tik tak....

donderdag 23 december 2010

Schreef ik vorige week rond deze tijd nog dat ik ondanks het feit dat we toen nog geen boom hadden ik géén last had van stress...........op dit moment wordt ik achtervolgd.....door mezelf....snap niet waar de tijd blijft!
Tigjoen dingen tegelijk doen, het kan nooit eens normaal...óf we doen niks, óf we doen vanalles tegelijk! Nieuwe tv ophangen, kastje scoren(bij Ikea, alwaar ik de hoedeplank van mijn auto achterliet......ergens.....*zucht*), behang aftrekken, boodschappen doen, werken......
Maar nu heb ik vakantie......vandaag de bakker, de slager, de bloemist, twee supermarkten en 1 drogist van binnen gezien, kán ik iets vergeten zijn?
Als jullie even naar mijn "less is more"kerstboom kijken....stort ik even op de bank, en dan vooral ongegeneerd relaxen.....morgen meer!:)











Oke, oke, ze waren niet alleen van m'n boom...maar wél allemaal in het thema Kerst;)!
En voor diegene die een bekende decoratie in mijn boom zien, DANKJULLIEWEL!! *SMAK*...ik heb ze allemaal in de boom gehangen ter herinnering!


Last week there was NO stress here, even without a tree....now there is a tree, and I have NO idea where the time is flying to!
I went to the bakery, the florist, the butchers, the drugstore and 2 grocerystores.....could it be that I forgot anything?
I worked this week, we got a new tv, which we had to hang against the wall, but we had to replace the cabinet so we head to go to Ikea(BOOOHOOO;)) where I forgot a part of my car *cough*, we are taking down wallpaper in girl number 2's room....we always do several things simultaneously...not because we like it.....just because...that's us;)!
So for now, I leave you with some christmasproof pictures...and I...I will drop myself on the couch for some carefree relaxing...more tomorrow!


Liefs,

Lynda

Leave a Comment

Stina zei

Hey Linda, vandaag ook al in verschillende winkels geweest, en morgen nog even de rest halen zoals brood en vleeswaren, tja je moet altijd wel even nadenken dat je niets vergeet hé.

fijne avond liefs Stina

Petra zei

Lekker sfeertje!

Ook hier is het bijna vakantie, ppfffffff... Sta stijf van de stress, maar de beide dochters hebben vandaag het hele huis schoongemaakt terwijl ik op kantoor zat, om de laatste klanten van dienst te zijn. Straks boodschappen doen, morgen tafelkleden naaien... en dan, een heerlijk relaxt kerstweekend met kinderen, kleinkind en een collegaatje van de kinderen wiens hele familie in NL woont, dus schuif maar aan. En als klap op de vuurpijl, schijnt het ook nog redelijk droog te blijven, dus misschien zwemmen.

Maar jullie lekker in de sneeuw :).

Nogmaals geniet ze!

Liefs Petra

Anoniem zei

Wat een heerlijk kijkje in je boom, dankjewel! En jezelf niet voorbij rennen, hoor! Liefs.

In den Uylenbal zei

H die Lynda, tja less is indeed more. Less or more dan . . . mag het ietsjes minder zijn of meer van hetzelfde ? Ik "less" mijn dorst min of meer bij het lezen van jou blogspinsels. Ennuh, Miss Ongeduld . . . ik maak mijn knuffel known at Christmas Eve, special moment for a special person...nananananana...less or more dan ! xx Xmas Hugs from Drenthe !

Bij Guusje Thuis zei

Running to stand still ... gewoon in looptempo is ook goed hoor meis, het wordt vanzelf kerst, geniet ervan!

Splashes of Pink and Mint zei

Zal ik je eens wat vertellen: voor het eerst in jaren geen stress!!! Djeeezzzz.... geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar het loopt gewoon! Alles in huis, alle versieringen op z'n plek en geen moeilijk gedoe in de keuken met de kerst. Laat de kerst maar komen.... nog 1 dagje druk in de winkel, en dan heerlijk de pootjes omhoog!
Hele fijne kerstdagen, liefs Elly
Owww... wat ben ik toch een oen: vergeet ik je helemaal te zeggen dat je kersthuisje waanzinnig gezellig is!

alma zei

Dag lieve Lynda,

Jij heerlijk onderuit op de bank!! Dat zou ik wel eens willen zien ;))
Prachtige boom en leuk al die gekregen items! Je bent een engel!

Lieve groet en warme dagen!
Geniet!

Alma

Tierlantijn zei

Yes! Je bent er helemaal klaar voor begrijp ik! Helemaal in sfeer!

Hier net de boodschappen uitgepakt en dan mis ik toch weer van alles... Ben altijd bang dat ik te weinig heb en achteraf blijkt dan weer dat ik veel te veel heb... Maar toch voor de zekerheid mogen maar even wat bijhalen..!

Maar je bent lekker met van alles tegelijk bezig zeg! Behang trekken? Wie wat waar??

Liefs, Ilona

Home and Lifestyle zei

Behang aftrekken moet je ook in deze dagen voor kerst niet wíllen doen, dat kan volgende week of volgend jaar ook nog wel!

Relax Lynda, morgen nog even halen wat je vergeten bent en dan laat je de rust van kerst over je heen komen :-)

Lieve groetjes, Ingrid

Carla zei

Dat even op de bank hangen is dan ook niet zo vreemd hè...meis...wat ben je druk!!
Maar goed...je hebt nog één dag...en anders...so-be-it.
Fijne dagen...liefs Carla.

Ger zei

.....Aha.....je zit al onderuit gezakt...
dat is maar geraden ook....
Neem niet al het kersthooi voor in die kerststal tegelijk op je hooivork!!
Morgen komt er weer een dag;-)

Maar dat geren was wel de moeite waard, echt mooi sfeertje bij jou!!!

