Take time...

maandag 6 december 2010

 to enjoy the little things in life...


Kom je even zitten? Haal even adem na een gezellig weekend. Sinterklaas is naar huis en alle neuzen wijzen richting kerst. Maar niet te snel! Neem een  drankje en een hapje en kijk eens even góed om je heen......

Come sit down. Take a breath after a cozy weekend("we" in Holland celebrated Sinterklaas'birthday). Sinterklaas went back to Spain, and all noses are pointed towards Christmas. But please not so fast! Have a drink and something to eat and look around you...
Stapeltje dekens, straalkachel, stapel tijdschriften of goed gezelschap....hoe lang ga je het volhouden?

A pile of blankets, heater, lots of magazines or good compagny...how long would you "cope"?;)


Koffie in stijl:)
coffee in  style:)





Ik zou het niet zo héél erg vinden om hier te moeten werken...
I wouldn't mind working in this room...


(meeste foto's van Skonna Hem)


Vorige week ergens nodigde Alexandra van Cococoterie me uit om mee te doen aan de volgende uitdaging: noem 10 willekeurige gedachten die er zomaar door je hoofd gaan.
Uhm...10 maar??;)
Nou appeltje eitje lijkt me, maar zeg wel even STOP na 10 he ;)

1. moet mijn bureau nog opruimen, maar waarom moet IK dat doen? zijn allemaal spullen van een ander.
2.straks ga ik lekker strijken bij de tv, hoe huiselijk wil je het hebben.
3. wat trek ik nou toch de 18e aan? Dan heb ik een etentje met nog 19 andere blog/twitterdames die ik allemaal NIET ken....o boy what was I thinking ;)
4. ik heb koude voeten
5. ik wil wat kerstspulletjes van de zolder halen maar dan moet ik alweer manlief vragen, hou niet van vragen....:)
6. zal ik mn haren korter laten knippen?
7.ik wil een nieuwe sjaal, en muts, en handschoenen, en pantoffels....meer niet ;)
8. Ilona maakte zó'n leuk logo voor me, maar hoe krijg ik dat nou op een visitekaartje?
9. die puubster van ons komt er wel...een 10 voor wiskunde!
10. even een van de meiden de kattenbak schoon laten maken...

Willekeurig genoeg?

Ik ben ook héél benieuwd naar de willekeurige gedachten van:

Ilona van Tierlantijn Brocante
Tine van Vintage uit Uruguay
Colinda van Bij Guusje Thuis

Spui maar meisjes;))

Somewhere last week Alexandra from Cococoterie invited me to play a little game.....
Please write down 10 random thoughts from right now....uhm...10???
Well...that can't be hard because my head makes MANY hours ;)) so please....stop me after 1o!

1.I have to organize my desk, but why do I have to do that? It's other peoples stuff on there!
2. I will go and iron later tonight, watching tv ofcourse....I like it...how homie do you want it?
3. what do I wear on the 18......I have a dinnerparty with 19 other blog/twitterladies...and I don't know ANYONE....o boy, what was I thinking;)
4. I have cold feet.
5. I want some christmasdecoration from my attic, but I have to ask my hubby then, and I don't like to ask
6. shall I have my hair cut?
7.I want a new scarf, hat, gloves and slippers..that's all(for now;))
8. Ilona made such a great logo for me, but how can I get it printed?
9. our teenager will be alright, she's gonna make it....she came home with an A for math!!
10. I have to go now, and assign one of the girls to clean the cats toilet;)

Random enough Alexandra?:)

So now I'm curious about the thought from
Ilona from Tierlantijn Brocante
Tine from Vintage in Uruguay
Colinda van BIj Guusje Thuis

Spill it girls!!!

O enne....de eerste "knuffel"is verstuurd lees ik zojuist!!!:)(oooo die ontvanger gaat balen...ze moet nog zo lang wachten;)..)....EN.....TADADADADA......"we"hebben ook een mannelijke knuffelaar! Jawel, het loopt als een trein, en als jullie het niet erg vinden, ben ik gestopt met tellen ;)...maar rond de 70 zitten we zéker!!

