+1...

donderdag 9 december 2010


Voor alle gelukswensen, cadeautjes, kaartjes, e-mailtjes, hyvesberichten, tweets en belletjes.....dankjulliewel!
Ik heb sneeuw gezien, ik heb zon gezien, en onverwachte dingen zijn gebeurd....een bijzondere dag!

In tegenstelling tot wat de meeste van jullie misschien denken(hoe anders kun je overkomen door getiepte berichten) hou ik niet van zoveel aandacht..........maar de vele lieve akties en berichten kwamen binnen........echt binnen......de wereld is een mooie plaats....je moet het willen zien! Dankjullienogmaalsheelerggemeendwel!
*proost*.


I've got presents, e-mails, tweets, phonecalls, cards...snow and sun.....it was a special day!
Normally I don't like all the attention but all the warm gestures from today really touched me....the world is a beautiful place, if you want to see it!
Thankyouallsoveryverywellmeantmuch!
*cheers*

Liefs,
Lynda


ps: it's my party....dus IK kies de muziek he ;))
SORRY.........not!

it's my party so I choose the music now.....sorry....NOT....:)

Leave a Comment

butiksofie zei

proost...congratiulation! I love your blog, hughs Anja

Anoniem zei

Lieve Lynda, van harte gefeliciteerd!

Ambiente-nostalgia zei

Gedniet er nog even van het is nog maar een uurtje dat je jarig bent............

groetjes Dorine

hokje zei

Nog even op de valreep; van harte gefeliciteerd!

Groeten,
Miranda

Jeanette zei

Lieve Lynda, je weet ik kom altijd achteraan maar je bent nog jarig dus.....van harte meid en nog hele vele jaren!

kus, Jeanette

Elisabeth zei

Ohh jeetje ,ik kom ook weer achteraan flodderen kwist het niet ,eg nie!! Van harte gefeliciteerd en een dikke smakkerd van mij
Elisabeth

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeiciteerd Lynda...en wat lief dat je zo in de watten bent gelegd!

Nog een fijne verjaardag :-)

Lieve groet, Ingrid

Magui zei

Querida Lynda... me alegra leerte de nuevo!!!... la verdad es que tenemos que llegar a nuestros amigos a través de cualquier modo de comunicación... estas fechas son muy bonitas para reflexionar y para agradar a los que queremos!...

It's me zei

Heeeeeeeeeeee..daar is ze dan hoor !! ons jarige jetje....smakkel smakkel.....xxxx....

Karin zei

NOGMAALS VAN HARTE LIEVERD! *SMAK*

Ger zei

Hé......moet ik nog héél snel worden op m'n ''ouwe dag''

*** Hartelijk Gefeliciteerd ***
met je verjaardag!!!XXX

Leuke dag gehad lees ik en vele gingen mij al voor met de warme wensen....etc.

Geniet nog maar lekker na, neem morgen nog 'n stukske van de vlaai die over is;-)

Ik neem nog een wijntje en drink op jou gezondheid, proost!!! lieve,hartelijke en spontane meid, ja dat ben je!!!

Lieve groetjes,
Ger

Stina zei

Lieve Lynda van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Liefs Stina

wonen bij de dijk... zei

ook van mij nog de felicitatie's meid..
weer een jaar jonger..
jij een liedje...
ik een tekst..

De kop van de kat was jarig
En zijn pootjes vierden feest.
Het staartje kon niet meedoen
Want dat was pas ziek geweest
Het kwam net uit het ziekenhuis
En had zo'n pijn in z'n keel
En al dat dansen en dat springen
Was hem veel te veel..

Voel jij je vandaag na gisteren ook zo??
Lieve meid, van harte..
Cobi

Bij Guusje Thuis zei

Ha, vrijdagmorgen nog voor achten ... zal ik nog ff meedoen aan de champagne, ach tuurlijk freaky friday,dus proost ik nog maar een keer op je verjaardag. Van harte meis ... hik :-)

Floor zei

Oke Lyn nog een keer
HIEP HIEP HOERA !!!!!!!

