We bladeren om....We turn the page...

vrijdag 31 december 2010










Lieve allemaal, 10 foto's om 2010 een waardig afscheid te geven.
Dankjullieallemaalvanganserharte wel, volgers, niet volgers maar toch meelezers, stille meelezers, stille meelezers die toch nog een reactie achterlieten(moeten jullie vaker doen, dankjulliewel ;)), en alle andere mensen die zo nu en dan eens een Klein Stukje van Mij komen "oppikken", voor al jullie leuke, gezellige, lieve, welgemeende, opbeurende, meelevende, positieve reacties! Dankjullie wel voor jullie enthousiaste deelname aan de "Groepsknuffel", de kaartenaktie voor Claudia, de Oranjegekte afgelopen zomer;), en wat we zoal niet meer samen aan leuks hebben gedaan!
Ik heb mijn glas op alle bloggers!

*proost*
Ik wens jullie allemaal een supergezellige oudjaarsdag en avond! Een knallend uiteinde en een heerlijk nieuw begin!
2011 here we come!

10 pictures to give 2010 a proper Goodbye!
I thank you all, followers, "not-followers", silent readers and other people how come over once in a while to "pick up"a little piece of me, for all your lovely, nice, positive comments!
I hope to see you all at the other site of 00.00!!!
I wish you all a warm and cozy last day of the year, a sparkeling newyearseve, and a wonderful new beginning!!!
I raise my glass to all bloggers!!

*cheers*

2011 here we come!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

marion anderson zei

een warm en zorgeloos nieuw jaar gewenst, ook voor je familie, liefs marion

Bij Guusje Thuis zei

Lieve Lynda (haha dat klinkt opeens anders dan bedoeld, alsof ik een oproepje bij een probleemrubriek zet ipv een eindejaarskrabbel op je blog ... sorry). Ik heb genoten van al die kleine stukjes Lynda, van de spotlight, van die lieve acties en van nog zoveel meer op je blog.

Knal het jaar met een heel gezellig feestje uit en ik hoop in 2011 weer van jou en je blogjes te mogen genieten.

Ching Ching,
Colinda

Karin zei

WE KNALLEN ERUIT!!!!! Tot volgend jaar!

Floor zei

Oh wat mooi gezegd weer ! geweldig
xxxxxxxxxxxx
jij bedankt voor al je mooie logjes het hele jaar en niets dan goeds voor het nieuwe jaar !!

bijzonder-oud zei

Lieve Lynda,
Jij bedankt voor het meelezen op jouw heerlijke, mooie, grappige, soms ontroerende blog!
Ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling samen met jouw gezin en een heel mooi, gelukkig en gezond nieuw jaar!
Lieve groet,
Yolanda

wonen bij de dijk... zei

jij ook lieve meid..
veel geluk in 2011..
cobi

Margot zei

Weer goed verwoord, en dat je in 2011 maar weer veel van die krankzinnige, lieve, leuke, idiote en hartverwarmende acties mag bedenken...
hier een klein stukje van mij, voor jou...smakxxxx
"Happy new year..."
Margot

Ambiente-nostalgia zei

Lieve Lynda, de koffie staat altijd voor je klaar.
En als het goed is heb ik de trap binnenkort niet meer nodig in de winkel.
Hopelijk zit ik dan nog alleen onder.
Een stuk veiliger voor jou dus:)

Prettige jaar wisseling en eine goje roetsj!

Leefs Dorine

katja-Mariska zei

Een hele dikke knuffel en ik proost vanavond ook op jou en de andere dames.
SMMMAK terug XXX

Heidi zei

Hey Lynda

Ook voor jou een fijne jaarwisseling en een geweldig 2011!

grtjssss

Home and Lifestyle zei

PROOST...OP EEN HEEL MOOI 2011!!

Miranda | Taxx Life Blog zei

Jij bedankt dat ik je dit jaar heb leren kennen in blogland, je bent hier een bijzonder persoon. Ik wens je alle goeds voor 2011!

Room Seventeen zei

Fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig nieuwjaar!

