Winterproof...proef??? Gewoon lekker!

donderdag 2 december 2010

Dat het sneeuwt hoef ik niet meer te vertellen he;). En dat ik er blij mee ben lijkt me inmiddels  (HOOP  niet dat 't  zó erg was met mn sneeuwbede dat nensen prompt aan mij moeten denken als ze sneeuw zien;))
Het sneeuwt hier al zeker vanaf vanmorgen 8 uur (daarvoor was mn blik nog niet gericht op buiten;)), en meisje 2 gaat niet gymen vanmiddag maar sleetje rijden met de klas!
De Sfeer zit Erin hoor!
Om nóg meer te kunnen genieten van de Geneugten des winters heb ik e.e.a. aangepast .... loop je mee?

That it's snowing I don't have to tell you anymore! And that I'm a happy girl....you know it already! ( I don't hope you all have a trauma and think of me everytime you see snow;))But to ejoy this winterscenery MORE I changed a few things in and around our house, come have a look!

O en mijn "ontmoeting" van gisteren met een rendier ..... geen woord gelogen zoals jehier ziet;)!
O and me bumping into a reindeer,....that wasn't a lie, as you can see;))





(Bonnie. ... je kunt !!!;))








Mijn schaatsen hangen klaar .....
even my skates are ready...


(onder ons afdak)

Geniet van deze Wonderlijke Wereld in Wit!
Enjoy this Magical World in White!
Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Bonjade zei

Ugghee...ughh.....hier ben ik dan hoor ;)
Beetje ziek maar goed ik ben er. Weer en wind doorstaan, glad joh....maar ik ben binnen.....doe me maar zo'n heerlijke kop van die warme drank en dan graag in die mooie kom.......
Enne mag ik ook even je lippenbalsem lenen....kuch, kuch......ach bij echte liefde delen we alles toch.....?
Ik ziek jij ook solidair met me.......
Nu ik ga weer op de terugreis aan hoor...
Kuch...kuch...;(

THE BLACK BARN zei

LYNDA, IK HAD WAT BLOGPOST GEMIST VAN JOU.
DUS IK HEB ZE EVEN ( NOU, EVEN....) GELEZEN.
DAT WAS WEER EVEN GENIETEN BIJ JOU.
IK WIL OOK WEL WAT VAN DIE DRANK VAN JOU,
WANT IK BEN OOK ZIEK.
JE FOTO'S ZIJ ERG MOOI EN DE SFEER OP JE BLOG OOK.

LIEVE GROET,
MIRANDA

by kuzz zei

Het ziet er echt gezellig uit bij jou...lijkt me heerlijk om na het sneeuwbanjeren bij je aan te schuiven!
Oh..het is zoo genieten he...het sneeuwt hier nu eindelijk ook, en al de heeeeele dag!!!
fijne dag, groetjes Erna

It's me zei

Die koppen zijn geweldig Lynnnnn....nogniegeziennooitnie......leuk hoor!! en je rendier is superrrrrr ook !!.....bewaar je wel een beetje van dat lekkere drankje.......voor de 11 e ?? heerlijk.......leuk hoekje zo.......fijne dag geniet van als de vlokken.....liefs van mij....

Merel zei

Te laat! Ik moest vanochtend al aan je denken toen ik de sneeuw zag liggen....

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, bei uns ist es auch eisig kalt und wir sind hier fast schon eingeschneit, weil es seit Freitag durchwegs stark schneit! Aber so ist das in Bayern!
Deine Schälchen sehen toll aus!!!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Tierlantijn zei

Dat rendier is een schatje!!!

Heerlijke grote koppen voor een lekker theetje. Is onderweg hoor!!

