Het kan vriezen, het kan dooien...

zondag 16 januari 2011





Pffff, hoe erg is dát.......vindt m'n eigen grapje(titel) wel érg grappig!!!!
Dat geeft een beetje m'n gemoedstoestand weer....hyper en aanwezig....
Ken je dat??? Het is nu dus weekend(joh?) WEE...KEND...tijd om even bij te komen van een drukke werkweek...maar nee......IK heb alweer tigjoen dingen gedaan! Je begint met het ene(even denken...de aanzet wassss....uhm....o ja...bedden afhalen) en als je achterom kijkt op zondagavond lijkt het alsof je hele huis door een wervelwind(positieve zin) getroffen is....dozen met stofstalen die er al weken staan MOESTEN dus gewoon dit weekend uitgezocht worden(twee dozen gaan er naar school voor de handvaardigheid), ALLE bedden moesten er ineens aan geloven, dat betekende dat de meiden erbij "gesleurd"werden want de kamers konden ook wel wat aandacht gebruiken(en gelukkig pikten beide dametjes mijn energie op en hebben ze zich van hun beste kant laten zien;)), met als gevolg dat er natuurlijk even de stofzuiger doorheen moet(bovenverdieping), maar als je op de bovenverdieping aan het ruimen bent betekend dat altijd dat er veel door de achterdeur naar buiten gaat dus kan er daar ook gestofzuigd worden, waardoor je dán weer denkt"ach, als ik dan tóch bezig ben".....en zo sta je even later ook de zolder en de trappen te zuigen.......toch?
Anyway.....IK heb dan altijd nogal de neiging tot "overdrijven"en dus haalde ik nog een kast leeg(en maakte wat zakken vol ;)), maakte ik huiswerk(yeah, bijna af....vandaag gok ik...), douchte ik(duh), maakte ik daarna maar meteen de badkamer schoon, mikte een was in de machine, ging op bezoek bij m'n ouders, zette het vlees voor zondag aan....SLIEP, als een roos, werd verwacht aan het ontbijt(waardoor dus de afwas voor mijn rekening was;)) deed de afwas, schrobde de aanrecht, stofzuigde nog maar eens(2 katten, en zaterdagavondchipsetendekids), dweilde als cherry on top, hing was op en zit NU*hijg* even snel een blogje te tikken om zometeen de finishing touch aan mn werkstuk te geven(ik moest ook lampen uitzoeken voor "martin visser", maar niemand gaf mij een budget dus DIE krijgt vette lampen ;))), hoor ik en passant het "geklaag"van onze puubster aan(ze heeft ALWEER honger) en plan ik de strijkwas in voor 18.00 uur vanavond...en verder???? Ach.....ik zie wel, wat er zoal op mn pad(lees: op mn heupen) komt!
Wieuw....ik ben NIET verbaast als deze "bui"ergens deze week of volgend weekend omslaat.....zo gaat dat toch vaker?(of heb ik dat alleen?) Dus ik maak er voor nu maar even ge(mis)bruik van!

Well lovies, this is one of those stories, I just can't translate without losing the "clou". It's about my "state of mind"....I'm BUSY....doing 1000 things instead of 1...and another one.....it's just one of those vibes you just have to use(abuse?).....you never know when it's over, and nothing will come out of your hands! Or is it only me?



Veel te doen, dus later meer!!!
Lots to do, little time to talk.....more later!


Liefs,
Lynda

PS: valt me net even in, ivm met dus het crashen van mn laptop ben ik alles kwijt, ik had nog een spotlight daarop staan maar die is dus ook weg, Granny May, als je meeleest, dat was jij :(. Ook je mailadres is dus weg....hellup?
Verder voor jullie allemaal......heb je nog spotlighttips, mail me lyndahovens@home.nl
En heb je een GOEDE reden waarom dat jullie NIET naar mijn muziekjes luisteren(ik heb jullie wel in de peiling hoor....;)) mail me ook;)....wie weet.....trek ik me er iets van aan(kan niks beloven:D!

O en dan het laatste(BELOOFD).....voor de mensen die naar TVOH kijken......luister NU...op mijn blog :P naar de single van Leonie Meijer....wie gaat er winnen volgens jullie???
Let me hear your votes please!!!

