Erase of herstel?

maandag 24 januari 2011

Vandaag begon zo leuk en ik was tevree.......dat duurde tot het middaguur, daarna ging het "mis".....het was stom, niet leuk, niks lachen, janken, boos zijn, teleurgesteld, uhm..jullie snappen waar ik heen wil? Ga ik deze dag snel vergeten of zal ik hem gewoon herstellen voor zover dat mogelijk is?
Bon(da's frans....voor goed ;) ik kreeg dus géén bekeuring;))......"we"kijken gewoon wat mooie plaatjes...worden "we"rustig en blij van....redden wat er te redden valt en morgen weer fris en monter opnieuw beginnen!
ALDUS!

Today started so nice, I was content....that feeling lasted until noon....after that "it"went wrong.....it was stupid, not funny, no laughing, crying, angry, dissapointed, uhm....you guys know what I mean? Am I gonna forget about today QUICK or shall I repare what is left of it?
Bon(that's french...just in case.....if you were asking yourself WHAT is she talking about??)..."we"are gonna look at pretty pictures..."we"like that, "we"will calm down.....so....let's save the day! And tomorrow "we"start again, fresh and perky!
So.......








en als kers op de taart...beetje glamour;)
and as cherry on the pie....some glamour;)





Rustige maandagavond!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Anoniem zei

Naar,maar morgen heb je weer nieuwe ronden,nieuwe kansen,liefsssss en een knuffie.

Muisje zei

Snel vergeten, en op naar morgen.
fijne avond.

Liefs Herma

natuurlijk groen en doen zei

UIthuilen en overnieuw beginnen.En dan lukt het veeeeeeeeel beter

groetjes Bep

verftechnieken zei

Hè bah! Ja soms heb je van die dagen... NIET LEUK. Probeer maar aan leuke dingen te denken, misschien helpt het. Liefs, Mirjam

Claudia Leertouwer zei

Het komt goed!

Ger zei

...neboekje kwam tevoorschijn:-(( als ik het goed begrijp....?

Altijd zonde van het geld......grrrrr!!!

Maar je plaatjes zijn weer beeldig:-))

Liefs,Ger

Karin zei

Erase!

oma leentje zei

Meid uitjanken en op nieuw beginnen......

Ger zei

............dat zette ik achter Bon.....

Schrijf dan niet zo wazig.......ik ben blond...ja!!!
Dacht uit je vehaal op te maken dat je 'n bekeuring hebt gekregen......

Abacaxi & Hortelã zei

Mooie plaatjes weer Lynda, positieve blik vooruit!! Sterkte!
Bisous, Chantal

Elisabeth zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Mariette zei

Lieve Lynda,

Met die kers op de taart, gaat het beslist beter lukken. Blik vóóruit en geloof in jezelf!
Lief die twee black & tan teckeltjes; doen me aan onze Mauzie denken die vanuit Limburg ook naar Georgia immigreerde met ons en hier nog précies twee jaartjes 'happy' was. Een klein fel teckelmeisje, dochter van Nederlands Kampioen Abby in die tijd... Dús, bijt je net als een teckel vast op iets en gá ervoor.

Liefs,

Mariette

Elisabeth zei

Getsie had een erg rare spelfout ,had het eigenlijk moeten laten staan dan had je nog ff kunnen lachen .Kop op meid,morgen een nieuwe dag ,vanavond even lekker rustig aan
Liefs Elisabeth

Ger zei

Bon.......goed,oké....ik hebuuuuum;-)
pffffffffff!!.....mijn Frans is niet meer wat het geweest is.

Fijne avond!
Liefs,Ger XXX

Home and Lifestyle zei

Na regen komt zonneschijn...is dat wat?

Lieve groet, Ingrid

Zara zei

Morgen doe je vandaag gewoon in de herhaling: nieuwe dag, nieuwe kansen!
Heerlijk plaatjes, word ik ook rustig van....

Floor zei

KNUFFFEL VAN MIJ en denk aan vanochtend !! word je blij van !

Nicole Claudia zei

Hmm, ik had vandaag op zich ook een lekkere dag tot... ik m'n tas zocht met een steentje voor Ramon zijn Kinesiologie... zucht kan tas niet vinden. Bedacht me gelijk dat ik de vorige keer in de haast ook geen tas mee had genomen... Waar is dan dat %&@$%# steentje???? Prompt knakte ik van frustratie... effe lekker brullen (make-up hangt ergens onder aan mijn kin te dweilen). Rem gehaast naar boven en neemt me aan mijn handje mee naar beneden... mag vandaag verder niets meer doen... maar ja dat steentje heeft Ramon toch nodig... zucht... en waar is mijn tas....(snif).

