Qualitytime...

zondag 5 december 2010

Het Sinterklaasweekend begon zó goed! De verdeling van de adressen voor de Groepsknuffel op vrijdagavond(en zaterdag en zondagmorgen;)), een gewéldig uitzicht op zaterdagochtend, veel geknutsel en verboden toegangbriefjes op zolder, een heerlijke gourmet gevolgd door gezellige cadeautjes!

The "Sinterklaas"weekend started of só well! The distribution of all the adresses for the Grouphug on Fridaynight(and Saturday and Sundaymorning;)), a wónderfull view on Saturdaymorning, lots of crafting and "do not disturbsigns"in the attic, a lovely meal and sweet presents afterwards!


Wat kon er misgaan?
what could go wrong?

Iemand heeft mijn Winter Wonderland gestolen!!!
Na een heerlijk nachrust(ik dronk 1 Mojito!!!!), die eigenlijk iets te vroeg werd "verstoord"omdat Sjors mij als springplank gebruikte om boven op Bruce te springen, was dit hierboven mijn uitzicht!!!

Someone stole my Winter Wonderland!!!
After a wonderful night sleep(I had 1 mojito;)!! which ended too soon because Sjors used me as a spring-board to jump on top of Bruce, was this(above) my view!!!


Dus werd er meteen een rustig dagje gepland....lekker luieren en samenzijn!
Dat hoef je tegen Sjors niet twee keer te zeggen!

So what do you do then? You plan a nice and calm day...hanging around and be together!
Not something you have to tell twice to Sjors!



Onze Bruce is nogal van de propere, en zag zijn kans schoon om die kleine rauwdauwer eens een goede wasbeurt te geven.....die daar op zijn beurt weer zienderogen van geniet....

Our Bruce is a very clean cat, and he saw the opportunity to clean little Sjors...who liked that a lot as you can see!!!





hij omarmt (ompoot?) hem zelfs! Over knuffelen gesproken!;)
He even hugs him! Look as his paw!

Ik geloof niet dat het iemand is ontgaan, kerst komt eraan.
De enige  opvallende kleuren in mijn huis dit jaar zullen  deze glaskralen zijn!
Een antieke(sorry mam) kerstslinger die nog bij mijn moeder vroeger thuis in de boom hing! De zwarte roetvlekken zijn nog te zien!

I don´t think anybody missed it, Christmas is coming!
The only bright colors in my house this year will be these glassbeads!
It´s an antique(sorry mam)garland, already used when my mam lived still with her parents! You can even see the smut on it!

en natuurlijk de 2e advent....
and ofcourse the 2. advent...

Ik ga gewoon niet meer naar buiten kijken, doe gewoon net alsof het er nog ligt, en vermaak me op deze luie zondag!
I´m just NOT gonna look outside anymore, just pretend it´s still there, and enjoy this lazy Sunday!


Fijne zondag!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

It's me zei

Hhahahahahahahah!! tja meis....ik ben maar wat blij dat het weer weg is bijna.......heerlijk.....geniet van een rustige zondag...ik heb net de pasta saus gemaakt....ik ga me aankleden en dan mag de visite komen........fijne dag !! liefs van mij.........xxxxx.........

Anoniem zei

hahahaha!!!! :-)
jij hebt je sneeuw gehad, nu ook de kans geven aan mensen die het verschrikkelijk vinden..... Hahahaha!!!geniet van je bijna sneeuwloze zondag:-)

Tierlantijn zei

Ohhh ik vind het zo zielug voor jou! Alle sneeuw foetsie! Ik beloof je; er komt weer sneeuw! Wanneer weet ik niet maar dat er meer komt dat ik zeker!

Wat leuk trouwens die blauwe kast met dat stoeltje er voor! Erg leuk!

Ik zal even op zoek gaan naar mijn poezebeest. Kijken of ik 'm nu eindelijk kan strikken voor een kiekje...!

Liefs, Ilona xx

Mayflower zei

Bij jullie ook al!!!!hihi......hier zijn de boeven vanacht ook in de weer geweest. Echt bergen sneeuw lag er en vanmorgen.....op een wit vlekje na foetsie.
Dus sneeuw kan ik niet je kant opsturen, maar wat positieve energie zal wel lukken.
Wat heb je leuke foto's van je poezebeesten gemaakt. Zoonlief heeft sinds vorige week ook een jong poesje, zal eens kijken of ik dit turbomachientje ook eens op de foto krijg.
Prachtig stoeltje heb je daar trouwens.
Nou meis....gordijnen dicht en lekker genieten van je gezellige huis.
Fijne zondag.
Liefs Mea

