Wat doe je dan?

woensdag 8 december 2010

dan ben je stil.......................héél stil(als je het geslik en gesnotter even wegdenkt;)).


In mijn héle huis geen éngel te bekennen, althans...niet in de vorm van decoratie(manlief en meiden zijn voor gebruik, niet alleen ter decoratie he ;)). Ik heb er niet zoveel mee, ......de decoratie-engelen.....maar vandaag....werd ik getroffen door een "engelenaktie"...en wat doe je dan? Dan wordt je stil..................héél stil!(om natuurlijk van 0 op 100 blij te worden...héél blij ;)))!
Karin en Floor, ik heb jullie al uitgebreid bedankt en gezoent;).....maar nogmaals......mond vol tanden, echt waar! Dankjulliewel!

Today I've been touched by two Angels.....and went quiet........(if you don't mind me sniffing my emotions away;)).
In my house there are no angels, NOT for decoration, my husband and girls are for "use";)...so no decoration! Angels aren't my "thing"....but this "angelaction" made me close my mouth and cry....and laugh...and cry...and laugh and jump...and cry and laugh and bounce.......what it was and why I got it....I will tell you later this week! For now, THANK YOU GIRLS!!!! *KISS*

Wat het was en waarom zal ik jullie later deze week laten zien, maar.....mocht je nou ook nog iemand willen verrassen, "raken"met iets liefs.....kijk eens bij Tuur!
Het past allemaal door de brievenbus dus voor de verzendkosten hoef je het niet te laten.....;), en voor de prijs ook niet :D. Dus wat doe je dan?? Je vliegt naar Tuur...en bestelt een paar van die schatjes;)


(grrr, ik zie nu dat de tekst wat onduidelijk is...ster 2,50(met lintje 2,75) en boom(ca 23 vm hoog) 3,50)

Rustige woensdagmiddag!!!
(ik ga even kijken of Lejo al bij is gekomen van al dat licht, man op leeftijd...moet je voorzichtig mee zijn :P)

*KRAK*

Liefs,
Lynda

Voor de wakkere knuffelaars onder ons....het voordeel van het zelf verdelen van de adressen is dat ik wéét wiens knuffel mijn kant op komt he, zo weet ik wat ik wél en niet open mag maken ;)))))


Leave a Comment

Bij Guusje Thuis zei

Eh ... betekent dit echt dat de TNT-engelen (not) een engelachtig cadeautje in vorm van ster of boom in een engelig envelopje door 2 engeltjes naar je werd toegestuurd ... geef mij ook even een zakdoek ... snif snotter snuif!

Ambiente-nostalgia zei

Ik krijg iedere dag Engelen post!!!
Leuke en minder leuke ,hihi.

Enige sterren en boompjes.

Groetjes van Engelen Dorine

katja-Mariska zei

Ik vind het heel erg leuk voor je en geniet er lekker van.
Liefs Katja

Margot zei

Morgen is het toch pas feest!!!
Bofkont...ik snif wel even met je mee....even hoor....
Knuf, Margot

MOODZ zei

Gaaf...Als je de film de Bucketlist eens. te pakken kan krijgen moet je die zeker eens kijken...zeer mooie film....een van de dingen die mij toen zo raakte is.. iets goeds doen voor een onbekende..Het is fijn om te krijgen maar soms geeft geven nog een beter gevoel...maar eh komt dat wel goed met TNT?????haha

THE BLACK BARN zei

DAT IS EEN HELE MOOIE FOTO VAN DIE MEIDEN.
IK GA OOK EVEN KIJKEN BIJ TUUR
LIEVE GROET,
MIRANDA

Passione Helena zei

Snif, snotter, ik ben ook erg blij voor je! Ter ere van je feestje? ;-)

Bedankt voor je tip! Ik ga even bij Tuur kijken. Nog een fijne oudejaarsdag hihi

Liefs Helena

Karin zei

Laat ik nou nooit een engel worden genoemd. Op de een of andere manier sluipt er altijd een B voor ;)

Bonjade zei

Knuffels.....
Mijn engeltje ;)
Liefs

lia zei

Engelen bestaan dus toch????

Floor zei

Ja idd ik word ook nooit een engel genoemd links ben ik rechts is Karin , ik ben de grootste namelijk van ons tweetjes....daar herkende ik mezelf aan

Marieke Reintjes zei

Hii Lynda,
Ik ben erg benieuwd naar wat je ons later in de week laat zien...Dus we hebben nog even(engelen)geduld....Maar deze dames staan zeer mooi op de foto..
Lieve groet Marieke

Home and Lifestyle zei

Wat lief....voor je verjaardag???

Lieve groet, Ingrid

Irma zei

je bent een lieverd IrmaXXX

Zara zei

Je hebt het verdient. De vraag is alleen: waarvoor?
;-}

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, mein Ding sind Engel auch nicht, aber die beiden da oben sehen toll aus!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Gustaviana zei

hihihi ik moet altijd zo lachen om je posten .... nu ook weer !!!! geweldig hoe jij in het leven staat hou dat vast !!!!
xxx je bent een lieverd!!
xx Viana

Mayflower zei

Ohhhhhh.....nog één nachtje slapen en nu al zo verwend hihi. Wat heerlijk lieve meis en je maakt mij (wie ik?) heel nieuwsgierig hoor.

