KST!

dinsdag 11 januari 2011

Wie liet 'm binnen???
Wéér ben ik alles kwijt(foto's die belangrijk waren heb ik gelukkig steeds meteen af laten drukken.....gewaarschuwd mens...)..bestanden, interviews etc.......
Ik wordt er helemaal geschuffeld van!
Dus ik zit weer op zolder....op het "oldsmobiel"van de meiden....*blurgh*....en wéér moet ik afwachten of manlief mn ding weer aan de pruttel krijgt!
Kssssstttttt.........

Who let it in????
Agáin I lost everything( my most important pictures were already printed....wieuw....it happened one time too many...)..files, interviews etc.
It is really driving me crazy!
And so, again, I'm in the attic....using the "oldsmobile"from the girls...*blurgh*...and agáin I have to wait, if my hubby can get this thing started again!
Ksssssssttttt........

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Bij Guusje Thuis zei

Ik zat vanochtend (net als nu haha) even illegaal in blogland en klikte op één van de blogjes die ik volg en pats ... alarmbellen bij de helpdesk ... en pagina (gelukkig?) niet open te krijgen, maar of mijn thuiscomputer dat ook snapt?? Maar weer even met die virus-speurneus aan de slag straks. Hopelijk zijn jouw bestanden nog te redden en terug te halen!

Nu weer vlug terug ... aan het werk :-)

wonen bij de dijk... zei

ojee, was het echt het trojan horse???
Sterkte ermee, misschien kun je hem weglokken met een wortel..
Cobi

Home and Lifestyle zei

Balen!!! Daar zit je nu eenmaal nooit op te wachten!

Carla zei

Tja...het zijn leuke dingen...zolang ze het gewoon doen!!
Ik was een paar jaar geleden ook alles kwijt...ben er een week ziek van geweest.
Dus...dacht dat overkomt me niet weer...externe harde schijf gekocht en alles gelijk daarop gezet.
Maar...even vergeten om hem af te koppelen toen ik hem niet nodig had...dus bij de volgende crash(nu inmiddels al 4 x)was wéér alles weg.
Nu dus maar af koppelen als we hem niet nodig hebben.
Sterkte...hoop dat hij nog gereanimeerd kan worden.

liefs Carla.

Claudia Leertouwer zei

Externe harde schijf een ideetje? Moet trouwens zelf nodig weer backuppen.

Nicole Claudia zei

Iek, jakkes, gecrasht!! Ik hoop dat je man hem weer gauw op de been heeft geholpen, want een oldsmobiel klinkt nu niet echt flitsend!!

Sterkte met de patiënt, ik hoop dat je snel weer er achter zit, en dat je niets kwijt bent natuurlijk!

Groetjes, Collie

Kat Ibáñez zei

Hey Lynda, is something wrong with your computer? I hope everything is sorted very soon!!
So sorry to hear you lost some pictures and words...Be patient my dear friend :)

Hugs&Kisses!!!!!

Thuis bij Tjits zei

oh wat balen is dat:( je vertrouwt zo'n ding alles toe, je hele hebben en houden.. maar o wee als ie daar geen zin in heeft.. hoop dat je binnenkort goed nieuws hebt:)

liefs, Tjitske

Elisabeth zei

He getver had je een paard in de gang ? ook eens gehad en alles kwijt .Nu staat er niets bijzonders op ,voor het geval dat!! ik hoop dat het weer in orde gemaakt kan worden.
Liefs Elisabeth

Ambiente-nostalgia zei

Bij mij is laatst ook de PC kapot gegaan. Die dingen moeten het geoon doen, toch.
Hopelijk kun je nog dingen terug vinden ;-(

Groetjes Dorine

Tierlantijn zei

Meen je!! Wat ontzettend BALEN (i know)!

Duin voor je dat je mannetje 'm weer aan de praat krijgt!

Liefs, Ilona xx

faire un songe zei

Arme jij.....

marion anderson zei

kalmte kan je redden, komt allemaal goed schatje, liefs marion

Pieternel zei

Ai, daar zit je niet op te wachten denk ik. Ook je huiswerk>>>>>

P.ieternel

Nieneke zei

HORROR!!!!