Claudia B. zei

Ben zo geschrokken vannacht! Ik lag te lezen (kon niet slapen vandaar) en ineens hoor ik een lawaai! Schoof er een lading sneeuw zo plotsklaps naar beneden, niet normaal meer! Ik had een hartslag van 200 geloof ik (dacht natuurlijk in 1e instantie dat het een inbreker was... ach aan fantasie geen gebrek :-)

Btw: mijn dank is verpletterend voor de Ariadnes, beetje vreemde volgorde (mei, augustus en oktober) maar dat maakt de pret er niet minder om... Je raad het natuurlijk al, jouw tijdschrift ligt nog hier, wilde wel maar ik was hier bijna ingesneeuwd en wilde niet naar de post rijden, morgen gaat hij weg (sneeuw is toch weg... snik..)

Home and Lifestyle zei

Ik denk dat dit maar heel tijdelijk is, vorig jaar lag er in een mum van tijd weer zo'n dikke laag op Nederlandse bodem!

Wat lief, je poezen die zulke dikke maatjes met elkaar zijn!

Nog een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Elisabeth zei

Tis niet eerlijk meiss ,is die sneeuw alweer weg ,maar volgens mij krijgen we komende week nog wel meer.Wat heerlijk die poezels,Sjors is een echte genieter !!
Fijne dag nog ,liefs Elisabeth

Tanja zei

Tja Lynda, je kan niet altijd alles voor elkaar krijgen he.......maar ik geloof niet dat het de laatste sneeuw is geweest, dus geniet maar even je lekker bankhangen dagje en gewoon even niet naar buiten kijken.

Ik heb zitten genieten van je kattenfoto's, dat smoeltje van Sjors, geweldig.

Fijne zondag verder

Groetjes
Tanja

Anoniem zei

That looked like me on the couch last evening, as I awoke, could not sleep, so went on the couch to read a while. Maggie and Milo joined right in, moving with me from the bed to the couch. :) I ran out of creamer for my coffee, so I substituted whipped cream. :) I go to the coffee shop on the weekends to grade essays. I'm always grading, every day in my office when I'm not teaching...and most weekends I bring work home. I have many students. My husband has much reading to do, too, so we work side by side. :) I was so thrilled about the snow! Hugs and kisses ~ Alexandra

marion anderson zei

hebben ook een luie zondag, oooh wat een heerlijke poezen heb je toch , genieten he? hond en poes gaat bij ons helemaal goed, geniet nog van je zondagavond, liefs marion

Irma zei

dagen met een sterretje noem ik deze dagen altijd, liefs Irma

Passione Helena zei

Oooh ik baal met je mee..het is hier ook hard aan het wegsmelten..terwijl het vanmorgen nog helemaal wit was.De grassprietjes komen steeds meer door het witte. Het leek zo mooi!! Wie weet...

Oooh wat een heerlijke poesebeesten, zo lief! Wat leuk, dat je de kertskralen van je moeder gebruikt..zuinig op zijn!
Het is bijna donker steek je kaarsjes maar aan, straks kan je toch niet meer naar buiten kijken;-)

Fijne luie dag nog hihi
Liefs Helena

THE BLACK BARN zei

HET IS HEEL JAMMER DAT HET SNEEUW IS GAAN SMELTEN.
WIJ HEBBEN OOK ZO EEN RUSTIG WEEKEND MET DE KIDS.
VANAVOND VIEREN WIJ SINTERKLAAS.

LIEVE GROET,

MIRANDA

Alle mooie dingen zei

hier is het nog niet helemaal weg.. maar blij wordt ik er niet van
maar er komt toch nog veel meer... toch??
een dagje dooi kwam bij ons eigenlijk wel goed uit... we hadden een klein (nou ja klein) probleem in mijn dochterstuinhuis..(daar woont ze als ze thuis is)... er was het een en ander bevroren.... ojeee
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Petra zei

...Gelukkig hebben we de foto's nog...

Groetjessss

lia zei

Ik ga niet zeggen dat ik het jammer vind hoor. Helemaal niet, en ben er van overtuigd dat we nog wel een keer sneeuw krijgen deze winter.
Wat lief die bruce, die geeft een gratis wasbeurt.

liefs Lia

Carla zei

Mijn hart maakte juist weer een sprongetje van blijdschap toen ik zag dat het bijna weg was.
Ik vind het echt mooi hoor...als je de deur niet uit hoeft.
Lief van Bruce.....hier hebben ze soms ook van die buien...maar dat gaat meestal over in een stevige stoei partij.

fijne avond....liefs Carla.

