"Geklust"...

zaterdag 26 maart 2011

Zoveel klussen in je hoofd en niet ééntje die je hier en nu af kunt ronden.
Dat geeft mij een onrustig gevoel, tijd voor een "therapietje""!
Het was éven werk......

So many jobs to do, and busy with, but not one that I can finish here and nów!
It makes me restless, so....time for some "therapy"!
It took some work....











maar dan héb je ook wat!
Echte Limburgse Rijstevlaai!
(nee nee, crackers voor mij, de 20 kilogrens is in zicht;))

but then you háve something!
Real "Limburgse Rijstevlaai"(uhm..translate...uhm...Ricepie????;))
(don't worry, crackers for me, on a diet remember...you are talking to almost 20 kilo's less of me;))

Vlaai in het weekend! Limburgser kan het niet!
Zoete zaterdagavond!!

Liefs
Lynda


Leave a Comment

Huys 50 zei

Whooooouuwww Lynda...
Jammie ik heb even op mijn laptop aan de foto,s zitten likken Hhhmmmmmmmm.
Daar blijft het voor mij dan ook bij en een rijstwafel.
Hier moeten er ook nog wat kg,s af..pffff

Aachh niet zeuren meid !!! neem een flinke punt !!!!!

groetjesssssss
Dicky Marie.

Muisje zei

Wat ziet dat er heerlijk uit, ik neem een punt hoor.
fijne zondag

Groeten Herma

Miss M zei

O la la, dat ziet er lekker uit... was zeker een heel karwei! Plaats het recept eens op je blog; want ik probeer gráág nieuwe recepten uit!
Vandaag een heerlijke appelcake gemaakt (niet een gewone cake, neeeee, tussen een cake en een appeltaart in (qua deeg). Heerlijk.
Enne... neem ook eens een puntje vlaai! kan best joh! Crackers zijn zoooo saai!
Fijne zaterdagavond! Groetjes, Marjolijn.

Marjan zei

Oooooh dat vind ik altijd zo lekker rijstevlaai!! Heerlijk. Hoe maak je dat nou, heb je misschien het recept voor mij?
Enne, al bijna 20 kg eraf. Wat ontzettend goed van je! Zeker als er zulke verleidingen als limburgse rijstevlaaien voorbij komen.
Liefs Juul

André en Inka. zei

Mmmmmmmmmmmm,.....Lynda,dat ziet er heerlijk uit,fijn weekend verder,xx.

Nieneke zei

Goed van jou joh!!! (van die kilo's en dan ook nog gewoon even een taart maken ZONDER ervan te snoepen???????)
Ik moet nog aan de bak...(druk druk druk) maar wacht even op een goed momentje (als ik weet dat er volk over de vloer komt) want anders gaat het rechtstreeks allemaal mijn mondje in (en kan ik die vlaai beter meteen op m'n kont plakken)..
Maar wordt vervolgd hoor!!!

oma leentje zei

Och wat ziet die er mooi uit zeg.... Jammie jammie. Hoop dat hij net zo lekker smaakt als dat hij er uitziet. Fijn weekend

Elisabeth zei

Ohhh wat ziet dat er lekker uit .Zo'n taart maken en zelf niets nemen vind ik echt stoer hoor!!En bijna 20 eraf ,complimenten meid en hou vol he!!!
Liefs Elisabeth

THE BLACK BARN zei

HEB JE NOG OVER?
DAN KOM IK LEKKER BIJ JOU OP DE THEE MET TAART!

FIJNE ZONDAG,
MIRANDA

It's me zei

Dit ga je niet menen....20 kg ??? dat zeg je nu pas ?????...enne kun je daar echt vanaf blijven heb je niet stiekum toch een stukje geproefd???...ik zal het niet verder vertellen hoor...stttttt....mondje dicht.....enne .....dit ga je niet menen ... donderdag ???....zuchtttttttttttttt.......liefs van mij.......xxx...xxx...xxx....

