vanuit een Wonderschone Witte Wereld...

vrijdag 24 december 2010



Vanmorgen maakten wij ons op voor een "barre tocht"richting stad....

This morning we were ready for a cold journey, we had to go in to the city...

en dit is wat we allemaal zagen.....
and this is what we saw....

bij thuiskomst werden we verrast door een wel hele bijzondere kerstwens! Ria en Rein stuurde ons een práchtig kerstboeket!(heb haar meteen gebeld om te bedanken en dat ging niet zonder tissues;))...."gek"stel, maar ZO lief!!! Ben erg blij dat ik hen dit jaar tegen het lijf ben gelopen!
When we came home, there was a surprise waiting for us! Ria and Rein( It's Me) send us a beautiful christmasbouquet!!!(I phoned her to say thank you, I needed tissues;))))
I am só happy I met them this year!

en na een middag soppen en ruimen....is het dan nu toch echt tijd om te genieten.
Serious Request staat aan, de kaarsen branden, de rust daalt over ons neer....
after a afternoon cleaning and tidying....it's now time for relaxing....Serious Request (I told you about this event last time) is on tv, the candles are burning and peace is swirling over us....

Alles staat op z'n plaats, alle wensen zijn uitgesproken...
Everything is in place, every wish is expressed...
****************************





Ik wens jullie liefde...dromen en warmte...
I wish you love, dreams and warmth...

Ik hef mijn glas op julie allemaal!
I raise my glass to all of you!

*CHEERS*

Fijne kerstdagen allemaal!!!
Merry Christmas everybody!!!

Liefs,

Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

Roelien zei

Proost Lynda, mooi stukje, mooie foto's!!!!

Anoniem zei

Hele fijne dagen toegewenst,maar dat gaat wel lukken in zo`n prachtig kersthuis,lieve groetjes Joke.

Pink Princess zei

Hele fijne Kerstdagen ook van mij ♥

Eleonore zei

Hoi Lynda,
Heel fijne Kerstdagen gewenst in je prachtig gedecoreerd huis,en veen geweldig 2011.
Groetjes van Eleonore.

Home and Lifestyle zei

Voor jou en je gezin...

♫•*¨*•.¸¸ Merry * Christmas ¸¸.•*¨*•♫

Lieve groet, Ingrid

Elisabeth zei

Hoi Lynda
Wat een mooie warme kerstsfeer in je huis en dan zo'n lieve verassing van Ria en Rein.Heerlijk allemaal ,een prachtige witte wereld een gezellig huis en dan kerst vieren met je familie .Ik wens je heel mooie dagen
Liefs Elisabeth

Unknown zei

He meid,wens je hele fijne kerstdagen samen met je gezin!
groetjes karin

Zara zei

Voor jou en je gezin zet ik de fles Baileys aan m'n mond. Is weer eens wat anders als zuinig proosten...
:-}
Hele fijne dagen!

Jolanda zei

Lieve kerstengel, wat een mooie boeket, je hebt t verdiend!
Mooie en gezellige dagen, kerstgroet Jolanda

jolanda zei

Wat ben je verwend met zo'n mooi boeket! Jullie ook héle fijne dagen gewenst!!
liefs, jolanda

Room Seventeen zei

Fijne kerstdagen , en dat het behang maar niet op je neerdaalt ;-)

G-STYLE zei

Prachtige sfeerfoto's, zowel van buiten als binnen ......
Ik wens jou en je gezin ook hele fijne kerstdagen toe en wat heerlijk dat je lekker schoon en opgeruimd de dagen in gaat .....

Ik ben ook druk geweest maar dan met verven van : de spiegel, de keukenmuren en de lambrisering van de gang .
Wel ligt er nog een berg was van een meter hoog op onze slaapkamer maar dat gaan we morgen even met z'n vieren doen want dat is natuurlijk niet alleen maar van mij .....

nou meid , nogmaals gezellige dagen en tot de volgende keer
lieve groet van Gea

Antonia zei

Wat een mooie woorden Lynda! Er ligt bij jullie wel heel veel sneeuw. Hele warme sfeervolle feestdagen gewenst en een voorspoedig maar vooral gezond 2011 voor jullie allemaal! Lieve groet, Anja

lia zei

Lieve Lynda,
Jij ook hele fijne kerstdagen met je gezin.
Ik ga straks even heerlijk met vrienden een drankje nemen in ons stamcafé. En dan hef ik mijn glas ook op jou, want je bent er een met het hart op de goede plaats.

lieve kerstknuffel, lia

Pieternel zei

Lynda,

Komt dat goed uit, zit al aan de drank, Dus proost. Fijne dagen en een geweldig 2011.

