Making friends.....keeping friends

dinsdag 28 december 2010

Kijk, in vriendschappen moet je investeren he, het is geven en nemen. Nou wilde Henny van Room 17 mij gisteren iets duidelijk maken geloof ik, maakte ik zo op uit haar reactie op mijn "sneewkreet".....dus ik moet éven de banden wat aanhalen;)!
Henny......luister even naar Marco, speciaal voor jou!

En dan was er nog iemand met een verzoekje, of eigenlijk iemand die een dealtje wilde sluiten. Lejo van In den Uylenbal geeft mij sneeuw in ruil voor een verzoeknummertje .......maar ja...wat ik dan wél weer jammer vindt is dat Lejo BLIJKBAAR niet dagelijks op mijn blog komt want dan had hij gehoord dat ik dat nummer al eeeeeeeuwen geleden op de playlist zette!!!!!*kuch*...maar hee.....'t is geen lelijk nummer, en ik draai het met liefde nog een keer........als jullie even luisteren...doe ik alvast mn laarzen aan(voor wat hoort wat Lejo:P).

Look, you have to invest in friendships, I know, it's giving and taking.
Henny from Room 17 tried to tell me something yesterday with her comment on yesterdays post, so I have to do some serious damagecontrol;).
It's Marco Borsato with Lentesneeuw(translated: springsnow.........:D).....

And then there was Lejo from In den Uylenbal, he wanted to make a deal.... he is gonna sent me more snow but only if I play "that song"......sad to see though that Lejo doesn't visit my blog daily, because then he would have known that I've put the song on my playlist ages ago:P!!
So while you are all listening, I'm gonna put on my boots.....I'm waiting Lejo!!!!







Heb een heerlijke dinsdag!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

http://truutske.blogspot.com zei

Goedemorgen Linda,

Ik heb een vraagje...
Waarom sa ik niet op jouw lijst van groepsknuffels.
Ik heb mijn knuffel verzonden (en is al ontvangen) en ik heb de mijn toegestuurde knuffel ook ontvangen. Kan het alleen niet op m'n blog zetten omdat ik op vakantie ben.
Fijne dag, groetjes, Trudie

Zawadi-Atelier zei

Hai Lynda;
Net wat Trudie zegt, ik zie mijn groepsknuffel er ook niet op staan ... maar misschien piep ik wel te snel ... piep ... en ben je er nog mee bezig?
Wel weer een mooi blogje heb je neergezet, gezellige dag, lieve groet van Doortje

Elisabeth zei

Tja tis zoals je zegt ,geven en nemen haha ,maar ja het weer komt zoals het komt .Sneeuw is leuk !MAAR NIET DIE IJSBANEN ZOALS NU!!!Dan zit ik te balen want ik kan bijna nergens heen .Ik klaag nie hoor ,eg nie!!.
Fije dag ,liefs Elisabeth

Claudia Leertouwer zei

Wat bloggen je niet al brengt!

faire un songe zei

Tja.. hoe heerlijk het blijft om jouw stukjes te lezen... maar je hebt het nu toch wel weer goed gemaakt....!!
Ik lees met plezier je blog.. houden zo..
Liefs Hetty
En een fijne jaarwisseling...!!

It's me zei

Kijk als je toch gaat behangen....maakt het niet uit of het sneeuwt toch ???? ...moest wel even zoeken naar de reactie van Henny....wat een hoop !!......maarre laat het maar heerlijk sneeuwen hoor !! bij jouw daar !! alleen bij jouw he???!!! liefs fijne dag van mij.........ach maak jij maar vrienden is goedddddddddd.......ben trots op je !! ...xxxx.....

Yn'e Steeg zei

Ik heb ook een groepsknuffel verzonden en eentje ontvangen, ik mis mijn naam ook op de lijst ( maar i.d.d. misschien ben je er nog wel mee bezg) Ik ben ook niet zoveel online momenteel geniet van deze heerljke dagen samen met man en kids en dan daar hoort de computer niet echt bij haha

Jantsje

Pink Princess zei

Bij JOU mag heel veel sneeuw vallen...krijgen wij het hier tenminste niet ;)

Bij Guusje Thuis zei

Behangen ... nou dan ga ik toch net iets liever sneeuwruimen :-)

Buienradar is op dit moment in ieder geval flink van het padje en da's jammer want ik dacht er nog even op uit te gaan terwijl de huisbakker over nieuwe sneeuw loopt te piepen en dus thuis blijft ... sjucht ... stiekem denk ik nu dat jij die hele radar gemanipuleerd hebt in de hoop dat er nog heel veel sneeuw gaat vallen haha ...

