Omdat.......Because....

dinsdag 14 december 2010

...jullie misschien meer zin hebben in wat relaxmomentjes, een boekje, een drankje....
...you might be more in the mood for some relaxing, a magazine, a drink....



...de laatste(eerste?) kaarten nog geschreven moeten worden...
...the last(first?) cards have to be written....



...er misschien nog een pakje ligt te wachten op "tranport"...
...a present maybe has to be sent.....

...je nog op zoek bent naar dat ene afkledende tuniekje;))...
....you are still looking for that one "slimming" litle tunic;))...


...je druk bent in de keuken, testen en oppoetsen...
...you are busy in the kitchen, testing and polishing...

...je gewoon simpelweg wat weg wil dromen...
...you just simply want to do some dreaming...



heb ik besloten Het Spotlight voor de rest van het jaar even te laten voor wat het is.
We hebben een prachtig "spotlightjaar"achter de rug, en hopelijk volgen er meer maar voor nu knip ik het lampje even uit.
Ik bedank hierbij alle deelnemers aan het Spotlight voor hun gezellige input! En natuurlijk bedank ik ook alle lezers van het Spotlight! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat jullie volgend jaar weer allemaal gezellig meelezen.
Tot een volgend Spotlightjaar!!!

ps: natuurlijk blijf ik wel lekker de "gewone"blogjes schrijven he ;))))

Liefs,

Lynda







Leave a Comment

wonen bij de dijk... zei

mooi meissie, lekker zo voorbereidend bezig zijn, of juist lekker genieten van al die lichtjes, rust en gezelligheid..
Nog 1/2 week werken en ik heb een weekje vrij..
heerlijk zo tussen kerst en oud/nieuw in..
en wbt je groepsknuffel..
het is opgestuurd, en ik heb het binnen gekregen..
ik wacht tot kerst met openmaken, want we hebben dan nog meer onder de boom..
Fijn die spanning, en dat is best moeilijk, want het ziet er zo leuk uit!!!!
Fijne avond, ik moet op school een tijdelijk leerkracht uit selecteren voor bij ons op school.
Groet, cobi

Pink Princess zei

Nou joh, lekker even een tijdje "rust" hahaha ...wat betreft je Spotlight dan. Mijn knuffel ligt klaar, gaat deze week de deur uit. NA morgen want ja, die postbodes he ... jaja ikke ben ook een TNT-er maar werk gewoon door...ocharme ;)

Liefs van Marian

Carla zei

lekker even niks.....alleen de voorbereidingen voor de kerst...daar ben je vast al druk zat mee!!
Lekker muziekje hier....nu kan ik een héél lang berichtje gaan schrijven om het liedje af te luisteren...hihihi...kan ook ff wachten met de knop reactie plaatsen in te drukken ((-;

Ik wens je onwijs fijne dagen meis.....mijn kerst knuffel is verleden week al op de post gegaan...dus die zal degene al wel hebben.

liefs Carla.

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda,
Dein Glögg sieht ja lecker aus und dazu die Bonbons - mmmhhh!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Home and Lifestyle zei

Heey Lynda...de spotlights hangen we even in de kerstboom! Nu eerst aandacht voor de groepsknuffel, ik heb hier al een enveloppe binnen, mijn enveloppe gaat morgen de deur uit...ik hoop nog op tijd!

Ik kom net uit mijn werk en heb de rest van het jaar vakantie...best gaaf hi hi!

