Goed begin....wel even werk...

zaterdag 1 januari 2011

1 januari 2011...wij zijn ons nieuwe jaar vol goede moed begonnen! Letterlijk en figuurlijk.
We waren de afgelopen week al begonnen met de slaapkamer van meisje 2, en die was nog niet helemaal klaar....dus....hebben we dat vandaag maar meteen gedaan!
Finish what you start!;)
En nu is het af, althans...een kwestie van inruimen en schoonmaken, het behang zit er tegen en de kast met bureau is inelkaar gedraaid(I.keamateriaal dus kalm blijven en niet zelf gaan nadenken...I DID IT).
Neemt u mij alle niet kwalijk als ik na de laatste letter van dit berichtje inelkaar zak op de bank, onder een stapel dekens, en verdwaasd rondkijkend, of er íemand nog aan eten gedacht heeft voor vandaag;)!

Kijken jullie alvast in mijn nieuwe aanwinst, daar kreeg ik de tijd nog niet voor...


January 1......we started the new year very brave....we finished our youngest daughters bedroom. We started earlier this week but it wasn't ready yet, so, that was on for today....
finish what you start!
Now the room is ready, well, almost....we've put up the wallpaper and we build up the cabinet with desk(I.keastuff so keep calm and don't use your own brains....I DID IT)
Please excuse me when I colapse on the couch after the last letter from this post, I will disapear underneeth a pile of blankets and I will look around asking myself if someone thought about something to eat for today;).
You guys just have a look at my new book(not MY book, but my book....uhm)....I didn't get the time to do so ....










Relaxte avond!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Na gedane arbeid hóór je op de bank te zitten...misschien net op tijd - voordat de luikjes moe maar voldaan dichtvallen - om dat prachtige boek door te bladeren!

Ik wens je een creatief en sprankelend 2011 toe, Lynda!

Lieve groet, Ingrid

Claudia Leertouwer zei

Een blije dochter in aan het begin van een nieuw jaar!

Manon zei

Nu wil ik natuurlijk wel een foto van het resultaat zien :-).

Ik wens jou en jouwen een prachtig 2011 en hoop je dit jaar weer eens live te zien!

hokje zei

Geniet van je welverdiende rust... Heerlijk met je mooie tijdschrift op de bank...

Fijne avond,
Miranda

katja-Mariska zei

Slaap lekker
XXXXXXX

Alle mooie dingen zei

YOU GO GIRL!!!!!!
ik ben zoooooooooooo trots op je...
ik wens jou en je dierbare een prachtig 2011!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

jolanda zei

lieve Lynda, graag wil ik jou en je gezin een héél goed 2011 toewensen. Je bent het nieuwe jaar in ieder geval vol energie begonnen zie ik!!
liefs, jolanda

wonen bij de dijk... zei

en dan nu de foto's....
mooi behang trouwens, mijn dochter vondt het ook zo mooi(ahummm)
lieve groet, en kalm aan he..
cobi

natuurlijk groen en doen zei

Jee ,wat een goed begin van 2011 .Ik had zelfs geen zin om de kerstboom op te ruimen .Als je heel het jaar zoveel energie hebt kunnen we vast nog veel leuke acties van je verwachten
Kruip nu maar lekker onder je dekentje

groeten Bep

Anoniem zei

Haha ik heb nog wel een bord spaghettie voor je en ja echt zelf klaar gemaakt,niet uit een plastic bakje,dat was mijn goede voornemen voor op 1 januari,maar alleen voor op 1 januari ;-) succes met klussen,lieve groet en een gelukkig en gezond 2011. Mooi boekkie trouwens....

Elisabeth zei

Wat een energie zeg en wat zal je dochter blij zijn !! dan nu lekker op de bank met een mooi tijdschrift.Geniet ze !
Liefs Elisabeth

It's me zei

Goed gedaan meis !!! Ria is trots op je !! en hemmes ook !! en meisje nr 2 ook !! ......zie je wel ...je kon het !!!...dikke nieuwjaarsknuffel van mij.......xxxxx....nou vooruit eentje dan van hemmes......whahahahahahah!!....

Sonja zei

Geweldig boek, waar je nu vast lekker in aan het kijken bent! toch??..
De kleuren zien er goed uit van kamer-meisje2, we moeten nog even wachten op foto's van 'klaar' begrijp ik..

Doen we :)

Hou je taai..

