Breuk...

woensdag 19 januari 2011

 In de week :)....het is weer woensdag, nou ja.....ergens halverwege dan, maar woensdag is het! En dat betekend de week doormidden he!
Morgen voor mij nog een ochtend werken, smiddags ouders ontvangen tijdens de open dag op onze (basis)school en dan is het echt weekend!!
Dat ik druk bezig ben kan jullie bijna niet ontgaan zijn;), er moet nog 1 huiswerkopdracht de deur uit(2 zijn er al weg) en dan moet ik aan de eindopdracht beginnen(waarvoor ik al een plan heb bedacht, nu nog kijken of het uitvoerbaar is....vaag? Later meer;))

*break*

It's Wednesday, so the week is broken in two....and we lovies, find ourselves in the best part of the week....the last half;))
Tomorow I have to work in the morning and in the afternoon I will be at girl number 2' school....welcoming new parents on our "open door day". After that....MY weekend starts!;)
It's almost not possible for you to have missed, me being busy:)...there's still 1 homeworkproject left(2 I've already send to my teacher) to finish before my final project(for which I already have thought of a plan, if it's achievable I don't know, but will find out;))....you think I'm vague???? More about that later;).







Toeval bestaat niet???
Ik heb 'm niet zien reageren bij m'n laatste twee posten(maar hij is vást heel erg druk ;)) , maar bij mijn bestelling die ik bij 'm deed zat wel een heel toepasselijk(althans, zo werd het door mij ervaren;)) presentje!!
Een Hart onder de Riem!

There is no such thing as coincidence???
I didn't see him commenting on my last 2 posts(he is a busyman!), but today, when my order came from his store, there was a little present added!


Ik blij(broodplankenset), Sjors blij(gróte doos met karton), manlief blij(die mag het oud papier wegbrengen;)).....bedankt Lejo!!!
x
One happy Lynda(new bread boards), one happy Sjors(BIG box with paper and pasteboard), one happy hubby(he is the one to take out the old paper;))
Thanks Lejo!!!
x


Liefs,
Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

Yn'e Steeg zei

TOEVAL BESTAAT NIET!!!

Jantsje

katja-Mariska zei

Ja wat ben je weer vaag hahahaha.
Ik zie een veel te klein stukje van je nieuwe broodplankenset.
Succes met je huiswerk.
Ik heb ook weer een blogje geschreven hè,ik ben er weer :)
Dikke knuffel
XXX

by kuzz zei

Neee...dit is echt toevallig...ook ik heb die set besteld en volgens mij moet de post vandaag nog komen met mijn broodplankjes van in den Uylenbal! Grappig!
Succes met je opdracht, het ziet er bewerkelijk uit!
groetjes Erna

Anoniem zei

Ziet er goed uit! je huiswerk!
Ik heb die set broodplanken ook, en echt het is mijn beste koop ever!! gebruik ze echt elke dag..

xxxx

Corine(THUIS) zei

Een klein stukje van Lynda...dat breekt zo lekker de week :)
Groeten, Corine(THUIS)

Bonjade zei

Breek de week tik een eitje........
Oh wat een heerlijke set zeg......past super hier op het aanrecht.......
Recht uit het hart ;0)

Nu liefie fijne avond

FF

Room Seventeen zei

Oh, breuk...ik denk meteen aan liesbreuk, beenbreuk, maar jij bedoelt een weekbreuk. Haha, prima breuk natuurlijk. Succes met de huiswerkopdrachten.

Pierelantijntjes zei

Een broodplankenset, wat leuk zeg.
Heel veel succes met je opdrachten hoor.
Liefs Ester

Claudia Leertouwer zei

Pas maar op dat ze niet breken!

Zara zei

Oh, mooie broodplanken! De katten hier bezetten ook altijd alle dozen, doosjes en als Sjerril de kans kreeg, kroop ze nog in een wc rolletje...

