Focus...

dinsdag 4 oktober 2011

 


Na een avond en dag waardoor je éigenlijk spontaan álle "virtuele"contacten een rotschop zou geven en lekker op een eilandje in de stille zuidzee zou kruipen, rammel ik even flink aan mezelf en probeer te focussen op wat ik leuk vindt en wat er voor leuke dingen op het "program"staan! Een roze wolk dus :D.
In willekeurige volgorde, ga ik vrijdag een ijsje eten met een "virtueel contact"(ze kan een geintje hebben...toch?? Freule???) die ook meteen nog een bijdrage van onze sponsor uit Brazilië mee zal brengen (IK ZEG WOOOOHOOOO). Is het dierendag vandaag maar lieten mijn Flufkes zich niet strikken voor een roze tutuutje.....deze "bobbie"wel ;), is de LIEFDE toch de basis van alles, en hee...zijn Lief en ik a.s zondag toch al 19 jaar getrouwd(how old does that make me????)........staan de laarzen klaar voor onze herfstvakantie in Zeeland,  de Pink Ribbon ballon.....lijkt me voor zich sprekend en de macarons.......need I say more?? NON!(als in NEE...maar dan in het Fransch;)). Leuk liedje erbij et voilá......een glimlach!!
Enne...mocht je de kleur roze niet mooi vinden en deze post dus compleet niet in je straatje passen........do not shoot, zeg het gewoon, ik kan het hebben....;)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Home is where the heart is zei

Hey Lynda, is niks mis met je post hoor :))
Altijd belangrijk om bij jezelf te blijven en alvast proficiat voor zondag.
Voor nu een fijne avond
lieve groet Brigitte

Corine(THUIS) zei

Eerlijk..ik ben inderdaad niet zo'n roze-fan, maar deze maand natuurlijk wel! Samen met mijn meiden denk ik heel bewust PINK :)
Groeten, Corine

Elisabeth zei

Hmmm ,wat ik van die eerste zin moet denken weet ik niet ,zal wel aan mij liggen.Ach en Bruce en Sjors in een roze tutu gna gna En roze helemaal mijn kleur!
Liefs Elisabeth

Diana zei

Sjjjtttt....niet verder vertellen, maar ik ben m'n baguette-arm al aan het trainen ;) *smak*

Elly's kleine idylle zei

Hé ...lief roze wolkje...alvast van harte hoor met je huwelijksdag !~!!!! maar een vraagje "gaan die roze laarsen mee naar Zeeland" ????????
Wij gaan naar Texel en mijn kleur laars is legergroen......maar begin nu wel danig te twijfelen.
Lieve groet Elly.

Pink Princess zei

You know me (denk ik hihi) I ♥ PINK dus......van mij geen slecht woord over je post :) En alvast gefeliciteerd.

Groetjes van Marian

Claudia Leertouwer zei

Zeeland? Hoort daar ook een bezoekje aan Sonja van Country at Home in bijna Zeeland bij?

Abacaxi & Hortelã zei

Het kan me niet roze genoeg zijn!!
Verheug me op 't ijsje :)) met WARME saus!!

Passione Helena zei

Niet twee, maar zes vliegen in één klap! Leuk gedaan met het thema" PINK". Kleur en denk jij maar lekker roze.
Even oud, even lang getrouwd...maar he, nog lang niet oud!!! haha
Alvast van harte gefeliciteerd! Geniet jij maar lekker van alle leuke dingen die je staan te doen... geef het "virituele" maar een "klein schopje" om er volop voor te gaan.

Fijne avond nog!
Liefs Helena

hokje zei

Een prachtige roze post; erg toepasselijk deze maand!

Groeten, Miranda

Bij Guusje Thuis zei

Ik visualiseer even ~Guus met roze strik~ ... mijn avond is spontaan weer oké, dank je wel weer! Groetjes, Colin

It's me zei

Tuurlijk geniet jij maar lekker dat is het belangrijkste...laat mij maar aan modderen.....pompidompidommm.....xxx...

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Helemaal goed, deze ROZE post! Alvast gefeliciteerd met je 19-jarig huwelijk a.s. zondag. Maak er een leuk feestje van.
Groetjes,
Mirjam

Mandy zei

Mooi roze is niet lelijk! Echt ook wel een kleur voor mij.

Alvast gefeliciteerd met je huwelijksdag enne......volgens mij ben jij nog lang niet oud :)

Liefs, Mandy

Alle mooie dingen zei

ik vind je ballon erg mooi ;)
heel veel plezier a.s. zondag 19jaar getrouwd... tja dan ben je wel heel erg OUD!
Groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

lia zei

Oud,dan vraag ik me af wat ik ben.
En geniet jij maar lekker van je roze en je ijsje.

Liefs Lia

Anita zei

Ik hartje roze. En ijsjes. En macarons. En dit logje dus!

Pieternel zei

ahahahh, altijd eerst aan jezelf denken hoor.
Bobske was niet blij met me gister, elke keer voor die camera's hangen en wachten totdat die foto genomen was. Nou elke keer dus net niet he...

MMM roze wilde hij ook niet...

knuffel groetjes van Pieternel en Bobbie

The Pinkhouseladies zei

Via via kwam ik op je blog, wat leuk hier :D! En voor ons geld hoe meer rose hoe beter :D! Fijne dag nog! Toedels Raag en Fij