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Jij bent een bikkel zeg...ik word al moe als ik allemaal lees wat je gedaan hebt!! En eh...mijn muziekboxen van de pc zijn defect...!

De zondag schijnt trouwens een rustdag te zijn hi hi...misschien kun je daar wat mee? Goed excuus om even NIETS meer te doen...op je werkstuk na dan...

Lieve groet, Ingrid

wonen bij de dijk... zei

Ben is the man...
Ben tattoo saunders..
enne doe jij es effe rustig aan, vrouw, je moet de hele week nog voordat het weer weekend is..
groet, Cobi

Elisabeth zei

PFFFF mens ik word al moe als ik dit alles lees .Moetje ongesteld worden of zo haha ,was ik ook altijd zo'n razende roland.Nu ook ff ontspannen hoor!! Fijne dag nog
Liefs Elisabeth

Floor zei

ik ben kapot van het lezen alleen al pfff moet nu even op de bank .
enne wie is martin visser?

Huys 50 zei

Hoe bedoel je HYPERRRRR.
Pffffff ADHD ???

of hoe noem je dit op zondag,jeetje ik begin me nu aardig lui en schuldig te voelen.
Ik ga zo meteen maar eens aan de inpak met de bestellingen van de afgelopen dagen(webwinkel) druk druk druk....
Mischien krijg ik dan ook een beter gevoel hahah

Lieve groetjes
Dicky Marie.

Een sneller kloppend hart zei

heb jij niet wellicht adhd? ;) check de symptomen op Google!

tvoh kijk ik nooit dus ik kan helaas niet voten!

ik wens je een relaxed laatste gedeelte van je weekendje

Groetjes, Veronique

André en Inka. zei

Hoi Lynda,heel herkenbaar,hoor,ben gistermorgen en vanmorgen ook als een wervelwind door het huis gegaan.gistermiddag en avond nog even gewerkt en vanmiddag visite.
Twee honden ja,ja,die hun wintervacht aan het verliezen zijn,het wordt volgens hun alweer voorjaar,hieperdepiep hoera sorry,ik weet dat jij er anders overdenkt maar,het kan hier niet snel genoeg voorjaar worden.
Hup honden lekker de tuin in vanmiddag,geen haren meer in huis even rust na de visite lekker stuk lopen met al de beesies en dan vanavond storten we lekker in achter de tv.
Eindelijk de hele week door werkzaamheden s’avonds pas om half 10 thuis maar vrijdagavond wel kunnen kijken en ja,laat de beste het maar winnen.
Vindt je achtergrond muziek leuk kan alleen niet luisteren want bij ons geeft dat ding hoe het ook heten mag geen geluid meer,balllllllllllllllennnnnnnnnnnnnnn.

Fijne zondag verder,succes met je opdracht nog een klein stukje,meis en dan ben je er doorheen,toch.


xxx

Juul zei

Heee Lynda, jij bent goed bezig. Lekker doorgaan als je zo'n bui hebt. Wie weet slaat ie nog om en ben je effe niet meer zo vooruit te branden, in elk geval niet zoals nu. Pffffft wat een energie zo in het weekend. Blij te lezen dat je huiswerkopdrachten zowat af zijn. Zal wel een fijn -lees: opgelucht- gevoel geven.
groetjes Juul

Sonja zei

Haha, hey wervelwindje! hoezo onrustig.. Maak er maar even lekker gebruik van.. je kan de wereld verzetten in deze dagen.

Room Seventeen zei

Druk, druk, druk, geen wonder dat je mijn pantoffeltjes van Ilona over het hoofd hebt gezien ;-))
Ze staan gewoon op ( de tweede) foto hoor ;-)
Groetjes Hennie

Abacaxi & Hortelã zei

Voorjaarskriebels noemen ze zoiets toch? En dat voor een wintermens als jij!
Zou niet verkeerd zijn als ik er hier net zo tegenaan zou gaan... maar het zonnetje schijnt zo heerlijk en het is zo mooi buiten, dat laat ik me niet afnemen... ik ga naar BUITEN met hond & man! Morgen is er weer tijd zat voor de rest... (gelukkig is de hulp vrijdag geweest en waren we zelf gisteren de hele dag weg - scheelt een hele bende!).
Succes met alles wat je nog 'moet' van jezelf, of van gewoon lekker uitrusten, je hebt het zeer zeker verdiend (en je meiden ook!!)!
Bisous uit Versailles,
Chantal

