Colourful...

woensdag 26 januari 2011

En daar ging ik, gewapend met "centjes" op pad.....wat leuks scoren voor op tafel was de missie....met als dringend(of dwingend?..hmm...) verzoek van manlief....kleurtje móet! Kijk....jullie weten natuurlijk al een tijdje dat als ik het woordje MOET hoor de pukkels in mn nek springen en ik nog net niet ga hijgen, maar van hem, kan ik dat hebben:)......
Dus dit keer geen "akelagedrag".....met een "kleurtje"kwam ik thuis(én een nieuwe SOBERE bloempot om ze in te zetten...win-win situatie....dat snap je ;)).

And there I went, money in my pocket, ready to "score"!
I wanted(deserved??;)) something new to put on our coffeetable, and hubby added a rquest(demand??? hmmm)...it hád to have colour!!!
Look, you all know already that hearing the words HAVE TO, shivers go down my spine, and red spots cover my face, starting in my neck, but from him,.....I accept it...gladly:).
So, this time I didn't nagg, nor did I force my way....I went and came home with colour!(and ofcourse a new flowerpot in a steady colour.....it's a win-win situation...as you can see;))




Genoeg, gezeur en geklaag(althans...van mijn kant ;))), zonde van mn energie, ik kan het niet sturen en WIL het niet meer voeden(dank u Zara, wijze woorden ;)))
En dus....leuke dingen....al gehoord dat het weer lekker kouder wordt de komende dagen?*grijns*(inkoppertje;))

Enough nagging, complaining(well, at least...from MY side;))) I'm wasting my energy, I can't control everything so I'm gonna STOP feeding this "feeling"(thanks Zara for your wise words;)).
And so, back to nice things....I don't know how it is with you babes, but over here there are a few cold days coming!!*grin*

Warme Woensdagavond!
Liefs,
Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

marion anderson zei

wat geweldig die kleurtjes, het zijn amemoontjes toch ? en jij ook een fijne en warme avond bij de kachel en je lief, liefs marion

Vosje zei

Hallo Lynda

Wat een goede keus van je deze prachtige Anemonen!!

Ja gelukkig wordt het weer kouder van mij mag het ik ben die z...regen zooo zat!!!

Geniet maar lekker van je aankopen.
Fijne avond Truus

Home and Lifestyle zei

Dat ziet er lekker felurig uit en oké, ik geef toe...het wordt kouder maar voor zover ik weet hebben ze gelukkig nog geen sneeuw voorspeld :-)

Lieve groet, Ingrid

Elisabeth zei

Helemaal gezellig de Anemoontjes,ik heb ze ook op tafel staan.Echt VOORJAAR gna gna
Liefs Elisabeth

Inge zei

Goh??
Kleur??
J staat op zn strepen hahaha!!
Go girl en geniet van je blommen!

En jaaa t wordt lekekr frips MET zon!!
Oftewel 2 vliegen in 1 klap...
Klapklapklap wooooo

Koes v Z

Nicole Claudia zei

Kouder is prima hoor, als het maar niet somber èn nat is...

Wat een leuke "opdracht" krijg je van je man... Ik wil ook wel zo'n opdracht... prachtige pot lekker robuust/stoer. Daar kan van alles bij.

Hele fijne avond, Collie

Mariette zei

Lieve Lynda,

Ja, dat staat goed en brengt wat zonneschijn in huis voor de komende koude dagen...

Liefs,

Mariette

Bij Guusje Thuis zei

Lynda, jij snapt het hoor, maar weet je, dat rare pettenjongetje komt in een volgende blog aan de beurt dus tis gewoon duidelijk dat die baas van mij een kattekop is en vanaf nu doe staat ze gewoon op negeerstand.

En over dat leuks op je tafel mag ik ook al niks zeggen van haar, ik heb namelijk alles wat vorig jaar aangeplant was en waarvan ze hoopte dat er mooie Annabella's in zouden komen deze zomer, een beetje gesloopt denk ik, dus heb niet zoveel verstand hoe bloemen eruit moeten zien ... en zij dus ook niet meer :-)

Hele dikke knuffelpoot van Guusje!

Michaja zei

Jaja, ik heb de koude jouw kant opgestuurd. Je weet ik luister altijd heel erg goed :)
Vandaag was het weer een heerlijk weertje. 's Morgens koud maar tegen het einde van de ochtend en begin van de middag zelfs zo lekker dat ik buiten in de zon een kopje thee heb gedonken. Fijn he of heb jij liever de koude?
Dikke knuffel en geniet van die prachtige bloemen in die schitterende pot. Heb je heel goed gedaan meid!

Eleonore zei

Vrolijke pot met anemonen heb je gekocht.De anemoontjes zullen nog wat nagroeien,maar dat is juist leuk.
Groetjes van Eleonore.

Pierelantijntjes zei

Hoi Lynda,
prachtige combi, die kleurige bloemetjes in de sobere pot.
XXX Ester

Juule zei

Hej! Nou..,heb je toch 'färg' in huis..;-))
Klem!
Eef

Theemuts Rommelhoekje. zei

OOhh anemonen ,ik heb ze vanmiddag ook meegenomen voor op tafel ( de witte tulpen waren weer uitgebloeid) .
Ik heb mooie witte én paarse ,zo mooi vind ik ze !!

gezellige avond ,groetjes Romkje.

