuis met je katten en leesvoer altijd goed, beterschap

Elisabeth zei

Gewoon af en toe ff lekker zeuren joh! Maar je hebt wel leuk gezelschap en een kaarsje hier en daar maakt het nog gezelliger .Maar balen meid met die schouder .Nu maar hopen dat er heeeel veel geschreven word.
Liefs Elisabeth

Bij Guusje Thuis zei

Met je uitzicht en gezelschap is niks mis, maar kan me voorstellen dat je je zooo verveeld en gewoon weer Lynda-zonder-gedoe wil zijn. Tik maar lekker je blogjes, heb ik weer leesvoer tussen het werk door (sssttt...)

Morgen vrijdag, nog een drukke dag voor het weekend en nog een slapeloze nacht dankzij schoolproject van puberdame (hierover volgt nog een blog als mijn oogluiken vanavond open willen blijven).

"Doe het rustig aan" klinkt nu wel flauw maar toch gemeend hoor, pas op jezelf!

Dikke knuf,
Colinda

katja-Mariska zei

Ik praat tegen je, ik roep je maar je hoort me niet, want ik volg alleen jou ;))

Little Emma English Home zei

Hello darling! I'm going to unpack the rest of my books....... ;)

It's me zei

Hoi hoi......wat sneu toch voor je !!en dan ook nog verkouden.....nikzzzzzzzzzzz aan zonder jouw hoor...................we missen Lynnnnnn....echt.......maar kijk normaal vrolijk jij ons op dusssss....nu doen wij dat voor jouw !!!...........ik ga nog even bedenken hoe.....maar komt goed !!.........sterkte meis......dikke knuffel......van mij en hemmes he !!....xxxxxx......

by kuzz zei

Ondanks alle pech..het ziet er wel heerlijk huiselijk bij je uit! Blijf maar lekker "zeuren" hoor en doe het rustig aan! Echt heel vervelend lijkt me!
Beterschap!
groetjes, Erna

Home and Lifestyle zei

Och gossie....wat vervelend dat je je daar ligt te vervelen. Ik hoop dat je snel weer rondhuppelt als een lenige hinde hi hi...!

En wat ik dit weekend ga doen? Iets heel, heel erg leuks!!

Lieve groet, Ingrid

jolanda zei

Volgens mij ben je niet de enige die zich verveelt en lamlendig voelt hoor. Zelf zit ik al de halve dag tegen van alles aan te hikken en daarom zit ik ineens zomaar weer achter m'n laptop te lezen bij iedereen. En al verschillende keren ben ik tegengekomen dat 'men' zich verveelt/geen zin heeft ergens in/nog steeds in pyama zit!
Dus troost je maar... gedeelde smart is halve smart niewaar??
liefs, jolanda

Unknown zei

Oh, I'm so sorry you're under the weather! Kitties always help me feel better too, how is it they know when you're sick? XX!

lia zei

Hoe vaak zeggen we niet "Ik zou graag een paar dagen in bed willen blijven" Maar als het dan zover is, ben je het natuurlijk ook weer snel zat.
Gelukkig heb je goed gezelschap.
En beterschap meissie.
Morgen vrijdag en alleen 3 uurtjes werken en verder helemaal niets..... tenminste tot nu toe.

Liefs Lia

Een sneller kloppend hart zei

Plannen :) ja veel....morgen werken en morgenavond naar de fair van Yvonne's Brocante, jippie!!
Sterkte met je schouder...uiteindelijk komt 't goed ;)

Veel groetjes!

Jeanette zei

Wat vervelend dat je schouder niet wil meewerken, hoop voor je dat dit binnenkort toch beter gaat. Maar goed dat het bloggen voor wat afleiding kan zorgen.

Groet,
Jeanette