In den Uylenbal zei

H die Lynda, kan wel weer een leuke opmerking maken over Trojan Horses , maar doe ik niet. Je bent druk bezig en dan kan je zoiets absoluut niet gebruiken. Maar je kent het gezegde : They shoot Horses, dont't they . . . xx & Greetz Lejo

Judith zei

Ahhhh, nee!!! Wat balen zeg *understatement*... ken het gevoel!

alma zei

Wat een ellende en niet zo'n beetje ook! Ik zou er doodziek van zijn wanneer er met mijn foto's wat gebeurde! Hoop en duim voor je vent!!

Liefs
Alma

Stina zei

wat vervelend weet wat het is, ook ik ben een keer al mijn foto's kwijt geraakt en spoorloos waren niet meer terug te halen.
Voortaan zet ik ze gelijk op een cd.

Groet stina

It's me zei

Zeg al wij blogdames nou allemaal even denken € 5 euri storten op jouw rekening.........dan kun jij een nieuwe kopen!! ...goed ideeeee??????.....POMPIDOMPIDOMMMMMM...ik stort de eerste kom op dames wie volgt ??????...keigoed deze !!!.....enne hoor net van hemmes die doet ook € 5 eurootjes voor een nieuw lappie voor onze Lynnnnnn....xxxx....xxxx....

Home is where the heart is zei

sterkte ermee. Techniek is leuk, maar moet t wel naar behoren doen! Ik hoop dat die knol weer weg is
Toch wens ik je een fijne avond toe

lieve groet Brigitte

Alle mooie dingen zei

hoe krijg je het voor elkaar.. heb je geen virusscanner?
ik hoop dat hij het weer gauw doet.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

lia zei

Oh, wat vervelend.....hoop dat5 mannetje hem kan fiksen voor je. DUIMENDE groetjes.

Unknown zei

Du brauchst ein Entspannungsbad und ein Glas Champagner!!! ;-))

besos

Tine

Tanja zei

Zo das balen Lynda, ik hoop met je mee dat je man hem weer aan de praat krijgt, gelukkig heb ik hier ook een pc dokter.
Getver af en toe zou je die pc in een hoek gooien maar wat zal de wereld klein zijn zonder.

Sterkte
Liefs
Tanja

Vær våken zei

I'm feeling with you, my friend!!!

Kristin :)

André en Inka. zei

Ojee,dat is balen,sterkte ermee,meis,hoop dat je mannetje het gauw kan fiksen.


xxx

Floor zei

hahahahaa die muziek ahhahahaa kom niet meer bij hahahaha LUV !!!!!!!!

Sonja zei

Hallo oldtimertje, ben je er weer een beetje bovenop. Inderdaad een externe schijf is wel ideaal wat dat betreft.. goed dat je de foto's af laat drukken. Als het paard bij mij langs zou galopperen, ben ik alle kinderfotojaren van de kids kwijt! Maar gelukkig is daar het externe schijfje ;)

Succes en hopelijk valt de schade mee..!

Karin zei

Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik word vreselijk afgeleid door de muziek. Wat een VRESELIJK lied is dat, die blijft weer hangen....de hele avond. "En da ge bedankt zet de witte!"

Margot zei

Niet voeren hoor, dit paard!!!
Wat een afgrijselijke muziek, brrrr....
Succes ermee...
Knuf, Margot

Bonjade zei

Tjonge hoe kom je eraan.....nog beter ....hoe kom je eraf.....
Enne heb je je pakket al binnen.....?
Fijne dag
Liefs

Marjan zei

Oow balen is dat! Ik hoop dat je man de boel snel weer aan de praat krijgt.
groetjes
Juul

Alma zei

Potverdorie, da's balen, zeg! En je hebt er volgens mij nogal wat opstaan! Toch niet je huiswerk, wel!?
Ik hoop ook voor je dat "manlief je ding weer aan de pruttel krijgt":-)

In the meantime: stay calm and keep breathing.
Liefs Alma

Anoniem zei

ooooooo!