Anoniem zei

Nou als je dan toch zo bezig bent,dan spring je in je scheurijzer en sjace je hierheen en doe je hier alles nog een keer,oke even normaal nu,ik heb dat ook,dan maak ik in 1 dag alles schoon en als alles schoon is,sta ik al hijgend te bedenken wat ik nog meer kan vinden om te doen,maar er is niets meer dan en dan idd heb ik dat ik weken niet vooruit te branden ben en weer een achterstand op loop,vooral met strijken enne ik heb expres mijn geluid niet aan staan vanwege die vervelende blogmuziekjes whoeehahahah,nou fijne drukke zondag toegewenst,liefs Joke.

Tierlantijn zei

Ik heb denk ik dezelfde (voorjaars...;)) lucht gesnoven als jij! Stond vanochtend al voor dag en dauw de hele winkel om te gooien. Ruimte maken en poetsen! Vanmiddag nog even een ronde door het huis en daarna heb ik weer rust.

W.b. je muziek. Het ene nummertje valt wel en het andere nummertje valt weer minder in de smaak. En The Voice Of Holland; Helaas kom ik er niet onderuit om hier het één en ander van mee te krijgen. Sla een hyves, blog of facebook open....Overal wordt er over gepraat. Vind dit soort "talenten" jachten helemaal niets (Negatief hé..:) Hahah!)

Nou Lyn, leef je nog even uit en vanavond lekker onderuitgezakt tevreden zijn over je dagje!

Liefs, Ilona

Margot zei

Ik ben nu al bekaf. Heb alleen zo'n wervelwindbui, één dag voordat ik ongesteld moet worden, dus wat dat betreft mag ik dit vaker zijn van manlief....Not dus hè...
TVOH: ik denk toch Ben, maar ik vind Kim ook geweldig...en dit lied van Leonie, klinkt zo voor de tweede keer steeds lekkerder in de oren.
In vergelijking met Popstars, zijn ze allemaal winnaars.
Nou, relax...Knuf, Margot

Inge zei

High Five sis!! Hier t zelfde hoor, zon op de bol en gaan met die banaan!!
Die ACTIE was ik nét ff nodig én ook bij mij kan ZOmaar de stemming weer omslaan DUS heb ook ik het ervan genomen, of nou ja eigenlijk nog dan...Foto's volgen...
Dus je verhaal...heul herkenbaar!!

Enne wat betreft The Voice ik ga ook voor Leonie!! Vind haar een toppertje!!
En Ben komt er toch wel!! Of eigenlijk, die IS er al!!

Hef a naais wiekend!!

KvZ

Anoniem zei

Here ich bin ~ :) You are so funny, and I think a bit too busy...like me. But we do find our downtime, right? Right. Richtig. Carmen...Alexandra...either one is a-okay! xox Alexandra

It's me zei

Pffffffffffff.................Lynnnn doe rustig !! adem in ...ja goed zo........en adem uit.......mens wat ben je druk.........komt goed.......maar lampen uit zoeken voor Mart dat snap ik weer niet.......enne wie er gaat winnen .....ik denk Ben.....enne ik ga nu naar mijn moeder......heb de hele tijd aan de webwinkel gewerkt ....gedoucht.....gegeten.....en zo nog strijken...weer eten maken.....lezen nog heel veel lezen....en dan boer zoekt vrouw ...en dan nog wie is de mol kijken...en dan......hemmes vervelen....en dan........pffffffff......tis zondag !! jippie ...vrij !! xxxx.....van mij....

Rozmeen zei

Hey Lievie,

Ik had je al gemist. Goed idee van die tutu met Sophie..wordt vervolgd!

Pffff Wat heb jij het druk en veel aan het doen..vandaag doe ik het even lekker rustig aan maar leef met je mee hoor. The voice volg ik half dus kan niet echt mee voten..

