300 volgers........maar ca.100 kinderen op straat.....

vrijdag 7 oktober 2011



ik heb sinds vandaag 300 !!!!!! volgers!!!! DRIEHONDERD volgers....... drie nul nul.......volgers.....mensen die om welke reden dan ook(je vraagt het je soms toch wel af he ;)) mijn nederige bloggepruts volgen. Die het blijkbaar leuk vinden om de zin en onzin geschreven binnen deze kaders te lezen, die óók  nog weleens de moeite nemen een reactie achter te laten.....300!!!! HA! Moet je zeggen, dat vindt ik stiekem toch wel leuk, toch wel ;).....je zit toch voor je gevoel tegen een een beeldscherm aan te grijnzen als je je zoveelste onzinnig geneuzel wegtiept, maar er zitten aan de andere kant(niet allemaal op 1 plek) 300 mensen die de klik naar mijn blog weleens maken!!!! DRIE-HON-DERD!!!!!!
Driehonderd mensen, en weet je wát, er zitten zélfs mensen van "over 's lands grenzen"bij!!!!  300 mensen die weten dat ik over dit soort "mijlpalen"overloos kan doorleuteren......*grijns*......
....................................................................
Maar hoe leuk ik dat ook vindt.....die ca. 100 kindertjes op straat wonnen het toch écht van jullie....sorry......jullie met z'n driehonderden maakten niet zoveel indruk als die 100 kinderen die afhankelijk zijn van de goedheid van anderen.
Wil ik hier niet in twijfel trekken dat er nog goedheid bestaat onder "de mens".....ABSOLUUT NIET! Als je namelijk bovenaan zometeen(NIET NU) op REALITYCHECK klikt, kom je in een heel andere wereld dan mijn roze soms wat kattige of onzinnige wolk.
Ga ik hier geen verhandeling houden over "druppel op gloeiende plaat"of ontkennen dat er binnen onze grenzen ook nog genoeg te helpen valt....nee nee nee...doe ik allemaal niet. Weten we.......is bekend.....daar waar mogelijk doen we daar wat aan/mee.....toch??? Elk klein gebaar wordt GROOTS ontvangen, daar ben ik van overtuigd! Hier...in Nederland....of daar in Roemenië, of welk ander land dan ook. Hoe bewonderenswaardig is dat toch dat mensen anderman welzijn zó hoog in het vaandel hebben staan dat ze met hun hele gezin  in aktie komen? En niet zomaar, aktie....niet zomaar vanaf hier(zoals ik nu) achter hun peeceetje wat wijsheden neertiepen maar ECHT aktie ondernemen, 1 op 1.....van mens tot mens!!!
Natuurlijk is het voor mij peanuts dit verhaal hier te plaatsen(kijkend naar de doos bonbonnetjes die me vanmorgen geschonken werd)......en ook weinig moeite kostte het om het verhaal waar Diaan me op wees te lezen.....groter was de moeite om dat van me af te schudden, om de informatie tot me te nemen en weer weg te klikken.

Omdat het niet MIJN verhaal is om te vertellen verzoek ik jullie ALLE 300 (:P) om even te gaan lezen...en niet alleen dat.....ik zou IK niet zijn.....als ik uitspreek dat het me toch zoooooooooooooooo oneindig dankbaar zou maken en zooooooooooo zou overtuigen dat goedheid nog bestaat als jullie ALLE 300 gewoon eens even 1 euro zouden overmaken!!!! 1 euro!!! x 300...plus de mijne natuurlijk..makes.....301 euro! Ik kan niet breien, en bruikbare materialen heb ik ook niet over maar het minste wat ik kan doen is die fruttige euro overmaken...het gaat niet om  bergen geld(die heb ik niet), elk beetje helpt maar hee.....301 euro is toch een FLINK beetje????
Ah toe...*knippertmetogen*.........je hebt 'm vast nog ergens in een jaszak...die euro van dat karretje bij AH....ofzo......je mistte 'm al niet eens meer!! DIE euro......maak 'm over.......het nummer vindt je onder de link REALITYCHECK hierboven......je mag m ook naar mij overmaken.....verzamelen ik ze......zorg ik wel dat Diaan  het vlopje gaat brengen...toch?? Diaan???;).
Gewoon....omdat ik blij ben met jullie allemaal....stuk voor stuk...alle driehonderd......

Dankjullievanganserharteenormwel voor het volgen van mijn  blog! En DANKJULLIEVANGANSERHARTEENORMWEL (alvast;))namens die ca 100 kids......die er niks aan kunnen doen...maar wél honger en kou lijden................ en dankjullievanganserharteenormwel dat jullie dit blogje...anders dan anders......tot het einde hebben willen lezen!



Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Nicole Claudia zei

Lange tekst of niet, ik beland altijd netjes onderaan zonder me een seconde te vervelen hoor!! Direct, met een zwier humor en gezelligheid, een bergje waarheid en een toefje, streep dat toefje maar door moet zijn grote toef goede smaak... en leuke kiek (eh... deze keer alleen maar tekst... scrollt effe naar boven, oh nee, toch fotootje, handjes-ineen-slaan-kiek)...

