Knipper niet met je ogen...

woensdag 1 december 2010

want dat moet ik opnieuw beginnen met mijn verhaal:).

Ik weet dat de tijd vliegt, een week is rap voorbij! Sommige van jullie hebben net de teenslippers naar zolder gebracht, hebben voor de zekerheid nog eens op de kalender gekeken naar de datum, maar ook al is de wereld wit buiten, is het pás 1 december en moet sinterklaas nog komen(en gaan).......ik ben vandaag dus NIET jarig hoor! :)...evengoed bedankt voor de felicitaties maar ze waren dus een week te vroeg. Jullie zien toch zeker wel dat je nog zéker een week duurt voordat ik 41 wordt????;)
Dus, volgende week donderdag...géén post van mij, dan zit ik jarig te zijn(vooral mijn meiden vinden het altijd superleuk als er iemand jarig is....weten zij veel ;)).

I know time flies, and a week is over before you even feel you got started;).
Some of you have just put their flipflops away, looked at the calender to check the date, but eventough the world is white outside, and it's only december 1th, it is NOT my birthday today(someone thought so and congratulated me).
You are a week early! Isn't it obvious to see that it takes AT LEAST a week before I turn 41?!?!?!?;).


De "groepsknuffel"is gesloten en de deelnemers worden geteld! Hou dus je mailbox de komende dagen in de gaten!!! Werk aan de winkel!;)
Omdat ik de "voorwaarden"niet meer kon wijzigen heb ik jullie gisteren een link gegeven om even bij Gekakel te gaan kijken! De stichting Home Sweet Home Uganda verzamelt kindervitamines voor de HIV besmette kinderen in hun tehuis. Nou wil ik jullie niet allemaal voor een euro vragen(50 deelnemer...hm...dat zijn toch heel wat potjes;)), maar ga eens kijken, wie weet kun je nog wat voor haar(of eigenlijk HEN) kunt betekenen!

Willy at Gekakel is collecting money to buy vitamins for Home Sweet Home Uganda! There are children there who need vitamines because they are HIV positive! Please donate a little bit!


Met mijn schouder gaat al wat beter en dus.......
My shoulder is feeling a bit better so....













restylde ik onze badkamer even!
Ik shopte wat in m'n eigen huis én bij Ilona van Tierlantijn;)...et voilá!
Mijn eigen "spa";)

I restyled our bathroom!
I shopped in my own house ánd at Tierlantijn;)...et voilá!
My own "Spa";)


Alles wat ik over had aan spullen, staat inmiddels op mijn Zolder!;)

O er is nog 1 ding dat ik eigenlijk wil vertellen....ik liep een rendier tegen het lijf.....maar ik mag geen lange posten meer doen he, dan vinden jullie me warrig :P....dus dat moet dan maar even wachten he!!!

O and one more thing....I bumped into a reindeer today...but I'm not allowed to write long posts anymore am I( you all think I'm chaotic then :P) so it has to wait!!

Fijne woensdagavond *KRAK*
Enjoy your evening

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

katja-Mariska zei

Dat ziet er leuk uit je badkamer.
En nu ben ik toch wel erg nieuwsgierig naar je rendier!!!!
Liefs Katja

marion anderson zei

heette het rendier rudolf hehe, leuk je badkamer, liefs marion

http://truutske.blogspot.com zei

Ik heb nog gekeken maar 'm niet gezien.
Jij boft dus maar weer.
Leuke badkamer met leuke spulletjes. Gezellig hoor.
Fijne avond, Trudie.

Muisje zei

Het ziet er erg leuk uit, en nu een heerlijk warm bad.

Groeten Herma

Tanja zei

Hartstikke leuke badkamer en dat je 41 wordt ach joh, dat is toch hartstikke piep wacht maar tot je 10 jaar ouder wordt. Maar verwarrend jij.......helemaal nooit niet, ik ben toch wel heel erg benieuwd naar je verhaal over het rendier.

