Less is more...the extended version

woensdag 15 december 2010

Ook al chantte ik het als een mantra(LESS IS MORE LESS IS MORE)...toch is het more geworden.....more or less....:)
Jullie hebben al een paar kleine(ik woon klein dus het zijn kleine hoekjes) hoekjes gezien van mijn huis, de schouw, de eettafel....dit is wat ik zondag deed.
En nu is het vol, zelfs zonder de dozen van de zolder gehaald te hebben is het gewoon vol....en dan moet er nog een boom is *zucht*(waarover we het maar niet eens worden.....ik zeg bescheiden en slank, manlief en meiden zeggen BOOM)

Eventhough I was chanting it(LESS IS MORE LESS IS MORE)....it became more....and more....so...I more or less failed with in trying to stick to the Less is More...
You already saw a few pictures from my house, the mantel, dinningtabel....this is what I did on Sunday. And...even without getting the boxes out of the attic......it's full......and we don't even have the tree up yet!*sigh*(we don't agree about the size of the tree...I want slender and moderate, my hubby and the girls want TREE)
er is zelfs rood ingeslopen!!!
there is even some red!!


Ik hing ze niet op, ik zette ze neer, dat is toch al soort van bescheiden?
I didn't hang them, I just put them next to eachother....that's kind of "less"??



mistletoe


i.p.v. een bos bloemen kocht ik alleen de bollen.....dat is bescheiden....en normaal gesproken komen ze niet uit.....NORMAAL GESPROKEN....de mijne nu dus wél.......aaaaaaaaargh
Instead of buying flowers, I only bought the bulbs....(how much "less"can you get??;)).
and normaly they don't bloom...NORMALY.....now the DO...AAAAAAAARGH...


een mooie "kerstroos".......met heel veel knopjes...:)
a beautiful Helleborus, with lots of buds...;)


Misschien moet ik het gewoon toegeven, ik ben geen "less is more"kind of girl!:)(laten we eerlijk zijn, ik koos als "muziekje"Christmaswaltz van The Carpenters, omdat ik dat leuk vindt......I know...TOO MUCH;))
Maybe I just have to admit it, I'm not a Less is more kind a girl;))!(let's be honest....I choose the Carpenters' Christmaswaltz to go with this post...because I like it....TOO MUCH;))

Dus....vanaf nu, kies ik voor Less is more, the extended version :), heb ik toch niet helemaal gefaald!
So....as from now, I choose Less is more the extended version...so I didn't fail that much!

Weldadige Woensdagavond
Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Yvonne - Frl. Klein zei

Wunderschöne Deko liebe Lynda!!!!!!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Home and Lifestyle zei

Hoi Lynda, ik zou lekker doen waar je je goed bij voelt, of dat nu less of more is :-) Leuke kerstdecoraties...die klokjes zijn ook super!

Lieve groetjes, Ingrid

Margot zei

Och lieverd, kijk tegen wie je het hebt...less is more, but more is better...for us...
Heerlijk muziekje weer.
En het ziet er sfeervol uit hoor, maar ik mis je boom.
Moet je nog wat lichtjes hebben??? Ik heb er nog 300 over, dus...???
En ja, ik ben een verwend nest, en handel daar dus ook naar...
Kus, onder de mistletoe...
Bijna zaterdag, hou je mijn plekje warm???
Margot

flowersandhome zei

Cha! Leuk! Less is more, the extended version... ge moet er maar opkomen.
Momenteel is het hier echt less less less... nothing eigenlijk pppfff, sla ik dan nog aan het kerstballen breien, ha, tegen volgend jaar zal dat dan eens more zijn zeker??? Errug dit jaar! Na ja, was even helemaal van mijn stuk door een blik in de zevende hemel vandaag waar jij naartoe gaat blijkbaar als ik één en ander aan elkaar brei(hahaha)van wat ik hier en daar lees in blogland. Maar nu ik lees dat jou hoekjes ook klein zijn, ben ik er al weer wat bovenop. En dat daar dan toch more in past, ofte less extended, is helemaal goed natuurlijk!
To the point nu: Mooie hoekjes heb je gecreëerd(staan die twee bollekes nu wel juist??? pppfff) !!!
Grtz
Marian

Unknown zei

Liebe Lynda,

ich habe in diesem Jahr (letztes auch schon nicht!) keine Lust auf einen Weihnachtsbaum. Zum einen gibt es hier gar keine Tannen, zum anderen ist mir das viel zu viel Dekoration und Überfüllung.