Fijne zondag en rustig aan..relax :-)

xxx

Pieternel zei

Zo he, dit verhaal klinkt als mijn dinsdag. Op dinsdag heb ik vrij en dan doe ik dus ook alles tegelijk. Het voordeel is dat het wel zo heerlijk is dat opgeruimde gevoel. Dit weekend niet veel gedaan, ff naar de markt zaterdag. Mannetje heeft weer een hele partij kaarsen staan maken voor de winkel. Kleurtjes roze, lila, wit en limegroen. Prachtig zijn ze weer. Ga ze dan maandag allemaal weer een plekje in de winkel zetten... Zondag niets gedaan en daar word je toch moe van. Zo, nu tijd om aan het eten te beginnen.

Groetjes P.ieternel
p.s. ik kijk niet naar TVOH enz.....

Alle mooie dingen zei

tja je gaat als een wervelwind door alles heen... ik hoop dat je nu even rust neemt en the voice tja dat kijken we niet.
ik weet alleen dat die ben met al die tattoo's favoriet is.
adem in... adem uit.....ZENNNNN
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Judith zei

Haha Lynda, wat een verhaal... en wat een productief weekend! Gisteren waren we de hele dag onderweg, dus thuis hélemaal niks gedaan. Dát betekent wel dat ik vandaag ook nonstop aan de gang ben geweest (tja, vrijdag werk ik de hele dag en als er dan 2 dagen niet veel gebeurd is dat natuurlijk geen overbodige luxe!)
Lekker hè, zo'n relaxte zondag hahaha

Ennuh... TVOH... Denk dat het raar moet lopen als Ben niet gaat winnen, die is toch wel écht onderscheidend wat een pré is in de muziekwereld. Maar de andere finalisten zijn ook steengoed, dus mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit!

En nou, lekker rustig van je zondagavond genieten of wat??? X Juth

Nicole Claudia zei

Zoooo, jij hebt het inderdaad zwaar op de heupen... Klinkt op zich bekend hoor, het is bij mij ook hollen of stilstaan... Huishouden gaat bij mij niet vanzelf maar met scheuten. Ik ben ook heel blij dat elke zaterdagochtend, we met z'n allen altijd een rondje door het huis. De kinders merken door die zaterdagen héél goed hoeveel ze door het huis laten slingeren... hahaha.

Fijne avond, Collie

Nieneke zei

Haha!!! Als je ALLES optypt wat je hebt gedaan, ja dan heeft IEDEREEN het druk! Nee hoor, je hebt veel gedaan,kunt trots zijn! Heerlijk muziekje...heb alle 4 de sigles op mijn blog staan; wel zo eerlijk toch??? Begrijp dat jij voor Leonie gaat?? Ik vind Kim leuk, Ben ook (hieruit de buurt vandaan) maar Leonie vind ik ook wel wat...Pearl...nee..daar heb ik minder mee..

Jeanette zei

Tjonge, jonge, jij bent als een razende roeland door je huis gegaan. Wat zal het fris ruiken bij jou, ik kan het hier bijna ruiken. En TVOH, zit nu life for you te kijken en Kim gaat zingen, ik ben benieuwd. Ik schat Pearl ook heel hoog in. Ben komt er vanzelf wel.

Fijne rustige zondagavond.

Groet,
Jeanette

Plien zei

Wow, is het besmettelijk?? Dan blijf ik nog even op je blog! :) Ook om naar het mooie nummer te luisteren..
Fijne avond!

Petra zei

Ik smul altijd van opruimverhalen in de hoop dat de vonk overspringt. Nou was ik van de week al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed bezig met resultaat, zelfs ene zoon (19) begon ook spontaan, nu die andere (ook 19) nog. Ook nog een rommelige dochter (14) die nergens last van heeft, zucht...En die man van mij laat ook van alles slingeren maar ik heb de naam als je begrijpt wat ik bedoel.

Ga zo door maar vergeet niet te genieten!

Home is where the heart is zei

Ja, schuren,stofzuigen,verven, aflakken enz enz Nee niks bijzonders. Manlief gaat werken. Ik ga denk ik wel een feestelijk toetje maken, hemelse modder. Zegt jou dat iets?