Lieve groetjes, Ingrid

Jolanda zei

Hoi Lyn, mijn groepsknuffel is de deur uit en ontvangen en ik heb er ook 1 gehad vandaag en al opengemaakt...maar mocht dat wel??? Ik kon er niet echt iets over vinden in je posten, en kon me niet bedwingen....ik ben zo dol op pakjes:)
Floor had m ook al open maar anderen wachten tot kerst!?
Lieve groet en jij ook veel plezier met de kerstvoorbereidingen

Unknown zei

Liebe Lynda,

gestern wurde ich gefragt, warum ich nicht mehr (alles) kommentiere und zu jedem Satz etwas schreibe. Du hast genau die richtige Antwort heute geliefert. Vieles muss täglich und nicht nur Weihnachten erledigt werden und ein wenig Zeit für sich selbst braucht man und sollte sich auch immer nehmen. Und wenn es nur für einen kurzen Moment ist, in dem man von etwas träumt ;)

Liebe Grüße

Tine

Bonjade zei

Oh zeg.......durf het bijna niet te vragen........maarre......STUUR MAAR OP!!!
haha.....al dat lekkers.....hoe kun je...
Net voor etenstijd.......chips......
En dan zo'n afkledend tuniekje...is dat jouw slanke postuur daar in.....?
Maar goed.....doe maar niet dus.......
Tja mijn lijn weet je......
Chips....
Chips

Groepsknuffel doe ik niet aan.....knuffel speciaal voor jou. ;)

La Maison zei

Spotlights zijn er om te doven, dus goed zo Lynda.
Mijn knuffel is op de post en ik heb er ook al eentje binnen. Het was een heel leuk idee van je.


Hermine xx

Margot zei

Precies wat ik nodig heb...zucht.
Lijkt m heerlijk, die eerste. Kaarten schrijven??? oja...
Tuniekje scoren, hoeft niet meer.
En ik zit GRAAG naast je hoor, maar volgens jouw etiquette gaat dat niet...of ben je me gewoon weer op de kast aan het jagen???!! Zo ken ik je weer.
Heb er zin in...See you....
...merry x-mas...to all of you...lalalala...

Anoniem zei

Hoi, waarschijnlijk heb je het niet meegekregn omdat het in de herfstvakantie is gebeurd, geen probleem hoor. Je kan niet alles mee krijgen en heb er ook niet veel over gezegd,Omdat ik even genoeg had aan alle zaken die gedaan moesten worden en die geregeld moeten worden, maar dank je wel voor je lieve woorden, komt wel goed met mij hoor, het is alleen even wennen en een beetje raar:-)

groetjes

It's me zei

Kaarten schrijven......pffff.....wat een energie....dat drankje he????? nou ik zal het niet doen.........maar dat vertel ik je nog wel........hahahhaahah!! ik wil er nu niet aan herinnert worden......hihihi...iedereen leest mee........fijne avond lieverd pas op he !!!

lia zei

Je hebt gelijk, en laat die spotlights maar even zitten tot volgend jaar.
Ik ben bijna klaar voor kerst.
Tuniekje, genoeg in de kast.
Kaarten, verstuurd.
Pakketje, verstuurd.
Kadootjes, nog een paar.
Kerst in huis, klaar.
Nog twee dagen werken en dan vakantie.

lieve groet Lia

Marieke Reintjes zei

Prima dat de spot even is uit geknipt, maar ik hoop stiekum dat het volgend jaar ergens weer aan gaat, al is het maar in de dim-stand ....Vond het altijd erg leuk om te lezen.
Groetjes Marieke
PS en de kaarsje branden zóóó mooi in de boom, and don`t worry, wij blijven erbij!!

Antonia zei

Sorry Lynda, jij doet natuurlijk gewoon mee!!!! De tekst is inmiddels aangepast
:-) Groetjes Anja

Bij Guusje Thuis zei

Mijn boompje staat (maar nog niet af), moet nog 'groen' halen voor in huis ... en kerstkaarten schrijven ... en kleding scoren ... en boodschappen halen ... en cadeautjes voor onder de boom, maar helaas morgen geen vrije dag en daardoor schuift alles weer vooruit en voel ik heel voorzichtig wat tijdsdruk :-)

Jeanette zei

Hi Lynda, ben weer terug uit Madrid, (was geweldig) lees je item en kan je melden dat ik inmiddels ook mijn knuffel heb verstuurd. Ik heb nog niets ontvangen maar dat kan natuurlijk nog. En even over je muziek, dat is Michael Buble, helemaal geweldig. Niets meer aan doen, houden zo!!

