Sexloos......

vrijdag 5 november 2010

maar zooooooooooooooooooooooo "vrijdagavond".....ik heb het verdient, werkte hard, werd door puber enkele malen op mijn "plaats"gewezen("wat moet JIJ met je 40 in HEMELSNAAM met een mobiel"????voel me nog net niet uitgerangeerd). Regelde 't een en 't ander voor de school van meisje 2 en ging vanmorgen als Meister Proper door mijn huis.

NOT sexy but soooooooooooooooooo "Fridaynight".....I deserved it, worked hard, got "complimented" by my teenager("why do YOU, 40 years old, FOR GODS SAKE, need a mobile phone"......didn't feel sidetracked at all, had a good talk with myself in the mirror;)).Organized a few things for girl number 2's school, and went like a whirlwind through my house to clean it.


hmm, dit zou wel wat voor mij zijn, moet vaak plassen 's nachts(Floor, weet je NU waarom ik thuis slaap???;))...en ik wil natuurlijk geen kat naar de andere kant van de kamer schuppen he;))
this would be something for me, have to go to the toilet a lot during the night....and I don't want to kick a cat to the other end of the room do I;))


functioneel....hmmm...funtioneel op je gezicht gaan zou dat in mijn geval betekenen....
functional.....functional falling flat on my face would that be, in my case...


voor de koukleumen(hee Floor daar ben je wéér :P)....
for the very chivery ladies amongst us...

dit is meer mijn "ding"...ik hou NIET van warme voeten maar wel van zachtheid die mijn poezelige reeënhoefjes omhuld....
this would be more something for me, I don't like warm feet but I do like softness embracing my cute and tiny elegant little feeties......*whistle*

...................................


ben er NOG ziek van, wil er NIKS meer over zeggen....
oops, those bring back bad memories....not gonna say a word anymore...

Welke je ook draagt, ik hoop dat je een hele lekkere avond hebt en dat je morgen weer vol energie aan je weekend kunt beginnen!!!
It doesn't matter wich ones you wear, I hope you have a really lovely evening, and that you start your weekend tomorrow, filled with energy!!!

Liefs,

Lynda

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Die spinnensloffen zijn leuk voor mijn vent...hij heeft ook van die lekkere behaarde benen ha ha!

Schrok nogal van de titel, maar gelukkig heb je alleen maar gepoetst ha ha!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Alle mooie dingen zei

wat een leukerdjes vooral die spinnen maar dan niet in mijn huis!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

lia zei

Ze moeten wel comfortabel zitten en veilig met lopen.....
Ga douchen en trek mijn nep hugs aan en mijn huispak.

Vraagje: Je bent nu de eerste waar ik kijk, maar zie jij iets raars op mijn blog. Zelf zie ik alleen maar een titel en datum van de posten.
Alvast bedankt, lia

Unknown zei

OOk ik schrok.......dacht al oh jee waar gaat dat heen hahaha
Maar al met al viel het mee :-)
En als het niet ...loos is stttttt.......dan hoef ik het niet te weten hoor hihi

Merel zei

Ik draag altijd van die soort binnnuggs...weet je dan wat ik bedoel? Wel gewoon voor een tientje bij de schoenenwinkel.
Heerlijkkkkkkk.

Fijn weekend.

Merel zei

haha, ik heb niet opgelet. Ik bedoel Binnen Uggs....
Schaam, sorry.

lia zei

Dank je wel... voor beide.
En ja nu is het gelukkig weer normaal. Stond al heel lang op alleen de titel en de post verscheen pas als ik daar op toetste. Rare dingen tegenwoordig hier.

Claudia Leertouwer zei

Net een paar nieuwe gekocht!

Servies en Brocante zei

mijn voeten liggen altijd onder de benen van vriendlief, heerlijk warm :P

natuurlijk groen en doen zei

Ben ook nog op zoek maar ben toch bang dat ik nog even verder zoek als je het niet erg vind

gr Bep

Juule zei

Ja, die met de lichtjes! Magnefiek! Kijk eens in de poppetjes van mijn pantoffeltjes...Maar lyn... kom jij maar gezellig mee naar Gothenborg hoor.. Kun je proeven voelen, ruiken, he.. is het geen idee om eens met een club bloggers ergens naar toe te gaan??? Laten we de mannen inclusief spinnenpantoffels thuis met de katten, de afwas en de kids.. Ik stem voor! (oh..euh.. wie wil mijn winkel een paar dagen bevrouwen?)

