In the Mood(z).....

woensdag 22 december 2010

Wat is het leuk om al die "knuffels"overal te zien! Missie geslaagd lijkt mij, ook al hebben we ze nog lang niet allemaal gezien, ik durf nu al te zeggen dat het een succes is! Voor volgend jaar heb ik ook alweer een leuke "voorwaarde"om mee te doen. Iedereen die mee wil doen stort een euro op mijn rekening en ik stort het dan namens ons allen op de rekening van Het Glazen Huis! Lijkt me twee vliegen in 1 klap!
Ik ben zo vrij geweest mezelf ook op de knuffellijst te zetten en dus ontving ik er ook een! En wát voor een!!!!!
Al had mijn naam er niet op gestaan.......deze was voor MOI....

Our grouphug is a big succes!!! More then 70 people have been thinking about and sending around lovely little gifts to other people, who they sometimes don't even know!
So, I have been busy for next year;)....I will be throwing this grouphug again but then people who want to participate have to donate 1 euro.....and I will then make sure this money goes to "het Glazen Huis"...(this is an event, every year around Christmas 3 dj's go and spent almost 2 weeks in a House of Glass(so everyone can see them) and the are not allowed to eat, this way they collect money for the Red Cross. Today's update told us,(and they started last saturday) that they already raised around 1.700.000 euros!!!!
This money will this year go to Aids Victimchildren in Africa. So next years groupshug will be a special one!
I added my own name to the grouphuglist, so I also received a enveloppe.......
And even if my name wouldn't be on there, this one is obvious....IT'S MINE!!!

ja...je ziet het goed, ik viste de vlopjes zaterdag uit de brievenbus toen ik naar Harderwijk ging, dus moesten ze mee in de auto;)
yes I took them with me in the car, I fished them out of the mailbox on my way out!

love

dit zat er niet in, maar vinden jullie 'm leuk???
this wasn't in them but do you like him??

DIT lijkt er meer op!!!!!
this is more like it!!

ik kreeg dus een "sneeuwpopaankleedset"!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAH
I got a "snowmendressupkit"WAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Moet ik nog zeggen dat ik BLIJ ben???;)
I don't have to tell you that I'm HAPPY!!!!

Tamara wat vindt ik DIT leuk zeg!!! En wat heb je goed opgelet;)))))...ik hartje sneeuw!!!!
Dankjewel! *SMAK*
Tamara is the one that send it to me, she knows me a little, I wonder how that's possible ;)))

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

by kuzz zei

Whahaha..deze is leuk!! Heel gaaf die sneeuwman set! En als echte sneeuwliefhebber precies goed lijkt me!
fijne dagen!
groetjes Erna

Petra zei

Dit is echt SUPER passend bij jou! Sneeuwliefhebster!

Dat hartje vind ik trouwens ook erg mooi!

Ik heb mijn "knuffel" nog niet ontvangen, en die ik heb verstuurd is denk ik ook nog niet aangekomen. Dus blijft spannend.

Ook voor jou en je gezin, heel fijne kerstdagen en een gezond en liefdevol 2011

Liefs Petra.

ps Heb je Spook al gezien?

Anoniem zei

Bij deze wil ik me alvast aanmelden voor volgend jaar ben zooo jaloers! op al jullie geknuffel.
Maar aan de andere kant ik kreeg een echte van jou bij het weggaan!
Hij is echt prachtig geworden de sneeuwpop.....

Stina zei

heel leuk die set!! en mijn naam staat er nog niet bij heb de knuffel al ontvangen.

Voor jullie ook goede Kerstdagen en alle goeds voor 2011

liefs Stina

Ambiente-nostalgia zei

Hey wat een speciale winter knuffel heb jij gekregen. Super leuk hoor.
Mijn knuffel ga ik er ook zometeen op zetten. OOk heel erg leuk en ja jou missie is heel zeker geslaagd!!!!
Bedankt Lynda voor de super leuke actie.

