Let op je mailbox!

vrijdag 3 december 2010

Meisjes, ik ga nu even 54 mailtjes versturen(handmatig intiepen want ik heb alles van de ene pc naar de andere moeten sluizen, lang verhaal, geeft niet, komt goed), dus let op je mailbox!!!! Het zal niet binnen nu en tien minuten geritst zijn maar laten we zeggen....als je je hebt opgegeven en hebt vanavond om 19.00 uur nóg niks ontvangen(let ook op je spambox) dan mail je mij lyndahovens@home.nl!
Ik ga nu als een dolle tiepen, ik kom later vandaag óf morgen nog even hierop terug met de details als verzenddatum etc.
Wish me luck!!!

Groetjes
Lynda

note: Bep(groen en doen)!wil jij mij even mailen? Ik krijg de mailtjes steeds terug:(
               Carla, ook met jouw emailadres gaat iets mis, mail je me even?

Leave a Comment

Petra zei

Nou ik ben beniewd. Hoe is het met je schouder?

Groet en fijn weekend Petra

Roelien zei

Hi Lynda, yep ik heb je mail al ontvangen!
Ik heb even terug gezocht naar je eerste berichtje over de groupshug wat ook alweer de bedoeling was en voor wanneer enzo. Misschien een tip voor de anderen: de groepsknuffel staat als enige post bij de labels van Lynda dus makkelijk te vinden.
Goed weekend allemaal!

Pink Princess zei

Heb het ook gehad hoor, LEUK ♥

MOODZ zei

Mailtje is binnen...hahahhihihi geloof je toch nie?

Unknown zei

Hey Lyn ;-) bedankt voor je berichtje! Ze zijn echt te leuk, zeker nu met dit weer. Tja..ik heb iets met servies. Ik had al even gezien waar ik hier in de buurt kan kijken..dus misschien aap ik je binnenkort wel na :-)
Fijn weekend en succes met je mailtjes (heb gemist waar het voor is) lieve groetjes

Bonjade zei

Moet eens even kijken.....
Ben er niet bij ja...kuch, kuch....nog steeds de griep hier.....
Zegge...moet jij niet op je slee zitten?
Liefs

Linda zei

Hier is je mail ook aangekomen hoor....ben al aan het denken enzo :-)
Fijn weekend.
Liefs, Linda

http://truutske.blogspot.com zei

Ik heb nog geen mail ontvangen dus ik mail je even. Fijne dag, Trudie.

Bij Guusje Thuis zei

Ja, hier ook een mailtje, functioneer even als zeef, dus ga dat ene blogje nog eens goed doorlezen voor ik weer wat fout doe en het een typische Colin-actie wordt!

Mayflower zei

Je heb het er maar mooi druk mee lieve Lynda, maar ik heb je mail ontvangen. Nu even brainstormen wat voor knuffel ik ga uitdelen aan haar hihi.
Fijn weekend.
Liefs Mea

Nicole Claudia zei

Hai, ik heb je mail ontvangen hoor, ik heb ook weer een mail teruggetypt... dus eh...

Hahaha, groetjes, Collie

Merel zei

Je hebt het er maar druk mee. Succes hoor met je groepsknuffel. Erg leuk initatief.
Enne super dat je hebt gereageerd op mijn blog....ahhhh....helemaal leuk.
XX

Home and Lifestyle zei

Bedankt voor het organiseren van deze knuffel, Lynda...wat zal het tegen die tijd leuk zijn om alles op de blogs terug te zien. Ik heb je mail inmiddels ontvangen....!!!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Ik heb nog helemaal nikzzzzzzzzzzzzzzz....hoe kan dan nou?????....

La Maison zei

Ja ik heb de mail ook.
Bedankt

Hermine

Margot zei

Fijn dat je het vliegticket erbij hebt gemailed...See you...
Warme groet, Margot