Dijk van een Draak...

vrijdag 17 december 2010

ik weet het....:), maar ik heb gewoon géén tijd!
Er wordt en masse geknuffeld(ook voortijdig!!!!) en dus moet ik wat mensen her en der geruststellen. Daar waar ik de ochtenden gewerkt heb de afgelopen week deed ik des middags snel wat anders, om tot drie keer toe des avonds bij mijn vriendin op de bank te zitten om ervoor te zorgen dat haar kids niet gejat werden tijdens haar afwezigheid.
Vanmorgen deelde ik appelsap en popcorn uit bij het wintercircus op school, ontkerstte ik meteen de hal van de school, tiep ik nu rap een blogje ter uwer vermaak want echt tijd....neh.....
Zo versieren wij later vandaag samen DE boom(.......)....moet ik zo even mijn nieuwe laarzen inspuiten want je snapt, sneeuw of geen sneeuw...die moeten morgen aan naar Haar....moet ik nog als de bliksem zorgen voor een pakje haarverf want Ellen heur vliegtuig zou spontaan op mn hoofd landen nu, moet ik og 19 groene olifantjes inpakken(niet nu, geen tijd....later meer), moet mn koffer van zolder en ingeladen(neem ik mn sloffen mee ja of nee?), is er natuurlijk weer net dat ENE dat ik nog moet kopen(pssttt Katja...komt goed ;)))sssssssssssssst).
Dus vergeef me even mijn haast, na dit weekend mik ik weer de nodige blogjes, niet alleen over het weekend natuurlijk(want IK maak foto's..........), maar ook over KERST in mn huis, én de knuffels van de dames die zelf geen blog hebben, er érgen tussendoor hoop ik de mijne ook nog te kunnen laten zien. Vakantie zegt u? Niet voor mij.....nog 4 ochtenden!!!! O YEAH!
Floor.....vergat ik iets????

pompompom......

O ja...HET SNEEEEEEEEUWT!!!!!!!!!!!!!:D


(nu ik toch nog eens de hakken van mn nieuwe laarzen bekijk....lijkt het me toch slim om mn sloffen mee te nemen....just in case.....onder tafel ziet niemand dat;))

Lekker weekend!!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Carla zei

Kijk maar uit dat je jezelf niet voorbij rent ((-;
Je bent er maar druk mee...maar ben ervan overtuigd dat het allemaal goed komt!!

fijne dag...liefs Carla.

Bij Guusje Thuis zei

Vervelend komt in jouw woordenboek niet voor lijkt het wel; geniet van je blog-weekend!

THE BLACK BARN zei

VEEL PLEZIER MORGEN!!
FIJN WEEKEND.

LIEVE GROET,
MIRANDA

Home and Lifestyle zei

Af en toe tussendoor wel even gaan zitten hè...anders ben je al afgepeigerd voordat je aan het weekend begint!

Heel veel plezier morgen...doe voorzichtig op de weg! Lieve groetjes, Ingrid

Roelien zei

Veel plezier hoor!!!

André en Inka. zei

Veel plezier morgen en rustig aan,hoor.

xxx

Margot zei

Avé marihija...
Verplicht sloffen aan...leuk onder ons galajurje...
Floor gaat in spijkerbroek...pfftt...en wij maar in stress- uhhh, stretchondergoed dus...(echt niet).
Moet nog groene olifanten zoeken...
Moeten die ingepakt worden???
Nee toch.
Geen tijd voor hoor...
Bis morgen..tjuus... zonder sneeuw, hopelijk.

Merel zei

Have a nice time!!!

Wordt vast super gezellig.

Mayflower zei

Veel plezier morgen.
Liefs, Mea

alma zei

En dan toch nog een blogje plaatsen! Lynda hoe doe je het allemaal. Ik dacht dat ik druk was!!

Heel veel plezier morgen. We gaan het allemaal lezen.