Groetjes
Tanja

Karin zei

Wat ziet dat er gezellig uit en die loper is helemaal prachtig!
Nee geen lange post, dan maar een cliffhanger Pfffff fijn hoor!

Passione Helena zei

Van mij mogen je posten, zolang als je wilt hoor?! hihi. Je balk is ook wat smaller en dan lijken de berichten langer;-) zeg nu Jaaaah.. hihi

Wat heb je leuke spullen gescoord bij jezelf & Ilona . Wat een gezelligheid, daar kan je wel wat tijd doorbrengen.

Dat je boogschutter was, wist ik inmiddels. Maar nu weet ik dat jij 8 daagjes voor mij op deze wereld kwam;-)Ook deze datum, heeft voor mij een speciale betekenis.

Gelukkig gaat het weer beter met je schouder en heb je tevens prachtideeën opgezet, ben benieuwd.

Fijne avond,
Liefs Helena

Stina zei

Je badkamer ziet er mooi uit.

Ben benieuwd wat je post wordt over die rendier.

Heerlijk hé om nu binnen te zitten!!

Liefs Stina

Home and Lifestyle zei

Wat ziet je badkamer er mooi uit...daar mag ik hier ook wel eens wat aan gaan doen! Dus wie weet gooi ik binnenkort eerst de radiator open om daarna de boel te pimpen!

Lieve groetjes, Ingrid

Alle mooie dingen zei

wat een leuk kleed in je badkamer.. en wazig.. jij?? wel nee!
ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal van de rendieren of was het er maar 1?
ik wacht wel weer.
maar blij dat je schouder beter wordt
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Marieke Reintjes zei

Hoi Lynda,
Tjee, dus we waren een week te vroeg...wat zul jij ook een beetje gelachen hebben!!
Ik zie op jouw badkamer wat accesoires voorbij komen die ik ook heb...leuk!!
Fijne avond, groetjes Marieke

Bij Guusje Thuis zei

Dus ik mag niet met mijn ogen knipperen, lekker is dat, hier een beetje tranenogend aan het lappie te zitten ... net alsof ik zooo emo wordt van je badkamer (die natuurlijk weer super gerestyled is) ... of zouden die traantjes stiekem gewoon komen door die geweldige Gekakel-actie waaraan ik met alle plezier mee wil doen???

Fijne avond!

Luiza zei

YOU? 41? Haha, I really could never tell, (not saying it to be nice, I mean it), you look so young and beautiful =)!

Bathroom/minispa is perfect, what time do you want me there ;)? Really nice !

Have a wonderful and cosy evening!
Hugs/
Luiza

Ambiente-nostalgia zei

Je badkamer ziet er weer toppy uit hoor.
Wat fijn dat het weer beter gaat met je schouder, heb je al foto's gemaakt.
Enne dat warrige van jou valt best mee hoor:)
Groetjes Dorine

It's me zei

Hhahahaha! jij wel....41......maarre dit ziet er erg leuk uit hoor,...goed gedaan...schouderklop....neeehhhh!! op je goede schouder kweet ut.....maarre echt leuk ditte hoor....wanneer kom je het hier even stylen ........???....jij kan dat........liefs fijne avond.........toedeloeiiiii....xxxx....

Elisabeth zei

Helemaal mooi hoor die badkamer van je ,en een lange post mag van mij hoor!!Maar goed we lezen morgen wel over je rendier
Liefs Elisabeth

Pieternel zei

Lynda,

Mooie badkamer zeg.
Ik heb geknipperd, ben ik daarom de rendier niet tegengekomen?

P.ieternel

Room Seventeen zei

Dat matje van Ilona vind ik keigaaf! Enne...volgende week donderdag geen van post van jou? Haha, geloof er niks van....

Carla zei

Tja...als je 41 word moet je er wat aan gaan doen hè,dan heb je alle rust in zo'n mooie badkamer nodig (geintje...dat 41 dan hè!!)
Rendier...vertel!!!

fijne avond....liefs Carla.

