KNUFFELEN MAAR!!!

vrijdag 3 december 2010




"Komt ie!





Je geeft je op bij mij, en na de sluitingsdatum krijg je van mij de naam en het adres van degene naar wie je je geschenkje mag sturen(mondje dicht natuurlijk), het moet wél in een enveloppe passen(om de kosten te drukken, kan niet in ieders portemonee kijken en wil zoveel mogelijk mensen de kans geven om mee te kunnen doen), en het is NIET de bedoeling dat je er kapitalen aan uit gaat geven.( een kaarsje met een persoonlijke tekst is véél leuker om te krijgen dan een snel snel gekocht "iets") We sturen het voor een bepaalde datum naar elkaar op et voilá....iedereen "wint"eens een give away!


Zijn er nog vragen? "
 
Hierboven de uitleg zoals in mijn eerste post over de Groepsknuffel!
 
Inmiddels heeft ALS HET GOED IS, iedereen een mailtje van mij gekregen en kan het "knuffelen"beginnen ;)!
Ik heb willekeurig gesorteerd, althans,....ik heb een lange lijst gemaakt en iedereen stuurt de voorganger op de lijst de knuffel.,..dus degene die jij hebt heeft jou NIET(capice?)
Er zijn wat dames die meedoen die zelf gene blog hebben, daar heb ik wel wat informatie van gekregen over wie ze zijn en wat ze doen en leuk vinden, dus ook daar kun je me voor mailen.
Dan.....verzenden.......uiterlijk zaterdag 18 december!!!!
Waarom? Het is de bedoeling dat IEDEREEN haar knuffeltje voor kerst binnen heeft en de kans krijgt om in de dagen naar kerst toe er een leuk logje aan te wijden. De dames die géén blog hebben, mogen mijn blog daarvoor lenen, ze mogen een stukje schrijven en er foto;s bijdoen...komt het allemaal toch nog goed....toch?
 
Nou alles duidelijk lijkt me??? veel plezier allemaal, ik ga snel nadenken(ik heb er twee...door het systeem dat ik hanteerde blijft er altijd iemand "over"....dus die "knuffel"ik dan nog wel mee;))).
 
WOEHOEEEEEEEEEEEEE tien over half zeven!!! I DID IT!!!!
 
ETEN!!!
 
Gezellige avond!!!
 
Liefs,
Lynda
 

Leave a Comment

http://truutske.blogspot.com zei

Tis gelukt hoor Lynda. Ik heb je mailtje ontvangen.
Je hebt er veel werk en tijd in gestoken daarom heel hartelijk bedankt voor het organiseren van deze groepsknuffel.
Ik heb 'm bijna klaar en zal het in het weekend versturen.
Gezellig sint weekend gewenst. Trudie.

It's me zei

Ooooooo...alles duidelijk......ik ga even kijken wat ik ga opsturen.....hahahahah!! eetse liefs van mij.....toppertje ben je !!

Kaatje zei

Goed gedaan zeg en veel deelnemers!!! Wat een werk. Ik ga er iets moois van maken!!
KNUFFELEN!!!!!

Floor zei

zeg hoezo heb ik dit gemist ? ik wil ook meedoen

Carla zei

Hoi Lynda...

Nou top meis..goed gedaan.
Een hoop werk....ik ga eens even denken....ik ken haar verder niet en de link die je stuurde die werkt niet op de e.o.a. manier.
Nou ja...verzin wel wat leuks...hopende dat zij ervan houd.

liefs Carla

butiksofie zei

Oh das Bild ist knuffig! Ich wünsche Dir ein superschönes Wochenende, GLG Anja

Tanja zei

Helemaal leuk, ik ga mijn best doen en dan maar hopen dat ZIJ het ook leuk vindt

Fijne avond

Groetjes
Tanja

Pink Princess zei

Leuk, leuk :) Ga snel even kijken wat ik stuur.

Liefs en bedankt dat je dit hebt opgezet. ZO leuk om toch nog een cadeautje met Kerst open te mogen maken :)

Marian

wonen bij de dijk... zei

halllllooooo, hier COOB.
bericht ontvangen, en dus nu maar eens goed nadenken wat ik ga schenken.
Ik wens je een gezellige avond toe, groet van mij...

by kuzz zei

Je hebt het WEER voor elkaar gekregen..dit wordt zoo leuk!
Fijn weekend en doe het lekker rustig aan na al deze bedrijvigheid!
groetjes Erna
Ps...heb je wel tijd voor de sneeuw gehad vandaag....?

Pieternel zei

Nou mailtje ontvangen. Ik ga eens kijken wie het is en wat er bij past. Top idee, leuk om elkaar zo eens te verwennen.

