Nieuwe bevlieging...

woensdag 30 maart 2011

De tuin vordert langzaam, maar het vordert, geschilderd kan er pas worden als de tuin klaar is, en de slaapkamer wordt pas gedaan als er beneden geschilderd is......:)
Dus...met de tweede rijstevlaai in de oven, geef ik me over aan een nieuwe bevlieging! Ben er altijd al van gecharmeerd geweest, de lieflijke looks, de klein maar fijn uitstraling, de zachtheid, de diversiteit.....helemaal mijn ding!

De garden progresses slowly, but it progresses, painting our downstairs will be done áfter the garden has finished and our master bedroom will get it's makeover after painting has been done....:)
So....with the second ricepie in the oven, I jump into a new caprice! I was always charmed by them, de lovely looks, the "peti"radiance, the softness, the diversity....this is my thing!!













Cupcakes!!

Aangezien de meiden hier in mei en juni jarig zijn heb ik een mooie uitdaging...oefenen totdat ze eruit zien als hierboven ;)!!

Since the girls will celebrate their birthdays in Mai and June, I have a challenge here....practice until mine looks like those above;)))

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Marjan zei

Hmmmm het water loopt me in de mond. Ik heb ze gemaakt voor het laatste verjaardagsfeestje van mijn dochter. Met bovenop een toef botercreme, is wel makkelijk te maken. Een tip, mocht je botercreme gebruiken en de verjaarsvisite (meiden hè) vraagt wat dat is, geef dan de ingrediënten niet prijs. Iiiiieeeks boter, was mijn deel en dank voor de moeite. De cakejes werden opgegeten en de toeven bleven eenzaam op de bordjes achter......
groetjes
Juul

Vosje zei

Oh Lynda doe me dit niet aan!!!
De plaatjes zijn echt om op te (vr)eten

Wat zou ik daar graag eens in willen bijten maar.....ik ben aan het lijnen en zit daar voorlopig nog wel aan vast.
Veel succes met oefenen groetjes Truus

Alle mooie dingen zei

ohhh wat ziet dit er allemaal lekker uit... zonde om op te eten.... dus goed hoor.. ga jij maar lekker bakken en als ze er uit zien zoals hierboven dan eet je ze toch niet op.... zonde dus.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Petra zei

Die foto's zijn hartstikke mooi. Maar ik ben wel blij dat zoet mij helemaal niet aantrekt :)

Gelukkig, dan hoeft mijn jurk niet uitgelegd te worden :)

Liefs Petra

Anja zei

Prachtige cupcakes zulke mooie zijn zonde om op te eten. Dus jij gaat oefenen hi..hi..
Ik ben wel erg benieuwd naar je tuin, laat je een keer wat zien?
Groetjes Anja.

Tuur zei

Geweldig he!
Gaat je vast lukken en anders gil even,
ik heb hier 2 boeken staan met voorbeelden enzo...

Pieternel zei

ooo die zijn gewoon om op te eten. Maar jij mag niet... Of heb je toch stiekum van de ene een hap genomen..

Pieternel

Tierlantijn zei

Ohhhh wat maak je me weer lekker!!! Zien er heerlijk uit Lynda!

Liefs!

Bonjade zei

Kijk dit is nu een post naar mijn hart......
Jij bakt en ik proef binnenkort graag even voor
(eh...de 8e....)
Had ze vandaag bij mijn favoriete bakkertje gekocht, dacht ah leuk voor een foto en lekker voor de maag.....lees ik ineens.....toef van boter....??? Iekks.....;(
Chips.......
Maarre wil ze ook graag zelf eens maken, dus neem gerust wat receptjes mee.....
hoezo ik klets teveel......

Enne ....waar blijven de tuinbeelden.......
bewijs, bewijs......
FF

Karin zei

Wat een heerlijk zoete post. Slecht voor de lijn, slecht voor de tanden, maar WHO CARES! Ik wil foto's heeeeel veel foto's van al je pogingen, mooi of lelijk doet er niet toe, ik wil het zien :D Dus vertel, wanneer begin je met oefenen?

lia zei

Lekker, maar wie gaat ze allemaal proeven???

Liefs Lia

Corine(THUIS) zei

Hoe verzin je het?? Al die bakplannen terwijl je aan het downsizen bent...is dat een vorm van zelfkastijding?? Wat mij betreft hoef je niet zo hard voor jezelf te zijn, Gun jezelf maar een wat lievere behandeling!!
Groeten, Corine(THUIS)

Irma zei

ohhh Lynda ze zijn zooooo leuk en ik ben benieuwd wat je ervan gaat bakken een nieuwe bevlieging en een leuke, IrmaXXX

Stina zei

wat zien die er allemaal mooi uit, ben heel benieuwd of het je lukt met die cupcakes!!!

liefs

André en Inka. zei

Geen verkeerde bevlieging,hoor,ziet er allemaal heel lekker uit,heel veel plezier morgen met Ria en Rein,xx.

Inge zei

Ik zie niks, helemaal niks... ;)
T wordt me ineens zwart voor m'n ogen...

Succes met oefenen!

X

Diana zei

Mensch...mijn kiezen brokkelen spontaan af bij het zien van al die zoetigheden!!! En mijn tandarts is toch al niet zo blij met mij (al kwam dat eerder door mijn nieuwe tongpiercing denk ik)En ik voel me aangenaam vereerd, met de vraag jouw smoelenboek te verrijken hoor. Met veuls liefde en plezier kwak ik mijn goffes wel bij jou neer. Zal eens op zoek gaan naar een fotooke.....

