Ik knuffelde.....

dinsdag 21 december 2010

Hoi Lynda,



bedankt voor je geweldige knuffel!!!
Mijn zoontjes hebben vol verwondering staan kijken en vooral de koffieboontjes vielen erg in de smaak.
Ze vonden het erg lief dat ik zomaar van iemand die ik niet kende allemaal kadootjes kreeg.
Nogmaals heel erg bedankt!!!.
En wat mij betreft is dit zeker voor herhaling vatbaar.
De sterretjes waren losgegaan, ik heb zelf op de heerlijk ruikende label een lint en een strik gemaakt.
Ik stuur nog even wat fotootjes mee, ik weet niet of je die op je blog wilt / kunt plaatsen.


Groeten,


Heidi


(Ps. misschien moet ik zelf ook de stoute schoenen eens aantrekken en zelf een blog beginnen.
Maar ik weet nog niet zo goed of ik dat wel voor elkaar krijg.)




Hierboven het mailtje dat ik van Heidi kreeg, niet Heidi van La Flotte, maar een Heidi die (nog) geen eigen blog heeft!
Op de kaart stond iets in de trant van "ik knuffel al je zintuigen"....is dat niet zoals een knuffel moet voelen??;)
Geurzakje, hangers, thee, mokkaboontjes en een kerstcd van Il Divo....."
Érgens in blogland moet nog zo'n knuffel worden ontvangen, want ik knuffelde twee mensen(door het door mij gebruikte systeem van verdelen bleef er steeds 1 adres over).

Terug naar de alledaagse Lynda, geen sentimenteel wrak, onzeker juffie, etc, maar soms raakt je iets tot in het diepste....en dit keer besloot ik het met jullie te delen(mèn ga ik mn eigen grenzen over deze dagen ;)))

Ik heb ook een knuffel ontvangen, maar daar wil ik een aparte post van maken omdat ie voor niemand anders KON zijn dan voor mij ;)......

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

by kuzz zei

Lieve Lynda,

Bedankt voor het organiseren van deze geweldige knuffelactie! Ik heb mijn knuffel ook gekregen..en het is zoo leuk!
En wat heb jij je medeblogsters ook heerlijk verwend!
En ik ben reuze benieuwd naar ja ontvangen knuffel...!
liefs, erna

Nicole Claudia zei

Wat leuk hè, de een na de andere knuffel verschijnt en ik heb gelijk wel leuke ideetjes gekregen voor een volgende knuffel of give-away. (Ik had eigenlijk niet zo'n goed idee wat ik moest zoeken/maken). Wat heb je je knuffelaars heerlijk verwend!! Ik hoop dat mijn knuffel vandaag komt, want ik ben tocht nieuwsgierig...

Groetjes, Collie

Home and Lifestyle zei

Wat heb je een leuke knuffel verzonden...geen wonder dat Heidi daar blij mee was! En alle knuffels staan aan de rechterkant van je blog...handig, zo kunnen we heel makkelijk zien hoe iedereen verwend is!!

Volgend jaar weer hè Lynda...er is animo genoeg hoor, ik kreeg ook reacties van medeblogsters die het jammer vonden dat ze de oproep gemist hadden!

Ik ben benieuwd wat jij gekregen hebt!

Lieve groet, Ingrid

marion anderson zei

hai lynda, ik heb wel een knuffel verstuurd maar nog geen ontvangen , boo woo, zal nog wel komen , een hele happening he? en allemaal alleen maar goeds, heb je toch maar mooi voor elkaar gekregen, bedankt voor je gulheid, liefs marion

Elisabeth zei

Ook al heb ik zelf niet mee gedaan ,het is zo leuk om mee te genieten van al jullie knuffels!!
Liefs Elisabeth

La Maison zei

Ha Lynda, Ik ga je wel opzadelen met werk maar wil je zo lief zijn de knuffel die ik kreeg van Jolanda (franse lely)in je lijst te zetten? Mijn knuffel is ook aangekomen bij Pieternel.

Sta je weer helemaal stevig met twee voeten op de grond? je zou er een dromerig typje van gaan worden begrijp ik, na zo'n verwen weekend.

Lieve groet en blijf genieten
Hermine

Geke zei

Dag Lynda,

Geke van Brocanteneo mag ook op de lijst; zij heeft ook een post geplaatst over haar knuffel ;-).

Groetjes,
Geke

André en Inka. zei

Heerlijk om op afstand mee te mogen genieten van alles,dank jullie wel dames.

Een knuffel van ons voor iedereen,xxx.