Mayflower zei

Na al dat klussen heb je dit wel verdiend. Heerlijk onderuitgezakt op de bank met dit prachtige boek. Wat een inspiratie.
Een gelukkig nieuwjaar lieve Lynda en een jaar vol Blogplezier.
Liefs, Mea

Judith zei

Ook al zo productief bezig eind 2010/begin 2011 lees ik... vermoeiend hè, om zoveel in zo min mogelijk tijd voor elkaar te willen krijgen:-) Wij hebben de slaapkamer van de jongste afgelopen week ook compleet geverfd; van muren tot vloer... pfff... Vandaag met manlief weer begonnen met het lakken van een grote buffetkast, dus ook ik heb vandaag NIET voor een warme maaltijd gezorgd en heb me vanavond een dik uur in de badkamer teruggetrokken voor wat RUST... heerlijk! Geniet maar lekker van je welverdiende rust terwijl wij 'geduldig' wachten op het resultaat van jullie noeste arbeid!!! Liefsss

Bij Guusje Thuis zei

Jij bent dit jaar wel heel klusserig gestart, chapeau chapeau ... heel benieuwd naar het eindresultaat maar eerst natuurlijk nog even wat nieuwjaarswensen * kiss kiss* gelukkig, geweldig en gezellig tweeduizend&elf!

Jeanette zei

Zal ik je eens wat vertellen, de side-table en spiegel had ik al een tijdje in mijn kamer staan maar heb voorrang gegeven aan mijn kerstitems. Ik kwam vanochtend pas om 11.00 uur uit mijn warme bedje rollen. Dus eigenlijk ben jij veel drukker geweest vanochtend dan ik. Dus heb jij je relaxavond zeker verdiend :-)

Groet,
Jeanette

Karin zei

Doe maar lekker rustig. Je hebt nog een heel jaar de tijd voor al je nieuwe plannen!

Unknown zei

Liebe Lynda,

ich wünsche dir das beste neue Jahr, dass du bekommen kannst. Ein Jahr voller Tatendrang, Energie, guter Laune, vielen Posts, Superideen, phantastischen Momenten und ganz viel Humor!!!

Ganz, ganz liebe Grüße

Tine

Een sneller kloppend hart zei

Veel succes met de klus...en mooi boek!

Ook voor jou een heel gezond, gelukkig en inspirerend 2011!
 
★ ☆ Op naar een nieuw blogjaar vol inspirerende ideeën en food for thought ;) ☆ ★

Groetjes, Veronique

THE BLACK BARN zei

LYNDA, BEDANKT VOOR JE LIEVE BERICHTJES OP MIJN BLOG IN 2010!!

JE MEIDEN KAMER WORDT VAST EEN PLAATJE.
IK BEN BENIEUWD NAAR DE EIND FOTO'S.

IK WENS JULLIE EEN GEZOND 2011 TOE!!

LIEVE GROET,
MIRANDA

Nieneke zei

Nou; waar zijn de foto's?????
Wel weer een prachtige WLS......zal ik ???
En geniet van een heerlijk lui weekend!

Floor zei

en foto's van het behangen kamertje?

Marieke Reintjes zei

Wel foto`s maken van dochters 2 kamer...
Bedankt voor het inkijken van je nieuwe boek, eruuuggg...mooi.
Groetjes en fijne dag, Marieke

G-STYLE zei

Goed zo Lynda , direct goed beginnen dit jaar ....hebben jullie veel klussen dat je geen dag mag verliezen ........

Nou zijn we natuurlijk erg benieuwd naar de resultaten van de nieuwe kamer van je dochter he ......

Nou fije dag vandaag , hopelijk heb je een goede nachtrust gehad (en toch ook eten gisteravond) en kun je er vandaag weer helemaal fris tegen aan .

lieve groet Gea

Almalu's Place zei

HAPPY NEW YEAR LYNDA!!!!
Hope you had a great time!!
Can't wait to see your daughter's room!

Kaatje zei

Wauw, goeie actie!! Een gelukkig nieuwjaar!!!

lia zei

Zo, jij bent actief begonnen hoor....
Enne Happy New Year.

liefs Lia

Anja zei

Mooi boek, uren kijkplezier lijkt me. En gauw foto's maken he als je weer bij bent.
Groetjes Anja.

Bonjade zei

Tjonge jij bent fanatiek het nieuwe jaar ingegaan zeg........
Wakkert direct mijn schuldgevoel aan.....: Doe ook eens wat......maar zit hier nog heerlijk in de flow van oud en nieuw....relaxed en Zenn!!!
Even niets.....momentje voor mezelf......
Maarre.....HAPPY NEW YEAR MY DEAR!!!
Heerlijk blad om even op low level te komen.
ZENNN