Vrijdags' Voorstel..maar ik kan weer eens niet wachten!/ GROUPHUG!

donderdag 18 november 2010

Kijk, ik mag dan wel "ziek"zijn maar de radartjes blijven draaien! Zoveel dingen die leuk zijn, maar die gewoon even niet kunnen en toch blijf je "broeden".......

Als je zo door blogland dwaalt, dan valt 1 ding(wel meer maar 1 ding tegelijk) toch wel op.
De hartelijkheid, de vrijgevigheid, de warmte, de vriendschap, de "gunfactor" etc....
Mooi is dat, en met een glimlach trek je verder....
Blogs met heel véél volgers, blogs met wat minder volgers, nieuwe blogs, bekende blogs, minder bekende blogs, woonblogs, modeblogs, knutselblogs, kletsblogs....ik kan een bijna eindeloos rijtje opsommen maar ik denk dat de boodschap duidelijk is zo...er zijn er ZOOOOOOOOOOOOOOOOVEEL, en achter elk blog zit ook weer een eigenaar.
En al die eigenaars zijn mensen zoals jij en ik. En al die eigenaars vinden het leuk om reacties te krijgen, beterschapswensen, opbeurende berichtjes, complimentjes en noem ze maar weer allemaal op.
Nou was ik aan het denken......als we nou eens een soort van "groepsgive-away" doen?
Ik leg uit: je kunt je opgeven(tot een bepaalde datum) en (hopende op veel deelnemers) daarna wordt er een "route"gemaakt....bv....je kunt twee mensen aan elkaar koppelen die voor elkaar iets leuks maken/kopen/hebben, maar LEUKER lijkt het mij als je bv van tevoren NIET weet van je iets gaat krijgen.
Nog duidelijker? Komt ie!
Je geeft je op bij mij, en na de sluitingsdatum krijg je van mij de naam en het adres van degene naar wie je je geschenkje mag sturen(mondje dicht natuurlijk), het moet wél in een enveloppe passen(om de kosten te drukken, kan niet in ieders portemonee kijken en wil zoveel mogelijk mensen de kans geven om mee te kunnen doen), en het is NIET de bedoeling dat je er kapitalen aan uit gaat geven.( een kaarsje met een persoonlijke tekst is véél leuker om te krijgen dan een snel snel gekocht "iets") We sturen het voor een bepaalde datum naar elkaar op et voilá....iedereen "wint"eens een give away!
Zijn er nog vragen? Geen vragen??
Mail me!

O enne, wat zal ik zeggen, Sinterklaas komt dus mensen hebben het druk.....eens kijken..je kunt je inschrijven TOT 30 november? Is dat wat? 30 november dus...de dagen na 1 december kun je dus een mailtje van mij verwachten met de gegevens erin.
Dus mail me, MET je naam en je volledige adres(discretie vanzelfsprekend) en je blogadres.
De bedoeling is vervolgens dat je je "vlopje"verstuurt vóór 20 december(je ziet, je hebt tijd, geen paniek) zodat we de dagen voor kerst allemaal wat ontvangen. Leuk zou zijn als je er natuurlijk even over blogt, wat denk je wat een hartverwarmende blogjes we allemaal kunnen lezen!
Komt vanzelf goed, gaat zich vanzelf wijzen!
Mocht je TOCH nog vragen hebben, dan mail je me natuurlijk ook gewoon even!


Wie mag ik als eerste noteren?

To all the ladies from abroad, I'm organizing a "grouphug"! If you want to play, let me know....it's a kind of give away but then different...everyone who plays, gives something(fitting in envelope) to a "total stranger"....and you also will get something from someone(and you will not know from who untill you get it) This is the short version of the explanation, mail me if you want to know more!
lyndahovens@home.nl
I't's "almost" Christmastime, so we have to be nice to eachother, and we all like to recieve but we also love it to give!!!
Are you playing???

Love,
 Lynda

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Alle mooie dingen zei

mij!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, so was ähnliches kenne ich !!!! Eine tolle Idee!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

P.S.: bis jetzt ist in den Beuteln noch nicht drin, aber schau doch mal morgen in meinen Blog ;-) !!!

Pink Princess zei

IKKE OOK, ik mail je :)

Roelien zei

Lieve Lynda, ik doe nooit mee aan swaps en give away's omdat ik er niks van snap en omdat ik er de lol niet van inzie, maar jouw inleiding was zo pakkend...er zijn inderdaad zoveel blogs, de 1 over handwerken, de ander over koken, de volgende over ziekzijn, de volgende over emigreren, het is echt ongelooflijk (druk af en toe die knop volgende blog maar eens in bovenaan een blog) en ik vind je gebaar zo sympathiek, dat ik meedoe!!!