Alle mooie dingen zei

ohh vergeten... was gister niet helemaal bij denk ik..... maar van harte gefeliciteerd..
nogmaals sorry dat ik het vergeten was...
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Unknown zei

Heeee meid van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Hoop dat een fijne dag hebt gehad :-)

groetjes karin

Vær våken zei

Haaaapppy late birthday, Lynda!!! Hope you had a wonderful day! You're one year ahead of me I think! :)

Kristin xo

Unknown zei

tja ben ook een beetje laat met feliciteren,,maar gefeliciteerd...xxxxx

liefs Kari

Jolanda zei

Lieve Lyn, Beetje laat maar hieperdepiep!!!!!
Leuke dag gehad? De muziek is superrrrrrr, wat lief dat ze bij je langs kwamen....
lieve groet Jolanda

Margot zei

Proost....lalalala...

http://truutske.blogspot.com zei

Oje....niet echt op tijd maar toch 'n gemeend proficiat. Groetjes, Trudie.

André en Inka. zei

Hoi Lynda,ik zie nu pas je post en wil je alsnog van harte feliciteren,meis met je verjaardag,leuk om te lezen dat je ook een boogschutter bent.
Ik probeer as weekend een jaartje ouder te worden.

Dikke zoen van ons beiden,xxx.

Ps Dre is gisteravond weer van de trap gela....de stemming is erg beneden peil momenteel want ja,stil zitten is niet zijn ding.

Fijne dag vandaag en alvast een heel fijn weekend.

Corine(THUIS) zei

Je was dus jarig??!! Gefeliciteerd en geniet toch maar even lekker van de belangstelling :)
Groeten, Corine(THUIS)

Nicole Claudia zei

Gefelicitéééééééérd!! Proost en een supergezellige, vrolijke, verwen en verrassingsdag!!

Groetjes, Collie

Mayflower zei

Op zulke mooie woorden neem ik er ook eentje......proost hoor meis, leuk dat je zo'n mooie en bijzondere dag heb gehad en gelukkig dat het cadeau (lees sneeuw) toch nog op tijd bij je is aangekomen haha. Ach...ik dacht laat ik ook eens goed uitpakken.
Fijn weekend.
Liefs, Mea

Nieneke zei

Van harte, nog!

Bonjade zei

Waarom heb ik dit nu gemist.......?
Snap er helemaal niets meer van.
Mijn dinnetje was jarig en ik wist van niets.....?
Chips, chips......of is dat al op.....?
Alsnog, laat....ja, ja ik weet het....maar toch alsnog van harte en een dikke kuzz
Van mij voor mijn dinnetje....

Anoniem zei

Ehmm ik heb ook wat gemist,maar alsnog van uit het diepste van mijn hart,VAN HARTE GEFELICITEERD en een smak erbij,ik wens je een fijn weekend,liefs Joke.

MOODZ zei

Proost! van harte gefeliciteerd, en dat er nog heel veel gezellige gelukkige en gezonde jaren bij komen!

ps* ken die van de vrrouw die een knuffel wilde opsturen....hij paste niet door het postkantoorbrievenbusmeetdingetje.....*

grrrrr,

groetjes,
Tamara

marion anderson zei

alweer een jaartje wijzer,mooier,knpper,relaxder,gelukkiger geworden, proficiat, liefs marion

Room Seventeen zei

Veertig plus 1 ? Of vijftig plus 1 ;-)))))
Ik dacht meer iets met veertig toch?
Hoe dan ook, van harte, en jemig wat een herrie hier ;-)

Pierelantijntjes zei

Een heel fijn weekend lieve Lynda, maar dat gaat vast wel lukken.
liefs Ester

alma zei

Dag lieve Lynda,

Ik loop een beetje achter deze week! Proficiat met je verjaardag meid! Aan je reactie te zien heb je wel een hele bijzondere dag gehad!

Je hebt het verdiend hoor!

Een dikke knuffel!!

Geniet van je weekend!
Alma

Unknown zei

Happy, happy late birthday! I'm sorry I missed it! XX!

Tierlantijn zei

De wereld is écht mooi!!!

Heerlijk dat je zo verwend bent!!

Liefs, Ilona

Gustaviana zei

Hieperdepiep hoeraaaaaaaa xxxxxx
dikke kus Viana !!!!