Ich glaube, dir geht es auch so: wir sind übersättigt von dem vielen Dekorieren. Schlicht - einfach - wenig.

Wenn ich tatsächlich (m)einen Baum stelle, dann wir er die Bloggerwelt in Teile spalten und danach habe ich bestimmt etliche regelmäßige Leser weniger :-))

Aber das kann ich dann auch nicht ändern - mal sehen. Wenn, dann muss ich vorher noch einen anderen Job machen. Sonst sieht es doof aus. Und im Moment ist es viel zu heiß zum arbeiten. Erst recht zum Streichen ;)

GGLG

Tine

P.S. Lass dich nicht überstimmen, wenn du wirklich nicht willst! ;)

Gustaviana zei

hahahahahaha lynda....
Ik moet toch altijd zo lachen met je schrijf wijze ... helemaal tegek..
!!!!

Nicole Claudia zei

Less is more.... ja, daarom is mijn huis zo leeg... ahum!!

Ik probeer m'n huis steeds leger te krijgen, maar volgens mij heb ik een magneet ingeslikt en stroomt het weer vanzelf vol...

Hoewel ik dit jaar wel de slingers heb weggelaten, maar dat kan ook wel zijn omdat ik die goudkleurige gevallen gewoon goed zat was... hm... beetje less dan.

Mooie hoekjes heb je weer gemaakt, leuk die klokjes en bollen...

Fijne avond, groetjes, Collie

Tierlantijn zei

Helemaal gezellig daar bij jou!!!

Liefs, Ilona

Elisabeth zei

Gna Gna jaaaahaaa dat riep ik een tijdje geleden ook !!Niks Less ,maar MORE ook hier ,en gezellig dat het allemaal is.Dus gewoon lekker doen ,volzetten dat huis en er lekker van genieten.Je foto's zijn super ,het ziet er gezellie uit bij je.Nee ik heb geen Misletoe want anders loop ik de hele dag die Kat te zoenen en daar houd ze dus echt niet van haha
Liefs Elisabeth

Stina zei

Leuk je post, en grappig dat je bollen uit komen.

fijne avond liefs Stina

lia zei

Je moet gewoon doen waar je jezelf fijn bij voelt. Maar wil wel die boom zien....
En vorig jaar heb ik steeds die uitlopers eraf geknipt, want wilde dat ook niet.
Leuk die misletoe

fijne avond.

Marieke Reintjes zei

Hoi,,
Nou, ik ben benieuwd wat het wordt...Je foto`s zijn heel mooi , lekker van alles genieten hoor!!!
Lieve groet, Marieke

It's me zei

Kijk nou !! wat ben ik trots op je .....echt !!! ziet er erg leuk uit hoor...maar wat heb je met die bollen gedaan......in de winkel zitten ze helemaal in knop nog !! te warmmm????? toch geen water gegeven???? nou ja!! ben benieuwd wat ik straks ga zien...kan niet wachten......liefs van mij...maak je niet te druk meis.....xxxx.....xxx....

Petra zei

Veel of weinig... Ik vind dat je een prachtig sfeertje neerzet!

Liefs Petra

Anoniem zei

haha, The extended version,die ga ik onthouden, ziet er wel mooi uit hoor! dus ga gerust je gang:-)

Abacaxi & Hortelã zei

Vind de extended version zéér geslaagd Lynda!!
Bisous vanuit Versailles, Chantal

Jeanette zei

Ik ben benieuwd naar je andere kerstdecoraties. Dat belooft nog wat en ik heb het al vaker in blogland gezegd, less is echt more. Maar ietsje meer mag ook hoor!!

Groet,
Jeanette

Bonjade zei

Enne hoe gaat het nu met schuiven......?
Oh hier schuif ik me een dolle...maar nog niet goed......
Of heb ik toch teveel.....?
Fijne dag hoor liefie.
Knufs