Tanja zei

Ja hier is het ook alweer errug koud, ik hoop toch niet dat je gelijk krijgt.
Wel mooi die kleurtje in die sobere pot, beetje kleur in je huis is wel gezellig.

Liefs
Tanja

Stina zei

Je hebt echt wat leuks gekocht, en dat in zo'n mooie kleur, geniet ervan.

groetjes

Claudia Leertouwer zei

Voorjaar!!!

André en Inka. zei

Toppie,voorjaarsgevoel,mmmmmmmmm,weer kouder de aankomende dagen,brrrrrrr,balen.

Fijne avond verder,xxx.

It's me zei

Kleur .....manlief......gedwongen ???...moet ik me zorgen gaan maken....??????...knuffels van ons....xxx.....

Yn'e Steeg zei

Prachtige kleurtjes hoor.
Manlief tevreden?

Jantsje

Thuis bij Tjits zei

prachtig je anemonen!! ben er ook gek op!!
liggen je sjaal, handschoenen en je glij-ijzertjes al klaar voor de komende dagen;) geniet ervan!!!
ben er ook wel blij mee hoor, want dan gaat de zon ook lekker schijnen:)

lieve groet, Tjitske

bijzonder-oud zei

Wat een mooie bloemen, lekker kleurtje!

En wordt het echt weer kouder? gets helemaal geen zin meer in, ik wil zon, zwemmen, bbq, bikini enz enz

Lieve groet,
Yolanda

Inge zei

Prachtige bloemen, mooie kleur! Geniet ervan...

katja-Mariska zei

Heeee die is leuk sobere pot met leuke bloemen>
Dikke knuffel
XXX

La Maison zei

Ja met de komende vorstperiode ;))) mag een kleurtje in huis niet ontbreken.

een warme groet (mijn deken staat al aan).
Hermine

natuurlijk groen en doen zei

Bij mij staan ze in 't paars en over de stoere stapelvariant wordt nagedacht

groetjes bep

Verrassend Goed! zei

Goede keuze hoor de anemoontjes.Haal je een beetje voorjaar in huis.
Staat vast super in die mooie pot.
warme groet,
Marianne

Gerreke zei

Je hebt er echt iets moois van gemaakt.

Trouwens lekker muziekje!

Karin zei

Mooi hoor je annemoontjes en die pot is lekker stoer!

Marieke Reintjes zei

Heel erg mooi, stoer en kleur, de perfecte combi.....
Mooi zo ook op de foto!

G-STYLE zei

Wat zal je mannetje blij geweest zijn dat je luisterde en jij nam gelijk even de gelegenheid om een stoere pot te kopen , inderdaad voor beiden een win-win situatie ....
Ik vind de combinatie van de kleurige bloemen super met het sobere van de pot !
Enne ik vind het helemaal niet erg hoor dat het kouder wordt , ik hoop met je mee ....
fijne week verder, lieve groetjes Gea

Tuur zei

Oooh maar dit staad samen wel heel mooi!
stoer en lief...
:)

Diana zei

Klasse Lynda. Joe know....ik kom wel bij je op d'n koffie zodra er zicht is op een nieuw huisje!!!!!

Mayflower zei

Daar fleurt een mens toch van op van zo'n fleurige ruiker......ik ruik het voorjaar hihihi.
Lieve groet, Mea

Unknown zei

Wat een prachtig bossie!!
Geniet (van de kleur :-) )
Anemoontje zijn toch wel heeeeeeel mooi!
fijne dag groetjes karin

Door Jolanda zei

Heerlijk vrolijk, morgen als ik de kamer heb gedaan MAG ik van Mijzelf ook wat vrolijks halen:)

Anoniem zei

Waat ein fleurige annemoontjes, brengt het lentegevoel naar boven, Lyn!!

Groetjes
Desiree

In den Uylenbal zei

H die Lynda, super-gezellig en mooie combi. Toevallig kregen we gisteren heel veel bloemen en plantjes binnen én hebben mooie grijze potten (van Jeanne d'ARc Living) om deze in te zetten. Grijs in combi met kleur is inderdaad win-win situatie. Ennuh, wat het weer betreft, toen ik de honden uitliet gisteravond, lag er een héééél dun laagje sneeuw, vanochtend al weer weg. Als het maar lekker helder is en het zonnetje zich laat zien. xxx Lejo
p.s. heb je mijn voicemail gehoord ????

Bonjade zei

Nu weet ik het zeker.....2 zielen 1 gedachte....
Kijk maar eens naar de titel van mijn post van gisteren......ja, ja...waar blijf je toch?
Zo stil zonder je......
Maar met deze post van je maak je me weer helemaal gelukkig
Je FF

Kom Achterom zei

OOh maar zo kan je je echt wel laten dwingen!
prachtige kleur annemonen zeg!!
Fijne week
Yolanda

alma zei

Heel mooi die sobere pot met die prachtige voorjaarsannemonen. Ehh toch wel lekker lente Lyn!

Lieve groet
Alma