It ain't what you do....

zaterdag 22 januari 2011

It's the way that you do it!!
En mocht ik nou niét slagen straks in maart(ik fluister dit, wil geen Goden verzoeken he ;)), dan heb ik in elk geval een erg leuke tijd gehad!(en hoef je voorlopig van mij geen blogje te verwachten hoor...ben ik even weg....ondergedoken zeg maar ;)).
Ik "huis"al zowat de hele dag op zolder, daar heb ik alles bij de hand(in een grote chaos, dat dan weer wel, maar bij de hand), ik knip, schuif, teken, gum, kopieer, meet, meet nog eens, vergelijk, schuif weer terug, drink, meet....enz. Het is geen straf, alleen de tijd vliégt! De zon(waar?) is inmiddels onder en met kunstlicht is het slecht te zien, dus ik ben verstandig en laat alles zo even liggen tot morgen(dus er is nog niks geplakt, je kunt kijken op de foto maar er is nog niks definitief he ;)).

Suppose I won't pass the exam in March(I'm whispering because I don't want to jinx my "succes"...;)), at least I had a great time learning this!(and you won't see any posts from me, will be in hiding;)).
Almost all day I'm working at my desk in the attic, there I have everything(looking like a choas...uhm....BEING a chaos;)), I cut, measure, shove, measure again, copy,  compare, drink, shove back, etc. It's not a punnishment, but time flies!!
The sun(the WHAT?) has set, and now with artificial light it's hard to see the colours, so I'll leave the rest till tomorrow(nothing is glued yet, so even if you look closer, nothing is definite;))


Je zou bijna denken dat ik niks anders mee doe dan knippen en plakken, maar nee, er is altijd ruimte voor meer he....zo was ik afgelopen donderdagmiddag op de basisschool van mn jongste, daar was open dag en daarvoor vragen ze altijd ouders om eventuele nieuwe ouders welkom te heten en te woord te staan...je kent het wel...van ouder tot ouder...
Nah....ik heb welgeteld 1 moeder gesproken....en moest daar dus 2 uurtjes doorbrengen....dus ik deed klusjes...*kuch*.

You would almost think I do nothing else then cutting and pasting, but no, there is always room for more;). On Thursdayafternoon, I was at my daughters school, there was a "open house".....for new parents ......well....I spoke to 1 new mother....and I had to stay there for 2 hours, so I did some chores *cough*

ik sleep kleurpotloden en bewaakte de koekjes(dat ene koekje dat weg is ging niét in mijn mond, maar in die van de concierge...die kan het hebben ;))

I sharpened colouringpencils and garded the cookies.....(the cookie missing did NOT go into MY mouth....the concierge was hungry;))

Zin en "onzin"wisselen elkaar af in een rotgang.....:), en net als bij een "goed"interieur zijn die contracten heel belangrijk!;)

Sense and "nonsense" alternate so fast, there is no stopping them...but like in a "good"interiorplan, those contrasts are very important;)


Lekkere zaterdagavond!

Liefs
Lynda

Leave a Comment

Claudia Leertouwer zei

Ik zie het al, dat gaat helemaal goedkomen!

Home and Lifestyle zei

Gezien de energie die je er in steekt, verdien je het gewoon om te slagen! Vanavond lekker op de bank de accu opladen en morgen weer gestaag verder.

Wie is trouwens die man op de foto...wat is zijn rol :-)))

Lieve groet, Ingrid

Tanja zei

Man, Ik zie geen man? O ja nu toch op de collage,
Nou Lynda met alle energie die je er in steekt zal je slagen met vlag en wimpel.
Geniet van je zaterdagavond, rust lekker uit

Liefs
Tanja

Nicole Claudia zei

Ik zou zeggen... plakse!! Vanavond standje relax kan je morgen alles checken of het is zoals je dat had bedacht. Succes, hoor!

Ook een heel fijn weekend, Collie

Alle mooie dingen zei

tuurlijk slaag jij!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Yn'e Steeg zei

Je komt zo nu en dan gelukkig dus nog wel eventjes van de zolder hihi

Jij ook een hele fijne zondag toegewenst, Jantsje

Judith zei

Knap van je als je zo 'in the flow' bent om toch heel verstandig de boel weg te leggen... Succes met knippen en plakken en jij ook een hele fijne zaterdagavond

Home is where the heart is zei

Ik weet zeker dat je slaagt!!! Iemand die zo gedreven is...ik ga zowiezo voor je duimen.
Jullie ook een hele fijne avond en zondag
lieve groet Brigitte

Bonjade zei

Gaat helemaal goed komen Lyn....let maar op.
Knip en plak ze nog....

Enne wat wou je nou zeggen dan.....?

Fijne zaterdagavond
FF

Thuis bij Tjits zei

nu even lekker rust hoor Lynda dat heb je zeker verdiend!!!
en even afstand nemen is ook goed!
geniet van je avond en zondag en veel succes met de afronding van je project:)

lieve groet, Tjitske

It's me zei

Je glimpt helemaal......zeker warm daaro......jij slaagt Lynnnnnn...geen twijfel over mogelijk.......pompidompidommmm....en ikke zeg ut......liefs ...knuf van mij.....nou vooruit eentje dan van hemmes....xxx...

marion anderson zei

lijkt me heerlijk zo'n eigen plekje op de zolder, ik doe alles op de kamertafel, jij ook en heel fijn weekend, liefs marion

Elisabeth zei

Druk druk druk ben je en het gaat gewoon lukken!!! Nu genieten van je Zaterdagavond
Liefs Elisabeth

Floor zei

Ohhhh dat komt helemaal goed jij hebt er zin in !!

