Allemaal doorlopen...

vrijdag 14 oktober 2011

de volgende sponsoren staan al keurig in rij om van hun welverdiende aandachtsmomentje te genieten!!! Ook vandaag kwam er nog een zending binnen dus we kieken vrolijk verder!

Stél.....het is je ontgaan, je bent hier NU voor het eerst, de blog-tamtam had je nog niet eerder bereikt...geen nood...je kúnt nog meedoen hoor!! Tot morgenavond 00.00 uur(nl-tijd) loopt de aktie...op zondag zullen dan de deelnemers getelt worden en kan de nummer generator aangeslingert worden!
Leef gevaarlijk, doe nog even mee!

O enne...wij mogen ons niet laten leiden door alle heerlijkheden die ons voorgehouden worden door jullie, we hebben er wél nog even over gedacht meerdere winnaars te kiezen en dus een "taarttour"op te zetten...maaaar......dat doen we dus niet!!EREWOORD!:D.
Maar leuk lijkt het ons wel, om de "zending" eventueel persoonlijk af te gaan leveren...wij zijn ZO flexibel;)!
Genoeg getikt.......deel 2......dames en heren...onze sponsoren!

Iloon, ik heb ze bijelkaar geschoven hoor, boelveel pakjes zijn nu een "taartje".


Marianne, dankjewel voor die extra shoppingguide van Haarlem voor moi!

Sonja, gezellige "helemaal in stijl"bijdrage....én transparante verpakking, vind ik fijn ;)

Pieternel, jouw doos was er als éérste!!! Dáár heb ik mn neus vaak ingestoken ;)!!!!

Silvia, helemaal vanuit Brasil een uiterst genereuze bijdrage....Chantal liet 'm maar net los;)! Thanks!

Kijk...deze mocht ik openmaken he, sterker nog, ik MOEST 'm openmaken...maar helaas....je sleutels zaten er niet in. Hoop dat je ze inmiddels gevonden hebt;).

Colinda...meisje...wat LIEF! Drie extraatjes voor ons!!!! Namens de andere dames HOERA....dankjewel!!

toch een sticker Lejo! ;). Lejo doet niet aan klein...Lejo schenkt zoals hij leeft....daarvoor onze DANK Lejo.....echt waar!

Karin, keurig op tijd;), keurig ingepakt en ook voor jou een dikke dankjewel!
de foto van de cadeautjes voor ons is al via whatsapp bij de andere dames aangekomen en het algemene geluid was: JIPPIE!!! dankjewel:).

Alle goede dingen in 3en meiden....morgen het laatste sponsormomentje!!! En morgen dus de uiterste dag dat je nog mee kunt doen! Laat die kans NIET aan je voorbij gaan...hoe meer zielen(alleen bij mij al 120 ofzo???) hoe meer vreugd! Ik laat het muziekje even hetzelfde zijn....ZO toepasselijk!

Liefs,
(blije) Lynda


Leave a Comment

Pieternel zei

Heey echt ongelooflijk wat jullie voor elkaar hebben gekregen. /dit is toch niet normaal meer. Ik hoop echt dat degene die dit krijgt beseft wat ze zomaar krijgt van iedere sponsor. Ben blij dat er nog spontane ondernemers zijn, of je nu groot of klein bent. Het is toch zomaar iets weggeven... Toppie hoor.

Nog steeds baal ik dat ik niet mee mag doen. Ook niet als een alias?????

blij groetjes Pieternel

Huys 50 zei

Hmmm....geen taarttour dus,jammer.....
Hoe kan ik jullie dan verleiden meiskes ??? uhhh....naja,gewoon komen dus GEZELLIGGGGG en neem Ria ook maar mee.
Wat zijn we heerlijk meilig bezig niet dan... haha
Het is hartstikkel leuk wat jullie doen hoor,Geweldig.
En uhh wat te denken van een------------SUPERWINTERGIVEAWAY ??? NOU ??? kist vol gluwein ?? doos vol bussen chocopoeder ?? nou ??? Gaaf toch.....
Kanniewachtenmeiden.

Enjoy the weekend.

Dicky Marie.

Home and Lifestyle zei

Volgens mij mogen jullie wel een vrachtwagen inhuren om alles te vervoeren!! En ter plekke zal de straat uitlopen...en dan alle buren in opperste verbazing omdat er telkens maar weer pakjes uit die wagen tevoorschijn blijven komen!!

Het wordt nu ook wel echt spannend...wie wordt de gelukkige!?!

Saskia zei

goh zeg! echt fantastisch! en al die sponsors hebben ZO EEN MOOIE dingetjes!!!!
PLUIM voor alle sponsors!!!! En voor jou natuurlijk dat je hier je tijd en energie in steekt ... als ik win mogen jullie het inderdaad persoonlijk komen afgeven en zorg ik voor taart :oD

hokje zei

Blogland staat inmiddels op zijn kop... wat een mega give away is dit geworden! Wel gezellig als jullie dit met zijn drietjes komen brengen en... ook erg handig met sjouwen ;) Nog even en dan weten we wie de gelukkige winnaar is!