Bij Guusje Thuis zei

Ik moest nog aan je denken toen ik die treurige bende in de tuin zag ... gelukkig voor jou moet de winter nog starten en zal er de komende 3 maanden vast nog veel meer wits uit de lucht komen vallen :-)

Unknown zei

Liebe Lynda,

ich liebe solche Sonntage. Selten, dass dafür Zeit und Ruhe ist. Aber wenn, dann möchte ich am liebsten auch den ganzen Tag im Schlafanzug bleiben ;)

Ja, die Bügelwäsche ist gestern noch fertig geworden. Nichts liegt rum, was ein Bügeleisen braucht *freu*.
War lustig im Chat :-)

Ich wünsche dir einen ganz ruhigen und gemütlichen Abend!

GGLG

Tine

Margot zei

Stoep schoon, poes schoon en binnen alles in kerstsfeer...beter kun je het niet hebben...Ook zonder sneeuw...
Schoon groetje, Margot

Anja zei

Arme jij hi...hi!! Er komt vast nog meer de winter is nog lang niet voorbij!!
Leuke foto van je poezen tegen die blauwe achtergrond.
Fijne avond nog groetjes Anja.

Merel zei

En we hadden zo'n plezier gisteren....en vanochtend was bijna alles al in een vieze drap veranderd. Zo balen!!!

Ceetje zei

Toen ik mn gordijnen openschoof en naar buiten keek dacht ik gelijk ; LYNDA heeft mn sneeuw gejat!!! De FEEKS !!!
Hahahaa eerlijk is eerlijk, toen ik het zag moest ik wel degelijk gelijk aan jou denken en aan onze voorliefde voor dit supermooie natuurelement.
Zoalng er meer dagen in het jaar zijn zonder sneeuw dan me't sneeuw mogen alle anderen niet klagen vind je ook niet?
Lets hope for more dearest
knufff

Michaja zei

Oh jee, ja dat is natuurlijk niet de bedoeling dat het al weer zo snel weg is. Maar ik weet zeker dat jij deze winter nog heel vaak zal genieten van het mooie witte sneeuw!
Dank je voor de mail! Gaat helemaal goed komen. Ga eens kijken waar ik mijn partner blij mee ga maken :)
Liefs Michaja

Gustaviana zei

bedankt, ja je weet hoe moeilijk het is !!! Je weet dat het eraan gaat komen je probeert je erop te voorbereiden maar als het moment daar is blijft het moeilijk... maar goed hij heeft het goed nou !! daar hou ik me aan vast bedank voor je lief berichtje xx Viana

Pierelantijntjes zei

haha, ja dat was even een ander gezicht vanmorgen. Jammer hoor, maar ik hoop dat je toch van je luie dag genoten hebt.
Een hele fijne week toegewenst,
liefs Ester

Door Jolanda zei

Hier ook een luie slome sinterklaas dag, wel gezellig met leuke suprises en gedichten...en fijn de kersttijd komt eraan, soms vind ik de dagen ervoor nog leuker als de kerst zelf:)

alma zei

Wat een heerlijk relaxed dagje had je zo na de drukte!
Wat ziet het er lekker ontspannen uit! Ik schrok ook hoor dat alle sneeuw grotendeels verdwenen was! Ik genoot er juist zo van!

Een hele fijne week en de poezen zijn dotjes!

Groetjes
Alma

Vær våken zei

Hi Lynda! Keep on not looking! You cat makes me smile btw. He is the cutest! Have a lovely day today:)

Kristin xo

katja-Mariska zei

We geven het niet op hoor!!!
Er komt nog veel meer sneeuw en dan gaan we gewoon sleetje rijden. Dit was gewoon om te oefenen hierna komt het echte werk.
Liefs Katja

MOODZ zei

OOHH,Lynda, ik schrik m eeen hoedje, ik denk "mijn prachtige winterwonderland" is vast een heel mooi gestyled iets... iets..blijvends..iets kostbaars...dat is gestolen door ...dieven.. nu ik de reacties lees.. begint een lampje te branden Lynda/sneeuw ik had het kunnen weten dramatisch..maar niet zo dramatisch als ik eerst dacht. naja ik zou zeggen schud je kussen nog es op.. en dat komt het vast wel goed.
Liefs Tamara

Unknown zei

Oh, wonderful! Your kitties are so cute, I definitely think it's better to have two! It looks so cozy there, just lovely! XX!

Tuur zei

Ik moest gelijk aan je denken, zag je al flink balen...
Als jij melding maakt van de ster op je blog en ik verkoop er 10 plus de kerstboompjes die ik hier heb....
dan krijg jij een ster met een mooi lindje van mij...deal?