Stina zei

o meid wat een knip en plakwerk, hoop echt voor jou dat je slaagt.

Fijne avond groet Stina

La Maison zei

Nu lekker naar beneden om die zaterdagavond te vieren. Je hebt zo hard gewerkt, daar mag wel iets tegenover staan.
je gaat dat op je sloffen halen hoor.

Liefs
Hermine

Muisje zei

We gaan er gewoon van uit dat het je lukt.
En nu even weekend toch?
fijne zondag.

Liefs Herma

Brabbels en Kiekjes zei

Kan me niet voorstellen dat je niet slaagd!
Vind het vooral zo leuk, dat je zo enthousiast bent en er helemaal voor gaat.
Wat zijn je plannen straks na je examen?
Vertel, vertel...

Fijne zondag.
Liefs,

Jolanda zei

Dat gaat lukken!!! Morgen kom je boven en plak en frommel je het zo in elkaar....
Herkenbaar verhaal van je bassischool, er zijn altijd klusjes te doen. Voor mij als moeder al weer even geleden, daarom ben ik er gaan werken:) Leuk je ook even te 'zien'.
Lieve groet en succes morgen.

Design Elements zei

I'll keep my fingsers crossed for you to pass the exam in March. lovely greetings

Ger zei

Geweldig,geweldig, wat een energie!!!

Lijkt me hardstikke leuk om te doen, en waarom zou het niet lukken.....
Jij gaat dat halen, tuuuuuuuuuuurlijk:-)

Ik blijf in elk geval met 2 duimen draaien op de goeie afloop!!!
VÉÉL SUCCES!!!

Fijn weekeind!!!
liefs,Ger

Inge zei

Leuke blog! Heel veel succes met datgene waarvoor je moet slagen (zover ben ik nog niet met lezen ;) )

Bij Guusje Thuis zei

Ik vind het al helemaal 'geslaagd' hoor, energie spat van het scherm, je knipt en plakt ... en geniet, alleen dat al betekent dat je opdracht gelukt is! Geniet van je weekend ... op zolder :-)

Bij Guusje Thuis zei

Leuk zo'n halve smiley op het einde,
zo moet het dus :-)

Annelies zei

Nou Lynn je bent lekker bezig meid!! gaat helemaal goedkomen joh!

Jeanette zei

Zie ik jou daar nu in de collage, leuk.

Succes en geniet even van de rust.

Fijne zondag,
Jeanette

Juule zei

ja Lyn!! wat doet die mooie man tussen de mooie spullen op het moodboard?? wel? :-))

Pierelantijntjes zei

Spannend hoor Lynda. Maar het komt vast allemaal goed.
fijne zondag,
groetjes van Ester

lia zei

Gaat helemaal goed komen hoor. Je doet in ieder geval meer dan je best.

fijne zondag, liefs Lia

Sonja zei

Ik weet wat jij het weekend aan het doen bent...! Komt helemaal goed en niet slagen in Maart?! Echt wel..

Fijne zondag!

Groetjes, Sonja

Tierlantijn zei

Gaat helemaal goed komen Lynda!

Liefs, Ilona

G-STYLE zei

Mens wat ben je druk, ik zie je al zitten daar in die ruimte met van alles om je heen ....maar ja dat werkt wel het beste he ....

Ik vind het echt knap van je , ik ben ook aan de studie maar toch weer even anders , reflectieverslagen schrijven en opdrachten doen maar niet knippen en plakken en eigenlijk is dat ook niks voor mij .

Je collage ziet er al wel veelbelovend uit hoor en gaat vast heel mooi worden , in maart is er vast een feestje te vieren ......ik heb het gefluisterd hoor, wil natuurlijk ook niet de goden verzoeken.

Fijne zondag verder, lieve groetjes Gea

Anoniem zei

Great work in progress, and let's hear it for cookies! Okay, beauty girl, I posted pictures for you! :) xox ~ Alexandra

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Gaat helemaal goedkomen, let maar op!
Succes he!
Groetjes Hilde

alma zei

Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen met je!

En zo niet....opgeven hoofd hoor! ;)

Lieve groet
Alma

Michaja zei

Natuurlijk ga jij slagen PUNT!
Liefs Michaja

Mayflower zei

Met zo'n gedrevenheid moet het wel goed komen lieve Lynda en wat zien de collages er mooi uit.
Ik zou ook het hele weekend op zolder te vinden zijn, maar helaas......een rotgriepje veranderde de plannen.
Ik heb behalve een passie voor wit, vergrijsde tinten en naturellen ook zwart in huis, is toch weleens voorbij gekomen in een post. Zwarte wand en ladenkast in onze slaapkamer en straks dus ook zwarte nachtkastjes hihi. Oja.....en ik ben ook weg van poederpastellen. Ik ben dol op veel stijlen en.....kan moeilijk kiezen...een Weegschaal die altijd uit balans is (zucht)
Fijne avond en liefs, Mea