Grtzz.
Colinda

Anja zei

Hoi Lynda,
Heb je sneeuwkreet nog even nagelezen. Is bij jullie echt alles weg? Hier ligt nog een behoorlijk pak, maar ik wil voorjaar SORRY heb ik zo'n zin in. Maar goed er komt vast nog wel wat de winter is pas begonnen.
Groetjes Anja.

Kat Ibáñez zei

Hi Lynda my sweet friend!!! So I see you were asking for more snow...And I can totally understand with the lovely pictures you showed on your last post!!! Unfortunately where I live sometimes snow means everything has to stop, I guess we are not ready for bad weather :)

Wishing you peace and comfort, and a blessed Christmas and New Year to you lovely Lynda!!

Floor zei

altijd leuk 2 nummer sdoor elkaar

Room Seventeen zei

Whahaha, Lynda, die is leuk ! Krijg ik zomaar een lenteknuffel van jou! Thanx :-))
Pfff, een lenteknuffel nog wel ;-)

Bonjade zei

Ja maar je vergeet nu wel even mijn super gratis tip van Ebay...ik bedoel kom er maar op.
Verzin het maar even...een berg sneeuw zomaar te koop. En ik vraag helemaal niets voor deze
Super Tip, gewoon een vrienden dienst hoor ;0)
liefs

Mayflower zei

Ik wil ook sneeuw.....maar hier is echt bijna alles weg....Maar bij jou toch niet....jullie zaten bijna ingesneeuwd hihi, dat verdwijnt toch niet 1-2-3.
Prachtige winterfoto's en ook van de dis voor de vogels in een vorige post. Ohhh.....ik loop schandalig op achter.
En eigenlijk kwam ik hier ook gewoon om je te bedanken voor je warme knuffel, wat ben je toch een schat.
Liefs, Mea

Tanja zei

Ja jouw post is gewoon altijd gewoon even genieten.

Nog bedankt voor mooie, lieve reactie op mijn post

Liefs
Tanja

Jeanette zei

Heb enorm gelachen om dit item. En ik zie dat Hennie het ook enorm kan waarderen.

Groet,
Jeanette

In den Uylenbal zei

H die Lynda, vandaag nog wat auto's nagezeten, maar ja, sneeuw he . . .dus plat op me bakkus ! Zo hebben we allebei sneeuw, 'k zie dat je via Ebay een hele berg kan krijgen, voor nop, dus meid . . . als ik jou was zou ik morgen vroeg opstaan. Komt via DHL, TNT is zóóóó 2009 !! Bedankt voor me verzoekje, even heerlijk genieten. Liefs Lejo

Alle mooie dingen zei

het is weer genieten bij jou
ik wens jou alvast een prachtig 2011
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Anoniem zei

hahaha! nou dan ben ik geen vriendje van je, je mag het hebben, hup, hierbij alle sneeuw en bijbehorende troep :-) ik wil zooooooooon en lekkere temperaturen:-)hahaha

groetjesss

t brocante sfeertje zei

Nou hier ligt ook nog genoeg is weliswaar verandert in blubberachtige glij en roetsbanen.
Je hebt vast je sneeuw speciaal voor jou al gezien op in de zijkant naast de posten??Groetjes,Ingrid

Karin zei

Tssss, wij noemen dat gewoon chantage ;)))

Unknown zei

Yup, it's a give and take! Happy New Year, darling! XX!

Margot zei

Nou meis..aan de reacties te zien, heb je geen tijd voor sneeuw...knuffelfile!!!!
Hier dooit het (gelukkig) als een gek, en kunnen we zonder weg te glibberen het nieuwe jaar in.
Ben voorzichtig, zo op het end..en laat je niet onder sneeuwen..(snap je um??)haha...
Knuf, Margot

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda
Ich wünsche Dir schonmal einen Guten Rutsch und ein glückliches neues Jahr!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

marion anderson zei

hai lynda, ik heb mijn gropsknuffel ontvangen, dus ik kan ook in het rijtje rechts van je blogje, ik heb het gekregen van lejo, veel liefs enne hier is nog sneeuw in onze tuin, liefs Marion van Anderson Cottage.

Rozmeen zei

Lieve Lynda,

Ik wil je bedanken voor je lieve en trouwe berichtjes op mijn blog en de leuke posts die je maakt..je maakt er altijd iets leuks en leesbaars van en een genot om te lezen en horen en dan die actie van knuffelen...ik heb zooo genoten en ben zoo blij met jou!

Ik wens jou en je gezin een gezond en gelukkig nieuwjaar en wie weet wordt er in het nieuwe jaar weer iets leuks georganiseerd en zie ik je in het echt :-)

Dikke knuffel,
Rozmeen