Liefs Dorine

Tanja zei

Helemaal goed uitgezocht jouw knuffel, leuk ziet hij eruit je sneeuwpop.

Groetjes
Tanja

lia zei

Helemaal te gek.....
Ja dat krijg je als je alsmaar over sneeuw praat hé.
En dat idee van volgend jaar is ook weer een topidee.... Waarom heb ik nooit van die ideeën.....

lieve groet Lia

katja-Mariska zei

Ja dat is echt een Lynda cadeau. Mooie sneeuwpop heb je ervan gemaakt.
Liefs Katja

La Maison zei

Wat een geweldige knuffel heb jij gekregen, en je idee voor het glazen huis is top.
Ik heb mijn knuffel al en die van mij is ook aangekomen, dus mijn naam mag er ook bij.

Groeten
Hermine

Mayflower zei

Wat een orgineel en lief knuffelkado heb je gekregen. Een prachtig hart en dan die spulletjes voor de sneeuwpop haha....geweldig en helemaal Lynda.....die gesmeekt heeft om een witte wereld hihi.
Nou meis geniet ervan.
Ik wens je liefdevolle Kerstdagen toe.

Liefs, Mea

Tuur zei

Oooh deze is geweldig!!
echt super orgineel!
Echt voor jou!

marion anderson zei

oooh wat leuk,snik ik heb er nog steeds geen, liefs marion

Pierelantijntjes zei

wat een superleuke "knuffel" heb je gehad Lynda. Echt Super!
Ik hoop volgend jaar ook mee te kunnen doen hoor, en die actie van het glazen huis vind ik een hele goeie.
Lieve groet van Ester

Bij Guusje Thuis zei

Wauw, helemaal geweldig deze knuffel. En je glazen-huis-actie met een knuffel erbij ... zet me maar alvast op het lijstje!

Groetjes,
Colinda

Pink Princess zei

Die voor mij is aangekomen hoor, heb er ook al een blogje aan gewijd. Sorry vergeten door te geven :) Volgend jaar doe ik weer mee, die staat :)

Liefs van Marian

natuurlijk groen en doen zei

Zag het setje op de winterfair in den Bommel ook ,niet gekocht maar nu spijt en het doosje waar het in zat vond ik ook zo leuk.
Groetjes Bep

Pieternel zei

Nou een beter kado had jij niet kunnen krijgen dus.. Maar je volgende "voorwaarde" is een goed idee.

Hopenlijk blijft je sneeuwman nog lang aangekleed.

Groetjes P.ieternel

Carla zei

Volgend jaar wil ik ook wel weer mee doen...goed idee weer!!

Ik had de knuffel ook al binnen hoor...staat op mijn Blog...dus mijn naam kan er ook bij.

Fijne dagen...liefs Carla.

Alle mooie dingen zei

wow wat geweldig... die heb ik nog nooit in een winkel gezien!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Anoniem zei

Haha wat een geweldige knuffel,wist helemaal niet dat je zoiets compleet kon kopen voor een sneeuwpop,liefs Joke.

Bij Guusje Thuis zei

Echt hè, ik kan zo goed luisteren en ben zo'n braaf meisje en dat allemaal omdat jij het zegt.

En mag ik dan nu even piepen dat ik helemaal niet braaf wilde zijn en mijn oren (of waren het toch mijn ogen) buiten werking hadden moeten zijn en ik gewoon lekker stiekem toch mijn knuffeltje open had moeten maken omdat ik zooo nieuwsgierig was en die envelop, ook al lag hij nog zover weggestopt, gewoon elke keer als ik maar in de buurt kwam als een magneet aan me zoog en ik een klein, stampvoetend kind was dat alleen maar liep te blèren ... ik wil het - ik wil het - ik wil het, maar ik bleef gewoon keurig burgelijk braaf ... sjucht :-)

Kaatje zei

Een superkado voor een superkanjer. Je actie is echt mega geslaagd!!! Volgens jaar weer!!!!
liefs

It's me zei

Echt een kadoo wat bij je past Lynnnnnn...zo leuk deze !! en nu naar bed......ben zo moe....morgen de kerstboodschappen het huis de was.....en dan werken werken werken...en dan??? is het kerstavond !!! yeah !!!! vrij vrij vrij !!! liefs van mij dikke knuffel....xxxxx....

alma zei

Echt een cadeau wat bij jou past!! Zelf de sneeuwpop gekleid?? Ziet er mooi uit!