Lekkere avond!!
Liefs,

Lynda

Leave a Comment

Corine(THUIS) zei

Ik heb even heerlijk bij je gezeten! En aan de hand van jouw willekeurihe gedachtenspinsels ook eens willekeurig gedacht..moet zeggen, voelt wel relaxed :)
Dank voor de rust!
Groeten, Corine(THUIS)

marion anderson zei

nou ik ben helemaal uitgerust nu, bedankt he meid, ga nu nog brood met olijfjes bakken, fijne avond nog, liefs marion

Floor zei

oh nou wie is die man dan ?
enne die gedachten zijn leuk
en nee niet je haar korter knippen
en gewoon casual aan de 18e
logo waarvoor?
enne hoe krijg jij die randjes om je foto's?

Ceetje zei

10 gedachtes? Heb er wel 100den tegelijk, daarom spoor ik ook niet dus.
Die kussens op die foto, die kiezelstenen kussens, ben daar helemaal waus van.
Verder, mijn blog lukt niet zo, krijg de indelingen niet lekker en krijg er ook geen foto's in en mn logo is ook alweer verpest grrrrrrrrrrrrr bloggen
verder alles sneeuwloos goed hier

Margot zei

Waar is dit, dan kom ik eraan...Je schat het weer goed in..de kerststress zit alweer in mijn nek...en ben nog niet eens begonnen...
Fijne gedachtenkronkels...enne kleding de 18de?????
Smak, hug...Margot

Tanja zei

Jeetje wat een gedachten heb jij........
wel leuk om te lezen hoor, verder heb ik hier even zitten genieten van je post en je foto's vooral de bonbons hmmm lekker hoor.
Ennuh ik heb carte blanche gekregene en genomen met de spullen voor zoonlief. En het leukste is dat hij alles helemaal geweldig vond. O nee, behalve de tegeltjes die waren niet zijn smaak.

Fijne avond
Groetjes
Tanja

http://truutske.blogspot.com zei

Oje...al die gedachten...ik doe (geloof ik) de hele dag niet anders. Wel erg leuk om te lezen hoor.
Ennuh...mijn knuf is klaar...zo leuk om dit aan een 'onbekende' toe te sturen. Hij gaat morgen op de post.

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, einfach wunderschön! Und tolle Gedanken, muss ich auch noch machen, bin auch von der lieben Alexandra eingeladen worden!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Bonjade zei

Ha je durfde mij zeker niet meer te vragen.....
Nou weet gedachten genoeg, wat....heb er veel te veel...mag wel wat minder zelfs.
Maarre heerlijke beelden om van te genieten hier......
Liefs

Home and Lifestyle zei

Och hemel...is er al een knuffel klaar en verzonden? Ik moet er nog aan beginnen!! Ik sluit nu dus mijn pc af...maar eerst even zeggen dat je haar niet kort mag, hooguit een klein stukje er af :-)!!!

Lieve groet, Ingrid

Yn'e Steeg zei

Heerlijke "rommelige" gedachten.
En dat alles op 1 dag? heel herkenbaar hahaha

Fijne avond, Jantsje

p.s. en dat huis....zou ik ook wel willen wonen!

lia zei

Leuke gedachten. En je haar kort, geen idee...op een foto kan je dat niet zo goed zien hé. Vraag het de 18e, dan zijn er dames genoeg. Goh, wel leuk om zoveel blogdames in een keer te zien. Dat zal me een gekakel zijn. Tja, wat zijn mijn gedachten nu.....hmmmm

lieve groet Lia

It's me zei

Wat bennnnnn je weer druk met je gedachten....pffff.....ben blij dat je ze niet aan mij hebt doorgegeven.........en als je voortaan foto's van ons huis gebruikt....mail me dan even van te voren......................pompidompidommmmmmmmmmm.....liefs fijne avond van mij......ikke dus.....