Alle mooie dingen zei

jij ook een prachtig 2011 gewenst.. en ik hoop dat alle dromen mogen uitkomen... en dat je maar veel blogjes post
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Claudia Leertouwer zei

Geweldig dat ik je dit jaar heb leren kennen!

vosgesparis zei

Dankjewel voor het afgelopen jaar! Al heb ik t idee dat ik misschien ook wel een beetje te weing commentaartjes hier heb achter gelaten.. maar dat komt goed ;P
Ik wens je een gezond en gelukkig nieuwjaar
See you in 2011
desiree

Tanja zei

Ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling en ik bedank je dat ik jou heb mogen leren kennen hier. En dat je ervoor gezorgd hebt dat ik iets meer bekenheid kreeg in blogland daarvoor een hele dikke knuffel. Daar ben ik nog steeds heel erg blij mee want wat een mooie wereld ben ik in terechtgekomen.
Ik zie je in 2011!

Liefs
Tanja

Mrs. T. zei

Mooi geschreven.

Voor jou en de jouwen een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2011!

Sonja zei

Hey Lynda.. wat heb je dat weer mooi weer gegeven..!
Dank ook aan jou hoor, voor al je lieve, leuke, met hele groootte lachende
reacties door het hele jaar heen!

Heerlijk muziekje.. laat jou blog lekker open staan en zit ondertussen op andere blogs mee te lezen :)

Een hele fijne jaarwisseling!!

Lies, Sonja

Ger zei

Ik citeer jou woorden:dé stabiele factor in blogland....je posten stralen altijd zoveel rust en zekerheid uit...
Nou Lynda.....ik kan je verzekeren dat ook in mijn/ons leventje de nodige ups en downs zijn!!!

Maar we proberen dagelijk te........accepteren dat het leven soms geweldig is, en soms gewoon een stuk minder. Laten ons meevoeren met de natuurlijke golfbeweging van het leven. En terwijl we proberen rustig mee te bewegen met de ups en downs die het leven ons brengt, doen we ons best om de rustige golfbeweging niet om te laten slaan in een onbedwingbare storm....
en dat is moeilijker dan het soms aan de buitenkant lijkt......ik ben van tijd tot tijd wel eens hevig ''zeeziek'' van die hoge golven!!!

Maar idd we slaan weer een bladzijden om en ik wil graag,héél graag met jou het glas heffen en klinken lieve Lynda ***PROOST*** op een Nieuwjaar waarin ik jullie als gezin zoveel geluk en gezondheid wil wensen als een mens nodig heeft om zich prettig te voelen!!!!

Gezellige jaarwisseling!
Liefs XXX!!!
Ger......die ook vaker onstabiel op haar benen staat in het leven.....
ook zonder bubbels in het glas;-)

Les Cotrions zei

And from Italy to Holland...all my best wishes for you and your family! Be happy my dear and enjoy all the beautiful things that life will give you!!!!
Big kiss
Vale

Elisabeth zei

Als ik om 12 uur met mijn glas sta te proosten zal ook jij in mijn gedachten zijn ,je bent zo'n mooi mens .Heb het goed het komende jaar ,veel liefs en warmte wens ik je voor 2011
Liefs Elisabeth

Anja zei

Proost, en natuurlijk ook voor jouw een hele fijne jaarwisseling en een gezond en mooi 2011 toegewenst!!!
Vooral lekker zo doorgaan, tot volgend jaar!
Groetjes Anja.

Carla zei

Lieve Lynda....

Jij bedankt voor alle leuke lieve ontroerende grappige en noemzeverdermaarop stukjes.
Voor je idee van de groepsknuffel..die toch geweldig geslaagd was..volgend jaar weer hè!!
Meissie...ik wens je een gezellige avond en een Top 2011 !!

Op een jaar vol nieuwe blogjes...ideeën...ik ben van de partij hoor!!

liefs Carla.

Huys 50 zei

Hoi Lynda,

Nou nou,knap stukje schrijfwerk hoor !! jaja...
Bij mij gaat dit niet lukken denk ik dus ik wens jou echt alle liefs,geluk en gezonheid en nog veeeeeelllll meer goeds toe voor het nieuwe jaar.

En eehhh....en neem jij er vanvond maar één op en ook voor mij dan want ik ben er te grieperig voor op dit moment.

lieve groetjes
Dicky Marie.

verftechnieken zei

Ja we slaan weer een bladzijde om. Soms bladeren we nog even terug (even 't geheugen opfrissen) maar voor de rest gaan we maar gewoon lekker door toch? Jij ook bedankt Lynda voor een inspirerend, komisch en soms ontroerend blogjaar. Veel goeds voor 't nieuwe jaar gewenst van 'moi'.

Mirjam

It's me zei

Op een nog gezelliger jaar dan dit jaar !!....knallen meis !!! liefs van mij......xxxx..


