Get serious!

maandag 27 december 2010


Wie heeft gezegd dat die sneeuw alweer weg kon?!?!?!?!?!?
Ik ben er nog niet klaar mee!
Ik wil meer sneeuw, geen dooi!
Kan iemand dat even regelen????
Ik wacht....

Vindt ik zojuist een vakantiefolder in de brievenbus, ZOMERvakantie welteverstaan....heb 'm de postbode nagesmeten.....*TSSSSS*.....als je mijn vriendje bent heb het dan NIET over voorjaar en zomer en bloembollen en vogelnestjes en rokjes enzo....
IK WIL WINTER!
Who said the snow could go away?!?!?!?!
I'm not ready with it!
I want snow, more snow and only snow!
Who can arange that for me?
I'm waiting...

 just found a vacationbrochure in my mailbox...SUMMERvacation that is.....so I threw it back to the mailman...*TSSSSSSSSSSSSSSS*..
If you are my friend, don't talk to me about spring or summer, or bulbs or skirts or birdnests.....
I WANT WINTER!



*zucht*
*sigh*

WE WANT SNOW......I want snow;)!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Ambiente-nostalgia zei

We love snow! Wat een schattig hartje van sneeuw.
Ik ga nog wat sneeuw voor je regelen o.k., morgen!!!

Groetjes Dorine

Elisabeth zei

Ach meid toch,als er hier weer sneeuw valt stuur ik echt ALLES jouw kant op hoor,Beloofd!!
Liefs Elisabeth

wonen bij de dijk... zei

he die sneeuwengel hebben wij ook gemaakt..
En wil je sneeuw..
ga dan met het vliegtuig richting canada, want ik hoorde vanmorgen van een overgevlogen nederlander die in canada woont, dat wat er hier ligt een lachertje is, bij wat er daar ligt...
en idd de foto's logen er niet om..
zeg heb je al foto's van het behang van je dochter???
Ben benieuwd of jij net zo mooi kunt behangen als ik..
groet en een leuke avond..
Cobi

natuurlijk groen en doen zei

Ik ook hoor, nog veel meer want hier wordt het langzamerhand wel wat weinig .Mijn tuintafel wordt al bijna weer zichtbaar .Dus laat maar komen die sneeuw

groeten Bep

mOnTy @holasomos7 zei

Ooooh my God, I love this pictures.

Huys 50 zei

Heee.....

Meer sneeuw ???? neeee meer vorst,geen sneeuw haha...
Wij hier willen een Elfstedentocht dus ehhhh hier geen sneeuw.

Groetjes
Dicky Marie

Neeltje zei

Hahaha! Die kerstengel in de sneeuw! Geweldig!

It's me zei

Ehhhh.....ikke ben het niet altijd met je eens ......sorry Lynnnnn.....maarre please even geen sneeuw meer.......ooit ooit wel weer eens......maar nu even niet meer......zuchttttt....sorry........en toch vind ik jouw wel lief.......xxx.....

Pierelantijntjes zei

Nou....volgens mij komt er morgen weer een portie Nederland binnen.
Liefs Ester

Margot zei

uuuhhh, ben toch wel je vriendje hoor,hoop ik.. maaruhh...zijn bezig met de zomervakantie te boeken (zegt zachtjes yeah...)
Warm knuffeltje, heel voorzichtig...Margot

katja-Mariska zei

Jaaaahhhh nog meer sneeuw en wat heb je een mooie engel gemaakt :))
X

Room Seventeen zei

Lente, lentezon, lentebloem, lentebloembol, lentetype, lentekleren, lenteterrasje, lentevlinder, lentebloesem, lentelammetjes, lenteweide, lenteboom.
En natuurlijk weer de hartelijke groeten van de Lente fee.

