Niet zomaar blij!

zaterdag 4 december 2010

een exact aantal deelnemers kan ik jullie inmiddels al niet meer geven, alle adressen waren verdeeld en ik was content toen er nog een stuk of 10-12 mailtjes kwamen van dames die éigenlijk ook nog wel mee wilden doen...en ik kan natuurlijk niemand afwijzen en dusssss.....hebben die extra 12 inmiddels ook allemaal een adres gekregen!
Het was éven een chaos en ik ben blij dat alles goedgekomen is maar het was even bikkelen(tot grote hylariteit van mijn man ;)), adressen versturen én ondertussen vragen beantwoorden via nieuwe mailtjes die alweer retour kwamen....geeft niks, het was zó leuk om te doen! Vele van jullie bedanken mij, maar ik zou jullie moeten bedanken! Ik kan namelijk wel met iets "leuks"" komen, het idee kan natuurlijk in schoonheid stranden met maar een stuk of drie deelnemers he!!!Jullie moeten het doen, ik was alleen even de trechter, meer niet....zonder jullie zou ik mezelf moeten knuffelen;).
Ik ben blij, blij en zelfs dankbaar.....


Ik kan een heleboel cliché's nu opdreunen, als "reach out and touch", "we all stand together"(dit liedje werd vorig jaar in het Glazen Huis voor ons gedraaid...ik had een inzamelingsactie op het woonblog georganiseerd en dus een liedje aangevraagd, en mijn NAAM en WOONPLAATS kwamen op de radio;))))......maar ik denk wél dat we samen een dikke steen verleggen de komende weken!
Een sliert van warmte trekt door nederland, én frankrijk, én Curacao(jawel, ook daar vandaan hebben we deelnemers!!) en dat allemaal dankzij jullie!!!



Meiskes(de mannen uit mijn volgerslijst zijn blijkbaar niet zo'n kleffe kerels ;)), ik ben trots op jullie! Je hart laten spreken voor iemand die je niet kent!
Maar weet....er is ook iemand die met liefde en plezier een "knuffel"voor jou heeft verzorgd!
Daar moet je toch van gaan grijnzen of niet dan!?!?!?!!?!?

Goed, genoeg sentiment, ik wens jullie allemaal veel voorpret en een fijn gevoel!

Voor alle duidelijkheid:

* UITERLIJK 18 december versturen, eerder mag, maar openen pas in de week voor kerst!
*je NIET kenbaar maken VOORAF, aan je ontvanger, het moet een verrassing blijven(FLOOR....denk eraan;))
* ik weet dat jullie allemaal grote harten hebben maar, probeer het te zoeken in het kleine...het moet dus in een enveloppe passen, althans, het moet door de brievenbus!
* over de kosten kan en wil ik geen uitspraken doen, maar zoals al eerder gezegd...het gaat om de aardigheid, het idee, de lol, en ik kan in niemands portemonee kijken dus dat laat ik aan jullie zelf over.
* vergat ik iets? dacht het niet he;)!

Ik laat Barbra nog even zingen, vindt het wel een toepasselijk nummer;)!


Ladies, it's not that I don't talk to you anymore;), but this is about the grouphug I set up!
Short version? About 70 people are participating and will send a "hug"to someone they don't know. I've recieved the homeadresses from everyone and made a "plan"....so it's not a couplehug...you sent something nice(small) to someone, and you get something yourself from someone else...it's like a give away, but now everyone wins!!!
People are thanking me, but I only thought of the idea, and make arrangements, that's it, without them my idea, would have been just an idea...THEY are doing it, so....I'm happy and thankful!

Have a wonderfull evening you all, where-ever you are in the world!
Let ME hug you *HUG*;))



Heerlijke (sinterklaas?)avond allemaal!