Karin zei

Ik heb even terug moeten lezen en zie dat ik het eea heb gemist. Dus dan van mij nog een virtueel hart onder de riem X
Die broodplanken vind ik ook zo leuk, maar die kunnen vast niet in de vaatwasser dus vandaar dat ik ze nog niet in huis heb.

In den Uylenbal zei

H die Lynda, yepperdepep hiero razende drukheid !! De webshop kraakt in zijn voegen, zoveel bestellingen krijgen we binnen. Denk dat ik die 2 winkels dicht doe, en webshopper-hopper word ! Ennuh . . . je had 'm gelijk goed door. De laatste loodjes wegen meestal het zwaarst, dus hart onder riem voor een harde werkster. Grappig dat "With Love" hem ook besteld heeft, wist niet dat ze blogster was . . . dames meld dit bij uwer bestelling ! Ik speel graag heel het jaar Sint of Piet ! Tip voor wat ontspanning vanavnd Lynda : Working Girl ! Greetz Lejo

Floor zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Floor zei

ik duwde hem te snel weg vorige
ik vroeg dus wie is lejo
en stuur dat lichtplan eens ik kan dat toch niet zien zo hallo ik heb een leesbril he ?

Nicole Claudia zei

Ik zie dat je veel werk aan het verzetten bent. Wat leuk zo'n verrassing bij je bestelling, dat geeft de harde werker weer moed/inspiratie!!

Een hele fijne avond, en veel succes met je laatste werkstuk.

Groetjes, Collie

lia zei

Komt vast allemaal goed, en leuk die broodplanken.

Marjan zei

Breekt zo lekker de week, moest natuurlijk gelijk aan die reclame denken. Je schiet al goed op met je huiswerkopdrachten. Alleen de eindopdracht nog, hoop dat het lukt zoals je het in je hoofd hebt.
Succes!
groetjes
Juul

Anja zei

Ik dacht serieus dat je wat gebroken had! Je klinkt idd beetje vaag hi..hi.. Huiswerk ziet er goed uit. Gelukkig schiet je lekker op. Succes verder!
Groetjes Anja.

Home and Lifestyle zei

De titel was gelukkig minder erg dan dat ik eerst vermoedde...de week door midden breken deed mij overigens meteen aan iemand denken!

We hadden vroeger een collega die het werken niet uitgevonden had. Zuchtend slofte hij van dag naar dag...

Maandag - eind van de dag - ...'gelukkig, de kop is er af'...

Dinsdag ...'poeh poeh...we zitten nog niet eens op de helft...

Woensdag....'gelukkig kunnen we vandaag de week door midden zagen (breken)'...

Donderdag...'tsjonge, zucht, nog één dagje...

Vrijdag - aan het eind van de dag - ...hè, hè, eindelijk weekend!

En dat ging week in week uit zo door hè, iedereen kon zijn uitspraken dromen ha ha!

Succes met je opdracht! Lieve groet, Ingrid

Tanja zei

Tja hier noemen ze het de week doormidden zagen, fijn dat het lukt met je opdracht(en).
Denk je nog een beetje om jezelf,niet vergeten hoor.

Liefs
Tanja

Huys 50 zei

Johhh ik zag het staan hé.....BREUK, o jjeeee ik dacht,snel lezen er zit iemand compleet in het gips,MIS !!!!!niet dus..
Geen spraakmakend nieuws,botbreuken of wat dan ook,neeeeee alleen de week maar doormidden,aacchh :-)
Valt alweer mee Lynda,kon erger toch..

Lieve groetjes
Dicky Marie.

Mayflower zei

Ik schrok ook al van je koptekst hihi. Maar de week doormidden zagen is andere koek, heerlijk...zitten we weer aan de goede kant op weg naar het weekend hihi.
Mooie broodplankenset en wat een lief berichtje, dat geeft de burger moed.
Succes met je opdrachten.
Lieve groet, Mea

alma zei

Ik schrok ook van je titel :( Maar gelukkig ;)
Mooie set heb je besteld en wat lief dat er zo'n toepasselijk cadeautje bij zat.