Groetjes
Alma

Yvonne - Frl. Klein zei

Wie schön, dass bei Euch schneit, bei uns schneit es jetzt schon fast seit 3 Wochen! Bald muss ich mit den Skiern zum Einkaufen fahren :-) !!!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Elisabeth zei

Druk druk druk ,joh wel af en toe ff dimmen hoor.Uhhh groene olifantjes??? En sloffen mee hoor ,gewoon meiden onder elkaar .Word heeeeeel gezellig zekerweten!!.Fijn weekend
Liefs Elisabeth

La Maison zei

Ja, het wordt super leuk, reken maar.
Ik hoop wel dat het morgen niet sneeuwt en dat iedereen weer goed thuis komt.
en denk erom GENIET!!!!

Vosje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
MOODZ zei

Ohh wat spannnend allemaal....je hebt een leuk weekend voor de boeg...
ps ken die al van die vrouw die wat knuffels wilde versturen?..Ze zijn goedgekeurd!ze mogen mee met de postingooiman, ze passen door het brievenbuspasdingetje...HOERA
Lynda het is onderweg....eindelijk.
liefs
Tamara

Tierlantijn zei

Hahaha! Landingsbaan! Hoe kom je d'r op!

Heel veel plezier dit weekend; geniet!!!

Liefs, Ilona

Vosje zei

Hallo Lynda

Ik wil je vast veel plezier wensen voor morgen geniet ervan!!!
Ik heb mijn knuffel gisteren verzonden en vandaag mijn knuffel ontvangen!! Ik ga het pakje dinsdag openmaken want ik ga woensdag op vakantie dat is wel goed he??
Groetjes Truus

Heidi zei

Ik wordt al moe van als ik je lees...doe nou lekker rustig aan dan geniet je van het weekend des te harder.

Héél veel plezier!

grtjsss

lia zei

Veel plezier morgen......
En hoop dat het weer een beetje goed is.
liefs Lia

Marieke Reintjes zei

Druk,druk,druk...Het weekend lekker onspannen???
Ik zou voor de sloffen gaan!!
Een heel fijn weekend toegewenst..!!
Lieve groet, Marieke

It's me zei

Nog geen boom ???? pfffffff.......en je bent ook nog niet langs geweest vandaag........lekker weer hoor......heb weer nikzzzzzzzzzzz aan je vandaag !! ...pompidompidommmm....xxxxxx.....

Bonjade zei

Ga gewoonweg genieten genieten genieten hoor morgen.....
Helemaal ZENNNN!!!!!!
Wordt super gezellig let maar op.
Zal je missen ;(
Snif

Abacaxi & Hortelã zei

Wowh!! En dat allemaal op een dag? Hoop dat je nog een beetje kunt relaxen vanavond...? Wens je een heerlijk weekend met al die meiden & geniet!
Bisous, Chantal

by kuzz zei

Geniet ervan, dat wordt vast super gezellie! Enne...graag die fotos!
veel plezier!
groetjes Erna

Alle mooie dingen zei

ik wens je heel veel plezier.. doe rustig aan.. en ohhh mij knuffel was te groot.. dus het werd een pakket... het zat echt in een envelop maar hij past niet door de brievenbus... waarom ik dat thuis niet heb geprobeerd????????????
sloffen!! en snowboats.. weg met die hoge hakken!!!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Caroline zei

Veel plezier morgen ! Hier knuffeldag vandaag, ik heb mijn vlop ontvangen, foto's staan op mijn blog, bedankt nog voor de organisatie, het was erg leuk om mee te doen.
Groeten Caroline

Pieternel zei

Nou have fun,

Nog 1 nachtje en dan eindelijk de knuffel openen. Ben toch heel benieuwd wat iedereen krijgt.

P.ieternel

Unknown zei

Vel plezier morgen, laat alles lekker va je af glijden en ook over je heen komen... werkt meestal het beste,
Enjoy!
spppaaaannnneeennnndd, ik ben zoooh benieuwd hoe je het gaat hebben...

Lieve groet,
Monique

Ger zei

Nou meisje ik hoop dat jij inmiddels in dromeland bent, je koffertje gepakt klaar staat(met sloffen),het weer een beetje véél mee zit,er geen verkeers infarct is, jij goed uitgeslapen bent als je op pad gaat!!!

Dan rest mij enkel nog jullie met z'n ALLEN een heel plezierig weekeind te wensen!!!

Liefs,
Ger