Home is where the heart is zei

zoiets ja hihihi maar denk dat ze dat hier allemaal wel waarderen, nemen we die ene kilo wel voor lief :)))

Weermaarssen zei

Jeetje Lynda.
Heel lief van je dat je mijn blog hebt gelezen. Dat je daar nog tijd voor vrij kan maken, jij als bezig bij. Als een van de zeldzame mannen in je blog kan ik je vertellen dat je een droom bent voor vele mannen. Fantastisch uiterlijk en een zeer brede belangstelling. Ik ga je volgen.
Groetjes Louis

Merel zei

Woehie....heerlijk zo'n bui. Dan kan je zo lekker tevreden zijn, na afloop.
Ik heb vaak dat soort buien, maar stort daarna ook altijd weer in. Schiet dus niet echt op.

alma zei

Hoi Lynda. Jij was duidelijk geprikt door de werkbij! (zo noem ik het bij mezelf altijd!)
Daar moet ik het wel een beetje van hebben!
Jij kan terugkijken op een lekker proper en opgeruimd weekend! En dan ook nog je opdrachten af!

Lieve groet,

Alma

verftechnieken zei

Jeutje, ik wordt moe als ik het lees. Hoewel ik zelf ook niet bepaald lui ben haha. Ik ben vandaag ook weer productief geweest, terwijl ik eigenlijk niet veel wilde doen. Maar eh over die verf; met een blik van 1 liter doe je ongeveer 10 m2. Dat is een gemiddelde, afhankelijk van ondergrond en de kleurwisseling (van donker naar licht of andersom).

Oh ja en qua muziek; ik heb meestal de koptelefoon aangesloten i.p.v. boxen en de koptelefoon ligt momenteel in een houten bakje 40 cm onder mij, links van m'n knie. En verder hou ik niet zo van muziek op blogjes omdat ik regelmatig ondertussen naar andere muziek luister.

Bij Guusje Thuis zei

Hmm ... dit klinkt als multitasken in de 5e versnelling en dan nog meer gas willen geven. Herken er helemaal niks van, heb nooit van dit soort buien, haha ... ze zijn hier nog aan het bijkomen van de 'aanval' begin januari en doken niet voor niks de bioscoop in :-)

Morgen weer gewoon een dagje bijkomen hoor, dit moet je natuurlijk niet elke dag willen.

Groetjes,
Colinda

Oude lappen zei

Wanneer ga ik nog zo eens een dag hebben? De wil is er wel maar meestal rond de middag moet ik plat en dan ligt het werk daar.
Maar ik heb me al goed aangepast, kan nu zelfs genieten van die middag plat.
Liefs Liliane

Helena, The Swenglish Home zei

Dear Lynda,
It sound like you have got a lot on your plate right now. I hope you do have time to breathe every now and then... and that you feel you can achieve what you need to achieve.

Sending you lots of love and light and wish you a good start to the new week,
Helena

Mayflower zei

Volgens mij is er storm op komst haha.
Wat een energie.....pffff.....effe bijkomen hoor hihi.
Ik kijk tussen de bedrijven door naar de TVOH en ik denk dat Leonie een grote kans maakt.
Nou meis nu maar even met de voetjes omhoog en lekker relaxen.
Lieve groet, Mea

Passione Helena zei

Volgens mij moet je nu languit op de bank hangen..!!! Of jij hebt meer energie als wij allen bijelkaar...lief mens, ik ben al moe als ik het lees;-) Heb je straaljager-vloeistof gedronken hahaha

Geniet van alle energie die eruit komt, wat zal je huis er opgeruimd en schoon uit zien!

Wat balen zeg, dat je gegevens kwijt bent geraakt met de crash! Hopelijk meld Granny May zich snel.

Liefs Helena

Unknown zei

Oh man, I've had one of those weeks! I am with you, Lynda! XX!

Tuur zei

gewoon door gaan alle energie gebruiken...volgende week is volgende week...
En met mijn hoofd zit het goed hoor!
wat niet past past niet en die lopen uit zich zelf wel weer verder....
niks aan het handje....zen hier dus...
ik wandel mijn padje gewoon rustig verder

Claudia Leertouwer zei

Doe mij ook een beetje, een beetje is al genoeg hoor!