dag 2, deel 2 en poging 375.561...

zondag 2 januari 2011

om nou toch eens een klus georganiseerd aan te pakken!!!!
Oke, realitypictures....

day 2, part 2, and try number 375.561 to get things organised!!
okay, realitypictures...
buiten onder ons afdak staat dit...
outside under our porch you find this...

en dit...roze is passé ;)
and this...pink is passé ;)
en omdat we er écht vanaf wilde hebben we 'm maar meteen gesloopt, zo kan er geen twijfel ontstaan, weg ermee!
and because we realy want to get rid of it, we tore it apart, now there can't be any doubt;)) HAS TO GO!
ik mag niet alles laten zien van meisje 2 maar hier wat kleine shotjes...(de belichting is niet optimaal, kamer op noord en sneeuw buiten;))
I'm not allowed to show everything but here are some shots.(lighting is bad, room is on the northside and there is still snow outside)

behang is wit met blauw en zilver(Cobi van Wonen aan de Dijk plakte het al eerder bij haar dochter tegen de muur) aan de ene kant...en de andere muren zijn zilver....
the wallpaper is white with blue and silver on one wall, and silver on the other walls...

de grote lijst die jullie rechts zien wordt gevuld met foto's van ons allemaal van de afgelopen jaren, dat wil ze graag.
the large frame you see on the right will be filled with pictures from all of us from the past years, that's what she wants.

de vloer is donker laminaat(die legde wij al vorig jaar februari)
dark flooring in every room upstairs(we did that last year in February)

kast en bureau komen zoals gezegd van I.kea type E.xpedit, met een paar kastjes en laatjes(die op dit moment weer gevuld worden door gebruikster;))
cabinet and desk are from I.kea, type E.xpedit, with some doors and drawers( as we speak...user is filling them up again;))


Nog niet klaar, want gordijnen en laatste accessoires moeten nog gehangen worden, maar voor vandaag doe ik nog maar 1 ding...en dat is het volgende uitprinten voor mijn lief...

Not finished yet, because curtains and accesoires have to be hung, but for today the only thing I will do is print the following for my honey...

love is..

get on(going) with the chores at home!!


Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Huys 50 zei

Haaahaha Liefde is....hahaa JA die is goed !!..
Ik ga dit op een stuk hout schilderen en bij manlief in z,n klushok hangen !!
De kamer wordt heel HIP hoor,leuk retro behangetje en een supermooi kroonluchter.

Lieve groetjes
Dicky Marie.

It's me zei

Hahahahhahah!! wat ben je toch een grapjas .....die man doet zo zijn best......echt !!!....leuk hoor de kamer van meisje 2....ik kom hem wel een keer live bewonderen.......alleen als zij het goed vind natuurlijk.......neem ik iets Roze mee......whahahahahhah.......deuk in mijn auto....dikke knuffel liefs van mij.....xxxx...

Alle mooie dingen zei

leuk hoor... jammer dat je niet alles mag laten zien.. wat voor gordijnen komen er te hangen?
die kroonluchter is schattig ... en je liefde is... tja... die is ook schattig
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Abacaxi & Hortelã zei

Oh nee he... die is SUPER, die Liefde is...
Ik vind het behang echt helemaal TOP, daar zal meisje 2 wel erg blij mee zijn.
Fijne zondag nog en rust lekker uit!

Bisous vanuit Versailles,
Chantal

Pierelantijntjes zei

Klusserdeklus....dat ziet er goed uit zeg. Echt een supergaaf behangetje, en het laminaat staat er heel erg mooi bij.
Liefs Ester

Thuis bij Tjits zei

haha grappig lief plaatje!! ga ik ook maar uitprinten voor manlief;)
mooie vloer en ik denk dat meisje 2 helemaal blij is met haar nieuwe behangetje:)
Lynda welkom als mijn 50e volger, leuk leuk!!

lieve groet van Tjitske

Bij Guusje Thuis zei

Haha, die man van jou zal vast héél blij zijn met zijn liefde-is-printje! Gaaf die expedit kast, puberzoon heeft hem ook als t.v./gamekast en ergens ver weg liggen daar ook schoolboeken in. Ik heb er ook eentje op mijn boek-en-zo kamer voor al die ordners en paperassen.

En wat een gaaf behang, dame 2 krijgt volgens mij een hele leuke kamer dankzij het klusteam!