Liefs, Ilona

katja-Mariska zei

Nou Lynda wat gemütlich!
Leuk rendier heb je die kan je slee wel trekken. Ben je er klaar voor....
Liefs Katja

Unknown zei

Nee, Lynda, oder????? *lach*

Der Elch ist ja der Hammer - der besteht jeden Kurventest :-)))))

Ganz liebe Grüße

Tine

Margot zei

Bollen zijn hier 2x zo duur, dus tel uit je winst...
Maar ik kom bij jou wel aan de gluhwein en een liedje met Barbara zingen....gezellie sfeertje bij je, alleen schaatsen doe ik niet.....
smak, Margot

Tuur zei

Soms is het toch raar ....hier net bijna de zelfde mokken gekocht...ik alleen van big chocolate...
Heerlijke foto's

Pink Princess zei

Ach ja, die sneeuw :( Maar goed, met die drank kun je me omkopen hihi

Home and Lifestyle zei

Wat een leuke mokken heb je...en een lekker warm drankje kunnen we wel gebruiken!

En eh...had je vanmorgen mijn apenfoto gezien met de tekst die er onder staat...:-)

Lieve groetjes, Ingrid

Ger zei

Nou jij bent hier de laatste dagen wel nadrukkelijk aanwezig geweest.....telkens als ik een blik naar buiten werp(rare zin eigenlijk,kan helemaal niet want ik eet geen conserven;-))roep ik ''heb je nu je zin Lynda....sneeuw genoeg??

Zit hier ook met 'n rooi neuske...maar niet van de kou, KNO arts vond het gisteren nodig dat het extra fijne erwtje dat de laatste maanden in mijn neus uitgroeiden van middel naar groot, toch maar fffffffff te verwijderen.
Over weekje weet ik meer,en hoop dat we samen gezellig kunnen drinken uit die mooie grote koppen van jou met een lekker kaneeldrankje op jullie en mijn gezondheid!!

Neem 'n oude keukenstoel mee voor je in evenwicht te houden op het ijs;-)
Veel sneeuwpret en warme groetjes!!
Ger

Anoniem zei

These are all lovely!!! Now go to my blog for easy peasy directions, as I've tagged you for my randomness list. xox ~ Alexandra

Bij Guusje Thuis zei

Ik lees je blog even (sneaky) op mijn werk, maar krijg 2 Nederlandse/vertaalversies in soort abracadabra ... zou dit een grapje van de helpdesk zijn ... thuis maar opnieuw lezen, je foto's zijn weer geweldig!

Alle mooie dingen zei

wat grappig.. dat er bijna niemand meer is die sneeeuw en Lynda nog los van elkaar kan zien.... YOU DID IT GIRL!!!
wat een mooi beest (rendier) heb je daar... wauw!
die drankjes ken ik eigenlijk niet.. is dat alcohol?
groetjes en rustig aan maar weer
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Tanja zei

Hey Lynda, ik denk dat je vertaalmachine je in de maling heeft genomen, de engelse tekst is vertaald in Nederland nou ja Nederlands of is het Limburgs :-)
Of was het even een check of we wel opletten? Gelukkig ik zie dat ook Colinda, stiekem net zoals ik op haar werk, het opmerkt.

Verder geniet jij maar lekker van de sneeuw hoor, volgens mij zie ik op een van je foto ook nog een droppie lopen.

Groetjes
Tanja

Elisabeth zei

Net ook even door de sneeuw lopen stieffelen en ik kan er niets aan doen ,mijn gedachte was ook wat zal Lynda genieten haha je hebt wat aangericht meid.Een gezellig sfeertje weer op je blog ,lekker winters en genieten maar!!
Liefs Elisabeth

Karin zei

Ik moest idd aan je denken toen ik vanochtend (s uur lang !!!!!!) in de file stond. Dus ik had Lynda on my mind, kan ik je vertellen. Ik beken dat ik niet alleen maar mooie dingen dacht ;) Maar nu ben ik weer thuis, 't is weekend voor me dus laat de boel maar dichtsneeuwen hoor, ik doe mee!

Karin zei

s uur moet dus 2 UUR!!! zijn

lia zei

Ja, volgens mij moeten we allemaal aan jou denken als we sneeuw zien.
Maar het is ook mooi, heb vanmiddag foto's gemaakt van het paard van mijn schoondochter in de sneeuw. Dat rendier van jou staat mooi stil, en hij is prachtig. Heb mijn rendieren ook al tevoorschijn gehaald.

marion anderson zei

nou nou dat kijkt supergezellig en wat een mooie en aparte foto's maak je, liefs marion

Kat Ibáñez zei

Lynda my dear friend, even your lovely blog is snowed!!! :)
I love your entrance, with the wooden heart and the skates!!!