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Leuk hè?
Alleen...ik hou niet van de zoete zooi die erop zit, ziet er werkelijk prachtig uit, je ze zou ze moeten kunnen afbakken, als servies haha...
Maar inderdaad wel een leuk idee voor op tafel met de verjaardag van dochterlief, ook in mei.
We zullen zien, ik kijk eerst de kunst wel af bij jou ;-))
Groetjes Hilde

Claudia. zei

Hoi, en hoe maken we een rijstevlaai, daar ben ik zeer benieuwd naar.
Heb je een recept???
Groetjes Jojo Claudia, hoe zou dat toch komen...

Mayflower zei

Ik krijg opeens een trek hihi.....
Ze zien er stuk voor stuk prachtig uit.
Lieve groet, Mea

Bij Guusje Thuis zei

Ik had nog zo gepland om vandaag weer eens even naar de molen te gaan en dan gelijk ook eens wat oefenmateriaal voor cupcakes mee te brengen (kan natuurlijk bij de huisbakker in de leer maar wil het selluf doen)... kwam niet verder dan rondom huis haha ... maar ooooh wat zien die foto's er bij jou super uit; hapt zo heerlijk weg :-)

Luiza zei

I adore the bue ones!!!
Wonderful creations that I´m sure you coul do just as well as the ones on the images =)!!!

Have a lovely evening!

Hugs/
Luiza

Floor zei

veel succes nu snap ik dat boek ook ! ik kan het echt niet !

Elisabeth zei

Wat een yummy post ,ohhh wat zien ze er allemaal lekker uit .Het gaat je vast lukken om heel lekkere en natuurlijk mooie te maken .Ben benieuwd naar de foto's van jouw cup cakes
Liefs Elisabeth

It's me zei

Eindelijk.......nog een paar uurtjes...en ik proef je heerlijke vlaai.....maarre cupcakes had ook gemogen hoor........als het maar zacht is....mijn kies he ...nog steeds auwww auww.....maar geeft niks...ik kom er bijna aan !! ...heb er zooooooo'n zin in....en hemmes ook hoor......hij ziet de hele tijd te zingen ...Lynda Lynda Lynda ...ik wil alles voor je dooooeeeeennnnn !! hahahhhahahhahahh!!..VOOR je doen he???? ......liefs liefs ....toedels tot morgen !!!....xxx....smak smak .....xxx...

Home and Lifestyle zei

Ohhh...wat lekker...maar ik sluit deze post meteen weer af hi hi...zoveel calorietjes voor mijn neus die zó lekker zijn kan ik niet verdragen :)!!

Héééél veel plezier morgen met de enige echte Ria en hemmes van blogland!!!!!

Lieve groet, Ingrid

Claudia Leertouwer zei

Alleen kijken hè!

In den Uylenbal zei

H die Lynda, tja ik kan wel weer beginnen over het feit dat je mijn adres weet enzo...., maar ik wacht ( ben beetje Pietje Ongeduld) nog steeds op die vlaai.... ach, ik weet je hebt het druk en dan nog zo'n hongerige (lees: door griep verzwakte) man voeden. Tja, dan moet ik gewoon geduld hebben....de 2e vlaai al uit de oven ? Maar ik kan ook wel wachten op de Cupcakes hoor, pas de problem ! Tis trouwens Het Jaar v/d Cupcake, dus doe d'r maar veel, van elk voorbeeld 2 graag. Ok ? Nou Lynda, bak ze lekker bruin ennuh . . . alvast bedankt :-) Liefs & Greetz Lejo

Een sneller kloppend hart zei

GE-WEL-DIG!! Ik hou ook zo van dat inimini-pruts-bak-gebeuren! Kan er uren naar kijken én uren van eten :)

Ga jij maar genieten van je nieuwe bevlieging...dat wordt leuk!

Veel groetjes, Veronique

Margot zei

Wat een zoet meisje....
Heb je gisteren naar "kofietijd"gekeken??...
Daar was de schrijfster van een/jouw cupcakeboek...wat een pracht zeg...
De groetjes aan Ria, en laat de rijstevlaai maar komen hoor!!!
Groetjes, Margot

Magia da Inês zei

Olá, amiga!
Passei para conhecer o seu cantinho....
Amei....lindo.... uma docura!
Seu blog é bonito e agradável.
Beijinhos.
Brasil.
✿ܓܓ♫
°º
•*• ♫° ·.

Nicole Claudia zei

Zeg, ik heb net mijn kerstkilo's er bijna weer af!!! Zie ik allemaal taartjes en muffins.... kreun, steun. Ik ben dól op zoetigheid, trouwens ook op hartige lekkers... daarom vind ik het altijd zo moeilijk om overal af te blijven, maar taartjes..... Ooooooooooooooooooo Bakkertje Deeg kom eens langs!!!

Groetjes, Collie

Anoniem zei

Whahaha dacht dat je deze allemaal al gemaakt had ;-) ik vind het ook super,je schijnt van die workshops te hebben,dat lijkt mij ook zo leuk,om de basis onder de knie te krijgen,ik wens je succes met oefenen enne laat je,ze zien de jouwe als je zover bent,fijne avond,lieve groet Joke.