Liefs
Lynda

Leave a Comment

Zawadi-Atelier zei

Ha Lyn, wat moet het een SUPER gevoel geven om zoiets moooooooooooois te organiseren, natuurlijk hangt het er van af dat wij allemaal meedoen maar JIJ bent en blijft toch de bedenker van dit alles, nietwaar meiden??? applausje voor jou lieve LYN!!!
Ook jij zelf zult vast heel erg genieten van de weken die voor ons liggen ... wat een heerlijk vooruitzicht!
Nog eventjes en dan barst de vreugde los!!! JOEPIE!!!
Een heerlijk kneuterig dagje toegewenst, liefs van Doortje!

wonen bij de dijk... zei

samen zijn is samen lachen samen huilen
leven door dichtbij elkaar te zijn
samen zijn is sterker dan de sterkste storm
gekleurder dan het grauwe om ons heen
want samen zijn ja samen zijn, dat wil toch iedereen..
dus lieve Lynda....
samen staan we sterk, zelfs door een mooi gegeven dat bloggen heet..
lieve groet, cobi

Yn'e Steeg zei

EEN SUPER KNUFFEL VOOR JOU!
En ik hoef niet te zeggen waarom....

Jantsje

Pink Princess zei

Ben al lekker bezig met de groeps knuffel:) Vind het ZO leuk joepie. BLOGGERS ROCK ♥♥

Antonia zei

Hoi Lynda, ik kom even bij je langs om jullie een heerlijk Sinterklaasweekend toe te wensen! Volgens mij heb ik iets gemist :-( Maar ik geniet in deze drukke tijden wel mee vanaf de zijlijn. Lieve groet, Anja

Tierlantijn zei

Dan nog even dit; Je bent super Lynda!! xx

Mayflower zei

Ohhh......wat ben je toch een heerlijk warm mens lieve Lynda en niet zo bescheiden hoor.....ere wie ere toekomt en dat ben jij. En samen......samen maken we er iets moois van, mijn kerst kan nu al niet meer stuk.
Ooooo......en je wil niet weten hoeveel sneeuw er hier vanmorgen is gevallen.....een heuse sneeuwstorm, met wangen zo appeltjesrood ga ik even heerlijk genieten....kaarsjes en de kachel aan.

Wens je een heerlijk weekend toe.
Liefs, Mea

http://truutske.blogspot.com zei

Lieve Lynda...ik heb aan 3 woorden eigenlijk niet genoeg maar je bent 'n
super sociaal mens
die het voor elkaar krijgt tientallen blogsters uit diverse landen met liefde iets gezelligs te laten (liefst) maken in deze december tijd voor andere/onbekende blogster.
Heel veel dank je wel...heel fijn sinterklaasweekend gewenst, Trudie.

Linda zei

Alleen al bij het lezen van dit logje krijg je al een warm gevoel, dank je wel dat je dit georganiseerd hebt.
Mijn knuffel is al bijna klaar die gaat dus na de postbode staking op de bus.

Fijn weekend,
Liefs,
Linda

Tanja zei

Ach weetje Lynda, je hebt in het leven, duwers, volgers en trekkers en de laatste dat ben JIJ. Grote dikke knuffel voor jou en je idee.

Groetjes
Tanja

alma zei

Ik verheug me al .....op het geven maar ook leuk om iets te gaan ontvangen.

Spannend, spannend, spannend!

Voor jou de dikste knuffel!
Je bent een warme gloed in blogland!

Lieve groeten
Alma

lia zei

Heb je jezelf ook aan iemand gekoppeld? Want jij moet toch ook geknuffeld worden.
Ben al aan het nadenken, krijg er rimpels van... haha..

fijn weekend
Heb jij ook zoveel sneeuw.

It's me zei

Ik las net ergens lieve Lynnn dat jij nog zo'n mooie oude postzak hebt liggen......als je daar nou eens een mooi langwerpig groot kussen van maak voor op onze bank....is onze kerst knuffel ook weer geregeld........pompidompidommmmmm....vraag nikzzzzzz.......geef alleen maar goede tips voor een mooi kerstkdooooooo voor een hele lieve meid...vrouw.....oud wijf.....maar heeeeeeeeel lief !! hahahahahah......jingle bells jingle bells.............tralalalalal....xxxxx....van mij....

