Natuurlijk....

zondag 28 november 2010

1e Advent! Ik was het niet vergeten hoor, kan ook bijna niet want overal zie je de meest kunstige creaties voorbij komen. Ik dácht echter nog wat tijd te hebben, gevalletje "ach, doe ik zo wel even"....en dus stond ik vanmorgen in allerijl(en mn badjas;) nog even wat te fabrieken.
Gelukkig kocht ik afgelopen zomer een doos met 12 miniweckpotjes...waarvoor??? Nou voor dit soort dingen dus:). De zilveren coupes stonden al in de doos "op zolder", maar ja....ze moesten er toch even uit....zo lijkt het wel wat toch?


First Advent! I had not forgotten at all, couldn't forget, because almost everywhere you see the most ingenious creations pass. I thóught I'd still had some time to make something....it went like this: "o well, I'll make something later", and LATER became MUCH later...so this morning I had to create something in a hurry!
Luckily I bought a box of 12  mini glassjars last summer ... what for?? Well,  for moments like this :). The silver sections were already in the box "attic", but hey .... they justs had to get out to make it look like something....





zoals gepland maakten we een wandeling door het bos bij ons achter/voor(welke kant kom je?) het dorp, en kijk eens wie wij tegen "het lijf"liepen.....
toevallig????

just like planned we went for a walk in the forrest near our village, and look who we"bumped"into....coincidence?



Fijne eerste adventavond!
Enjoy your first advent!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

butiksofie zei

Liebe Lynda, es sieht so gemütlich bei Dir aus!!! Deine Adventsgestecke geafllen mir sehr gut, glg ANja

http://truutske.blogspot.com zei

Lynda, ook ik had de kleine wekpotjes tevoorschijn gehaald om
daar de waxinelichtjes in te doen met wat groen en malusappeljes. Oke...niey zoveel werk maar staat reuze gezellig net zoals bij jou.Jammer, ik ben niet buiten geweest..misschien was ik hun beide dan ook wel tegen gekomen....gemiste kans. Ook jij een fijne 1e adventavond gewenst, Trudie.

Ambiente-nostalgia zei

Prakkezeren kump van erm luuj.
Dat heb je leuk bedacht Lynda, ik was al erg benieuwd wat je creatie zou worden.
Ziet er gezellig uit hoor.
Ook hier is vandaag het eerste kaarsje aan gegaan.
Wij hebben de nieuwe stad verkend vandaag, was wel erg koud, brr.

Fijne avond,

Groetjes Dorine

alma zei

Leuk idee Lynda. Ik zag de Adventskaarsen op de Zweedse blogs allemaal voorbij komen!
Maar niet zo origineel als jij!!

Groetjes en een fijne week!
Alma

Luiza zei

Hello my sweet, sweet Lynda!!!!
The decoration is gorgeous!!!! I love it!

We are just back from Finland , and there is so much snow, and it´s so cold, I wish I had a sauna ready at home =)).

Have a happy 1:st of advent, sweet one!
Hugs & Love/
Luiza

Unknown zei

Liebe Lynda,

the same procedure as every year: die Weihnachtszeit kommt vollkommen überraschend *lach*

Deine Idee, die Eisbecher zu benutzen, ist grandios. Ich liebe diese Art der Kreativität: aus vorhandenen Dingen etwas Einzigartiges zaubern!

Und: die Kamineinfassung ist ein Traum. Die hätte ich zu gern im Schlafzimmer. Dort würde sie supertoll aussehen.

Ganz liebe Grüße

Tine

Pierelantijntjes zei

Wat gezellig staan die weckpotjes Lynda. Erg leuk verzonnen zo op die coupes.
Prachtige foto van het Maria beeld.
Fijne week toegewenst,
liefs Ester

Bij Guusje Thuis zei

Hmm ... heb dit jaar zoveel leuke adventideetjes gezien dat ik volgend jaar toch ook echt ergens een plekje wil maken voor kaarsjes, potjes, weet ik wat.

Die van jou zijn ook wel heul errug leuk!
Fijne advent ...

Kom Achterom zei

leuk leuk zeg! en wat een geweldig mooie foto van Maria. Enkel glas zie je hier niet veel meer dus jammer genoeg geen sterren. Al moet ik zeggen dat onze bovenverdieping nog wel enkel glas is!! en dat was te voelen hoor vanacht.
Fijne zondag avond
Yolanda

La Maison zei

Mooie toevallige foto.
De rest is ook mooi en nu eerst even Sinterklaas en dan op naar de kerst.
Lieve groet
Hermine

hokje zei

Wat een leuk idee met de weckpotjes (zie ze op steeds meer blogs voorbij komen)

Fijne avond,
Miranda

oma leentje zei

Ja hoor jij bent dus ook overstag gegaan. Van de week zei je nog geen kerst in huis,en zie daar. Leuk idee ook zeg . Fijne avond .