Wat een verhaal zeg, kan ook gewoon in drie woorden: ik mail je.

wonen bij de dijk... zei

tja, zal ik ook meedoen???
ja, lijkt mij erg leuk, lieve Lynda..
ik zal je mailen..
cobi

by kuzz zei

Ik ga ook mee doen hoor, zo als gewoonlijk krijg jij alles voor elkaar dus...dit wordt vast heeeel leuk!!
ik ga je mailen!
groetjes, Erna

Zawadi-Atelier zei

Tof idee van je Lynda! Ik ga ook mee doen! Je ontvangt dus een mailtje van mij ... 'k denk dat dit heeeeeeeel leuk gaat worden!
Kneuterig avondje, liefs van Doortje!

Nicole Claudia zei

Momenteel kan ik niet mailen (grrrr) iets onduidelijks met de server, maar zodra ik dat wèl kan krijg je een mailtje van mij! Ik doe dus graag mee. 't Is mijn eerste give-away (wat zal ik maken???!!!) maar ik heb er zin in!

Groetjes, Collie

Jeanette zei

Hi Lynda,

ik doe mee, ik heb de info al naar je gemailed.

Groet,
Jeanette

Annelies zei

Wat een superleuk idee Lynda!
Ik doe graag mee.
Wat ben je toch een leuk mal mens, altijd verras je ons weer met de meest uiteenlopende dingen. En altijd een open oor en oog naar de ander! Je bent een wereldwijf!! hihi
groetjes, Annelies

Tanja zei

Ik doe ook mee, heb je al een mailtje gestuurd. Leuke actie toppie verzonnen.

Groetjes
Tanja

Bonjade zei

Mag je ook meedoen als je niet zo crea bea bent......dus toch iets koopt...?
Ga je mailen hoor.......moet ik niet vergeten, oh ben zo dummie....was je andere actie ook al vergeten......;( Maar ga opnieuw poging wagen voor deze actie......doe je zelluf dan ook mee, wie weet trek ik je ;)
Huggie

t brocante sfeertje zei

Hai,nou mij mag je ook noteren hoor.Wat n leuk en lief idee van je!Beterschap,Ingrid

meisje van Brabbels en Kiekjes zei

Ik doe graag mee!
Geweldige actie, en helemaal als we allemaal de envelop het weekend voor de kerst op de bus doen, zodat we het voor de kerstdagen binnen hebben.

Leuk, leuk, leuk!
Liefs,

It's me zei

Ik doe niet mee hoor......krijg al zoveel en geef ook al zoveel.....whahahhahahhahwwhwhhwhAhaha...grapje hoor....je weet alles al van mij.......dusse....komt goed !...wat een werk Lynnnnnnn.......toedeloeiiiiiiii.......

Karin zei

Nou zeg, zelf wanneer je flink in de lappenmand zit borrelen bij jou de ideeen op. En ik vind hem leuk, dus ik doe mee. Mijn gegevens zijn volgens mij bij je bekend :)

Tierlantijn zei

Leuk intitiatief Lynda!!! Ik ben van de partij!

Wordt helemaal vrolijk hier van de muziek. Jeugdsentiment! Oooohhhhh wat wilde ik graag Olivia Newton John zijn!!!

Rustig aan met je schouder hé?

Vosje zei

Hallo Lynda

ik wil ook graag mee doen aan deze leuke actie!!
Groetjes Truus

natuurlijk groen en doen zei

Hallo Lynda,

Lijkt me heel leuk en ik doe ook mee

groetjes bep

jolanda zei

Wat een topidee!!!! Tuuuuurlijk ik doe mee!!!!
Morgen ga ik je mailen! Wat zo'n dagje in bed al niet voor goeie ideeën voortbrengt hihihi.
liefs, jolanda

Mayflower zei

Geweldig lieve Lynda, maar wat haal jij je op de hals hihi......volgens mij een mailbox vol.
Tot zo.
Liefs Mea

Tierlantijn zei

Ik zal een cupcakeje bij je pakketje in doen!!! :)

Jolanda zei

Wat een klus maar je mag me bijschrijven op je lijstje! Ik ga je mailen...wat ben je toch een heerlijk mens met al je super ideeen!!!!
Lieve groet

Alma zei

Hoi Lynda,
Goed plan! Helemaal leuk zo voor de feestdagen.
Ja, ik doe ook mee. Als het goed is heb je mijn gegevens (picasalijst) Anders hoor ik het wel.