Maar wat een prachtige foto's laat je weer zien... een en al ontspanning en prachtige sfeerplaatjes. Zucht en die badkamer.... Ooooh!

Groetjes, Collie

Theemuts Rommelhoekje. zei

Morgen weer een nieuwe frisse dag !
Slaap lekker straks ,groetjes Romkje.

Tanja zei

Kom op Lynda morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.

Liefs
Tanja

It's me zei

Knuffel van mij......knuffel van hemmes.......liefs liefs van ons....xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx....

Een sneller kloppend hart zei

Hm, da's minder....en altijd als je 't niet verwacht (natuurlijk) en je voelt je zo in de zeik gezet op de één of andere manier he...gewoon omdat je het meestal zo per ongeluk doet en dan via zo'n bon een 'standje krijgt...it SUCKS!

Morgen een nieuwe dag meid!

Groetjes, Veronique

Judith zei

Wel erg mooie plaatjes hoor Lyn, vooral kiekje 3 is van het 'ikwiluthebbuh'gehalte:-)

En nou... weer een beetje blij??? Zo niet, dan hier nóg een dikke ZOEN erbij van een blogvriendinnetje!!!

Merel zei

Je kan ook aan Martin Visser denken die heel gelukkig is met zijn nieuwe vriendin en interieur....

Ook deze dag gaat voorbij...(opbeurend bedoeld)

André en Inka. zei

Morgen nieuwe ronden en nieuwe kansen,kop op,hoor.


xxx

Bonjade zei

Bon.....???????
Hoezo wordt ik hier nu weer bij betrokken????
Heb niets gedaan!!!!!!
Maarre heb je nu een bon of niet?
Liefs
Bon( ja sorry...heb mijn naam niet mee begrijp ik...;0)...)
FF

Michaja zei

Hou moed komt goed!
Liefs Michaja

Juule zei

Ik zal wel moe, blond en dom zijn... Wat is er in vredesnaam gebeurd Lyn?? Geen bekeuring? Geen Bon, Niet gezakt voor je eindexamen..Kom es op de sofa en vertel...

Juule

Tuur zei

dikke knuf...wilde je nog storen....slik nou durf ik al helemaal niet meer...
pff eindigd mijn dag ook nog.....:(

voor jou een dikke knuffel en morgen gezond weer op!

Tierlantijn zei

Balen zeg!!! Zo jammer! Maar daar gaan we het niet meer over hebben...punt

Erg mooie plaatjes. De badkamers zijn wow!

Nou Lynda, morgen weer een nieuwe dag! Truste!

Liefs, Ilona

In den Uylenbal zei

H die Lynda, sorry hoor, ondanks je wederom wazige mail heb ik een glimlach op mijn gezicht als ik je blogpost lees. Adem in, adem uit (probeer dit de gehele dag te herhalen :-) en alles zal reg kom ! (das suid afrikaans voor dat alles goed komt) Bij de weg, je blogpost hiervoor heeft me behoorlijk aan het denken gezet, althans de vele "man-onvriendelijke" reacties. Met name de opmerking "zo'n mannen" (????) Je begrijpt dat dat voor mij als man met een homosexuele relatie (ja dames, zo noemen we die vorm van een relatie hebben, als een man met een man samenleeft) vreemd is om te lezen. Aan de ene kant hebben we het over de onhebbelijkheden van de man in het algemeen, als het aankomt op inrichting en zijn inbreng in deze. Aan de andere kant lees ik (bijna) enkel rolbevestigende opsommingen van de man. Ik ben er even klaar mee, sommige vrouwen zijn net mannen. Je kan niet met, maar ook niet zonder ze leven . . . . xxx Lejo

Anoniem zei

Every cloud has a silver lining, lieve Lyn!

Desiree

Bij Guusje Thuis zei

Groot glas Karavan, een litertje of wat misschien ... dan komt het wel goed schatje :-)

Juule zei

Ik las net deze...
Het is de tegenwind die een vloeger doet opstijgen. En toen moest ik aan jullie denken...Dus bij deze...
Sterkte..komt goed. Niet nu, niet vandaag, maar ooit.

Rozmeen zei

Na regen komt zonneschijn.. vandaag wat zon geweest hopelijk voel je je weer beter..

Dikke knuffel,
Rozmeen

Jeanette zei

Ga even lekker bloggen en dan gaat het vanzelf weer over.

Groet,
Jeanette

butiksofie zei

Awsome pics like a trip in another world! Hughs Anja

Little Emma English Home zei

Hi Lynda! Popped over to say hello, I hope you're fine. Ps. good luck for Valdirose giveaway, that place is charming! :)