Elisabeth zei

Ik heb nooit advent kaarsen ,maar jeetje wat zie ik elke keer leuke creatie's voorbij komen .Deze van jou zijn ook weer zooooo leuk!!Ben niet buiten geweest ,mijn eerste allergie pil heeft me geveld haha heb 3 uur liggen slapen .Zunde hoor met dit mooie weer .hopelijk is het morgen weer zo lekker koud en witgevroren.Fijne week!
Liefs Elisabeth

It's me zei

Het lijkt bij jouw paleis soestdijk wel ook.......wij met de guirlande....jij met de bling bling coupes..........majesteit fijne 1 e advent heur.......je personeel neemt vrijaf nu want we gaan feesten !! fijne avond liefs Ria......xxxxx.......smakkerd van mij zomaar omdat je lief bent ......

Marieke Reintjes zei

Hoi Lynda, enig altijd weer jouw post..zit je ook wel eens niet achter de computer???
Je hebt een heel mooi liedje op de achtergrond, dank daarvoor..erg mooi, net als je adventkaarsjes...origineel met die coupes...
By the way, ik sta ook zo vaak in pyama, badjas, whatever...vroeg in de ochtend te klungelen en te freubelen...niets heerlijkers dan dat!!!!
Nu even het liedje afhoren en dan...recatie plaatsen..
Fijne week, hartelijke groet, marieke

Anoniem zei

ziet er gaaf uit, enne tss klagen over het weer:-) haha jij krijgt lekker niet wat je wilt omdat ik het probeer uit te roeien. sneeuw tsss

natuurlijk groen en doen zei

Vaak zijn de dingen die je"even"in elkaar flanst (sorry dit is niet kleinerend bedoelt) vaak het meest geslaagd.Haastige spoed... gaat echt niet altijd op .Ik vind je adventcreatie hartstikke leuk

gr Bep

Passione Helena zei

Yess jij hebt vandaag gevoeld, dat je leeft en hoe! Koud hé?! hihi Ik had net mijn dikke boots aan, en toen ging de deurbel...

Wat een waanzinnig leuk idee zeg, met de weckpotten in de zilveren coupes. Wat een prachtplaatje zo bij elkaar! En dat raam...PRACHTIG!Dat kan toch bijna geen toeval zijn!

Geniet er van!

Liefs Helena

Annelies zei

Hai Lyn,
Wat staat dat gezellig joh die weckpotjes!
Heb je weer bijzonder gedaan.
Ik heb de adventster zojuist opgehangen...
Wat een schitterende foto van Maria!! Toeval bestaat niet he..
en je lied....Halleluja...prachtig!!
liefs, Annelies

jolanda zei

Wat staat dat gezellig!!! Superleuk heb je dat gedaan! En wat zullen jullie genoten hebben van de boswandeling hé? Het was zulk lekker weer!!
liefs, jolanda

Juule zei

Hej Lyn...heb jij al in je kristallen bolletje gezien hoeveel sneeuw je morgenavond over je heen krijgt?? whoooww... jij gaat blij zijn!
geniet
Juule

katja-Mariska zei

Dat ziet er gezellig uit Lynda.
Het hoeven niet altijd grote dingen te zijn om een sfeer neer te zetten en zo komen een paar weckpotjes weer van pas..
Liefs Katja

Yn'e Steeg zei

Alweer zo'n leuke adventskrans.
Wie wat bewaard heeft wat...
En dan zo tussen de rij kaarsen op de schouw, leuk bedacht.

Fijne week toegewenst, Jantsje

Margot zei

Kijk, hiervoor kun je mij altijd wekken...haha..snap je...
Zal zelf ook eens iets gaan verzinnen, want het ziet er heul gezellig uit....
Halleluja....
Ik kom via voor, oké...
Gegroet, Margot

Anoniem zei

Wat gaaf gedaan,waarom koop jij een doos en niet gewoon 1 of 2 hahaha,ik wilde erook wat aan doen,maar ja het 1e kaarsje is al voorbij,maar goed ga nog wel wat maken want heb hartjes van 1 tot 4 haha,fijne week,lieve groet Joke.

Petra zei

Ook al zo'n mooie advent creatie, en ik... helemaal niets gedaan :( Maar gaat goed komen :)

Judith zei

...ZUCHT...
Mooi hoor meis!