Linda zei

Ohh ik heb mijn knuffel ontvangen en nu moet ik nog heééééééél lang wachten voor ik het uit mag pakken hihi....Maar het is zo leuk om een envelop te krijgen en te weten en te voelen dat iemand dat zomaar voor jou gedaan heeft, dat is zo speciaal...Het ligt nu netjes onder kerstboom, kan ik er iedere keer even naar kijken :-)

Lieve groetjes,
Linda

Fines-Cottage zei

Was für eine tolle Idee, 10 Gedanken auf zu schreiben ;-)

Liebste Grüße Renate

by kuzz zei

Pff...je gedachten op papier...tis bij jou nog redelijk netjes geloof ik..ik zou er een enorme chaos van maken!
En..mijn "knuffel" ligt klaar maar ja..gaat de post staken dus..nog even wachten met versturen!
groetjes en een fijne avond

Unknown zei

Liebe Lynda, du hast soooooooo Recht! Ihr macht es richtig! Nach Nikolaus sollte man sich wirklich eine Pause gönnen, sich hinsetzen, sich Zeit nehmen, schöne Dinge tun und die Tage bis Weihnachten genießen....

Ich werde deinen Tipp befolgen. Vielleicht nicht ganz bis Weihnachten und auch nicht ohne Unterbrechung, aber doch hin und wieder eine Stunde oder zwei ;)

Ganz lieben Dank dafür!!!

Besitos

Tine

Bij Guusje Thuis zei

Ik zat even helemaal 'in' je blog, visualiseerde dat ik daar heerlijk bij een haard met een stapeltje tijdschriften, goed boek, grote pot thee en een dekentje aan het genieten was ... heerlijk ... (niet te) snel verder lezen ... bafff ... 10 gedachtes die zomaar bij me opkomen. Het is altijd druk in mijn bovenkamer dus dat moet te doen zijn, nu nog even die wirwar van spaghetti-kronkels daarboven ontwarren en op papier zetten, komt goed!

Anja zei

Nou dat huis lijkt me wel wat, superfoto's. Nee ik ben ook heel blij met mijn eigen huis. Das gelijk nr 1 van mijn 10 gedachtes en kan er nog heel wat opnoemen. Niet je haar eraf op de foto heb je het heel leuk zitten.
Ben benieuwd naar jullie verhalen over de knuffel!
Fijne avond nog groetjes Anja.

Karin zei

Wat heerlijk om je gedachten zo op een rijtje te hebben ;)))

Tuur zei

Nee denk jij niet meer? echt wel?
maar nu laat je ons weer met vragen zitten ....logo? haar?
En de foto's komen er morgen aan ...weet je ...de kerstboompjes zijn ook errug leuk....

alma zei

Gooi het in de groep meid! Je rondleiding was in ieder geval prachtig. Ik zie me daar al zitten hoor!
Knuffel is in wording!

Groetjes
Alma

Rozmeen zei

Goedemorgen,

Wat leuk om dit nou weer te lezen...en tja een aantal dingen heel herkenbaar :-)
NIET je haar kort knippen ik heb op een foto je in lang haar gezien en das heel mooi.. en manlief vragen om de spullen van zolder te halen..ken ik moet dat ook doen of zal ik zelf eens vandaag gaan schuiven en doen...wordt vast een ramp want er staat zooo veel maar ga maar eens aan de slag....maar nu eerst een koffie.

Liefs,
Rozmeen

katja-Mariska zei

Hohoho rustig maar meisje ;)
Het komt de 18de goed hoor dat weet ik zeker.
Enne...fijn dat ik nu eens weet waar je allemaal aan denkt.
En het logo is heel erg stoer en ik vind de naam ook leuk.
Liefs Katja

THE BLACK BARN zei

Dat huis wil ik hebben hoor.
Geweldig !!

lieve groet,
miranda

Anoniem zei

Lynda ~ Congratulations on your daughter's "A" in Math! I LOVE that house. Where is it?? I hope you have a lovely rest of your Tuesday. I'm assuming your several hours ahead of us.
Hugs and kisses ~ Alexandra

Roelien zei

Leuk die gedachten, ik mag dankzij Colinda ook....

Anoniem zei

Oh, I have my volumen up, now. I really like this song on your blog! I'm in North Carolina. It's almost 8:30 a.m. I drive into Virginia each day to teach. :)

xxxxxx
Alexandra

Elisabeth zei

Zo even rustig lezen .Mooie foto's .""leuk huisje'' thee en bons bonsjes mmmm.En dan gedachten ,tja soms denk ik wel eens ,zal ik weer eens wat van mijn hersensinsels opschrijven haha .mijn hoofd maakt overuren de laatste tijd .
Liefs Elisabeth