Groetjes,
Colinda

Jolanda zei

Leuk! Wat een goed begin van het niewue jaar...ik heb ook nog wel wat klusjes liggen dus.....:)
En niet alles mogen laten zien, herkenbaar! 'het komt toch niet op je blog he mam....'
Die kroonluchter is leuk, ik ben op zoek naar iets dergelijks voor mezelf, he je een tip?
Lieve groet

wonen bij de dijk... zei

willemijn helemaal verrast om die foto's te zien.
ik hoop dat meisje 2 er erg blij mee is..
Je heb t ook heel accesoires in die kleur, om het verder af te stylen...
lieve meid een gezellige avond, ik ga naar rtl 4 kijken...
mooie film: Australia...
en dan morgen weer aan het werk en de kids weer naar school..
doeiiii, Cobi

Floor zei

ahaaahaaa hoe werd de print ontvangen door lief???

Claudia Leertouwer zei

Die geef ik ook aan mijn lief!

Mayflower zei

Dat is ware liefde hihihi. Wat wordt de kamer van meisje 2 mooi, een prachtig behangetje en....een kroonluchter....helemaal mijn ding.
Ziet er mooi uit.
Liefs, Mea

Carla zei

Als meisje 2 daar niet blij van wordt!!!!!!

Mooi hoor!!

Hier is ons klus project voor dit jaar...de zolder (en daar wil ik nog niet aan denken eerlijk gezegd)

liefs Carla.

Inge zei

Ziet er goed uit!!
Jullie zijn goed begonnen int nieuwe jr!!
TOP!!!

Wens meisje 2 veel plezier op haar kamer!!

KvZ

little sweet things zei

hahaha die ga ik ook uitprinten voor mijn man, hij is vanaf de zomervakantie al bezig met de zolderkamer voor onze jongste dochter. Misschien is dit een kleine hint.Bij ons ligt er inmiddals al een dikke laag stof op de nieuwe kroonluchter.

Maar wat wordt de nieuwe kamer van je dochter leuk zeg!
groetjes, Sas

Mrs. T. zei

Oh, dat ziet er hartstikke mooi uit. Oudste en jongste gaan hier in de zomer van kamer ruilen en dan moet er ook flink geschilderd worden hier.

Anja zei

De kamer wordt erg mooi. En meisje 2 heeft gelijk dat ze hem lekker voor haar zelf wilt houden. Moet je ook nog aan de gang bij meisje 1?
Groetjes Anja.

Jeanette zei

Dat ziet er ook al heel geslaagd uit hoor. Ga zo door!!

Groet,
Jeanette

Judith zei

Jullie hebben er weer iets moois van gemaakt hoor meis... nu lekker met de beentjes omhoog dan maar?! En die 'liefde is' is helemaal geweldig haha (en passend)
Dikke X

In den Uylenbal zei

H die Lynda, een vrouw als jij is toch "mans" genoeg om die kleine klusjes zelf te doen ??? Oops, krijg straks horde "dolle mina's" achter me aan . . . ennuh . . . Roze is uit ?? Laat ik nu net de keuken roze hebben geverfd, nou bedankt . . . zal er meteen nieuw sausje overheen smeren. Ik denk paars met gele stippen. Liefs & Greetz Lejo

Michaja zei

Lieve Lynda,
Allereerst alsnog de beste wensen voor 2011. May all your dreams come true, of misschien moet er nog een paar voor de jaren daarna bewaren :)
Heel leuk vond ik het dat je elke keer weer gezelig bij me langskwam, en ik vond het ook elke keer weer erg gezelli om bij jou langs te wippen. Dit jaar doen we het gezellig nog eens over toch?
Mooi behang heeft meisje nr 2!
Liefs Michaja

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Lynda,

Wát een verrassing om een Limburgse te vinden op Blogger... Volg je nu ook, nadat ik eerst bij je op zolder was kwam ik hier en je staat inmiddels op mijn Blogs I Follow lijst, opzij naars mijn blog. 'Unpetitmorceaudemoi' vond ik zo leuk! Heel goed geformuleerd.
Las dat je zonder medicijnen mag dit jaar. Zonder in details te gaan, ook ik hoop er op 17 maart a.s. vurig op. Was op 9 januari j.l. volledig verlamd en ben op Prednisone gezet. Van 20 mg p/dag nu nog op 2 mg maar moet dit nog een paar maanden volhouden. Het gaat goed, voelt goed en ik moet het vertrouwen sterk houden. Het blijft altijd in je achterhoofd hangen zo van het zal toch niet wéér gebeuren. Een zeldzame vorm van een auto-imune-disease was het... En hoe kan het nou?!
Okay, nieuw jaar en we houden het rozig! Een heel gezond en fijn 2011 voor jouw en je gezin in goede gezondheid!
Op mijn Feefjit sta je als zijnde van Swolgen maar dat ken ik ook bij mij, het wijkt soms af van je echte streek.
Liefs vanuit Georgia/USA

Mariette's Back to Basics

Tierlantijn zei

Wat ben je actief geweest zeg! Lekker fris het aqua blauw van het behang!!! Zilver aan de overkant klinkt ook erg mooi!

