Levensbehoefte...uurtje ik

vrijdag 28 januari 2011


Ik heb het niet drukker dan jullie, ik ben alleen geen "gematigd"tiepje;).
Waar ik gisteren na een ochtend werken de middag besteedde aan het uitmesten(was geen opruimen meer te noemen...4 zakken..remember?) van de waskeuken, bedacht ik me vandaag tijdens de lunch(nadat ik met succes voor mn werkstuk op pad was) dat ik mn ramen weleens mocht wassen....die zon verraadde de noodzaak;).
En dus....zijn de ramen binnen EN buiten gewassen en is de benedenverdieping stofvrij en schoon...
Maar vóórdat ik verder ga aan m'n opdracht, even een uurtje ik!
Zojuist kreeg ik 'm binnen, de nieuwe CD van Adele(zal geen verrassing zijn voor jullie dat ik deze koos...áls jullie tenminste naar mn muziekjes luisteren;)..*kuch*), dus zij mag mij vermaken. De nieuwe stijlvol wonen mag eindelijk open, en een drankje en hapje staan klaar voor de innerlijke mens(omdat mijn die van een lijnende volgt...kiwi en water;)).
Kaarsje aan....zonnetje erbij, leuk uitzicht....valt me nu op dat er bést leuke flatscreens zijn, die die je niet ziet op foto's!!!*grijns*.
1 uurtje...en dan weer verder....rustig aan, maar gestaag begeven wij ons richting weekend!
Ha, lekker, vrijdagmiddag!

I'm not busier then you girls, but I'm just not the temperate person;)....where I yesterday, after a morning at work, started AND finished to muck out my laundryroom,....today, after beeing really succesful this morning in gathering my stuff for my project, I decided that windowcleaning was a MUST, the sun showed me the need;).
So...now...windows are cleaned..in and out...and the entire ground-floor is dustless and clean:). All in 1 go ;))
But before I start working on my project now, I need a"me-hour"....
Just now I recieved the new CD from Adele(and if you are a "listener", you won't be surprised I choose this CD;)).
So, Adele is gonna entertain me, finally I can go through the newest version of "Stijlvol Wonen", and there is a drink and a snack(and because I'm on a diet....hell yeah..AGAIN;)), it's gonna be water and kiwis).
Candles on, sun is shining in(CLEAN WINDOWS....YEAH)...and just NOW I see there áre lovely flatscreens....the ones you dón't see in a picture!!:).
So...1 hour, and then I will get busy again, relaxed we are heading towards the weekend!
Ahh....lovely...Fridayafternoon!






Ontspannen vrijdagmiddag/avond!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Karin zei

Heerlijk een momentje voor jezelf. Geniet ervan. En is de hele CD van Adele zo geweldig als dit nr. Zo ja dan ga ik hem downloaden, legaal wel te verstaan!

Alma zei

Hee Lynda, lekker zo'n uurtje ik:-) Ik zit hier ook lekker met water en een appeltje.Ben nl. ook weer aan "de lijn" Pas begonnen dus de discipline moet er nog even inkomen. Kost me vanmiddag wel wat moeite, trouwens.
Fijn weekend alvast,

Groetjes Alma

Nicole Claudia zei

Heerlijk even lekker relaxen met een lekker muziekje, tijdschrift en wat voor de innerlijke mens.

Fijn weekend alvast, Collie

oma leentje zei

Ben niet helemaal zen . Mijn buren maken nogal herrie. Ik ga een verzoek doen voor afschot vergunning. Jij in ieder geval lekker rustig middagje

katja-Mariska zei

MMMM klinkt goed!!!!
XXX

Heidi zei

Superknaller, die Adèle!
Ik heb geen zin om op de knop (reactie plaatsen) te drukken want dan verdwijnt de muziek weer.

Dus om het nummer vol te maken schrijven we nog maar wat..je bent dus lekker druk geweest met opruimen, is ook lekker op z'n tijd.
Rolling in the deeeeeeppppp!

grtjsss

Floor zei

cd is geweldig die heb ik ook binnen !!!!

faire un songe zei

Die Cd is geweldig.. heerlijk !!
Net wat je zegt een uurtje voor jezelf...ikkan er zo van genieten....!!