Goed initiatief voor volgend jaar! Ik denk dat iedereen weer staat te trappelen! Goed idee met die euro!

Lieve groet
Alma

Rozmeen zei

O wat leuk bedacht!! gaaf voor jou..

Ik geniet zooo van alle knuffels..
Ik wens je hele fijne feestdagen en een dikke kus,
Rozmeen

bijzonder-oud zei

Wat een leuke knuffel heb je gekregen! en erg leuk ook om overal te lezen over de ontvangen knuffels super inititatief van jou!

En dat idee voor volgend jaar, helemaal top!

Lieve groet en fijne dagen voor jou en je gezin.
Yolanda

ChoCho zei

in één woord - PRACHTIG - en het levert meteen ook toffe foto's op ;-)

Claudia Leertouwer zei

Dit was mijn aankoop hier op de winterfair. Willen de meiden geen sneeuwpop voor me maken...

Neeltje zei

Whoehahahaha! Geniáál dit cadeau!

Home and Lifestyle zei

Bof jij even dat de sneeuw voorlopig nog blijft liggen...de gulle gever heeft zich wel heel erg in jouw wensen verdiept hi hi!

En eh...volgend jaar doe ik graag weer mee aan de groepsknuffel, een super leuk idee!

Lieve groet, Ingrid

MOODZ zei

Dag sneeuwmeisje!

Wat leuk dat je alles al z'n plekje heeft gevonden...ik denk dat je hoge ogen gooit bij de "landelijkesneeuwpopmaakverkiezing"...

fijn dat er zo blij mee bent...graag gedaan..
heel leuk om zo deel uit te maken van iets speciaals...

maar uhh nu al die mooie knuffel akties op het world wide web getoond worden hoop ik niet dat een postingooiman/vrouw denkt.. hey dat lijkt wel op een Lynda knuffelaktiepakje..da's lvt!(leuk voor thuis)neem ik even mee...

Ik spurt elke ochtend naar de brievenbus...wachtend op mijn knuffel...
zooo spannend!

lieve Lynda geniet ervan en ook van hetgeen je teweeg gebracht hebt...bijzonder..
Liefs
Tamara

Karin zei

Heb jij iets met sneeuw dan???? Was me helemaal niet opgevallen hahahaha. Hij is MET sneeuwpop nog veeeeel leuker!

Abacaxi & Hortelã zei

Oh wowh... die is stoer zeg!
Jij hartje sneeuw, dus dat krijg je ervan ;)
Ik wens ja alvast een heerlijke, warme & witte Kerst!
Bisous, Chantal

Unknown zei

Wat een leuk cadeau!
Dus veel sneeuwpret heb je al gehad haha.
Wens je samen met je gezin hele fijne feestdagen,we krijgen een witte kerst dus helemaal toppie!
groetjes karin

marion anderson zei

hai lynda ik heb mijn knuffel net ontvangen, jippie. van lejo, ? liefs marion

Tierlantijn zei

Hahaha! Helemaal op jou lijf geschreven dit cadeau! Erg leuk!

Liefs, Ilona

http://truutske.blogspot.com zei

Ik heb mijn "knuffel" ontvangen en kan hem pas bij terugkomst op m'n blog zetten. Zo'n leuke kerstversiering voor in de kerstboom gemaakt en daarbij een prachtige kaart ontvangen...Geweldig idee was dit Lynda..zo lief..zo veel bloggers happy gemaakt. Mij kun je dus bij de ontvangen knuffels zetten hoor. Fijne feestdagen vanuit Tsjechie!! Trudie