Half vol...

dinsdag 18 januari 2011

Lieve allemaal,
als we nog niet gesterkt zouden zijn, dan zouden we ons dat zéker voelen na al jullie lieve berichtjes! Dank jullie van ganserharte wel! We weten allemaal dat de "wereld"soms zo scheef lijkt als maar zijn kan, maar wat doe je eraan? Zelf rechtop blijven lopen, meer niet;)!

Dear all......
Would we not have been strengthened, then we would have been after all your sweet comments! Thank you all very wellmeanth much! We all know that the world looks awry sometmes, but what can you do? Keep your head straight and go on!!;)


Ik wil er alleen nog dit over kwijt: maak jullie geen zorgen, wij zagen dit natuurlijk al láng aankomen, dus de verslagenheid zijn we inmiddels voorbij. Omdat manlief alles altijd in het werk heeft gesteld om zo snel als mogelijk weer terug te keren op de juiste manier(reïntegratie, maar die hebben zij ook gesaboteerd) hebben we de "beste kaarten"op dit moment! Met alle hulp die we nodig achtten, (mediation....ook om zeep geholpen al bij de eerste sessie door werkgever, en een toegewijde advocaat) is de afronding nu slechts een "formaliteit"(mogen wij even vangen???;)))), want we zijn tot in detail op de hoogte van onze rechten! En ook al stikt die verhaal van het onrecht.....uiteindelijk zal recht zegevieren *steektvuistindelucht* HEAR HEAR;)).
Met de longen vol frisse lucht en een hoofd vol goede moed focussen we ons op het positieve...het mooie....
Dus....don't worry..."komt wel goed schatje"!

The only thing I want to say about it now is: don't worry, we did see this coming a long time ago so the state of dismay is behind us.
Because my husband did everything in his power to return in a normal as possible(and healthy) way(reïntegration, which his employer sabotaged) we have the best cards in our hands! With all the help we thought we needed(mediation...which was also "killed"by employer right in the first session, and a dedicated lawyer) rounding up is just a "formality" now ("just put the redemptionmoney in our bankaccount";)), because we made sure we were well aware of our rights!!! Eventhough this "story"just screams "INJUSTICE"...justice will prevail!!! *puttingfistupinear* HEAR HEAR;))!
With our lungs filled with fresh air and our heads filled with good cheer, we focus on the good....and the positive, and the beautiful.
So...don't worry, "things will work out sweetie"(that's  translated literally a dutch advertisingslogan ;))









Hierboven gewoon wat kiekjes uit huis...
above, just some "goodies"from our home...

en plannen zijn er ook genoeg....nu alleen nog een kleur kiezen.....KIEZEN...uhm...;)
and plans we have enough, it's just a matter of choosing the colour.....choosing...uhm...;)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Bij Guusje Thuis zei

Dit klinkt bijna als totale dwarsboming, zelfs van een "2e spoor" en dat is met al die Poortwachtertjes niet zo verstandig als werkgever. Niet dat sommigen zich daar druk om maken ... die trekken gewoon een zak met geld, huren jurist in (als ze die zelf al niet in huis hebben) en dan zij ze 'er' vanaf. Lastpakken zijn het, al die zieke lui die niet op de werkvloer verschijnen ... echt er zijn nog genoeg werkgevers die zo denken!

En hoe triest voor woorden ook, ik duim mee dat jullie kaarten goed geschud zijn. Het maakt het verdriet en het machteloze gevoel vast niet minder, maar dan kun je het gewoon afsluiten, er een streep onder trekken en vooral ... weer verder kijken (bij dit soort bazen wil je eigenlijk niet eens werken)

Hou je haaks!

Home is where the heart is zei

Kiezen ja dat is erg leuk maar ook erg lastig soms, ja we doen die...of zullen we toch uuhhh.
En samen sta je sterk!!! Weet zeker dat het goed komt *dikke duim omhoog*. Wat gaan jullie verven?
Fijne dag

André en Inka. zei

Zo, is het samen staan jullie sterk en,het gaat vast helemaal goed komen.

xxx

Margot zei

Wat ben je toch een heerlijkerd...
Vuist omhoog: ik doe met je mee!!!
Kus

Judith zei

Lees nu je vorige post pas Lyn, maar tjee... wat belachelijk: garanties zijn er niet in het leven en die waarom gevraagd is al hélemaal niet (was het maar waar!!!).
Ik vind je houding trouwens wel TOP! Zet 'm op, liefs Judith

t brocante sfeertje zei

En zo is t maar net!Het bedrijf heeft uiteindelijk verloren.Hoe kom je er bij zeg garantie om niet meer ziek te worden,je zal er toch spontaan van gaan kuchen.Met de positieve instelling komt er vast iest beters op mans pad!
Groetjes,Ingrid

Claudia Leertouwer zei

Go girl!

Home and Lifestyle zei

Gelukkig maar dat jullie je niet omver laten blazen! Succes!