Lieve groet
Alma

t brocante sfeertje zei

dacht ook al o jee die spring in t veld heeft n beenbreuk oid.Gelukkig de week is in 2en.Mijn 1e werkdag maar ik bof,eigenlijk ook wel hobbydag.Je huiswerk ziet er uit als veel werk!
groetjes,Ingrid

Marie Söderberg zei

Hi my friend !! Im sooo glad you visit med:)
I see you are going in a interior school..that must be great !!!
and Yes Im obsessed with shoes ;)..im also on a diet.. Im struggle to resist from cupcakes...what a challange..hihi BUT the result will be just fine :)) have a lovely friend /Marie

It's me zei

Kijk je kan een lekker boterhammetje smeren nu zo op die planken......relax meis bijna klaar alles......enne jij hebt er niet een of twee......wij wel !!! ...dikke kus van mij en vooruit van hemmes ook eentje maar!...xxx....xxxx....xxxxxx....x...

marion anderson zei

heel veel plezier met je eindopdracht, gaat lukken hoor, liefs marion

Abacaxi & Hortelã zei

Leuke planken zeg! En veel suc6 met je opdracht... komt allemaal goed...!!
Bisous, Chantal

Bij Guusje Thuis zei

Jouw week breekt zo wel heel lekker, je gaat als een speer zeg en ... je bent er bijna. Heel veel succes met je opdracht, maar het zit al in je hoofd, dus voor je het weet is het op papier geknipt en geplakt. Komt goed!

Een sneller kloppend hart zei

Veel succes Lynda....!

Groetjes, Veronique

Anoniem zei

tssss, ze begrepen me prima enne mn engels is weer verbeterd hoor!!! ik vind dat het na bijna 9 gesluimerd te hebben best goed toevallig!!!!!
tssssssss

Anoniem zei

jaar dus

jolanda zei

Lekker dat je huiswerkopdrachten bijna allemaal klaar zijn! Je hebt het er maar druk mee hé?
lieve groetjes jolanda

Anoniem zei

Yay for you, dear Lynda. Hope your second half goes even better than your first!! xox Alexandra

Passione Helena zei

Ik heb het één en ander van je gemist..
Jeetje Lynda, wat vind ik het erg voor jullie, dat je man ontslagen is. Garantie??!!! Die willen we allemaal wel!
Wat een rotgevoel zullen jullie hebben. Ik hoop dat het snel weer onbezorgd is voor jullie.

Enne, gelukkig viel de breuk mee... hahaha bijna weekend!
Je huiswerk ziet er goed uit. Succes hoor?!

Dikke knuffel X
Liefs Helena

Thuis bij Tjits zei

breuk.. ja ik schrok ook Lynda;) maar gelukkig valt het heel erg mee haha!
en de zon schijnt vandaag, heerlijk hè!!
lief van lejo dat hij je een hart onder de riem stak!
ik heb de 2 lampen grijs (!) bij hem besteld, dit weekend kan ik ze halen hoop ik! enne.. hij kent mij ondertussen.. heb me bekend gemaakt hihi;)

liefs, Tjitske

ChoCho zei

jij blij, wij blij ;-)

Ger zei

Nee die breken niet, ik heb ze al jaren....en het eet zo smakelijk en ziet er gezellig uit bij brotzeit vom holzbrett....doe mij maar een Schinkenplatte mit Käse und Salat;-)

Succes met je opdrachten!!!
Toi,Toi,Toi....je hebt het er maar druk mee.

Fijne dag en vergeet niet te genieten van het WINTERSE ZONNETJE!!!

Liefs,Ger

Anoniem zei

ja hoor kom maar naar rotterdam, dan zal ik je rondleiden.

ms wel in het engels!:-)