Claudia Leertouwer zei

Knuffelaar!

jolanda zei

Wat een leuke knuffel heb je verstuurd Linda! Het is wel een daverend succes geworden hé?? Echt zó leuk!!
Ik heb ook zitten genieten van je vorige berichten... zo leuk voor je dat je zo'n enige tijd gehad hebt!
Geen idee of je het al gezien hebt, maar je mag mijn post over de mooie knuffel die ik gekregen heb ook op de lijst zetten hoor!
liefs, jolanda

Alle mooie dingen zei

het is zoooo leuk die knuffels...nogmaals bedankt voor het geregel !!!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Jeanette zei

Ik sluit me helemaal aan bij Ingrid, volgend jaar weer. Ook ik ben nieuwsgierig naar jouw knuffel!

Liefs,
Jeanette

Mayflower zei

Wat heb je Heidi een mooie knuffel gestuurd en vooral de tekst....ik knuffel al je zintuigen is prachtig gekozen.
Hier nog niet ontvangen (snik) maar de mijne is gelukkig wel goed terecht gekomen.
Ben benieuwd naar jouw knuffel.
Liefs Mea

Tierlantijn zei

Wat leuk!! Ben natuurlijk ook heel benieuwd naar jouw knuffel!

Zie dat ik gewoon 3 posten van je gemist heb dus dat wordt lekker bijlezen!

Bedankt voor je mooie kaart; Lief!!

Liefs, Ilona

Irma zei

Heej Lynda,

Ik wens jouw en je familie heeeel veel goeds voor het nieuwe jaar veel blogplezier en fijne feestdagen,

liefs Irma

jootje zei

Ha lynda,

Ook ik heb m'n knuffel("zo lief") binnen, maar ik moet nog aan de slag met camera. Dusse ik laat jullie nog even in 't ongewisse. Moet alweer m'n zoon roepen, hellup....that's why ik nog geen blog heb!
Kabels, googleaccounts....gaat nog allemaal niet zo goed.

knuffels jootje

Anoniem zei

Lynda je hebt iedereen gelukkig gemaakt in blogland met je groepsknuffel,echt geweldig.wat een lieve cadeautjes heb je verstuurd zeg,fijne avond,lieve groet Joke.

Bij Guusje Thuis zei

Leuke knuffelblog en tuurlijk moet Heidi gewoon zelf een blogje gaan starten :-)

alma zei

Hoi Lynda,

Wat een ontzettend leuk initiatief! Je ziet dat iedereen er blij van wordt!
Dat moet voor jou toch ook een super gevoel geven!

Leuk hoor!! Je hebt Heidi lekker verwend!

Lieve groet,
Alma

It's me zei

Kijk nou .....Lynnnn je bent geweldig !!! maar dat wist je al....volgend jaar weer????....superr overal die kadootjes........fijne avond meis.....en jank maar lekker hoor is goed voor je !!!...er komt nog meer......xxxx.....xxxx.....

Mrs. T. zei

Heel die knuffelactie is aan mij voorbij gegaan. Jammer. Volgend jaar beter. Hoop ik.

Pierelantijntjes zei

Heel erg leuk al die knuffels hier in blogland hoor Lynda. Wat een werk zal het geweest zijn, maar wel erg leuk denk ik zo.
Liefs Ester

Unknown zei

Liebe Lynda,

nein, es gibt in Uruguay kein I.ea, aber es gab einmal einen grooooooßen Überseecontainer;)

Natürlich bekommst du einen Kräutertee. Möchtest du lieber AntiStress, SleepWell oder BeHappy???? :-)))))))

GGLG

Tine

Rozmeen zei

Wat ben jij heerlijk geknuffeld en zooo leuk omdat van iedereen te lezen. Ik heb gisteren mijn knuffel gekregen van Lina, ben er zoo blij mee.

Nou lieverd geniet ervan!
xxx Rozmeen

Kat Ibáñez zei

Hi dear Lynda!!! Hey you had a great time with your blogger friends, didn´t you?? I´m so happy for you!!!
I would like to wish you a Merry Christmas my sweet friend, and send you lots of liefs!!!

http://juul-enjoythesimplethingsinlife.blogspot.com/ zei

Hoi Lynda, bedankt voor je initiatief voor de groepsknuffel. Het is echt super! Ook ik heb inmiddels mijn knuffel thuis ontvangen, van Alma, van Almays Home. Ik heb er een post van gemaakt.
Hele fijne kerstdagen voor jou en man en kids!
Liefs Juul

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda,
Ich wünsche Dir und Deiner Familie schonmal ein wunderschönes Weihnachtsfest ! Ich komme morgen bestimmt nicht mehr zum Kommentieren!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Anoniem zei

Hello! My goodness, I've missed too many of your lovely posts. Everything is so beautiful, and the snow pictures are simply enchanting. I hope you are doing well, had a lovely Christmas, and enjoying the holidays!!! xox ~ Alexandra