O YEAH...

donderdag 16 december 2010


"we"gaan lekker........"we"gaan goed......
work in progress!

LATER!

Lynda

Leave a Comment

by kuzz zei

Wat ben je toch allemaal aan het doen....ligt er een pak sneeuw bij jullie waar je zoveel energie van krijgt?????

Bonjade zei

Tjonge moet wel om je lachen hoor........
Ik zie je al ploeteren, schuiven, zweten.... kerstboom erin, kerstboom eruit........in de kamer? in de keuken?
Oh liefie als ik nu in de buurt woonde kwam ik je helpen hoor.........
Maar rustig aan hoor, ik val straks vast en zeker achterover van verbazing......
Ach en kerst zit in jezelf toch....?

Kaartje naar je is on the way.
Voor mijn dinnetje...

Oeps...ik hoor het nu ineens......?
Ben je dat aan het doen....?

Foei Lyn.......;0)
Kissing!!!!!!

Elisabeth zei

Wat ben je toch allemaal aan het doen Lynda!!!Dansen in de sneeuw??Maar dat zien en lezen we vast straks wel
Liefs Elisabeth

Zara zei

Ik zou zeggen: houdt em er nog even in; in ieder geval tot zondagmiddag!

La Maison zei

Ben je je al in het indrinken voor zaterdag?
In dat geval......proost

Hermine

It's me zei

Wat ben je toch allemaal aan het doen?????......het groen weer in de bol aan het proppen?????...whahahahhahah.......ik wachtttttttttt..........zuchtttttt......

Yn'e Steeg zei

Ja nu wordt ik toch ook wel ontzettend nieuwsgierig naar wat jij allemaal aan het doen bent.
En waarvoor je spierbundels nodig hebt hihi
Doe je voorzichtig?

Jantsje

Irma zei

huhhh je zit toch niet aan de Anabolen he????

lia zei

Ben benieuwd waar je straks allemaal mee op de proppen komt.
Of zit je te genieten van de witte wereld.

Mayflower zei

Nog steeds druk met je Kersthuis in de weer hihi. Jij weet ook van geen ophouden.
Je maakt me nieuwsgierig.
Liefs, Mea

Unknown zei

Lynda, sag ich doch schon seit Jahrzehnten!!!!! ;)

GGLG

Tine

Bij Guusje Thuis zei

Schuif even wat van die inspirerende energie richting Guusjes huis!

In den Uylenbal zei

H die Lynda, Work in Progress ( Lees : Kiss in Progress ) , you go girl ! Curious me . . . Holiday Greetings and Xmas Hugs xxx Lejo

Alle mooie dingen zei

denk je wel om je rug????
je moet nog slapen bij Floor... doe maar rustig aan.. maar ik begin nu ontzettend nieuwsgierig te worden wat je aan het uitspoken bent...
ennn wat een heerlijk liedje is dit toch!!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Pieternel zei

Toch niet al je kerstknuffel aan het uitpakken he? Of ben je de boel aan het verbouwen.

Rustig aan he.

P.ieternel

Corine(THUIS) zei

Nou Lyn, dit duurt wel errug lang!Ik vertrouw het niet zo... straks blijft er geen kerst over daar...óf het is een complete kerstmarkt!! Weet niet wat erger is :))
Groeten, Corine9THUIS)

Tanja zei

Een klein beetje van jou energie kan ik ook wel even gebruiken, en tegelijkertijd denk ik waar is ze nu weer mee bezig?
Liefs
Tanja

Pierelantijntjes zei

Wat ben je allemaal toch aan het sjouwen meis??? Je maakt me wel nieuwschierig hoor.
Succes in ieder geval,
liefs Ester

marion anderson zei

wow girl you got some muscles, loads of love, marion

Anoniem zei

Heij lieve Lynn,

Doe je het een beetje kallem aan!!
Ik maak vandaag de laatste dag vandaag op het werk dus kan ik niet meer reageren.
Maar ik lees et wel!
Fijne feestdagen en eine gooije roetsj!!

Desiree

MOODZ zei

HAHA, HOHOHO.....de kerstman zegt dat niet voor niks....,leuk dat je zo'n plezier hebt....
merry kissmas is coming....
liefs,
Tamara

ps ken de die van die vrouw die naar het postkantoor ging....ze gaat vandaag voor de 3e keer...(nu met gespreide pakjes, moet goedkomen toch?)...ik dacht ze proppen dat wel doorheen, maar nee het moet zonder moeite door het pasdingetjevandebrievenbus gaan...argggh

Anoniem zei

He!!!! jij bent zeker wel weer in je nopjes met de sneeuw!!!!

groetjes

Margot zei

Wij zijn ook nog aan het progressen..Die muziek, ERRUG...haha...
Sneeuw hier. brrrr...weg ermee...kan zo niet rijden...
Tot Morgen...klinkt goed, toch??
Go girl, Witte groetjes, Margot