Geef 't door...pass it on...

donderdag 27 januari 2011

Ik ruimde op, en zelfs dáárbij moest ik aan jullie denken(hoe érg is dat???).
Ik mestte mijn waskeuken uit en stuitte daarbij op 't een en ander(4 zakken wachten op transport naar de puin) waarvan ik dacht dat er misschien wel iemand anders blij mee zou zijn.  Ik weet zéker dat er ergens een hartje van een ongeduldig Lentefeetje sneller gaat kloppen bij het zien van zoveel nostalgie;)....laten we het een voorjaarsvoorbode noemen(al heb ik toch graag gans het jaar schone was, maar even voor de extra sjeu nu he ;))
Stijfsel, wasmiddel, twee ijzeren hangers en een keukendoek(nog nooit gebruikt ;))....leuk voor elke waskeuken(behalve de mijne dus....*kuch*), op de vensterbank of in een zichtkastje! Nou, als er NU geen deelnemers komen;).....het is dus een "geef het door"!
Eens kijken, het is nu donderdag, laten we zeggen tot en met maandag kun je je aanmelden. Gewoon zoals altijd, reactie...klaar:)(vermelding op je eigen blog mag, hoeft niet, minder kansen voor jezelf he ;))).
Wie mag ik noteren?

I was cleaning, and while doing that, I thought of you...how serious is thát??
I was mucking out my laundryroom, and stumbled on to something that maybe would make one of you happy(4 bags with junk are waiting for transportation to the "drebissite")
I'm sure there's a happy little(?) springfairy out there who's heart is beating faster now, by seeing so much Nostalgia!;) Let's just call it a springadvance(although I like my laundry clean every season but calling it this, it gives it this little bit extra huh;)?)
It's starch, detergent, two iron hangers and a kitchentowel(NEVER EVER used before;)).
All nice eyecathers in any laundryroom(but mine;)), on your windowledge(if you have one in your layndryroom), or in a frame behind glass. Well....there has to be someone who likes this;)....I did my best to "sell"it.....so...who can I write down?
This is a "pass it on"(a version of a give away)...and you can enter untill let's say....mondayevening! On February 1 I will let you know who "won";)!
Just leave a comment, you can put it on your blog but that's not required....less chances for you ...;)


blijkbaar is een uitlegje nodig...het IS een give away, maar IK geef het door....vandaar...capice???;)
Posted by Picasa

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Diana zei

Een waskeuken??? Whoehahaha!! Zit ik daar met de twee kastjes die mijn heule keuken vormen....Daar past geen keukendoek meer bij.... enne, ik zal binnenkort een link plaatsen voor het studiefonds van Kick...

natuurlijk groen en doen zei

Geweldig ,heb dan wel geen waskeuken maar in het toilet heb ik wat "wasartikelen"en daar zou dit best nog een plaatsje kunnen krijgen

groetjes Bep

Pink Princess zei

OH wat leuk, nostalgie :) Heb wel een plekkie in mn keuken hoor..dus stuur meteen maar hierheen hihihi

Neeltje zei

Gut wat een leuk idee! Niet dat ik ze hoef hoor, maar ik het het vervolg in de smiezen!

Karin zei

Je maakt mij er niet blij mee, maar ik geef het graag door hoor. Heeee Zie ik daar een reactie van Diana!

Bonjade zei

Tja jonge zeg...wel even in overleg hè.....wat je gaat posten dan hè....? Zo snel ken ik niet
Maarre......geef hem door ....leg uit...de ontvanger geeft weer wat door.....?
Nieuw idee van Lyn...of ben ik blond en snap ik het weer niet....
Maar hier zit ik vol....wel mooie items...really wanna haves...maar ik geef door.
Enne...toi toi...hoor denk aan je.....nog even doorbijten........
FF

Elisabeth zei

Uhh waskeuken ?jeetje mijn machientje staat in een veuls te kleine douche .Maar nee mij maakje er ook niet blij mee ,maar wel een leuk idee van je.
Liefs Elisabeth

Anoniem zei

Ik hoop in ons volgende huis een heuse waskeuken te krijgen (staat in ieder geval op de lijst), dan zou dit een mooi plekje krijgen ;-)

Liefs Inge

mieke zei

bonjade toch wat een warrige reactie

In den Uylenbal zei

H die Lynda, net als Bonjade ben ik best een beetje blonT, een nieuw idee van Lynda ?? Hoe werkt het precies, je ontvangt iets en geeft iets door ?? Spelregels Lynda !!! Ben een best goed in het spelen van spelletje, mits er regels zijn, dus ....leg uit, leg uit, leg uit.... Greetz Lejo
(bij de weg, nog steeds weet ik niet of je mijn voicemail hebt gehoord.....)