Lieve groet, Ingrid

by kuzz zei

Pff.. wat een toestand. Gelukkig houden jullie de moed er in, al blijft het een heel raar iets...garanties geven dat je niet ziek wordt... nou ja!
Succes en hopenlijk heeft hij snel wat anders gevonden!
groetjes Erna

Nicole Claudia zei

Pfff, dat is ècht niet mee willen werken... maar ja... klinkt bekend. Bij mij kwam er ook een advocaat aan te pas. Ze hadden niet gedacht dat ik lid was van de vakbond.... grinnik... gebaald dat ze hebben!!!! Hahaha, maar ja traag waren ze ook, want het heeft in totaal nog anderhalf jaar geduurd eer dat alles achter de rug was...

Groetjes, Collie

Tierlantijn zei

Wat frustrerend om zo aan de kant gezet te worden!! Uiteraard komt het allemaal goed schatje... Maar toch! Kan me je vuist in de lucht goed voorstellen!

Liefs, Ilona

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, ja jetzt fehlt nur noch der Schnee, aber der kommt viel schneller, als mir lieb ist!!!!
Ich wünsche Dir noch eine schöne Woche!
Viele liebe Grüße, Yvonne

Tanja zei

Wat vind ik het toch mooi om te lezen dat samen zo belangrijk is, want hier kom je samen weer doorheen.
Dus keep up the good spirit en you go girl!

En kiezen ach joh gewoon nemen wat je mooi vind, ik had alle kleurenkaarten besteld van de abbondanza verf en toen werd het alleen maar moeilijker.

Heel veel succes

Liefs
Tanja

Jeanette zei

Goed om te lezen dat je al zover op weg bent, maar (toch een kleine maar) geld is niet DE oplossing, het verzacht wel een beetje maar je gevoel krijgt een flinke opdonder. Alhoewel... als ik je stuk lees gaat dat helemaal goed komen bij jullie. Way to go.....

Groet,
Jeanette

Rozmeen zei

Oneerlijk..maar uiteindelijk zal zege vieren en komt het allemaal goed...schatje.. Keep up the positive attitude!

xxx Rozmeen

Tuur zei

Lees nu pas je vorige bericht goed, tjee niet niks, maar als je weet dat je goed staat, moet het goed komen vertrouwen in elkaar en heel veel kracht.
dikke knuf

alma zei

Ook al staan jullie helemaal in je recht....het vreet energie! Wij hebben dit een half jaar geleden meegemaakt en ligt nog vers in het geheugen! Blijf positief en blijf geloven dat je met eerlijkheid toch het verst komt! Maar het zijn ratten hoor die juristen van de tegenpartij! Laat je niet uit het veld slaan! Frank was ook gezegend met een kei van een advocaat en dan kom je toch wel heel ver! Maar leuk is anders!

Lieve schat! Ik bewonder je moed en je vechtlust!
Jullie komen er wel! Is het niet rechtsom dan wel links!

Lieve groet en dikke knuffel!
Alma

Anoniem zei

Dat is zwaar ...... ik weet wel dat aan alle kanten om mij heen,mensen getreiterd worden door bazen,ook op mijn werk,ze hebben geprobeerd om alle vaste krachten eruit te werken en door te gaan met uitzendkrachten en geloof mij,we worden behoorlijk tegen gewerkt,voor het woord trut dat ik als geintje tegen mijn vriendin zeg,zit ik al op kantoor omdat dat schuttingtaal is,deegmakers kregen officiele waarschuwing omdat ze een deegje teveel hadden in voorraad,we gaab binnenkort in ploegendienst want dat is beter,maar aan een rapport willen ze niet meewerken,echt het is overal feest,hopelijk vind je man weer wat,hou de moed erin,liefs Joke.

katja-Mariska zei

Zo is het maar net(over je eerste stukje)
En zag ik daar HET gewei langs komen,leuk.
En wat is dat voor een verf wat je daar hebt????
Dikke knuffel.
XXX

THE BLACK BARN zei

LIEVE LYNDA,
JIJ HEB HET OOK NIET MAKKELIJK GEHAD LEES IK IN JE LAASTE 2 BLOGPOSTEN.
IK WENS JULLIE HEEL VEEL STERKTE EN ALS JE WIN MAAK ER EEN KNAL FEEST VAN!!

LIEVE GROET,

MIRANDA

Vosje zei

Hallo mooi mens.
Sterkte gewenst hoor met alles!!!
Gelukkig heb je je oog voor mooie dingen nog steeds!! Prachtige foto's!!!
Liefs Truus

La Maison zei

Gisterenavond was ik te moe dus reageerde niet op je logje.
Nu heb je alweer een nieuwe dus mijn reactie is, jullie redden het wel samen. Niet klein te krijgen dus.
Natuurlijk heb ik geen woorden voor die werkgever van je lief.