Pink Princess zei

ZOMERZON, ZOMERWARMTE, ZOMERBLOEMEN hihi. Er komt meer hoor voor je...morgen (helaaaaaas)

Toch ben je aardig, hoop dat je mij ook nog aardig vindt ;)

Floor zei

Uhhhhhh ik wil eigenlijk alleen maar ZON !!!!
Vriendjes ??
moest heel hard lachen om reactie van Hennie

ps wat een kutmuziek ! (bangles)

Gustaviana zei

hahahahahha lynda i want snow ... echt waar ???? ik normaal ook maar nu heb ik het wel even ghad met de sneeuw... Ik zat vanochtend hartstikke vast toen ik moest werken .... gauw de fiets gepakt 2 lekke banden dus toen maar gelopen hartstikke te laat (ben ik blij dat ik de baas ben hahahaha) dus weer kosten 40.00 euro voor de achterband van de auto kapot gescheurd 2 banden voor de fiets (moet ik nog mee gaan ) spierpijn van het krampachtig lopen ....... Maar ik ben nu thuis lekker aan de warme koffie met een donut en kijk naar buiten ........ Toch wel mooi die sneeuw !!!!!!!
xx

Carla zei

Stuur die postbode maar bij mij langs dan....sorry dat ik je passie niet deel hoor...maar doe mij maar zomer....extra lang dit keer!!!
Blijf het echt mooi vinden hoor die sneeuw...in het bos en op een kaartje.
En als het dan toch moet vallen...graag bij jou in de buurt!!...zie...ik gun jou het echt wel hoor ((-;

fijne avond...liefs Carla.

Zawadi-Atelier zei

Maar goed dat je niet op Texel bent want hier ligt dus echt GEEN sneeuw!!! En ik vind het prima zo!
Lieve groet van Doortje

Luiza zei

Well... I arranged it for you, but you have to come visit me in Sweden =).
We got soooo MUCH snow!!!!

Have a nice evening!
Hugs/
Luiza

Jeanette zei

Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee, loop al 4 weken met snowboots buiten en dan al die kleren die je moet aantrekken om buiten te zijn. Voorlopig genoeg sneeuw gezien. Het mag dan nog wel ff maar geen rotzooi meer op de weg.

Groet,
Jeanette

Gwennie zei

Eindelijk! EINDELIJK!!! Heb ik iemand gevonden die net zo gek is op sneeuw als ik.... Ik kan alleen maar zeggen: *zucht*

Tanja zei

Nou eerlijk gezegd ben ik er ook ff klaar mee, wil weer kunnen fietsen, en gewone laarzen aan.
Maar als het komt Lieve Lynda, mag jij het allemaal van me hebben, in je tuin, op je huis gewoon alles lekker bij jou ;-)kun jij sleeen, iglo's bouwen, sneeuwballen gooien, heleboel sneeuwpoppen maken, gewoon genieten.
Liefs
Tanja

Tierlantijn zei

Hier is gisteren weer een pak gevallen...;)

Je bent welkom!

Liefs, Ilona

Mrs. T. zei

Ik vind het hartstikke mooi die sneeuw. Maar kunnen we niet afspreken met daar boven dat ie dan netjes langs de wegen, fietspaden en stoepjes valt? Dan mag het van mij nog wel een paar maanden zo blijven. ;-)

Brabbels en Kiekjes zei

Lieve Lynda,

Bedankt voor je lieve berichtje en.. de wijze woorden, die zijn om over na te denken en in de praktijk te brengen!

Liefs,

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

It's all so beautiful Lynda!
happy new year!!!!
Love
Kristin

Bij Guusje Thuis zei

Uhm .. de huisbakker deelde mee dat er nog meer ging vallen, terwijl ik het nu wel weer genoeg vind. Ik stuur het wel naar jou! Het is zooo mooi om te zien, maar ook zooo onhandig als ik dit dorpje-dorp uit wil op weg naar 'de echte wereld' :-)

Pieternel zei

OOOOO nou sorry hoor. Ik zal vragen of hij het weer bij je brengt...
Wist niet dat je boos was. hahaha

P.ieternel

Corine(THUIS) zei

Wil je niet zo zeuren! Je hebt me verdorie al een lading sneeuw gehad...en de winter is nog maar net begonnen...me dunkt dat jij toch niks te mopperen hebt...PUBER :)Gun ons zonliefhebbers nou even een paar zonnige dagen, dan kunnen we de rest van de winter met frisse tegenzin tegemoet zien...
ga aub even naar je kamer, als je weer wat socialer kunt doen, kom je er maar weer gezellig bij zitten...
Groeten, MOEDER Corine

Bonjade zei

Er stond nog ergens een grote berg op Ebay...
Echt hoor...de beste meneer wou er van af.
Dus misschien kan die sneeuw jouw kant op voor een goed bod.....