Linda zei

Dit lentefeetje gaat helemaal glimmen van deze mooie spulletjes en ze heeft er ook nog wel een heel mooi plekje voor..Wat leuk dat je dit zomaar weg geeft....
Liefs, Linda

lia zei

Nee meid, mij doe je er ook geen plezier. Maar er zijn vast veel dames waar het hartje sneller van gaat kloppen.

liefs Lia

Merel zei

haha, zou niet weten wat ik er mee moet. :-)
Succes....maak een filmpje van het verloten....tipppppp

Een sneller kloppend hart zei

Ja ohh die is zo mooi!

Geef maar door ;)

Groetjes, Veronique

Kom Achterom zei

Ha Lynda
Kijk hier wordt ik nu helemaal blij van!! ik als echte boeren keuken wasvrouw! ik heb er zeker een plekje voor in mijn keuken.
kleur goed alles tip top en spik en span!!
Ik doe dus lekker graag mee aan je give away
fijn weekend
en tot maandag
Yolanda

Kom Achterom zei

oooh ja ik link je natuurlijk wel op mijn blog! zat al met mijn neus in de waspoeder! hihi
Yolanda

vosgesparis zei

tsja ik heb ook nog wel en doos vol spul waar ik t mee gehad heb maar ik hoef dit er niet nog eens bij LOL

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Ha Deerne....
kijk eens in mijn blogarchief, september de 26ste...of anders bij "labels" even op "recept" klikken...voila, recept appel-walnoten-cake!

Dag lieve doorgeefster!
Groetjes Hil

Stina zei

Sta veel in de keuken dusse daar wordt ik wel blij van...doe graag mee hoor Lynda, leuk

groetjes stina

Zal een link plaatsen.

It's me zei

Hahahaha!! zeg toch gewoon dat het een give away is troel !! ..nou als ik het win geef ik het gelijk door .....aan...Yolanda...zomaar van kom achterom...lijkt me leuk voor haar !!! aardig ??? ikke wel toch ??? liefs van mij...xxx...tut....

Floor zei

ohhhh give away.......leuk.........niet voor mij ik ben van de strakkere ...

by kuzz zei

Waskeuken...mmm doe maar gewoon Ariel ofzo.

Gianly zei

Grazie! grazie!! grazie!!!
Tanti baci
Gianly
http://giato.blogspot.com/

La Maison zei

Helaas, ik hou niet van werken ;) en gelukkig geen waskeuken bij mij.
Ik gun jouw giveaway graag aan een ander.

Groeten
Hermine

Nicole Claudia zei

Ook al aan de opruimerites... hahaha. Het steentje dat is weer zo'n typisch chaoot-verhaal. Dat steentje is elke keer zo'n ramp, want Ramon moet dat 24 uur bij zich voor hij naar de afspraak gaat... en elke keer gaat het nèt wel of nèt niet goed om dat kreng te vinden. Nu heeft Ramon een riante verzameling privé steentjes, maar ook die raken daarna zoek... Hij had nog één steen (een joekel) dus die heeft hij bij zich gedragen. Jitske moest wel lachen en heeft hem een nieuwe gegeven. En ik heb tegen Ramon gezegd, dat hij dat geval maar in bewaring moest nemen want ik kreeg de PIP van dat ding. Zegt hij bij thuiskomst "Ik leg hem wel in de sleutelbak"... ja en dat klonk toch zó bekend in mijn oren dat ik er gelijk met mijn neus erin dook... en ja hoor!! Daar lag de vorige steen ook!!! $%#&@*(&@ hoe is het mógelijk hè!!!

Hij heeft er nu twee en die blíjven in de sleutelbak! Ik heb zegt!

Een hele fijne ijskoude zonnige dag (m'n oortjes!!!), liefs, Collie

Bij Guusje Thuis zei

Een give-away/geef-door voor in een waskeuken, leuk idee ... helaas heb ik geen waskeuken en is mijn keukentje formaat éénpersoonshuishouden maar wel heel benieuwd in welk waskeukentje dit terecht gaat komen!

Tanja zei

Een geefdoorgiveaway....leuk woord en ik doe niet mee, heb geen waskeuken, maar ben wel heel benieuwd naar het vervolg. Wel een heel leuk idee Lynda.

Heel fijn weekend,
Liefs
Tanja

Anoniem zei

It always feels so good to get that kind of cleaning done. I need to start grading, but will blog a bit longer. :) xox Alexandra

Margot zei

Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken...maar ik laat deze even aan me voorbij gaan.....wat een ondankbaar stel zijn we toch, maar het is ook echt zo'n huishoudelijk kadootje...en daar houwen wij nie van hè...het huishouden dus...
Knuf, Margot

alma zei

OOOO Lynda, twee dagen niet in blogland en dan mis ik dit bijna! Jaaaaaaaaaa leuk. Doe graag mee!

Lieve groet
Alma

Een sneller kloppend hart zei

Hoi!

Vandaag kreeg ik 't pakket, ik was even helemaal kwijt dat er een pakket onderweg was dus ik was geheel verrast!! Wat een leuke spulletjes, dankjewel Lynda!
You made me happy today xxx