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda,
Ich wünsche Dir auch einen wunderschönen Samstagabend. Bei uns kommt morgen der Nikolaus! Aber nicht überall in Deutschland. Die meisten feiern erst am 06.Dezember! Aber wir in Bayern sind halt ein bißchen anders, und wir feiern, genauso wie ihr am 05.12!!!!!!!
Ganz viel Spass morgen
Tausend liebe Grüße,
Yvonne

Home and Lifestyle zei

Nou Lynda, we doen het uiteraard met z'n allen maar er is wel iemand die de belangrijke eerste stap en het idee gelanceerd heeft, dus van mij mag je een flinke stapel eer op je salontafel leggen hoor!

Ik moet nog aan de slag....weet wel wat maar nog niet hoe...

Lieve groet, Ingrid

marion anderson zei

kippenvel krijg ik van je stukje, kan ik ook nog meedoen ? als het te veel werk is laat het dan maar, geiet ik er zo ook van, knufje van mij voor jou, geniet ervan meissie, liefs marion

Stina zei

Vindt je geweldig Lynda!!!

Een grote knuf van mij, liefs Stina

Kaatje zei

Ik vind het natuurlijk ook geweldig! Ben al druk aan het denken, fröbelen en uitproberen. Moegen alle uitprobeersels namens Piet in de schoen mikken, is dat ook weer gelukt, haha... Het gaat lukken!!

Jolanda zei

Hoi Lyn, was er even niet maar nu wel weer, al is het maar een heel klein beetje...zie dat je de adressen hebt gemaild maar ik heb noppes gehad en ik had me wel aangemeld....
Hoor graag even van je

Pierelantijntjes zei

Superleuk dat er zoveel aanmeldingen zijn Lynda.
Liefs Ester

Jeanette zei

bedankt voor je alertheid, je weet toch als ik aan een linda denk dan denk ik toch aan LYndaaaaa....Hihi...Ik heb het al ff verandert. leuke aktie zet jij op touw, ik heb het helaas te druk deze maand om mee te doen, ik wens je veel succes en natuurlijk heel veel plezier met het uitvoeren van alles.

Lieve groet, Jeanette

Unknown zei

Liebe Lynda,

es ist super, was du auf die Beine gestellt hast. Über 70 Teilnehmer - WOW!!!

Ich hätte gern mitgemacht, aber ich weiß aus Erfahrung, dass sich viele Blogger scheuen, etwas nach Uruguay zu senden... schade, aber es ist so.

Ich drücke allen Teilnehmern die Daumen, dass ein kleines Präsent sie noch rechtzeitig zu Weihnachten erreicht.

GGLG und ich finde es supertoll, dass du die Aktion gestartet hast *knuddel*

GGLG

Tine

Bonjade zei

Snif.......
Ben hier helemaal ontroerd.......
Naast het gekuch......snif ik nu ook....
En die muziek...snif....snif....
Je bent een liefie.....MIJN liefie....
snif.

marion anderson zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Margot zei

Hey, trechtertje van me...goed gedaan hoor, en we zullen met jou nog heel wat stenen verplaatsen...
Zo...so you are famous in the glass house???
Welke ga je deze keer aanvragen, in Eindhoven???
Warme lalala...winter...people....groetjes....one very special person...lalal...bijna afgelopen...luckiest people inthe world...kalpklap...
Margot

bijzonder-oud zei

Hoi Lynda,

Nou jij verdient toch zeker een hele dikke knuffel hoor, je moet maar op het idee komen en het dan ook nog even allemaal regelen, super top!!!

Lieve groet en een fijne dag nog,
Yolanda

Bij Guusje Thuis zei

Lieve Lynda,

Dikke buiging voor deze geweldige, winterwarme actie, want wat issie leuk! Je hebt je roeping als regelneef gemist hoor.

Dikke knuf,
Colinda