Ga eens kijken waar ik op moet klikken, want anders schiet het niet op natuurlijk!!

Fijn weekend, groetjes Collie

Huize Kip Kakel zei

Ja en wat nu, heb je er al 301!
Ik kreeg me net niet aangemeld, nu wel gelukkig!
Al voordat ik zelf ging bloggen, stond jouw blog met een snelkoppeling op mijn bureaublad..ik was je een beetje kwijtgeraakt maar nu met de superherfstgiveaway..weer gevonden!
Ik meldde je al dat ik graag me doe met dit leuke initiatief en inmiddels mijn logje heb geplaatst met een link!
Neem een kijkje! ;-))
Mooi initiatief, hopelijk gaan we het halen!
Groetjes Hannie

André en Inka. zei

Hoi Lynda,gefeliciteerd met je 300ste volgers en geldbedrag is overgemaakt en respect voor je initatief,fijn weekend,gr inka

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda,
ich wünsche Dir ein schönes Wochenende,
liebe Grüße,
Yvonne

Anna Marie zei

300?!?!?!? Hoe krijg je dat voor elkaar? Gefeliciteerd met deze enorme aantallen. Ik zal bij het bankieren dit weekeinde, klinkt luxe toch? de euro overmaken hoor en dan maar hopen dat van de 300 volgers er minstens de helft geld overmaakt. Prettig weekeinde!! Liefs Anna Marie.

What's in a day zei

Die volgers komen hier omdat het zo lekker leest, ja onzin of niet je maakt er altijd iets van wat me boeit, raakt of overtuigd, zoals dit...die gave heb jij gewoon...maar die 100 raken me ook oneindig vel meer, gisteren met schoonmama alle goede doelen weer besproken, discussies over wie wel of juist niet wat verdient...maar we waren het er over eens dat wij het kunnen missen en daarom doen we mee, ook met deze ene lieve euro van ik hoop nog veel meer mensen.

Bedankt!!!!Dat je ons allen weer even wakker schudde (middagdut weet je wel:))

♥Eefie

Pink Princess zei

Ja hoor, die ene euro van het karretje is net overgemaakt, het het gedaan tussen het lezen door. Die mis je niet eens ook al hebben we het niet allemaal even goed (spreek nu alleen even voor mezelf).

Driehonderd volgers, geweldig toch :)

Fijn weekend en bedankt voor het wakker schudden :)

Jeanette zei

Gefeliciteerd met het grote aantal volgers

Groet,
Jeanette

P.S. Ik kom altijd graag bij je langs, zeer afwisselend. ga zo door!!

marion anderson zei

wat een geweldig iniatitief weer van jou, liefs marion

Diana zei

Dankjewel meid....weer een lieve Lynda-aktie. Bij mij biggelt er een traan, ga meteen Henriëtte in Roemenië bellen...

It's me zei

Je word een soort van moeder Theresa !!...hahhha!! die Lynnnn....geweldig......mooi hoor!!......gefeliciteerd met je 300 volgers......er komen er vast nog meer bij...liefs fijn weekend,...van mij....xxx...

Marga zei

Hallo Lynda.
Telkens weer te laat of te vroeg lees ik je stukjes. Je komt bij mij over als een hele spontane impulsieve vrouw met een heel groot hart.
Fijn weekend.
Groetjes Marga

MamaMixx zei

Ik voel me bijna schuldig, want ik was de driehonderdste, maar je moet weten en kijk even het berichtje op mijn blog over mij, dat ik heel veel gevoel heb voor mensen die anders zijn zoals wij!!
Daarom ben ik denk jou 300e volger, je moet dit berichtje nou niet al te zwaar opnemen hoor, maar ik heb altijd al iets van kleins af aan een soort respect gehad voor hulpbehoevende mensen,en vraag me niet hoe het komt.
Een soort van aantrekkingskracht denk ik.
En geloof mij, die nieuwe schoenen (bijv. zal je een zorg zijn).
Je bent goed bezig, kippevel.
Waar vindt je nog zo iemand diie denkt zoals jij denkt, bijna nergens toch?
Dikke pluim voor jou!!!!

Thuis bij Tjits zei

wat lief van je om hier aandacht aan te besteden.. dat hebben ze zo nodig!!
300 volgers.. wauw.. die heb je niet voor niks!! gefeliciteerd!!

heerlijk weekend!
liefs, Tjits

Madelief zei

Hoi Lynda,

Jij hebt het hart op de juiste plaats. Goed dat je hier aandacht aan schenkt!

Gefeliciteerd met je 300 volgers. Dat is heel wat! Maar ik begrijp het wel hoor :-) Jij bent altijd zo vrolijk en positief.

Ik moest lachen om je berichtje op mijn blog. Dit was voor het eerst dat ik in Des Indes kwam. We hebben een vriendin op een lunch daar getrakteerd voor haar verjaardag. Het was zo bijzonder!

Een gezellig weekend,

Madelief x

Henriette zei

Hartelijk dank voor je berichtje en gefeliciteerd met je blogvolgers. p.s Ik zal een link plaatsen op onze blog.