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda,
Ich wünsche Dir ein wunderschönes Wochenende!!!!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Margot zei

Ik ga deze ook bestellen..geweldig!!!!!
Raampjes hier trouwens ook (met de franse slag) gewassen...die zon ook....
Knuf, Margot

Bonjade zei

Tjonge wat ben jij goed bezig zeg...in alle opzichten......huiswerk, lijnen......echt discipline hoor...zou met je mee moeten doen....
Haha...maar of me dat lukt....
Enne gaaf lied hier...is de rest ook gaaf?
Want dan moet ik hem ook natuurlijk......?
Hebbe...hebbe....;0)
Nu hou vol he?
FF
Fijn weekend

by kuzz zei

Fijn weekend, jij hebt alvast een heerlijk voorproefje gedaan!

Home and Lifestyle zei

Ben ik weer met mijn defecte boxen hi hi...dus geen muziek maar een kiwi vind ik ook erg lekker hoor! En nu ga ik eerst een kop thee zetten, want ik kom net binnen en heb het mega koud! Brrrr...

Fijn weekend Lynda! Lieve groet, Ingrid

Susan zei

Heerlijk...Adele...helemaal mijn muziek! Dus de speakers staan hier aan hoor, haha!!
Tja, ook ik zit aan de sinaasappels en mandarijnen...zucht...komt daar ooit een eind aan...ik denk het niet...levenslang noemen ze dat ook wel...haha.

Gr. Susan.

Inge zei

Die cd staat op mijn verlanglijstje! Mooi!

Abacaxi & Hortelã zei

Mijn ramen had ik een week geleden al gedaan... toen hier de zon scheen (supergrijs vandaag, maar weekend belooft beter), geeft meteen een frisse blik naar buiten hè. Geniet van JOUW uurtje!
Bisous, Chantal

lia zei

Ja, een goed nummer. En heerlijk af en toe een uurtje voor jezelf.
Jij ook een heel fijn weekend
lieve groet Lia

Nieneke zei

De ramen gewassen??? Bevroor het water niet ter plekke?? Man, wat is het hier koud!! Wordt wel weer warm vanhet muziekje....lekker!!!! Fijn weekend.

Roelien zei

Fijn weekend, heerlijke muziek!!!

Elisabeth zei

Lekker hoor gewoon even Me Time ,hebben we allemaal nodig.Prachtige foto's ook weer ,de muziek Mwa niet mijn stijl sorry Fijn weekend
Liefs Elisabeth

Bij Guusje Thuis zei

Gaaf mens met hele gave muziek die Adèle! Ik ga dit weekend ook even een uurtje voor mezelf zoeken. Fijn weekend!

La Maison zei

De zon probeert mij ook aan het werk te krijgen, no way, ik kan nog steeds de overkant door de ramen zien;)
Geniet jij maar lekker van je kiwi en water,ik gun het je. Ik offer mezelf wel op met een glas wijn en wat noten.
Op naar een super weekend.

Hermine

André en Inka. zei

Adele is goed,hij staat hier momenteel op en, ik vindt hem beter dan de eerste cd van haar.
Heerlijk even bijkomen met Adele en woontijdschrift.

Geniet ervan,meis en een fijn weekend,xxx.

MOODZ zei

Nah ja zeg, ik haal hier net het cellofaantje(?) eraf en luister naar turning tables mooiiiii

En goed bezig met huiswerk, top hoor...
welke opleiding doe je?
fijn weekend
Tamara

In den Uylenbal zei

H die Lynda, had net nog een uurtje voor mezelf, oh nee dat was vanacht tussen 3 en 4 uur . . . yep time after time . . . i'm rolling in the deep deep sleep ! J'adore Adele, helaas is "21" nét iets te heftig voor in de winkel, "19" grijsgedraaid. Ooops, nummer afgelopen, even op rewind . . . oh nee ff Daydreamer...is speciaal geschreven voor mij...) Yep mailtje gelezen, ennuh bij de weg....flatscreentjuh ? Tja, wij "mannen" ....hahahah ! Lieve Lynda, fijn weekend !