Ja het was mijn groepshug....lief was ie he?
xxx

Roelien zei

Moooooooooi he die sneeuw!!!!!

Hee waaromsta ik niet in je groepsknuffellijst, heb ik iets fout gedaan?

Stina zei

O er komt vast nog wel meer sneeuw, Lynda.
de winter is nog niet voorbij.

Gr Stina

Merel zei

Ik ben ook gek op sneeuw maar hier is het vreselijk. Er ligt namelijk overal alleen nog maar een ijslaag. We kunnen niet fietsen alleen maar lopen. En dan glibber de glibber. Dit is afzien. En gewoon niet leuk meer. maar bij jullie ligt er volgens mij nog wel echt sneeuw waar je mee kan spelen...een stuk gezelliger..

Kind An Huys zei

Ja....van mij mag het ook nog wel even blijven liggen en het liefst nog wat meer sneeuw erbij... ook hier begint het te dooien... zo jammer...
Dat die postbode dat door de brievenbus durft te doen.....niet nu al...
Wie weet valt er morgen nog wat sneeuw.... als het niet gelijk weer wegsmelt...
Lieve groet, Anne.

Unknown zei

Liebe Lynda, im Moment kann ich dir nicht helfen, aber poste dann extra nur für dich von Juni bis August Bodenfrost, kahle Bäume und die totale Vermummung :-))

Hast du schon Schneebälle im Tiefkühler? Als Vorrat für den Sommer??? ;)

Ganz liebe Grüße

Tine

P.S. Wenn mir nichts anderes einfällt, dann kommt morgen tatsächlich Nr. 2 :-)

THE BLACK BARN zei

IK WIL OOK SNEEUW.
HEEL VEEL SNEEUW.
IN DE WINTER MOET ER SNEEUW LIGGEN.
IK WACHT OP DE NIEUWE LADING SNEEUW.

IK WENS JULLIE GEZOND 2011 TOE!!

lieve groet,
miranda

Inge zei

It wasn't me...kijk voor mn mannetje hoeft er van mij part niet nóg meer sneeuw te vallen en als de wegen begaanbaar blijven mag er van mij nog meer bij ma anders mag t van mij ook weg hoor...
Nee Lente hoef ik (nog) niet ma wel schaatsweer en dan t liefst een elfstedentocht natuurlijk!!

Ben gék op winter zolang t gewone leven maar door kan blijven gaan...

KvZ

Claudia Leertouwer zei

... en nog meer van die sneeuwengelen!

In den Uylenbal zei

H die Lynda, even een deal sluiten hier. Jij wilt sneeuw ? Fine by me . . . Dan wil ik morgen, als ik je blog bezoek, een bepaald liedje horen. NEEEEEEE, a.u.b. géén Kane (sorry...), ik wil SNOWPATROL ! En dan graag het nummer "Chasing Cars". Kijk, mocht dit lukken dan krijg jij die sneeuw, waar je zo naarstig behoefte aan lijkt te hebben. Ieder zijn ding hoor, daar niet van. Jij SNEEUW, ik SNOWPATROL ! Ok ? Liefs Lejo

basiclabelSweden zei

Je komt het maar halen hoor, hier hebben we genoeg hahahah... we kunnen ook wel een paar maandjes ruilen hahahaha....van huis dan, waar zit je ongeveer in Nederland hahaha... time, time, time........ lang geleden dit nummer... ja nu heb ik de hele dag dat deuntje in mijn hoofd hahahah..

fijne jaar wisseling lieverd&en een super gott nytt år

liefs uit Zweden

lia zei

Lynda........ Nee hoor, ik zou het bijna weg willen smelten met grote bouwlampen erop. Maar ja die stroom hé.......
Ik ben er helemaal klaar mee........ Misschien had jij het huis van "Zouthout"moeten kopen haha...

Fijne jaarwisseling, liefs Lia

t brocante sfeertje zei

hmmmm....dacht ik nou gisteren voor of na ik n doodsklap maakte en n knak ergens in mn voet voelde LAAT T WARM WATER REGENEN!!!Maar wat n gelukkie zit met n mooie dikke voet op de bank naar buiten te kijken.hoef niks van mezelf te doen!Zal met al mn energie de sneeuw die hier zou gaan vallen richting jouw kant denken!!Groetjes,Ingrid