KNUFFELEN!!!!!!

vrijdag 17 december 2010


Lieve allemaal, zo langzaamaan druppelen volgens mij overal wel zo'n beetje de "knuffels"binnen en groeit de opwinding bij de ontvangers en de spanning bij de afzenders!
De uiterlijke verzenddatum is morgen, zodat iedereen toch vóór kerst wat uit te pakken heeft.
Nu.....héb je je knuffel al ontvangen, dan mag je 'm vanaf morgen ook al open maken en er een blogje aan besteden! Ik weet dat ik her en der maandag als "openmaakdag"heb aangegeven maar ik bedenk me nu dat er wel 70 blogposten over zullen verschijnen!! Dus wellicht is het wijs e.e.a. een beetje te spreiden ;).
Wil natuurlijk niet dat jullie met jullie kerstvoornbereidingen in de knoei gaan komen he omdat je alle blogjes wil bekijken!;)
Dus......vanaf morgen...knuffelen maar!

Ik wil julie hierbij ook nogmaals echt bedanken voor jullie enthousiasme! Ik weet zeker dat we met z'n allen wat elfenstof hebben verspreidt over Nederland en zelfs daarbuiten(VER daarbuiten zelfs ;))).

O en ik heb een lijstje gemaakt in mn rechterbalk, de bedoeling is dat daar alle knuffels in terecht komen, ik ga dus mn best doen!!!!(zie je je post er nog niet bij staan, geef even een gil, ben nogal druk dit weekend ;))

GENIET!!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Bedankt voor de info...nog 1 nachtje slapen dus, dan mag de enveloppe open! Spannend!

Lynda, nogmaals super bedankt voor het organiseren...dit doen we volgend jaar weer wat mij betreft!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Anja zei

Hoi Lynda,
Ik doe zelf niet mee, maar vind het erg leuk om te volgen hoe het met jullie knuffels gaat. Je hebt weer heel wat teweeg gebracht, net als die gedachtes leuk hoor.
Fijn weekend groetjes Anja.

t brocante sfeertje zei

Alleen mijn enveloppe is al n kadootje.Nog even en dan mag ie open.Lekker weekeinde,Ingrid

Bij Guusje Thuis zei

Er stuitert hier al dagen een envelop, maar beheerst en 'cool' als ik ben, laat ik dat envelopje gewoon links liggen, totale negeerstand ... of is het nou andersom ... uhmm!

Jolanda zei

Jij bedankt voor t super initiatief, ik ga morgen een stukje plaatsen en jij heeeel veeel plezier morgen!!!!

katja-Mariska zei

Ja ik heb nog niks dus ik wacht met smart en
ik hoop dat diegene die mijn knuffel krijgt ook blij is..heb ik wel heel erg mijn best voor gedaan.
Heb jij eigenlijk een knuffel gekregen???????
Liefs Katja

lia zei

Snif.....en ik heb nog niets......
Win nooit wat en nu moet ik ook nog wachten. Zal wel weer die TNT zijn. En er zullen idd heel veel posten voorbij komen.
Maar ik heb vakantie dus alle tijd...
liefs

Stina zei

Morgen ga ik het open maken hoor Lynda, vindt het zó leuk dat je zoiets bedacht heb, geweldig.

Fijne avond liefs Stina

Neeltje zei

Nou, hier nog niets ontvangen hoor! Snotdorie! Ik ga dit weekend maar onder de brievenbus liggen....Oh nee, geen tijd, want weg!

Tanja zei

Ook hier nog niets ontvangen, ik zit met smart te wachten op mijn knuffel. Ben gek op kadootjes.
Dus kom maar op met mijn knuffel

Fijn weekend en veel plezier
Groetjes
Tanja

Bonjade zei

Heb hier ook nog niets....;(
Poor me...snif......

Zawadi-Atelier zei

Ik denk dat ik ook morgen een speciaal moment zoek om het pakje open te maken ... dan heb ik ook weer wat stof voor een blogje want dat is nu een beetje armoe troef he!
Jij een heeeeel gezellige dag morgen en hoop dat je de tijd vindt een oogje dicht te doen vannacht ... ?! Pas je goed op jezelf?
Liefs van Doortje

Pink Princess zei

Hier ook nog niks hoor...komt vast wel...alleen het vooruitzicht is al leuk :)

La Maison zei

Ja hoor ik heb mijn knuffel al gekregen, gelukkig dat hij morgen open mag.