Lieve Lynda en familie: ik wens jullie toe
een jaar vol vreugde
en zonneschijn
waarin verdriet en zorgen
twee onbekenden zijn.


Fijne sfeervolle en gezellige Kerstdagen!!!
Liefs XXX,
Ger

Elisabeth zei

Zo nu ff dimmen hoor!! morgen is er nog een dag !
Liefs Elisabeth

Floor zei

en nu even rustig en lekker twitteren we missen je op twitter !

Pierelantijntjes zei

Hoi Lynda,
Wat is het gezellig bij je zeg. Ik hoop dadt je nu lekker even tot rust komt,
Lieve groet van Ester

Een sneller kloppend hart zei

Het ziet er supergezellig uit bij je!
Hier ook altijd alles tegelijk, volledig adhd

Groetjes, Veronique

Room Seventeen zei

Behang trekken, goedzo meis, ga zo door ;-))
Ik ben een kast aan het verven, moet vóór
Kerst nog klaar heb ik bedacht. Ook hier kan het nooit eens normaal en rustig.
Fijne dagen, en heel veel Zen voor het nieuwe jaar ;-))

Almalu's Place zei

I just drop by to wish you a wonderful Christmas day with your family and all of the love you have for each other!

Anja zei

Geniet van je kersthuis, het is gezellig.
Wat leuk dat stoffen boompje helemaal top.
Ik moet morgen aan de boodschappen, erggg!
Wens jouw en je familie hele fijne feestdagen, geniet ervan.
Kerstgroetjes Anja.

It's me zei

En nu....rusttttt...mooie boom !!...vroeg??? ik moet morgen de hele dag werken hoor.......dan ben ik mooi op tijd om iedereen fijne dagen te wensen dus......

Fijne kerstdagen !!!....geniet .....liefs van mij........dikke kerstknuffel......

x
xxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
||
||


En ik vind je boom mooi !!.....xxx....

Les Cotrions zei

Ciao Lynda! You seem to be very busy!!!!
Wish you a very special and relaxing Christmas with you wonderful family...and please...try to relax!
Big big hugs!
Vale

Tuur zei

Faith makes all things possible,
Hope makes all things work,
Love makes all things beautiful,
May you have all the three for this Christmas.
MERRY CHRISTMAS!

t brocante sfeertje zei

hahaha jij kent n klein stukje van mij.idd.zou die lap-top t liefst door de kamer de boom in smijten.Weg kerstgedachten!!Wat n stoere lamp zie ik daar!En je boom helemaal leuk.Ik heb morgen pas stress was vandaag niet voorruit te branden dus morgen eerst de crematie en dan mn frustratie eruit gooien in AH.Dus pas op voor n mens met zwart omrande ogen,wilde blik waarschijnlijk de boodschappenlijst vergeten met sirene door de winkel je wil mij niet tegenkomen.Jij n hele dikke kerstzoen voor je leuke idee van de groepshug.En wens je hele gezellige feestdagen zonder enige vorm van stress.XXIngrid

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

My sweet dear Lynda, everything is gorgeous!!!!
Merry Christmas to you!
Love
Kristin

ChoCho zei

Fijne Feesten xxx

Abacaxi & Hortelã zei

Wat ziet het er gezellig uit bij je Lynda! Voordeel van op vakantie gaan... Geen boodschappenstress... Dat doet het hotel... alleen vliegstress... Gaat ie of gaat ie niet vandaag??
Ik wens je ook hier nog eens een heerlijke, rustige en warme Kerst! Bisous vanaf het vliegveld dit keer, Chantal

Nieneke zei

Less is more???
Wel heel veel lichtjes in ieder geval!!
Ik wens je hele fijne dagen!

Zara zei

Prachtig boompje zeg!
Voor jou en je gezin ook hele fijne sneeuwvolle dagen gewenst!
Toing, toing, toing.... ;-}

lia zei

He meid, alles nu klaar. En tijd om te genieten....
Hele fijne dagen gewenst.

Lieve kerstknuffel, lia

Roelien zei

Fijne dagen!!!!Geniet, geniet en relax.....

Michaja zei

Wat een heerlijk sfeertje bij jou thuis Lynda!
Hier gaat krest een beetje aan onze neus voorbij. Hebben geen kerstversiering meegenomen en om uitgebreidt te gaan staan koken in ons iniminie keukentje zagen mijn moeder en ik niet zitten.
Doen we volgend jaar wel weer :)
Ik wens jou en je familie een hele fijne kerst toe Lynda. En dat de sneeuw maar lekker lang blijft liggen!
Liefs Michaja

Margot zei

Less is more hè...het ziet er prachtig uit...Voetjes omhoog, wijntje erbij (oja, zal volgende keer laten weten welke, sorry) en niet meer naar de Ikea gaan.
Ik mis je ook op twitter...haha...wat je niet hebt, kun je ook niet missen...wer een reden voor me om niet te beginnen...
Dikke kerstknuffel, Margootje

Magui zei

Deseate lieve vriendin ging ik naar een kerstfeest en een gelukkig nieuw jaar vol licht en hoop !!!... Ik hoop dat je oogst wat je zaait goede in elk van jullie wel weten ... genegenheid ... Magui

Jeanette zei

En dan nu genieten van de kerstdagen, even helemaal niets, nou ja bijna niets, het koken van de kerstdis kan ook stress geven.

Fijne dagen en een lieve kerstgroet,
Jeanette

Sonja zei

Hey Lynda.. kunnen vrouwen heeeel makkelijk, alles door elkaar toch! zijn we meester in.. of doen we het niet helemaal goed haha

Je boom is prachtig, dat je er nog eentje gevonden hebt..

Opnieuw een kerstgroet van mij!

Liefs, Sonja