It's me zei

Zeg heb net over je gehad bij Michaja..........leez !!!.......GAAF !!! en als alles meezit is het morgen weer genieten met een andere cd......helemaal vanuit Maarssen.....gevlogen naar jouw !!!...gave foto's..........leuk leuk !!! .....liefs van ons....xxx...

Mayflower zei

Ik heb eigenlijk nooit de muziek aan als ik achter de pc zit, maar nu stond hij even aan omdat ik bij Tanja even naar een mooie nummer luisterde en nu hier....Adèle.....een supernummer.
Geniet maar lekker van die momenten voor jezelf.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Tanja zei

Je middagje genieten is alweer voorbij maar ik hoop dat je met grote teugen genoten hebt,
Pas goed op jezelf en loop je zelf niet voorbij.
En Adele is geweldig, dus geniet nog maar even door.
Heel fijn weekend,
Liefs
Tanja

Tuur zei

Heerlij even zen! genieten met adele (hier nog niet aanwezig, kom gewoon wat vaker op je blog...) wel kwa haar loopt er hier nu een adele/puber rond...maar das een ander verhaal
Erg he...morgen komen de glazenwassers...tja kan het niet helpen maar hier zijn zoooooveeel ramen....solly stuur ze volgende maand jou kant op oke?

Room Seventeen zei

Uurtje voor jezelf? Heerlijk. Maar bah, niet met Adele hoor. Liever Laura Figy of Norah Jones.

Jolanda zei

Heerlijke muziek! Ik heb genoten hoor vandaag, lekker gebubbeld! Goed van je: de kiwi en water, van schoonmaken val je trouwens ook af:)
Lieve groet en zonnig weekend (het is lekker winters koud...)

faire un songe zei

hahaha.. nee dat gaat vic niet gebeuren...!!
Hij is vanmorgen uit de nachtdienst gekomen.. en gewoon zijn bed in gekropen.. en als ie er uitkomt is het nog het zelfde...
Ja ik weet het wrijf het er nog maar een keertje in ... ik ben errug....hahahah..... maar ach iedere gek z'n gebrek zullen we dan maar zeggen...
Groot huis dus er is veel mogelijk... We moeten gewoon kleiner gaan wonen dan hou ik er wel mee op....hahha..
Groetjes en een fijne zaterdag

alma zei

Je hebt het verdiend hoor Lynda! Heerlijk Adele op de achtergrond. Wij hebben 19 dus 21 moet er ook maar komen.
Heerlijk zo'n uurtje IK. Daar geniet ik nu even van. Kids nog in diepe rust en manlief met de krant naast me! En mijn ramen....schoon dankzij Dorien! ;)

Lieve groet en geniet van je weekend!
Alma

Kat Ibáñez zei

Hi Lynda!!

Hey, you really are a busy woman!! But I´m sure you enjoyed your "me time", it´s always a pleasure having a little time every day to listening to good music!

Hope you have a wonderful weekend my lovely friend!!!!!

Lots of liefs!!!!!!!

Zara zei

Uurtje voor jezelf... heerlijk... bijkomen. Was het gisteren nog aangenaam buiten, vanmorgen ben ik haast bevroren op de fiets: had de kou iets te optimistisch ingeschat... Adèle is goed, deze cd ook eens even laten regelen door G...

Tierlantijn zei

Goed bezig jij!!

Ook hier moeten de ramen nodig gelapt worden. Erg hoor!

Heerlijke muziek!!

Liefs!

Corine(THUIS) zei

Je uurtje jij is waarschijnlijk al lang en breed voorbij, maar ik kom ook even meedoen..een rommelige doedag vandaag, ben nu gaar en toe aan een uurtje ik :)
Groeten, Corine(THUIS)

pure Viefalt zei

Hi,

you were very busy with cleaning, but it's always a pleasure to me to clean up clearly. This year I haven't clean my windows, to cold right now, I have to wait till its warmer.

nice regards from Betty

Jeanette zei

Een uurtje voor jezelf heel belangrijk, de boog kan niet altijd gespannen staan.

Groet,
Jeanette

Anoniem zei

Love the gray pillows and throw. Very pretty ~ xox Alexandra

Claudia Leertouwer zei

Heb je het maar bij een uurtje gehouden?