CRAZY!

woensdag 15 december 2010



terwijl jullie net , of misschien nog niet mijn foto's van de kerstsfeer tot dusver hebben gezien in mijn voorgaande post.......loop ík alweer driftig te schuiven en te ruilen!
Ik keek eens goed naar de foto's(hoe anders ziet het er dan allemaal uit?) en dacht "neeeeeee man"!!!!!!

I'm sorry to show my face again today, but I had a good look at my own pictures, in todays post, and thought: "ooooo nooooooo"(how different do things look in a picture?!?!?!)
So, while you look at the pictures from how is WAS....I run around like a mad man(uhm) and change things......there goes a calm wednesdayevening!
To be continued!

Wordt vervolgd......

*zucht*

Daar gaat mn weldadige woensdagavond;)!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Petra zei

Hé halloooo, ik kan je niet bijhouden :D

Anoniem zei

haha, en dan durf je wat van mij te zeggen:-)
proest veel plezier

G-STYLE zei

hahaha, gek mens ...of zijn het de zenuwen voor zaterdag en kun je gewoon niet lekker rustig zitten .........relaxxxxx !
doeiiiii, xxx gea

Tuur zei

ja ja...gewoon zenuwen voor zaterdag...nou mevrouwtje dan herhaal je maar je eigen woorden die je super goed altijd tegen mij kunt zeggen...
sterkte..dikke knuf

Corine(THUIS) zei

Nou laat maar zien dan...is het nog MORE of is het nu toch LESS??!!
Fijne avond :)!!
Groeten, Corine(THUIS)

Alle mooie dingen zei

ik ben nu ook nieuwsgierig....wordt het LESS of wordt het MORE???
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

alma zei

Je maakt het wel spannend Lynda! Foto's volgen??

Groetjes
Alma

flowersandhome zei

O maar ik heb je door, jij wil ons allemaal gewoon nog eens naar die prachtige foto's uit je vorige post laten kijken want... er is gewoon niets mis mee!!!! The extended version, remember????
Grtz
Marian

Mayflower zei

En..........haha
Terwijl jij nu druk de hele kerstsfeer bij je huis weer overhoop gooit hihi, geniet ik van die heerlijke kerstsfeer in je vorige post.
Ik ben ook van de (tè)vele frutsels hoor lieve meis, je moet gewoon doen waar jij je fijn bij voelt.
Ben benieuwd naar het resultaat.
Lieve groet, Mea

Bonjade zei

Jij wilt ook less is more...stiekem toch wel hè...?
Ik ook hoor, blijf oefenen...maar het valt me zwaar....;(
Nu kom op met de gerestylde beelden......
Muts ;0)
XX

Bij Guusje Thuis zei

Haha en alles wat je nou toch teveel vindt, neem je toch gewoon zaterdag gezellig mee :-)

jolanda zei

Misschien vind je het gewoon allebei mooi? Een overdadig kersthuis vind ik zelf ook prachtig, maar wanneer ik het dan zou doen... dan zie ik weer foto's van mensen die alles zo mooi rustig hebben en dan denk ik: "eigenlijk veel mooier." Maar als ik alles rustig houdt en ik zie foto's van die huizen waarin werkelijk alles kerstgericht is... pffffff.
Nou sterkte ermee hoor!
En ook heel erg bedankt voor je lieve woorden op m'n blog!!!
liefs jolanda

It's me zei

ZUCHTTTTTTTTTTTTTTTTT..................Lynnnnnnnnn.........!! wat doe je nu weer???.........zuchttttt dieper.......

Unknown zei

You made me laugh out loud! XX!

THE BLACK BARN zei

HÉ LYNDA,

HET IS HEEL MOOI BIJ JOU HOOR!
MAAR HET JE ZAL WEL WEER EEN BETER IDEE IN JE HOOFD HEBBEN.

LIEVE GROET,
MIRANDA

Anoniem zei

Lieve Lynn,
Niet zo nerveus voor zaterdag!!! Yes you can, en als je wat valium mot hebben???

Schuif nog lekker!!!

Groetjes
Desiree

Margot zei

Wat ben je toch een besluiteloze fluit!!
Ga zitten, pootjes, uh, poezelige voetjes omhoog, kaarsjes aan en relax..
Als wij het mooi en goed vinden, is het ook zo...Leer nou eens te gehoorzamen, of ga je zaterdag ook alles verzetten??(Niet de datum, hè!, en ook niet mij, want ik zit naast je en hou je in de smiezen...)
Inmiddels is het donderdag en grauw...Een dag om groene olifanten op stang te jagen...Oké??!!
Warme kerstgroetjes, Margot, your tablepartner..

Abacaxi & Hortelã zei

Haha... niks zo veranderlijk als Lynda... ehh... de mens ;)
Het houdt je iig lekker van de straat...

La Maison zei

EN... heb je alles deur uit gegooid? Pff Lynda, de kerst is zo weer voorbij hoor, je kunt het hele volgende jaar nog LESS doen, is ook lekker goedkoop ha ha.

Hermine

Tierlantijn zei

Gooi het nog maar lekker even om hoor...! :)

Liefs, Ilona