Die verfpotjes komen me heel bekent voor;))
Tijd voor vernieuwing!!!!!!!!!!!!!

Liefs
Hermine

Abacaxi & Hortelã zei

Wat een narigheid (ik lees net je vorige post pas)... gelukkig komt daar nu dus snel een einde aan! Want ook al sta je in je recht, het vreet natuurlijk enorm aan je/jullie en dat kost zoveel energie...
Maar vanaf nu kan het toch alleen maar beter? Sterkte enne... ben wel benieuwd naar de potjes verf, welke kleur & waar ;-)
Bisous uit Versailles,
Chantal

lia zei

Jullie lusten ze rauw, toch.......

Liefs Lia

It's me zei

Ik zeg het je............komt goed schatje!!!.......je bent een lieverd....echt hoor!!...ja ja ja je mannetje ook......vooruit dan maar....knuffels van ons....xxx...xxx...xxx...

Plien zei

Wow, wat been positiviteit!
En wat een HEERLIJK nummer van John Mayer! :-)

Corine(THUIS) zei

Wat een dappere vechtlust! Laat je er niet onder krijgen..heel moeilijk, want ook al sta je sterk, het onrecht vreet aan je, dat kan niet anders..
Sterkte! Groeten, Corine(THUIS)

Muisje zei

Ik had je vorige berichtje nog niet gelezen.
Wat belachelijk om zoiets te vragen.
Ik ken zelf maar al te goed de strijd met werk en instantie´s.
Blijf vechten, wij hebben ook vaak samen met een advocaat tegenover ze gestaan en dan kunnen veel dingen opeens wel.

Liefs Herma

Unknown zei

That's the spirit!!!!
Komt ech wel goe schatje...

Liefsm
Monique

Carla zei

Bij ons op de zaak speelt ook zoiets.
Daar werkt een vrouwtje waar ze ook vanaf willen, omdat ze een schouder probleem heeft.
Ze had al héél lang aan gegeven dat ze wel weer voor 100% aan het werk kon, maar nee hoor dat mocht niet.
Nu na een jaar is ze weer aan het werk, maar ze zullen haar scherp in de gaten houden en zodra ze kunnen slaan ze hun slag...daar ben ik van overtuigd.
Gatverdegatverde.....

Maar ja....gelukkig dat jullie het toch positief zien en vooruit kijken!!

Ga je energie maar in je huis stoppen, dan heb je er tenminste plezier van.

liefs Carla.

Pierelantijntjes zei

Ik warm me aan je positiviteit lieve Lynda. Super hoor! Hoofd omhoog en neus in de wind!!!
Liefs Ester

faire un songe zei

Zo zie je maar weer ieder huisje heeft zijn kruisje.. maar samen zijn jullie sterk.. blijf positief kijken...
Maar ik begreep dat dat hoe dan ook niet altijd mee zal vallen..
Pas goed op jezelf meisje....
Liefs Hetty

Maaike zei

Hai Lynda, wat een kracht straalt er vanaf je bericht! Prachtig. Jullie komen er samen wel, veel geluk van Maaike

Marieke Reintjes zei

Wat een toestand, las net ook je vorige post, vreselijk,. wat denken ze wel...., maar super jullie postieve instelling..
Je kiekjes zijn weer geweldig..
Lieve groet, Marieke

Michaja zei

Super meid. Go for it!
Liefs Michaja

bijzonder-oud zei

goed zo Lynda, zet m op, laat ze een poepie ruiken! :-)

Lieve groet,
Yolanda

Ger zei

..........Pfffffff.......ik word hier zó moe van!!!

Nee niet van jou lieve dappere Lynda,maar hoe men tegenwoordig met mensen omgaat op deze aardkloot!!!

Je MOET wel van goede huizen komen en zelf een halve jurist zijn, om je waar dan ook, in welke situatie dan ook niet onder te laten sneeuwen door AL die betweters....

Misschien zal je een dezer dagen wel lezen waarom ik zo furieus ben.....nou fffffff nie.....ben aan het eind van m'm Latijn......en heb geen jarenlange dure medische studie achter de rug....

Kan ik die stevige vuisten even van je lenen?;-)

Succes met alles!!
Liefs van een nog normaal mens(maar hoelang nog....??)
Ger

Door Jolanda zei

Ik lees nu pas dit enje vorige blogje...de wereld is zo hard, je geeft jezelf, staat open voor alles een iedereen, denkt vaak een vertrouwensband te hebben opgebouwd...maar uiteindelijk blijken we allemaal nummers te zijn.

Je kop stoten, hoevaak maken wij het niet mee...te vaak.

Klinkt heel somber, maar gelukkig zijn wij mensen ook sterk, vechten voor ons recht en haten onrecht, de nacht is nooit zo donker als die lijkt...dikke xxx

Liefs, Jolanda.

Home is where the heart is zei

hey Lynda, goed dat je me erop attent maakt, wass idd iets vergeten hihihihi