Lieve groet, Miranda

Pierelantijntjes zei

Het is zooooo spannend! Wat geweldig allemaal Lynda!
liefs Ester

Corine(THUIS) zei

Je bent er wel druk mee zo Lyn! Maar het geeft hoe dan ook een feestelijk gevoel, al die vrijgevige winkeliers :)
Groeten, Corine(THUIS

Kat Ibáñez zei

Oooohhhh who will be the lucky winner???? Can´t wait to know!!!! ;))

Kuskus!!!!

Elisabeth zei

Dit gaat toch echt een feestje worden ,jeetje wat een sponsors echt geweldig
Fijn weekend,liefs Elisabeth

Tanja zei

O wat zal het moeilijk voor je zijn om al die cadeautjes los te laten en wat ben je er druk mee, maar het is gewoon genieten jouw enthousiasme, geweldig!

Fijn weekend
Liefs
Tanja

Tierlantijn zei

Spannennnnnnnnnd!

Liefs!

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Jemig, het houdt niet op... Wat een overvloed aan spullen. We wachten in spanning af.... tellen tot overmogen... Hoeveel uren is dat nog?
Nog heel wat, gelukkig moet ik morgen werken, dan gaat de tijd wat sneller...
Fijne avond Lynda,
Groetjes,
Mirjam

Pink Princess zei

Het wordt idd elke dag spannender...zal ik wel, of zal zij....tja. Morgen werk ik ook dus dat scheelt hihi.

Fijne dag en ik heb nog maar geen vrij gevraagd hahaha

Groetjes en een heerlijk zonnige zaterdag alvast

Diana zei

De Dames van de Organisatie zijn NIET omkoopbaar....maar een taartentour door Nederland kan misschien een volgend hylarisch idee zijn dat zomaar spontaan opborreld en in overweging genomen gaat worden ;))

Getekend,
Dames van de Organisatie

Petra zei

Ik vind dit wel heel erg geweldig hoor! Super.

In het weekend natuurlijk geen internet, maar maandag ga ik als eerste bij je kijken, wie o wie het geworden is.

Fijn weekend.

Liefs Petra

lia zei

Ik wens jou al duimen draaiend een heel fijn weekend.

Liefs

Thuis bij Tjits zei

ondernemend tiepje.. haha!! hier hebben we er dus nog zo één!! moet je nou eens kijken hoeveel mooie spullen je bij elkaar gesprokkeld hebt!!
wat een spannend weekend gaat dit worden.. ook voor jullie drietjes!!

fijn weekend en geniet nog even van en tussen alle dozen:))
liefs, Tjits

What's in a day zei

Door jullie enthousiasme is deze actie ontstaan, daar word een mens stil van...geweldig!!!

Lieve groetjes,
Eefie

It's me zei

En wat doe je als iemand uit het buitenland wint ????...pompidompiedommmmmmmm....tja ......knipoogt even....liefs van mij...xxx....

The Pinkhouseladies zei

Whooo nu is het nog spannenender!!! Leuke dingen en leuke sites!!

Succec met het kiezen van de winnaar, wij duimen door!

Fijn weekend!

In den Uylenbal zei

H die Lynda, vol verwachting klopt ons hart . . . , Live Life To The MAX ! Ik wens je een fijn weekend en een rustige zondag. Na alle commotie en drukte rondom de SHGA kan je die rust goed gebruiken lijkt me. Ik werk vandaag nog en dan héééééérlijk 5 hele dagen vrij. Mijn dochter komt met haar zusje in Diever, dus lekker ontspannen, genieten, relaxen etc . . . en voor de winnaar alvast heel veel plezier met alle pakjes. Sinterklaas valt vroeg dit jaar :-) xxx en liefs Lejo

Facts and Fairytales zei

Tot nu toe heb ik iedere keer stilletjes mee zitten genieten maar man man man, wat een waanzin!! Wat een fantastische sponsoren en wat een waanzinnige geluksvogel die dit gaat winnen!!! Ik ga geloof ik heel hard duimen voor mezelf hihi.

Ben benieuwd naar de laatste ronde.

Fijn weekend,
lieve groet

Brigitta

Nicole Claudia zei

Wauw... ik ben er helemaal stil van, ik heb ook op iedere http//www. zitten klikken... ooooooh wat een schitterende sponsoren hebben jullie toch... ik zit hier bijna in katzwijm...

Ben benieuwd naar de laatste ronde... en natuurlijk naar de uitslag (duim, duim, duim!!)

Een heel fijn weekend, groetjes Collie

Mayflower zei

Dit is toch echt geweldig hoe jullie dit allemaal georganiseerd hebben en ook al die sponsoren die hieraan belangeloos hun bijdrage leveren.
Wat spannend voor allen die meedoen.
Wens je een fijn weekend.
Lieve groet, Mea