Liefs, Ilona x

Kom Achterom zei

HA Lynda
wat een heerlijk begin van het nieuwe jaar bij jou zeg!! dit beloofd nog wat voor de rest van het jaar! hahaha
Prachtige kamer zeg! heerlijk meidending!!
en manlief heeft die inmiddels het filter al aan?? zegt mijn man altijd als hij weer eens belaagt wordt door ons 3 vrouwen! hihihi hoort dan niets wat zeg je???
niet bereikbaar!!
Meid heerlijke week en wat zal die dame van jou genieten!!
Yolanda

Jeanette zei

Zo...jij laat er geen gras over groeien, hupsakee gelijk in de benen en armen en aktie!! en manlief maar zweten:-) Gaat mooi worden Lynda, ik zie graag het eindresultaat als ook de gordijnen hangen:-)

Lieve groet, Jeanette

lia zei

Oh... Die liefde is haha.... hij doet zo zijn best.
Maar het ziet er goed uit.

Liefs Lia

Karin zei

Doe toch rustig, het jaar is net begonnen!
En en en hoe vond 'ie 't????

Stina zei

Hihi wat grappig dat laatste plaatje...

nou maar die kamer wordt vast heel mooi, suc6!

Gr Stina

Home and Lifestyle zei

Ha ha, ik denk dat ik manlief hier ook maar eens met dat printje verras! Ik vroeg hem naar zijn voornemens en stelde voor om meer te klussen....huh...je had zijn gezicht eens moeten zien ha ha. En toen begon ik ook nog eens over de kerstboom die ik er - toen op Nieuwjaarsdag - met een paar uur uit wilde doen! Ook een klus waar ie een hekel aan heeft ha ha! Maar een goed begin is het halve werk hi hi...dat blijkt ook wel uit de kamer van je dochter! Mooi hoor...die kroonluchter is ook gaaf!

Een fijne dag!

Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

leuk behangetje! i like it!

jij ook het beste voor 2011.

groetjes

Nicole Claudia zei

Hahahaha, dat plaatje, gewèldig!! Ik vind de kamer van meisje 2 prachtig geworden. Mooi behang, mooie lichte meubeltjes, lekker strak en stoer!!

Mooie vloer trouwens... ik moet voor de kinders op zolder ook nog een vloer uitzoeken, maar wat!! De kinders helpen ook niet echt. Het moet bij Ramon en Kirsten passen, want ze hebben een soort van gezamelijk entree... dus vloer moet wel matchen... Pffff denk er nu lekker nog niet aan...

Groetjes, Collie

Anoniem zei

Up early to face the day, dear Lynda ~ :) Hope yours is going really well! Great music ~ xox Alexandra

Unknown zei

whow wat een klusteam!!
Meisje 2 helemaal gelukkig en blij het nieuwe jaar in,super hoor!
groetjes karin

Abacaxi & Hortelã zei

Hoi Lynda, ben ik nog een keer... ik zie mijn ontvangen knuffel nog niet op je blog staan... zou je die erbij willen zetten? http://abacaxihortela.blogspot.com/2010/12/knuffelenhugging.html
Heb me ook maar (eindelijk!) als volger aangemeld, dat was ik nog niet (shame on me!).
Dacht namelijk van wel...
Bisous, een fijne avond nog en laat de boerenkool je smaken (jammie! hier nog geen boerenkool kunnnen vinden dus wij moeten het doen met 'mooremoos...' (wortelstamp!),
Chantal

Roos zei

dat ziet er echt al gezellig eruit zeg , wat zal ze er blij mee zijn .

groetjes Roos

Nieneke zei

Die "liefde is"blijft geweldig!
En de kamer wordt (is) prachtig!!

Luiza zei

Thank you, sweet Lynda, for the comment and compliment you gave me!!!
It means so much to me!!!!

Hope you´ll have a wonderful evening!

Hugs/
Luiza

Corine(THUIS) zei

Felicitaties voor meisje2..een prachtige kamer! En ach die arme man van jou..ik zou zo denken dat ie het nieuwe jaar goed begonnen is (toch? meisje2?)Maar ik heb het plaatje wel even opgeslagen :) Is té leuk! Groeten, Corine(THUIS)

Anoniem zei

Word een gaaf kamertje voor meisje 2 en oh haha liefde is,geweldig,heb je lief het al gelezen,lieve groet Joke.