Liefs
Hermine

Jeanette zei

Ook ik heb vandaag mijn knuffel gekregen, zal deze morgen openen en een item er aan wijden. Ik ben toch wel heel erg benieuwd. Ik vond en vind het een erg leuk initiatief en volgend jaar dan maar weer?

Lieve groet,
Jeanette

It's me zei

Hmmmmmmm.......morgen is i minuut over twaalf...yes yes yes !! de post komt van de week wel een keer........hoor......wil eerst mijn kerst nog laten zien.......en alles...enzo........mag ook na de kerst toch??......of nie???.......liefs liefs van mij........doegie !!...

Michaja zei

Ik ben wel heel zielig want ik kom niet eerder als 27 december bij mijn schoounouders om mijn kunffel open te maken!!!!
Hopelijk heeft mijn partner hem wel al ontvangen tegen de tijd :)
Knuffel
Michaja

Ambiente-nostalgia zei

Ik heb ook nog niets binnen. Maar mijn knuffel is vandaag ook pas op de post gegaan. We wachten rustig af..........

Fijn weekend,
groetjes Dorine

Tuur zei

Mijn kerstboom staat al....
enige die roet in het "alles bekijken" kan gooien is ons nieuwe huisgenoot...
maar ook die gaat ooit wel slapen...
Echt top, gedaan....petje af!

Les Cotrions zei

Hello Lynda! Just to wish you a great week end! I can't understand a word because the translator doesn't work tonight!
A very big hug
Vale

Een sneller kloppend hart zei

Dit is natuurlijk echt een superleuk idee he!
Echt genieten al dat enthousiasme van iedereen :)

Fijn weekend!

Floor zei

nou ik had hemdus al en ook al uitgepakt (ik weer) en die van mij geef ik in person vandaag !

Mayflower zei

Dat wordt heerlijk knuffelen van de week lieve Lynda, je heb heel wat warmte verspreidt zo voor de Kerst.
Ik lees dat ik 'gelukkig' niet de enigste ben die nog geen knuffel heb ontvangen, maar lees nu pas dat de inzenddatum vandaag pas verstrijkt......pffff.....spannend hoor.
Geniet van je weekend bij Floor, dit zal vast supergezellig worden.
Liefs Mea

Geke zei

hoi Lynda,

Mijn reactie is ook online hoor, ben er superblij mee. http://gekebrocanteneo.blogspot.com

Groetjes,
Geke

Vosje zei

Hallo Lynda

Ik heb vandaag mijn "knuffel" uitgepakt ik ben er erg blij mee ik zal Bep persoonlijk bedanken op haat blog. Jammer dat ik geen foto kan plaatsen om het te laten zien! groetjes Truus

wonen bij de dijk... zei

Ik heb mijn knuffel ook maar uitgepakt, kon niet langer wachten....
En het is geweldig..
een deze dagen maar even een blog aan wijden..
dag lieve schat..
Cobi

Abacaxi & Hortelã zei

Hoi Lynda,
Ik heb de mijne ontvangen én inmiddels in een post verwerkt (http://abacaxihortela.blogspot.com/2010/12/knuffelenhugging.html)... SUPERdank voor het idee & de organisatie!! Je bent een lieverd!
Knuffels uit Versailles,
Chantal

Kaatje zei

Alles is op de bus én ik heb een psot gemaakt over mijn ontvangen knuffel! Heel leuk allemaal. Ben er benieuwd wat mijn knuffelmaatje ervan vindt!!

http://kaatjeco-kaatjeco.blogspot.com/2010/12/groepsknuffel.html

Ik hoop dat je het leuk gehad hebt het afgelopen weekend!?!
groetjes en een dikke knuffel, Karin

Pieternel zei

Hoi,

Mijne uitgepakt en al een blogje over gemaakt.
Dus je mag het rechts erbij zetten.

En waar is jouw knuffel???

P.ieternel

Nicole Claudia zei

Ja, de mijne is ook pas zaterdag verzonden, dus die zal hopelijk morgen bij ... gebracht worden! Ik ben benieuwd...

Groetjes, Collie