Groetjes P.ieternel

Stina zei

Heb je mail gehad hoor Lynda ga er mijn best voor doen, vindt het o zo leuk van je.
Je bent er maar druk mee geweest, je mag wel een driedubbele knuffel hebben, hihi..

Liefs Stina

Heidi zei

Nogmaals: wat een ontzettend goed idee!
Ik zal eens gaan broeden over wat ik ga maken ... Maar in ieder geval bedankt voor je idee en al het werk wat je ervan hebt gehad. SUPER.

groeten,
Heidi

Karin zei

Heeee ik knuffelde ook mee, heb op je oproep toch aub een mailtje met NAW te sturen ook nog express gemaild, maar heb niks ontvangen. *snif* nou mag ik niet knuffelen, erger nog...nou WORDT ik niet geknuffeeeeeeeeld Wheeeeeeeee.

natuurlijk groen en doen zei

Heb mijn mailtje verzonden ,hoop dat het nu wel lukt

groetjes BEp

Lina zei

Zeg, ik heb het ook gemist. Mag/kan ik ook nog meedoen?

Rozmeen zei

OOOHHH loop achter de blogfeitjes aan...ik wil ook knuffelen en gekuffeld worden. En heel gaaf idee dat cadeautjes doorsturen...wat moet ikke nu doen??

Dikke knuf van mij in ieder geval en een heel fijn weekend,
Rozmeen

Mayflower zei

Ik ben TROTS op je hoor lieve meis, je geweldig leuke idee en het vele werk wat je er aan hebt. Dus een dikke knuffel van mij.
Geniet van je weekend.
Liefs, Mea

Home and Lifestyle zei

Ik snap het helemaal....nu maar eens nadenken over ja je weet wel...kan niet in details treden! Lynda, mega bedankt!

Lieve groet, Ingrid

Tierlantijn zei

Het is me nu helemaal duidelijk :)

Knuffelen maaaarrrrr!

Brabbels en Kiekjes zei

Zo leuk dit!
Heb de gegevens ontvangen en ga iets leuks bedenken.
Heb haar blog gezien en dat gaat helemaal goedkomen.

Dank je wel lieve meid voor het organiseren, envelopjes met warmte gaan binnenkort door he hele land dankzij jou!

Fijn weekend.
Liefs,

Ps zo te lezen is jou werk nog niet klaar en kunnen er nog wat combi's gemaakt worden :)

alma zei

Ha die Lynda...

Thanx ...nu is natuurlijk alles duidelijk! Had nog niet naar je post gekeken!

Leuk hoor.... ik ga even goed nadenken.

Groetjes en nogmaals bedankt voor dit leuke initiatief!!

Dikke knufffffffffffffel
Alma

lia zei

Oh, ik ga snel kijken, en hoop dat ik degene een beetje ken.
Spannend....

Liefs Lia

Alle mooie dingen zei

ik heb nog geen mail gehad.... heb ik iets verkeerd gedaan?
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

t brocante sfeertje zei

Nou,geef jou een hele dikke knuffel.Vindt het zo'n lief idee van je.Komt ie sssssssssmmmmmmaaaaaakkkkkkk,lekker weekeinde,Ingrid

THE BLACK BARN zei

IK HEB ALLES ONTVANGEN EN GA AAN DE SLAG.

LIEVE GROET,

MIRANDA

jolanda zei

Ja hoor, mailtje is binnen... ik ken diegene niet, dus ga ik eerst haar blog maar eens bekijken om te zien wat haar smaak is!
fijn weekend, liefs jolanda

G-STYLE zei

Meid wat een werk heb je ervan maar wat een leuke ideeen heb jij toch. Ik vind het bijna jammer dat ik niet mee doe maar ik moet nog sinterklaaskadootjes kopen en twee gedichten maken , het is echt erg hoe laat ik daarmee ben dit jaar ....pffff

Veel knuffelplezier gewenst ! Lieve groet Gea

Zawadi-Atelier zei

Nu ik de blog(s) lees van degene die mij is toegewezen weet ik eigenlijk meteen wat mijn give away zal zijn!!! Je hebt me een goede neus volgens mij want het is een heel persoonlijke give away! Ik heb bewondering voor jouw lieve en toffe ideeen Lynda, geweldig hoe je dit organiseert en wat zal het resultaat leuk zijn! Ik kijk helemaal uit naar al die leuke blogjes tegen die tijd! Volgens mij kunnen dat alleen maar vreugde kreten zijn!!!
Een heel kneuterige zaterdag toegewenst, liefs van Doortje!

Margot zei

Heee, knuffelen Floor en zuslief niet mee....???
Ik neem ze wel mee naar mijn knuffel...extra vliegtickets, dus...haha...
Knuf, Margot

Alle mooie dingen zei

is het de bedoeling dat je je naam/adres bij het cadeautje moet voegen.. of is dat niet de bedoeling?
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com