Tuur zei

tjemie...flauw hoor zo'n titel verwacht ik toch echt iets breed sixpack...enz enz enz...
gaat het over poetsen...
koude voeten
zucht

Tanja zei

Doe mij maar die sokken met die nopjes, sinds ik van de trap ben gedonderd en daar het e.e.a. aan over heb gehouden mag ik niet meer van lief op mijn sokken of blote voeten de trap. De Hema verkoopt mijn lievelingssokken met antislipnopjes. Ik heb gelijk 4 paar gekocht dan kan ik tenminste vooruit.
Lekker he die vrijdagvond, dat is altijd zo'n tussenavond. Hoort nog een beetje bij de werkweek en is voorbereidend voor het weekend.
Geniet er maar van.
Groetjes
Tanja

Bonjade zei

Heppie mijn ode aan LYN hieronder gelezen.....?
Tja ik voel me nu natuurlijk helemaal heppie de peppie op deze avond. Kopje thee....hmmmmm je weet wel van dat heerlijke merk...;)
Geurtje om me heen vleugje hier en vleugje daar.
Voor de verandering maar eens een gebakje voor de fam gekocht....en wie doet me wat......
Oeps ja sloffen......die zaten er niet in....;)
hihi...mag wel oppassen voor je het weet liggen die griezel spinnen hier in de bus......brrr...

Grapje hoor lief, je hebt me dik en dik verwend.
Vriendjes 4ever.
Liefs

Jeanette zei

Ik zit 's avonds altijd met mijn huispak en pantoffels op de bank. Heerlijk!

Groet,
Jeanette

katja-Mariska zei

Ik denk dat is een spannend logje :)))
Maar leuk die pantoffels vooral die spinnen met harige mannen benen erboven.....heel aantrekkelijk!!!
Liefs Katja

oma leentje zei

Mmmmmmmm lekkere sloffen zijn dat . Maar geef mij die sokken maar. Ik wens je alvast een lekker rustig weekend.

alma zei

Heerlijk die sloffen. Maar geef mij mijn Spaanse sloffen maar...
Fijn weekend!

Groetjes
Alma

It's me zei

Leukerddddddd...............die lampies is ook wel iets voor mij hoor......moet s'nachts ook altijd eruit........je bent zo grappig lieve Lynnnddddaaaa...ben blij dat ik je heb leren kenne echtttt....liefs Ria.....wieweet kom je dan morgen....whahahahwwwwwwaahhhhha.....

Tierlantijn zei

Heerlijke slofjes..! Heerlijk voor mijn altijd koude voetjes!

Manana komt tie hoor!

Bij Guusje Thuis zei

De sloffen zijn er hier al, maar die huispakken zijn niet voor calimerootjes als ik gemaakt en voor je het weet, knikker ik vanwege te lange boekspijpen van de trap ... dan heb ik nog niks aan een relax-avondje met uggies, snuggels en wat nog meer :-)

Gustaviana zei

ik denk ooooooooooo spannend, weg hoofdpijn ..... lees ik een stukje oepssss spontaan is mijn hoofdpijn terug poetsen !!!!!!!! had je niets leukers voor het weekend hahahahaha maar inieder geval ,een fijn weekend gewenst !!! met of zonder koude voeten ..

Vær våken zei

Is it Enya, I heard something once and thought I didn't like her, but how wrong I was!!!! Thanks!
OOh, I'm glad those spider slippers are not mine :o

xx's

Claudia B. zei

Ik ga al jaren op spaanse sloffen door het leven (thuis dan he.... naar kantoor draag ik meestal laarzen met hoge hakken (ben maar 1.58 dus een beetje lengte mag wel).

Vind vrijdag zo'n heerlijke avond, lekker TVOH kijken en verstand even op nul...

Geniet van je weekend!

Pierelantijntjes zei

Tja, het is misschien geen gezicht, maar ik loop in huis altijd op crocks. Heerlijk gewoon.
Groetjes van Ester

Een sneller kloppend hart zei

mijn vriend vertelde mij op onze aller-eerste date dat hij oa. afknapte op sloffen haha! dan had 'ie toch mooi pech!

Floor zei

Oh die pubers...
Enne hier is boven een wc hoor kan je gewoon plassen !

Karin zei

Die slofjes met een snoertje zijn wel erg onhandig. Moet je de hele avonsd op je plek blijven zitten!

Margot zei

Zijn ze ook in vleermuisvorm???
Lijkt me wel wat voor iemand in het bijzondere...
Ik ga voor degelijk, slippers die ik zo uit kan schuppen, dus pas op je hoofd...zoef...
Prettig weekend...
Margot

Mayflower zei

Let's talk about sex .....op zaterdagmiddag hihi.
Ik denk dat je menigeen heel nieuwsgierig heb gemaakt met deze tekst haha en je counter een flinke ratel heeft gemaakt.
Ik sfeer bij mijn spaanse sloffen.........ook èrrug charmant.
Leuke post en prachtige sloffen.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Anoniem zei

Whahaha die posten van je,je verhaal en foto`s,lig in een deuk,wens je een fijn weekend,liefs Joke.Ehmm ik heb......sn.opy sloffen met balletjes eraan haha.