Rondjes.......

maandag 3 januari 2011

Vanmorgen om half zeven ging ie weer van start....de "malle molen van het leven", en ik ben er lekker ingesprongen!
Ik "deed" mijn ding in de tijd van de baas, "deed"vervolgens mijn ding als goede moeder(voedsel verzamelen) en huisvrouw(een schone badkamer), en huismoedervrouwechtgenoot(koken en de afwas).
Met de gewassen was op een berg hier naast me op de stoel dacht ik éven een momentje van rust in te lassen en meldde me op Twitter...altijd leuk voor een ontspannen gesprek.....*kuch*...NIET VANDAAG!!!
Schalen vol pieten(jeukend of niet), potten en dierenriemen, verdwenen volgers die toch weer opdoken en kippen in zweden(of heb ik het nou verkeerd begrepen?)
Hoe komt een mens nou aan de broodnodige ontspanning?!?!?!??!
;)

This morning at 6.30 this thing called circle of normal daily life started again, and I ofcourse hopped in !
I did my "thing"for my boss, I did my "thing"as a good mother(gathered some food) I did my "thing"as a houswife(cleaned bathroom), did my "thing"as houswifemompartner(cooked en did dishes)...and so with clean laundry on a chair next to me I thought to get some rest by loggin into Twitter....always good for a nice conversation...well...NOT TODAY!!!! WIEUW!!!! How can it be that 5(can be 6) women talk SO MUCH?!?!?!?(and it wasn't ONLY me;))))
Don;t ask me what we were talking about.....if I tell you....you won't believe me;)!
I need rest!!!!!!!:D


Tweet..uhm...Liefs
Lynda

Leave a Comment

Juul zei

Ha die Lynda, is bij jullie het gewone leven alweer begonnen? De scholen hebben hier nog een weekje vakantie. Dochter is logeren dus het is ineens heel stil in huis en moeders zit lekker achter de pc.
Nog een gelukkig 2011 gewenst!
groetjes
Juul

Anoniem zei

Haha heb je dan nu tijd voor een lekker gebakkie,fijne week,lieve groet Joke.

oma leentje zei

WAaahhhhhhhhh was ook wel opeens een flink gekakel zeg. Maar leuk ik hou er wel van en ook nog een stuk of 25 dmetjes over ene p. Nou was me een avondje wel.

Muisje zei

Wat zijn de dagen voorbij gevlogen he.
Ach voor je het weet is het weer kerst.(haha)
Ga morgen weer eens in huis poetsen.

Groeten Herma

Ambiente-nostalgia zei

Ik wil zooooooooooveeeeeel doen maar ben geveld door de griep.Kriebelhoest, snotteren, keelpijn, zeer vermoeiend allemaal en overal spierpijn ,bléh, Weg planning.
Je kunt het beste gewoon in de molen mee draaien dan ben je er goed aan.

Fijne avond,
Groetjes Dorine

Anja zei

Het gewone leven, is toch ook weer fijn en anders genieten we niet meer als we vrij zijn!
Groetjes Anja.

Kaatje zei

Adem in, 1-2-3....Adem uit, 1-2-3....Adem in, 1-2-3...etc, etc....Of een weekendje naar de thermen ofzo, wil ook wel eens helpen. RELAX!!!

Tanja zei

O lekker weer een post als vanouds, de malle molen van het leven, ik geniet er weer van, ok niet van die wekker maar de rest is helemaal weer goed.

Liefs
Tanja

It's me zei

Ik snap er weer niks van !! heb ik wel vaker last van bij jouw !!...ik weet nadat je je op twitter aanmmeld niet meer wat je bedoeld...is dat twitter taal ??????zuchtttttt ben ik ook te oud voor he??? echttt...maar vind je wel lief !!! .....xxxx......

Jeanette zei

Haha....Lynda wat kan ik altijd lachen om je mooie verhalen, en weet je het is allemaal ook zo waar:-) We zitten nou 1x zo weer in de mallemolen alles moet maar weer doorgaan anders worden we lui gevonden. Soms wou ik ook wel dat wij wat vaker van de fransen hadden...daar komt alles niet zo precies en weet je dat kan hier ook wel maar dan moet wel iedereen mee doen anders werkt het niet.

Lieve groet, Jeanette

Marieke Reintjes zei

Ontspannen????? Gewoon een dag niks doen, heerlijk achter je blog, dan een warm bad, kopje koffie mee..., dat werkt voor mij wel ontspannend..
Leuk je vorige post, meisje 2 zal wel blij zijn...En hoe ontving je man..LIEFDE IS...????
Groetjes marieke

Karin zei

Ik denk dat ik hierop maar eens niet reageer ;)

butiksofie zei

unfortunatly I cannot understand:-((( but I wish you all the best for 2011! Hughs Anja

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Lynda,

Gráppige blog en de malle molen valt móeilijk te vertalen! Zeg, wil je de button nog even opnieuw inzetten. Voordat ik naar bed ging en mijn blog op geprogrammeerde tijd lanceerde had ik nog niet de URL van deze blog en is het dus mis. Vanmorgen pas kunnen corrigeren na het ontbijt.

Liefs en Hôjje wá en blijf lekker warm in Horst aan de Maas!

Mariette's Back to Basics

Floor zei

pff ik zit er ook weer helemaal in !
twitter leek wel een kippenhok werd er alleen maar drukker van hahaha

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Lynda,

Dat was een 'quick fix!' Na de malle molen en twittergekte ook nog door mij verkeerd verbonden! Sorry voor het extra werk maar ik waardeer het zeer.

Liefs,

Mariette's Back to Basics

Bonjade zei

Snap er weer niets van...maar degene over wie het gaat vast........
Draai even een rondje met je mee......
Om draaierig van te worden.........
Verdraaid ;(
Liefs

Sonja zei

Haha.. doen we nog een rondje.. Heb iets gemist geloof ik, of ik kwam gewoon te laat 'binnen'..
Dan heb je een onderbreking in je TL en mis je nix hoor. Weet ook niet wat je bedoeld met schalen met of zonder jeuk.. we laten het maar even zo.. Ik kwam hier iets zoeken:)

Doeii

alma zei

Het was inderdaad weer de mallemolen vandaag! Probeer het heerlijke wintersportgevoel nog even vast te houden maar de wekker ging akelig vroeg en allemaal weer aan de slag!

Relax!! en nog de beste wensen lieve Lynda!

Lieve groet
Alma

Unknown zei

Yup, this day is definitely wtf, lol! XX! Happy new year!

Claudia Leertouwer zei

Ook hier de start gemaakt aan 2011, dat getal is gewoon al niet in evenwicht, hoe kunnen wij dat dan wel zijn!

Carla zei

Momentje voor jezelf??

gewoon ff alle Blog langs lopen...lekker inspiratie opdoen...beetje lachen...beetje oh en ach en soms een beetje ontroerd zijn.
Geen kranten lezen..geen Twitter dus !!

Ik wens je vandaag een ontspannen dagje!!

liefs Carla.

Anoniem zei

Your day sounded like mine, only I don't twitter. We left the tv off. It was lovely and quiet while mr. c read, and I studied. Have another wonderful day ~ xox Alexandra