Lieve groet,
Jeanetter

Stina zei

O vindt het helemaal geweldig al die knuffels in blogland, die van mij zit nog helemaal verpakt, keurig hé.

fijne week nog liefs stina

Mayflower zei

Pffff....gelukkig maar lieve Lynda, dat je wel doorgaat met je gewone posten, ik schrok al hihi.
Ik geniet zo van al die knuffels, ik voel me net een klein kind die op een pakje zit te wachten haha....ben overigens blij dat het er nog niet is, want ohhhh....wat zal ik het dan moeilijk krijgen hihi.
Zag ergens in blogland dat de mijne goed is aangekomen.
Nou meis....ga nog even op zoek naar een afkledend tuniekje en dan ben ik er klaar voor....nouja....op wat eten we met de kerst na dan.
Liefs, Mea

katja-Mariska zei

Doe jij maar rustig aan hoor....maar niet teveel uit die fles. Enne voor wie is dat pakketje?????
Liefs Katja

Michaja zei

Ik dacht al ze houdt er toch niet mee op!! :)
Bisous

Floor zei

oke goed zo want je hebt daar ook geen tijd voor aangezien je mijn tafelschikking moet komen doen van g , die zei als ze weet hoe het moet moet ze het even komen doen ! ;)

G-STYLE zei

Hoi Lynda ,
ik vind de spotlight altijd geweldig om te lezen dus vooral door gaan volgend jaar en nu even rust .......alhoewel rust .......als ik Floor hier zo boven lees dan mag je daar op tijd heen gaan zaterdag want ze denken nu dat jij er alles van weet ...hahahha
Niet zoveel op je blog laten zien Lyn !!

Fijne dag gewenst aanstaande zaterdag en denk erom he , niet zenuwachtig zijn , het zijn allemaal maar heel gewone mensen hoor of anders gezegd jullie zijn allemaal even bijzonder ....
liefs Gea

Claudia Leertouwer zei

Ik geniet lekker van je foto's!

Margot zei

Hé. lekker ding..Ik doe er juist alles aan om wel te kunnen komen(naast je te zitten..), IK HEB DE BOOM TOCH ONTWEKEN!!!
Ben al een keer een halve dag bezig geweest om van die mooie muziekjes erbij te laten horen, maar vertel me zaterdag maar, hoe dat moet, tijd zat voor, ahum.
En 400 lichtjes, is te weinig, volgend jaar weer 2x zoveel in 1 boom.
Maar in huis hangen er her en der al we 1000 hoor.
Gergroet, zegt dit lichtpuntje in huis.

by kuzz zei

relax...ja vandaag gaat het redelijk, eindelijk weer eens tijd voor blogland...
knuffel verstuurd en aangekomen volgens mij...en vandaag kreeg ik een pakketje binnen...ik ben zooo benieuwd!
Enne geniet van de logeerpartij..ik zag trouwens dat jij in dat bovenste bed moet...dat wordt vast beregezellig!
groetjes Erna

Marieke Reintjes zei

Hé lynda, ja geweldig hé het houten boompje, je bedoelt zeker Meijer&Floor, geweldig en helemaal mijn winkel...woon er 20 min vanaf, hhmmmm, niet goed voor de portemonnee....
Ga je zaterdag logeren in de zevende hemel???ziet er geweldig uit, heb het met eigen ogen in het echie gezien..
Lieve groet, Marieke

Anoniem zei

It looks lovely. Hopefully by this weekend I'll feel, at least, like drinking coffee again. Have a wonderful day, dear Lydna ~ xox Alexandra

Ambiente-nostalgia zei

Bedankt dat ik in jou spotlight heb mogen staan.
Ik heb met veel plezier de andere spotlights gelezen.
Chapeau voor jou Lynda.

xxx Dorine

maría cecilia zei

Lynda, wishing you a very happy christmas time together with the ones you love.
muchos cariños
maria cecilia