Groetjes P.ieternel

It's me zei

Ben net thuis...............wat een mooie Lynnnnn...en de sneeuw!!! wat een hoop....alles ziet er erg gezellig uit hoor.....en nu even happie eten en dan omkleden en borrelen bij de buren......wat een dag !!! ....we hebben het overleefd.....Lynnnn je bent het beste wat me dit jaar is overkomen......je bent een prachtmeid..en een lieve vriendin.......een echte lieverd........dikke kus van mij maar ook van hemmes......tuurlijk......xxx....xxx....xxx

La Maison zei

Mooie plaatjes, mooie tekst, mooie ideeën!!

Ik wens jou en je liefdes een mooie kerst.

Liefs
Hermine

Floor zei

Ik wens jou en je gezin ook heel fijne kerstdagen !!!!!!!!!!
Dikke knuffel xxx

wonen bij de dijk... zei

ik wens je veel goeds en gezelligheid de komende dagen..
Lekker eten en van elkaar genieten, dat gaan wij ook doen..
lieve groet, cobi

Passione Helena zei

Wat een mooie witte wereld..ook bij ons;-) maar jullie overtreffen!

Wat heb je het gezellig in huis! Wat ontzettend lief van Ria en Rein zeg?! Bijzonder zijn deze mooie vriendschappen, die je zomaar, heel speciaal op je pad zijn gekomen! Geniet er van..Ik wens jullie veel gezelligheid voor het nieuwe jaar.

Ik toost met je mee, heel veel vriendelijkheid en liefde!

Fijne dagen lieve Lyndaaa!
Liefs Helena

Pierelantijntjes zei

Hele fijne kerstdagen toegewenst lieve Lynda.
Groetjes van Ester

Unknown zei

Liebe Lynda,

ich wünsche dir die besten Weihnachtstage aller Zeiten, die du je hattest! Lass dich reich beschenken, genieß einfach alles, sei fröhlich und lass es dir richtig gut gehen!!!

Ganz, ganz liebe Grüße

Tine

alma zei

Hele gezellige dagen lieve Lynda! In je prachtig (gesopte) en gestylde huis! Geniet maar lekker van en met elkaar van deze bijzondere dagen!

Hele lieve groet
Alma

Tierlantijn zei

Hele fijne dagen! Geniet!

Liefs, Ilona

Michaja zei

Geniet van deze mooie dagen samen met diegene die je het liefst zijn!
Een hele dikke knuffel
Michaja

Gwennie zei

Wat zit ik hier even heerlijk naar binnen te gluren bij jou! Gezellig zeg!!
Nu het blogweekend voorbij is, en ik al wel een tijdje meegluur bij jou maar nog nooit gereageerd heb, heb ik besloten om daar verandering in te brengen! ;-) Hahahaha
Je zult me nu ook af en toe lezen dus.... ;-)
Fijne dagen!! Liefs

Margot zei

PROOST....

vosgesparis zei

Wat een mooi gebaar.. leuk he dat gevoel dat je door het bloggen zoveel lieve mensen kunt tegenkomen ... een soort picasa gevoel in het groot ;)
Het ziet er prachtig uit op je fotos , fijn dagen
desiree

Karin zei

Ik heb vanavond nog aan je gedacht toen het weer vlop begon te sneeuwen. Een verse laag sneeuw ligt er weer buiten, wat zal "ons" Lynda daar van genieten ging er door mijn hoofd ;)
Morgen nog een heerlijke tweede kerstdag lieverd! (ach en die Ria da's toch zo'n schatje)XXX

Luiza zei

Hello sweet Lynda!!!!

I really hope you had a sweet, happy and joyful Christmas holiday!!!!!

Wish you a great day, sweetie!

Hugs/
Luiza

Claudia Leertouwer zei

Rein en Ria zijn echte (kerst) engelen!