Jeanette zei

Dat is heel mooi geworden, die badkamer van jou. En inderdaad die loper is keigaaf!

Groet,
Jeanette

lia zei

Mooie badkamer, en ben benieuwd naar het rendier. En naar wat er komen gaat met de groepsknuffel..)

liefs Lia

p.s heb net weer even gekeken, en sjucht.. we krijgen morgen meer dan er vanmiddag werd voorspeld. Maar dan wel samen met het zuiden..

Anja zei

Leuk je badkamer! Ik ben ook bijna 41 vind het minder erg dan 40 worden.
benieuwd naar je rendier????
Groetjes Anja.

Nicole Claudia zei

Wat een sfeervolle plaatjes laat je zien van je badkamer. Wat fijn dat het een stuk beter gaat met je schouder!

Ik hoop dat het wel een knuffelig rendier was... hahaha

Groetjes, Collie

t brocante sfeertje zei

Mag ik alweer knipperen?Stom dacht dat je 1 dec. ook jarig was,ben ik n keer op tijd!!Nu ben ik ook wel nieuwsgierig geworden naar je rendier??Groetjes,Ingrid

alma zei

Hoi Lynda,

Ik houd mijn mailbox in de gaten! Spannend hoor!! Ik ben er helemaal klaar voor! :)
Wat ziet je badkamer er prachtig uit! Vooral je badmat is heel fraai! Ik dacht eerst dat het een tegelplateau was!!
Fijn dat het weer wat beter gaat!

Alvast een hele fijne verjaardag, maar ik denk dat ik je nog wel een keer feliciteer!

Groetjes en welterusten!
Alma

Merel zei

Wat fijn om te lezen dat het met je schouder beter gaat!
En bedankt voor het oefenen met klikkennnnnn....:-)

Annelies zei

Dat gedicht vind ik gaaf! Waar vind ik zoiets?
Lekker hoor, poedelen in je eigen mooie Spa!
Trusten!
gr.Annelies

Unknown zei

Hey Lynda,

dein Spa sieht super aus. Gefällt mir total!

Liebe Grüße

Tine

Annelies zei

Supersite!! Tenk Joe!!!

Rozmeen zei

Hey lieverd,

Dat ziet er gezellig uit.. kaarsjes aan en lekker in een warm bad :-)

Liefs en een hele fijne dag,
Rozmeen

Anoniem zei

Ziet er super uit Lyn!!! en te gek dat het met de schouder beter gaat!!
Drie kwartier erover gedaan om op mien werk te kommen, Leuk die sneeuw zeg!!!

Groetjes
Desiree

Margot zei

Rendier in je mooie badkamer???
Het is nu al te warrig voor me.
Komt niet door jou hoor, maar door die vervelende man met lange witte baard en rode regenjas...ben hem beu, en moet nu het land uitgezet worden...Sorry, zelfs mijn reacties worden te lang en sikkeneurig....Maar...het sneeuwt, duik er zo in...
Warme groetjes, Margot

Tierlantijn zei

Reactie nummer 33;

Wat heb je een lekkere luxe badkamer zeg! Heeeerlijk! Ben jaloers!! Volgens mij heb jij ook BAD! Heeeeerlijk! Ik zou graag foto's van mijn badkamer (douche!) laten zien maar het lukt me echt niet om daar foto's te maken zo klein!! En het kleed én de andere spulletjes staan super!!

Liefs, Ilona

Vær våken zei

Hi Lynda! Oooh so nice to hear from you again! I'm so excited that you also have snow. Do you have -15C too? :) Well, it's seems to be colder that usual many places...so maybe yo do! I'm so glad we finally are having December! Have a lovely day! I missed you and I'm so glad to be back!

Kristin :)

Ingrid zei

Hey Linda,even zeggen dat ik je badkamer mooi vind en de tekst vind ik dan ook weer top!!!geniet van een fijne dag.....liefs

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Helemaal leuk, je spa!!
Lekker van genieten!

Groetjes Hil