EEN HEEL GOED EN GEZOND 2011 !!!...

LIEVE GROETJES VAN MIJ....

★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
  ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆

A REALLY GOOD AND HEALTHY 2011 !!!

WARM HUGS FROM ME ........

Mayflower zei

Laat de kurken maar knallen...ik proost even met je mee en wens je een gezellige jaarwisseling toe.
Je heb al gezien dat je mij ook op het lijstje der knuffels kan plaatsen, want ik ben vandaag ook hartverwarmend geknuffeld.
Een jaar vol van geluk, liefde en gezondheid wens ik je toe en dat we ook in 2011 weer heerlijk kunnen genieten van dit wonderlijke Blogland en alle virtuele vriendschappen die hier ontstaan.
Liefs, Mea

Tierlantijn zei

Héél veel plezier deze avond tijdens de nieuwjaarswisseling!!

Blij dat ik je in het oude jaar heb leren "ontmoet" en hoop je in het nieuwe jaar live te begroeten! Meer dan WELKOM!!!

Liefs! Ilona xx

Bonjade zei

CHEERS!!!!!!!!!!!!!


SMAK, SMAK, SMAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!


HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HUGS

Jolanda zei

Lieve Lynda , de allerbeste wensen voor jou en de jouwen enne.....Happy new year, lieve groet Jolanda

Inge zei

Sis,

Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2011!!!

KvZ

Irene b zei

tanti auguri anche a te! <3

Linda zei

Ik wens je een hele gezellige jaarwisseling en een heel mooi, gezond en speciaal 2011.
Liefs, Linda

Marge zei

Happy new year 2011!!<3

Hugs, Marge

Faded Plains zei

Thank you so much for visiting my blog...yours is quite lovely...I'm off to read more.

Happy New Year!

Nieneke zei

De allerbeste wensen voor 2011! Bedankt voor je leuke berichten en reacties afgelopen jaar!

In den Uylenbal zei

HPPNWYR ! HPPNWYR ! It's not the end of the Party , we're only just beginning ! 2011 2011 2011 2011, i guess we'll end up in Heaven ! H die Lynda, ik blader met je mee . . . elk blad onbeschreven nog. Gelukkig zijn er bloggers like you, die de blanco bladzijdes zullen vullen met kronkels, spinsels en allerlei crazy thoughts ! Keep passing the open windows !!! Mucho love & health in 2011 ! x x x Greetz Lejo

Gwennie zei

En ik wens jou (en je geliefden) alle liefde, geluk, gezondheid (en, nou ja, vooruit, ook een leuke staatsloterij! ;-) ) toe voor 2011!!

Jeanette zei

Ik wens jou ook een gelukkig nieuwjaar en blijf vooral zo als je bent, met je af en toe knotsgekke ideeen maar die altijd zo leuk uitpakken, bv de groepsknuffel. Ik hoop dat je in 2011 nog meer van dat soort acties bedenkt,ik doe graag weer mee.
Fijne NIeuwjaarsdag!!

Groet,
Jeanette

Anoniem zei

Hello, honey bunny ~ Hope you have a beautiful day as you start your new year. The photos are lovely and festive ~ xox Alexandra

Corine(THUIS) zei

Lynda, ik kan je hier wel allerlei ingewikkelde dingen toe gaan wensen voor het niewue jaar, maar ik hou het bij 'goed' en dan in alle opzichten :) En ik hoop dat jij blijft bloggen met alle gekke invallen die je krijgt.. al doe ik vanwege energiegebrek niet altijd enthousiast mee, ik GENIET volop vanaf de zijlijn! Warme groeten, Corine(THUIS)

Vær våken zei

Hi dear Lynda, just stopping by to wish you a happy and beautiful new year with lots of joy! I'm looking forward to an exciting new year of blogging. So glad you're my blogfriend!!!

Kristin xoxo

Pierelantijntjes zei

Proost lieve Lynda,
op een heel gelukkig nieuwjaar!
liefs Ester

Gustaviana zei

hihihi jaaaaa ik was je voor maar dat komt eigenlijk omdat ik vanmorgen al moest werken en al vroeg op was hahahahaha , maar toch een tegek gezond liefdevol 2011 xxx

Nicole Claudia zei

Proost, heel veel proost Lynda!!! Een gelukkig, gezond en creatief Nieuwjaar gewenst!

Groetjes, Collie