Diana zei

Stiekeme stiekemerd!!! Zo maar 20 kilo weg zonder mij op de hoogte te brengen?! Zo maar mij een beetje lekker zitten maken met een home-made vlaai?! Schandalig!! Wanneer komt de vlaai...uuuuhhh...kom jij op de koffie? Ga ik nu weer verder met aanmodderen hier in huis. Uk slaapt....sssssstttttt!!!!

Tierlantijn zei

* Dat ziet er lekker uit!
* Krijgen wij het recept ook?

* 20 KILO ????????!!!

Liefs!

Mayflower zei

Mmmmmmmmmmm.....dat is een heerlijke therapie en wat ontzettend knap dat je die verleiding kan weerstaan. Die 20 kilo grens is dan ook dubbel en dwars verdiend.
Geniet van de zaterdagavond.
Liefs, Mea

Anoniem zei

Brrr rijst,haha ik sla ff over,maar mocht je eens een andere maken,dan hou ik mijzelf aan bevolen,voor morgen een fijne zondag,lieve groet Joke.

Kaatje zei

OOOOOOO, zelf gemaakt?????? Héééérlijk!!! Kom maar op emt dat recept en dan meteen het recept van zoervleisj er ook achteraan, please???
WAUW, 20 kg!! Heel knap!
fijn weekend verder! Karin

lia zei

Wauw, dat ziet er lekker uit...
En is er nog over???

fijn weekend, liefs Lia

Home is where the heart is zei

wauw en daar kun jij vanaf bljven? Knap hoor, zou ik niet kunnen, ziet de vlaai veel te lekker voor uit!! Maar je hebt wel een hele goeie stok achter de deur :)) Hartstikke goed
Fijne zondag nog
lieve groet

Sonja zei

Mmjammie! dat ziet er lekker uit, is het een geheim Limburgs-recept??
Nou is appel eigenlijk wel mijn favoriet
Vindt het toch zo knap dat je het al zo lang volhoudt.. super..! Wat zul jij slank de zomer ingaan.

Groetjes, Sonja

Ger zei

Mmmm....riestevlaai...bakken....met 2 vingers in m'n neus en met de ogen dicht;-)

Mijn schoonvader was bakker en Limburger....dan weet jij het wel, niemand kon zó lekker vlaaien bakken als hij!!
Stond er altijd met mijn neus bovenop als hij aan het bakken was.

Maar die vlaai van jou, lieve Lynda, mag er ook zijn.....een echte Limburgse uitdrukking:goje vlaai ies dun van laer en diek van sjmaer, en daar voldoet die van jou zeker aan!!!

Ennuh.......knap hoor...dat lijnen en bakken!

Fijne zondag en liefs!!
Ger

Mariette zei

Lieve Lynda,

Wat ben jij een handige veeg! Zit me hier om één uur in de nacht lekker te maken met een yummy rijstevlaai met slag! Die ziet er prachtig uit en die koe erbij op de foto dat is pure humor. Al mag ik geen suiker maar hier zou ik toch wel een puntje van willen...

Liefs,

Mariette

In den Uylenbal zei

H die Lynda, je kent mijn adres dussss . . . graag 2 grote stukken voor mij en Arie ! Likkebarend, lekkerlessend . . . rijstevlaai !!! Fijne zondag, liefs & greetz Lejo

Door Jolanda zei

Oooo ziet er heerlijk uit!!! Top van je om daar van af te blijven een nog meer top dat je bijna 20 kilo bent afgevallen...super!!!

Fijne zonnige zondag, Jolanda.

Pieternel zei

Wat, iets maken zonder er van te snoepen. Knap hoor.

Maar hallo zeg 20 kilo is niet zomaar iets, best veel. Wil je er nog meer af?

Pieternel

Michaja zei

En waar is het recept?????????

Abacaxi & Hortelã zei

Rijstevlaai... *zucht*...
en dan nu graag het recept voor de rijstevlaai en de -20 kilo!!
Je bent een kei!!

Vosje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Vosje zei

Dit is niet leuk!!! ik moet er ook nog 20 kwijt!!
Maar ohw wat ziet het er lekkerrrr uit!!
Groetjes Truus

Claudia Leertouwer zei

Wat ga je goed!!!