Enjoy the snowing landscape!!

Hugs&Kisses

Roelien zei

Ik denk steeds aan jou als het sneeuwt, dat gaat niet meer over. Hier heeft het ook de hele dag gesneeuwd!!!!!

alma zei

Ooh Lynda...wat is het gezellig bij je! Jij bent er al helemaal klaar voor! Ik moet alles nog van stal halen!

Ziet er heel fraai uit! Staat de warme chocolademelk al klaar??

Groetjes
Alma

MOODZ zei

Dag sneeuwmeisje..laat het maar lekker sneeuwen hoor, echt pret voor de kids...
mooie foto's.. geweldige Blitzen ...Cupid ...Donner Dasher.. ..Dancer...Prancer..Vixen...Comet
of toch RUDOLF..(zonder rode neus)
groetjes Tamara

Unknown zei

Heerlijk he dit weer! Echt genieten..
Maar wat een prachtige koppen/schaaltjes heb je zeg met winter erop.. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Erg leuk!
Geniet van het weekend!
Lieve groet,
Karin (Mooi)

Carla zei

Dat rendier is echt een cuttie hoor!!!
Niks over gelogen idd.
En die sneeuw...mag die dan please alleen bij jou vallen??
Ik vind sneeuw prachtig hoor...als ik niet naar het werk hoef((-;

fijne avond..liefs Carla.

Mayflower zei

Je heb helemaal gelijk hoor lieve Lynda, vanmorgen toen ik de gordijnen opentrok dacht ik gelijk aan jou haha.....hier werd de wereld zowaar ook steeds witter, sprookjesachtig gewoon.
Wat een heerlijk wintersfeertje bij je, het rendier en de mokken vind ik helemaal geweldig. Het liefst zo ik zo'n grote rendierkop boven de schouw hangen, maar ik doe het voorlopig maar met mijn kleine nep-hertenkoppie hihi.
Mail je me nog voor wie ik de weer kan met die grote groepsknuffel, of loop ik te hard van stapel.
Nou meis, ik heb hier weer een heerlijke sfeer geproefd.
Liefs, Mea

Ambiente-nostalgia zei

Jaaaa gezellig ziet het allemaal uit buiten. En een goede timing van de sneeuw.
Zo leuk overal met die kerstversieringen. Af en toe denk ik dat ik in een kerstfilm loop, ha ha ha.

Groetjes Dorine

Claudia B. zei

Vind die sneeuw leuk hoor... maar toen ik vanmiddag er door heen moest rijden vond ik het wat minder... Kun jij er misschien voor zorgen dat er alleen sneeuw valt op de stoepen en niet op de weg :-)

Aspen spice! Die kocht ik altijd bij de amerikaanse winkel toen we in zwitserland woonden, lekker!!!! Waar koop je hem hier?

Nieneke zei

Bleh!!!! Aspen spice; je vindt het lekker OF goor....En ik hoor bij de goor-groep...Het ruikt wel lekker, trouwens...
Je hebt het gezellig gemaakt!!! Ik vind het maar niks.Ja, als je vrij hebt wel tuurlijk....
Maar die files en dat rijden door de sneeuw en gladheid, neuh....
En balen: Sinterklaas zou morgen bij ons op school arriveren met een hele club Harley Davidsons....Je raadt het al: gaat niet door!
BLEH!!!
Na morgen spreek ik je weer, misschien vind ik het dan net zo leuk als jij.....

Door Jolanda zei

Hmmm..heb echt zin in dat drankje, wanneer staat ie klaar?

Yn'e Steeg zei

Ik heb net even een kijkje genomen buiten, en jeetje er ligt toch wel erg veel sneeuw.
Volgens manlief die net belde om te vertellen dat hij veilig op zijn werk was aangekomen, zijn de wegen goed schoon.
Gelukkig!

Groetjes, Jantsje

Anoniem zei

Het rendier is super Lyn, enne wie weet heel binnenkort ook zo'n lekker drankje of mischien ein ieskeeeeeee!!!

Fijn weekend!
Desiree