Fijne avond.
Liefs, Mea

Anja zei

Zijn dat je engeltjes op de foto wat een plaatjes!! Ik wacht op de rest wat komen gaat, spannend!
Groetjes Anja.

Antonia zei

Hoi Lynda, niks kopen bij Désirée dat lukt me niet. Heb eindelijk een betaalbaar Frans straatnaambord gevonden, de bekende JDLkopjes (blauw/wit), een oude kaart en een bosje mistletoe. En lippenbalsem :-) Een hele fijne verjaardag gewenst morgen! Lieve groet, Anja

Michaja zei

Lief die engeltjes!
xxx
Michaja

Tanja zei

Leuk he die engeltjes, en het mooiste vind ik dat je er helemaal nou ja helemaal stil van bent.
Geniet er maar lekker van, je moet maar denken: je zult het wel verdiend hebben.

Groetjes
Tanja

It's me zei

Knuffel knuffel......liefs van mij...

Tierlantijn zei

HAPPY B-DAY!!! Ik zie dat je al verwend bent maar er volgt vast nog meer...;)

Fijn dag! Smok, Ilona

katja-Mariska zei

Lang zal ze leven,lang zal ze leven,lang zal ze leven in de gloria,in de gloria,in de gloriaaaaaa!!!!
HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAA
Een hele dikkel knuffel en gefeliciteerd met je verjaardag.
XXX

Bij Guusje Thuis zei

Oh wat heerlijk om door je 'zus' op je verjaardag zo in de spotlights te worden gezet ... geniet ervan meis, je vindt dit vast helemaal geweldig :-)

Gefeliciteerd en wens je een hele gezellige dag toe!

Liefs,
Colinda

Mayflower zei

Happy Birthday to you....happy birthday to you.
Hoera........van harte lieve Lynda met je verjaardag, maak er een gezellige dag van.
Liefs en een dikke knuffel, Mea

G-STYLE zei

Ben je jarig !!! Van harte gefeliciteerd lieve Lynda !!

Een hele fijne dag gewenst en dat je maar goed verwend mag worden want dat verdien je hoor ......

lieve groet van Gea

Tuur zei

Jaaaaaa eindelijk jarig

VAN HARTE GEFELICIFLAPSTEERD1!

en nog heel veel jaren in geluk en gezondheid

xxx

Yn'e Steeg zei

Gefeliciteerd! en een fijne en gezellige dag toegewenst.
Zou er veel visite komen?( i.v.m. het weer)

Mijn mannetje is vandaag ook jarig !!!
maar het is even afwachten of iedereen het vanavond wel aandurfd om hem te komen feliciteren.
De wegen zijn hier behoorlijk glad in Friesland

gr. Jantsje

Heidi zei

gefeliciteerd én nog vele mooie jaren vol met
wijsheid...zou dat lukken?
fun...geen gebrek aan bij jou!
goede gezondheid...dat dat zo mag zijn!
rimpels?....neeeh, niet bij jou,tóch?!

Gezellige dag vandaag meid!

Toedelsss

lia zei

LANG ZAL ZE LEVEN...LANG ZAL ZE LEVEN
HIEP HIEP....HOERA........

Fijne dag, liefs

Abacaxi & Hortelã zei

Joyeux Annivesaire! Van harte lieve Lynda! Geniet van JOUW dag, laat je lekker verwennen en ik wens je alle geluk & gezondheid voor aaaaaaaaalllll die jaren die nog volgen!
Een extra dikke (gros) bisous vanuit Versailles, Chantal

Claudia B. zei

Hiep Hiep Hoera!!! Wat een heerlijke dag heb je om jarig te zijn. Zon én sneeuw gehad dus dat is volgens mij typisch Lynda. Tijdschriften heb ik trouwens ontvangen maar door ziekte jouw blad niet meteen op de post gegooid en nu... nu staken ze... maar je zal het wel ontvangen hoor, zaterdag ofzo als ze klaar zijn met staken :-)

Geniet ervan, kus van mij... Claudia

Linda zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Veel liefs,
Linda

Passione Helena zei

Hieperdepiep hoera!

Van harte gefeliciteerd meid!
Nog een hele fijne avond gewenst.
Maak er nog maar een heel leuk feestje van.

Liefs Helena

Rianne zei

Van harte gefeliciteerd en nog een hele leuke avond toegewenst!

In den Uylenbal zei

Heppie beursdee toe joe, heppie beursdee toe joe . . . ben niet van de verjaardagen, geef mij die verdaagjaren maar. Ach, ik als jonge halfgod heb toch niet te klagen, de tijd is mij vergeten. Een oude geest in een jong lichaam, tja . . . tis niet anders ! Lieve lieve lieve lieve Lynda : VAN HARTE MET JE VERDAAGJAAR ! XXXX mucho luv from je nichtje uut Drenthe !

Annelies zei

Lieve Lyn,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je eeuwige jeugd en je jonge hart (van goud!)
Superavond nog en laat je maar lekker verwennen meid!
Liefsss, Annelies

Pierelantijntjes zei

Lieve Lynda
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Nog een hele gezellige avond toegewenst!
Liefs Ester

Vær våken zei

BEAUTIFUL angels, Lynda!!!

xx's Kristin