Groetjes Alma

G-STYLE zei

Lieve Lynda,
vind het een geweldig leuk plan van een geweldig lief mens maar ik doe niet mee,heb nog zoveel surprises te maken en al weinig inspiratie daarvoor dat ik er even niets anders bij ga doen( wie weet een volgende keer..)
Tja en die belichting, wat kan ik daarover zeggen, ik fotografeer meestal met zonlicht, dat worden de mooiste foto's en ik heb het geluk een goed fototoestel te bezitten.....
Nou meid, hoop dat je arm snel beter gaat want jij kan wel gek worden van al die borrelende ideeen in je hoofd,alhoewel ze wel leuk zijn hoor.....
fijn weekend , liefs Gea

Carla zei

Ik zag dat ik hier nog geen volger was, terwijl ik toch al vaker op je blog geweest ben hoor...dus eerst maar eens gedaan.
Ik vind het een hardstikke leuk idee...doe ook al wel mee aan een kerstswap, maar dit vind ik ook leuk hoor.
Dus ik stuur je even een mailtje.

fijn weekend...lieve groetjes Carla

Juule zei

He-le-maal goed. Ik ga speciaal wat leuke dingen meenemen uit Jutebork! ;-) Xmas specials...
dus, ik ga je mailen Lyn!
Knuffels en beterschap.
Juule

lia zei

Mens wat ben je toch heerlijk bezig. Het lijkt me idd wel leuk, maar ik kan met mijn artrose in de vingers absoluut geen priegelwerk verrichten. En ben niet zo'n crea bea, maar ik wil het wel gaan proberen om iets passends voor diegene te vinden (of maken).
Dus mijn mail komt je kant op.

fijn weekend
liefs Lia

Home and Lifestyle zei

Hier nog eentje die wel mee wil doen...als er maar niet al teveel verwacht wordt hi hi! Ik zal je zo dadelijk even mijn adres mailen oké?

Lieve groet, Ingrid

Linda zei

Wat is dit een hartverwarmend idee en ik doe graag mee, ik lees hier al een tijdje mee en geniet van alles wat je schrijft en laat zien. Ik ben zo'n 'stille'lezer zoals ze dat noemen en ik vind het erg leuk dat ik zo'n leuke reactie op mijn mailtje kreeg en dat ik ook mee mag doen.

Fijn weekend,
lieve groetjes,
Linda

Ambiente-nostalgia zei

Leuk idee Lynda, je hebt echt veel tijd om na te denken.
Erg goed van jou. En jaaa ik wil zeker meedoen.

Groetjes Dorine

Theemuts Rommelhoekje. zei

Op verschillende blog's kom ik jouw naam tegen.
Dus ik besloot om een kijkje te gaan nemen.
Wat een leuk idee.
Ik zal gaan kijken of ik je kan mailen.........
En meld me gelijk aan als volger!!

Groetjes Romkje.

Yn'e Steeg zei

Super idee zeg!
Al zul je er gezien het aantal boventstaande reactie wel veel werk aan hebben.

Fijn weekend, Jantsje

Michaja zei

Ik ben blij dat je er nog even aan herinnerd in je vorige berichtje. Anders had ik het gemist. Ik doe ze heel graag mee met dit super leuke initiatief Lynda!
Liefs Michaja

http://truutske.blogspot.com zei

Via Jolanda kwam ik op je blog terecht. Wat een leuk idee en wat een werk zeg. Ik ben (dacht ik ) creatief genoeg om iets gezelligs te maken dus ik doe mee en zal me uiteraard meteen als volger opgeven. Mijn mailtje is onderweg hoor. Fijne zondag gewenst, Trudie/Truutske.

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Klinkt leuk!
Het gaat dus om een vlopje...of wordt een vlopje al snel een grote vlop....(zolang het maar geen flop wordt haha)
Is er een thema, of gaat het gewoon om iets aardigs....zomaar?
Let me know!
xx Hil

In den Uylenbal zei

H die Lynda, ik weet niet wat er allemaal zich in dat hoofd van jou afspeelt (ach, heb eigenlijk wel een idee, borrelt hier ook 24/7 !), maar dat het altijd iets is waar ik ontzettend vrolijk van wordt dat staat vast ! Door drukte lees ik niet altijd elk blog dat ik volg, maar die van jou moet eigenlijk op mijn "verplicht-elke-dag-te-doen"-lijstje ! Dus ik doe natuurlijk mee met dit verfrissende idee ! Reach out and touch . . . (volgens mij 1 van jou motto's !) Je hebt mijn gegevens. Liefs Lejo

alma zei

Ha die Lynda,

Hoe ik dit prachtige idee over het hoofd zien!! Gelukkig las ik je reminder!

IK DOE MEE.....WANT IK BEN DOL OP GEVEN EN ONTVANGEN!!

Ik mail je mijn gegevens!

Groetjes en fijn weekend!
Alma

THE BLACK BARN zei

Nou Lynda,
Ik doe ook mee hoor.

Ik mail je mijn gegevens hoor !!

Lieve groet,
Miranda

Heidi zei

Hoi Lynda,

ik zou ook wel mee willen doen, maar ik heb zelf geen blog. Ik stuur je een mailtje en hoor wel of het kan?

groeten,
Heidi

Margot zei

Had ik me nog niet aangemeld??? bij deze dan...ennh, je weet me te vinden...
Gegroet, Margot

Unknown zei

HoiLynda,

Ik hou van verrassingen en ben stik jaloers op al die mooie blogs en leuke spulletjes.

Groetjes jootje